Şimdi Ara

Citroën C4 Facelift 1.6 BlueHDi 120 PS EAT6 Exclusive incelemesi(Adamlar 2011'de neler neler yapmış.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
5
Favori
5.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    Aracı sahibindende ara ara takip ediyorum ilanlar 80 bin civarındayken araçlar yaklaşık 2-3 günde hepsi satıldı genelde 10-15 ilan oluyordu ama hepsi satılmış 2017 başında 20 küsur ilan vardı.

    Bu hareketliliği açıklamak gerekirse araç aslında çok eski değil ve ciddi talep var,Golf 7 2012, C4 II 2011'de çıktı ve aradaki fark sadece 9 aydan ibaret kendi adıma iki araçta çok eskidi orası ayrı bilindiği üzere insanlar zaten eski Golf'lerden kurtuluyor Polo MK6 alanların %20-25'i Golf 7'den geçmiş kasa değişimi elinizdekinden kurtulmayı gerektirir C4 kasa değişimi Opel'den dolayı 2020'ye ertelendi makyaj olayı 2015 sonunda yapıldı yani alırsanız 1 yıl daha güncel kalacak.

    Bu arada Citroën C-D segmet satmadan Opel'i geçti,1 milyon barajını aştı,ama Opel o kadar yeni araca rağmen lineer düşüş gösterdi hele ilk yarıda Astra ve Corsa Avrupa'da çakılmış .Opel'in alınması çok doğru bir hamle olmamış gibi görünüyor Citroën 927 binden 880 bine düşmüştü 2 yılda tekrar 1 milyon araç satmış,Anavatanında C-D satmadan hemde.

    Bu başarıda bence C4'ün katkısı büyük tüm dünyada insanların ön yargısını yıktı,mesela ben katı bir Volkswagen'ciyken adamlar beni kendilerine bağladı tekrar Volkswagen'e döndüm ama buzdolap damgası yemiş berbat tasarımları için dönmedim Klaus Bischoff dayı için döndüm birde Citroën VAG grubuna geçse fena olmaz zaten Cactus'ten sonra Q2/T-Roc ortada,koltukları bire bir almışlar C sütunu desen Cactus hatta C4'e baktığımızda Golf 7'nin C4'ten ciddi bir esinlenme yaşadığını düşünüyorum bunu ben demedim,forumda bir arkadaş C4'ü küçümsemek için demişti halbuki C4 1 yıl önce çıkmıştı kısaca çok ciddi satış rakamları olmasada ,hak ettiği yeri göremesede çoğu kişinin gönlüne taht kurdu,ileride Citroën ne olacak dersek gidişatı iyi,C4 tekrar gelince forumda uzun bir süre boyunca C4'ü konuşacağımıza eminim.


    Aracın özellikle eksisi olarak herkes arka torsiyondan şikayet ediyor,açıkçası ben bu araçtan sonra Golf 6 aldım ve şu an MK6 Polo kullanıyorum,Polo'nun izolasyonu Golf 6'dan iyi süspansiyonlara gelince C4'le arasında benim için fark yok arka torsiyon C4'te beni hiç rahatsız etmemişti bu konunun abartıldığı kanaatindeyim Japon araçlarında Civic ve Corolla izolasyon olarak C-Elysée'ler ile hemen hemen aynı,C-Elysée'lere çok sert eleştiriler gelirken Civic FC5'in berbat yol gürültüsüne değinen kişi yok gibi birsey araç sessiz olsun diye Turanza lastik koymuşlar yine kötü yine kötü...


    C4 izolasyon olarak şimdiye kadar bindiğim en sessiz arabaydı torsiyonda çukurlara hızlı düşünce fazla ses yapmıyor yavaş esnediği zaman daha çok ses çıkıyor çıkan seste abartılacak boyutlarda değil cüzzi bir miktar ses var eleştirilecek o kadar araç varken sadece çukura düşünce çıkan bir sesi bu kadar abartmanın anlamı ney bilemiyorum sırf fanatik kitlesi yok diye mi ? Bayiler inceleme yapanlara araç verirken deposunu fulleyip vermiyor diye mi anlayamadım.

    Aracın özellikle rüzgar izolasyonu çok başarılı,motor ses izolasyonu segmentinin en iyisi denebilir dizel testlerinde kabine benzinli araçlardan dahi daha az ses aldığını okumuştum yol gürültüsü ise Golf'le aynı sayılır yüksek hızlarda aynı olmakla birlikte şehir içi süratlerde bir tık kötü.

