Şimdi Ara

Sürekli arızalanan veya ayıplı üründe iade hakkı | Tüketici Haklı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
7
Favori
3.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tivales

    Azamş servis süresi geçtiği için Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım ama KVK yı mı şikayet etmem lazım Satıcı Hepsiburadayı mı?
    Hepsiburadayi ediyorsunuz hocam servisi değil. Hiç beklemeyin servis süresi geçtiği gün direk açın şikayeti.
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    Parça temini için geçen süreyi bekleme süresinden saymayabiliyorlar, çok şanslıymışsınız yada sizin hakem heyeti çok iyi çalışıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion20

    Parça temini için geçen süreyi bekleme süresinden saymayabiliyorlar, çok şanslıymışsınız yada sizin hakem heyeti çok iyi çalışıyor
    Öyle bir kural yok. 20 gün boşa verilmiyor bu servislere. Parçani bu sürede tedarik edeceksin edemezsen değişim veya para iadesi kullanicinin kararina kalmiş.
  • Paetzold kullanıcısına yanıt
    Kural yok da uygulayan da pek yok maalesef, şu şikayet birimleri olmasa bu işler zaten çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrkShnnn

    Mesut Bey acaba altı ay içinde arıza oluşan ayıplı bir ürünü kendimizden kaynaklı olmadığının ispatı için teknik servise vermemiz gerektiği söyleniyor satıcılar tarafından. Servisin form düzenlemesi gerekli şeklinde. Ancak teknik servise gidildiğinde sadece onarım yapılabileceği söyleniyor herhangi bir form düzenleyip kullanıcı hatası yoktur denmiyor.Teknik servise versek ve garanti dahili işlem görüp yani kullanıcı kaynaklı olmadığı ve cihazın tamir edilmesi durumunda seçimlik haklarımız ortadan kalkıyor mu ? Bunu sormamda ki amaç İstanbul'da yoğunluktan dolayı ortalama altı ay süren bir hakem heyeti süreci var. Bu süre zarfında maddi durumu iyi olmayıp telefonsuz kalanlar olabilir. Telefonu tamire verip, yaptırıp, hem oluşan ayıbın kullanıcı kaynaklı olmadığını hem de kullanım açısından alıp kullanmak istenirse; hakem heyetine başvuruyu yapsak sonuç nasıl olur ? Cevabınız için teşekkür ederim. Aydın Bey'e iletebilirseniz sorumu bir daha ki programda çok memnun olurum.
    ?
  • Bir ölü pixel çıktı ürünümde kapul etmediler geçen hafta cevap geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıfır televizyon aldım 2 ay içinde arza yaptı değişim hakkım varmı bu konuda bilgi istiyorum saygılarımla

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.