    Güvenlik :

    Aracın tasarımından önce güvenliğine gelirsek 2011 yılında yaya koruma düşünülmüş bir araç,ön arka tamponlar yumuşacık,kaput aliminyumdan yapılmış tüm versiyonlarda 6 hava yastığı standart,NCAP testi 5 yıldız ve çıktığı zaman rakiplerinin aksine kör nokta uyarı sistemi, şerit takip asistanı sunuluyordu NCAP testine girse güvenlik ekipmanından yıldız kırılmazsa 5 yıldız alabilecek bir araç forumda bir ağbimiz 2 takla attı araç pert oldu sadece hava yastığı patlamasından oluşan barut alevi kolunu zedeledi başka da yaralanması olmadı önce Allah sonra Citroën korumuş bende yaklaşık 60 km/h hızla giderken açık rögar kapağına düştüm ,alaşım jant eğildi,lastik yarıldı amortisör patlamadı,teker bilyası bile dağılmadı aynı yere benden sonra Fiat Linea düşmüş teker bilyasını fln geçtim Linea'nın ön camı çatlamış,şasisi 1.5 santim eğilmişti velhasılı Citroën ve özellikle C4 yarı yolda bırakmaz kolay kolayda sabıkalı olduğu konular hariç arıza vermez.




    https://forum.donanimhaber.com/citro-n-yeni-c4-ve-ds4-kulubu--44316618-1204#&gid=1&pid=8c0ca19921fa57370a3cb18f2b1a27cc-117399270&f=1

    https://forum.donanimhaber.com/citro-n-yeni-c4-ve-ds4-kulubu--44316618-1204#&gid=1&pid=7c46a6e3b4dcb2456a00017d50a9284a-117399270&f=1

    Sabıkalara gelince sigorta kutularında fabrikasyon gelenler 2 yılda gümledi, nemli bölgelerdeki her C4'ten bi 600 lira daha aldılar bunun dışında bir başka sabıkası varsa da ben bulamadım malum siteler direksiyon kutusu kilitlenen Corolla ve Civic kaynıyor Honda'da bu kadar arıza var(Hortum,yağ,DPF,göçük vs.) hiç kimse Honda sorunudur demiyor ama Fransız araçları sorunlu damgası yemiş nedense Citroën'de zamanında nasibini almış Fransız mı uzak dur dedikleri araçlarda başı çeken firma Citroën'dir çünkü hep elektriksel donanım ağırlıklı süslü araç yapar şahsen Honda,Toyota,Volkswagen neyse Citroën de o kadar sorunludur.

    Aracın tasarımına gelirsek ben halen çok beğeniyorum ozellikle VW'in eski Golf'üne göre düşünürsek adamlara helal olsun 2011 yılı için Premium'lardan daha güzel bir kokpit yapmışlar zamanına göre düşünürsek manyak arabaymış ben C4'ün yüzünden binek araç tarihini ikiye ayırıyorum C4'ten önce ve sonra diye.



    Direksiyon görsellerdeki kadar göze batmıyor.



    Bahsi geçen C4'e baktığımızda motor olarak;

    1.6 litre Euro 6
    120 PS
    300 N / m
    BlueHDi motor var,Start&Stop mevcut.

    Şanzıman EAT6 tam otomatik,şimdiye kadar tek sorun yaşayan olmamış.

    Teknik verilerden bahsedersek ;

    Bagaj hacmi 408 litre

    Uzunluk : 4 metre 32 santim
    Genişlik : 1 metre 78 santim
    Yükseklik : 1 metre 45 santim
    Dingil mesafesi : 2 metre 60 santim
    Ön&Arka omuz mesafesi : 145-145


    (Full ezbere söylüyorum gitgide manyamaya başladım kullandığım araçlar veya diğerleri, herşeylerini ezbere biliyorum, Civic,C4,Golf,Polo MK456 vs. .)

    Civic FC5 144-139
    Corolla 139-139
    Megane IV 144-139
    Golf 6 143-143
    1 serisi 141-141
    3 serisi 145-145

    Aracın omuz mesafesi BMW 3 serisi F30'la aynı,segmentinin en büyüğü de denebilir.

    Arka diz mesafesi olarak ben şu an dingil mesafesi 2 metre 56 santim olan MQB şasili Polo MK6 kullanıyorum ve arka diz mesafesi koltuğu kendime ayarladığımda C4'e göre yaklaşık 6-7 parmak yani 1 karış daha iyi durumda boyum 1.82 ve C4'ün arka diz mesafesi dingil mesafesine göre epey dar kalıyor 308 , C4'tende dar bir araç C4'ün bence temel eksisi bu kabin çok ferah olsun diye kokpit ve göğüs büyük tutulmuş arka diz mesafesi o yüzden kısıtlı.


    Genel kalite :

    Boya kalitesi gayet iyi ,aynı boyayı şu an DS 7 'ye atıyorlar.

    Kapı üstleri derimsi bir malzeme DS4'ler ön arka yumuşak plastik C4'ler kaliteli bir deriyle kaplanmış kapı kolonları süngerimsi yumuşak derilerle kaplı direksiyonu dikişli deri,tavan döşemesi ve lambaları vs. gayet kaliteli Astra'dan kesinlikle daha iyi bir iç mekan var.

    Araçtaki göğüs vinil silikon ve C segmentin en iyisi diyebilirim gerek görünüm gerek yumuşaklık olarak Premium araçlarla aynı sayılır şu an da göğüs plastiği Passat'la Golf'le aynı olan Polo'm var ve C4'ün göğüsünden zayıf bir malzeme diyebilirim tabii Megane IV'ün sertimsi yumuşak göğüsü, Civic'in pet şişe plastiği ve suni deri karışımına göre Polo gene iyi kalıyor ama güneşte Golf ve Passat'taki gibi koku yaptığı doğrudur C4'ün göğüsü hiç koku yapmadı.


    Birleşim noktaları mevcut çoğu araçtan düzgün ek olarak konsolla motor arasına internetten edindiğim bilgiye göre bu kasa için özel üretilmiş tam 4 milimetre sıkılaştırılmış köpük koyuyorlar fabrika üretim videosunda da var.

    Exclusive Donanım ;

    Ön koltuklar elektrikli,masajlı, ısıtmalı .İleri,geri,yukarı aşağı ve kafalık ayarı var.

    Kol dayamada klima çıkışı var,soğutma ve ısıtma mevcut,torpido LED aydınlatmalı ve ısıtmalı soğutmalı.

    7" navigasyonlu dokunmatik ekran var,Carplay ve Mirrorlink standart,çift bölgeli tam otomatik dijital klima,önde çift çıkışlı ayak üflemesi,arkada tek çıkışlı ayak üflemesi mevcut.

    Tüm camlar sürücü-yolcu tarafından Auto fonksiyonlu,arka camlar karartmalı,elektrokom dikiz aynası,far,yağmur sensörü, 6 noktalı tampon sensörleri, 8 adet DENON hoparlör ve bagajda Subwoofer var.

    Bagajda bir başka detay iki adet LED lambaya ek sökülüp tekrar takılabilen bataryalı el feneri mevcut,stepne mevcut.

    Gösterge tablosna entegre navigasyonda mevcut.


    Tavanda tam 12 adet LED lamba var,6 tavan lambası,4 siperlik lambası,2 adet okuma lambası,ambiyans aydınlatması da mevcut.

    Aynalar elektrikli,ısıtmalı ve elektrikli katlanır,LED refakatçi aydınlatması mevcut,geri viteste aşağı iniyor.

    Kol dayamanın içinde 230 Volt priz var.

    .
    Koltuklar deri/Alcantara karışım kumaş döşeme.


    Yol tutuş :

    Araç 1.5 ton,benim C4'üm 1340 kilogram ve benzinli atmosferikti 1.6 120 PS 160 N/m sıralı deviraj teknolijisi( Valve lifting timing İnjection -VTi ) vardı.

    Aracın yol tutuşu normalde pek iddialı değil, direksiyonu mesela,gayet monoton,hassasiyeti düşük amortisörleri yumuşak gaz tepkileri ölü sayılır yerden yüksek aile arabasi tipi var.

    Gerçekte öyle mi dersek kesinlikle hayır .



    Aracın direksiyonundan yolu anlayabilirsiniz,direksiyon çok ince bir titreşim halinde tüm süspansiyonu da hisettiriyor mesela VW'de bu yok,sanki sanal Logitech gibi.

    Velhasıl C4 şu an en mantıklı arabalardan biri,güncel araçlardan halen iyi.

    Autogefühl







    NCAP




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 11 Ocak 2019; 10:52:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benim gibi düşünen birini görmek sevindirici. Bende şuan 2013 308 sportium var. Aslında niyetim c4 almaktı cam tavanlı. Ama temiz bulamamıştım. c4 ün o zaman için en büyük handikapı şu an benim araçta da bulunan auro6r şanzımanı. Çok çok kötü değil ama iyi de değil. Eat ile kesinlikle müthiş bir araç olmuştur. Tipi zaten zamanının çok ilerisinde. İç hacmi ve bagaj hacmi sedan aracı aratmayacak genişlikte. Diyeceğim şey. Keşkem benim olsa.
    Çok bilmişleri takmayıp Citroenci olanlardan biri de benim. 2014 yılında c4 alacağım deyince az daha dayak yiyiyordum. Citroen alınır mı falan gibi laflar falanlar filanlar. Kullandın mı dediğimde bu lafları söyleyenlerin hepsi hayır dedi. Kulaktan dolma bilgilerle konuşuyordu hepsi. Ben bunlara kulak asmayıp 2. el 2012 model 1,6 dizel manuel baz paket c4 aldım ve 2 yıl sorunsuz kullandım. Daha sonra da yine Citroenden vazgeçemeyip 2015 model 1,6 Bluehdi dizel otomatik Teknoplus paket c4 aldım. 1,5 yıldır da sorunsuz kullanıyorum...

    Yakıt sarfiyatı,iç hacim,bagaj hacmi ve şanzuman olarak birçok diğer marka araçtan daha iyi...
    Araci çok yakindan taniyorum ve izolasyon harici soylediklerinizin hepsi abarti...

    herhalde bu anlatilan c4 bizim kullandigimiz severek bindigimiz araç değilde uzay mekigi falan

    Araçta suspansiyon namina birşey yok hadi ön kabul edilebilir fakat arka suspansiyonu o kadar kötü ki zerre darbe emmeden bütün hepsini kabine yansitiyor izolasyon iyi olunca ilk başta tepki veremiyorsunuz sonradan anlasiliyo aracin ne mal olduğu direksiyon hissiz net değil fakat alisinca sertlikten ötürü viraj dönmek keyif veriyor insana konfor ve ergonomiklik cidden kötü ama dillere destan bir yalitimi var
    Vallaha basar hocam korelilere basar,japonlara basar,poloma rahat basar,golf 7 kafa kafaya bence,astra-focus vs. ben C4 alırdım.


    Marka algısından ziyade Hollanda'da fabrika çkışı LPG'li çıkan C4'lere bayiler uyumsuz dedi,Golf 53'ken C4 60'tı hiç fiyat avantajı olmadı hep pahalıydı ön yargıları yıkmak için önce ön yargılı insanları cezbetmek lazım Golf TDi DSG HL bayilerde 100 bin olduğunda C4'lere Baylas 120 bin çekti
    Beni Citroen ile tanıştıran 2012 yılında sıfır c4 alan arkadaşım oldu. Aracın izolasyonu ve malzeme kalitesi çok hoşuma gitti. Birgün servise gittiğimizde picasoyu gördüm. Beğenmedim ama sonra araştırınca bu forumda 2008den beri kullananların yorumlarını okudum. Sanırım 90 küsur sayfa yorum vardı ve baştan sona 2 kez okudum. Ardından araca ısındım. 6 yıldır da kullanıyorum.



    Defalarca buralarda yazdığım şeyler malum, konu c4 biliyorum ama Citroen in alt takımı hakkında birkaç yorum yapmak istiyorum.



    Ben 6 yıl ve kullandığım 116bin km boyunca (şuan 186binde) bu aracın amortislerine, yaylarina nasıl birşey olmadı anlamıyorum. 2 kez bu yeni yapılan kaldırımlara çıktım sert şekilde. İkisind de lastik paramparça oldu, jant hafif eğildi ama amortisör ve diğer parçalara hiçbir şey olmadı. Bozuk yollarda çukura düşüp amortisör patlatmış eski bir japon araç sahibi olarak gerçekten takdir ettim.



    Diğer mesele de araca full 7 kişi de binsek(7 kişilik model benimki) bagaji fullesek de (tavana kadar 800lt civarı) araçta çökme olmuyor. Benim eski arscimda arkaya 3 kişi binse yere belki 4-5 cm yaklaşıyordu. Bu araçta hiç böyle bir sorun yaşamadım.



    Mcp şanzımanı ben çok seviyorum. İleride tam otomatik alır mıyım bilmem ama benim gibi önceden easytronic, amt (ishift) veya mmt tecrübe edenler varsa ne dediğimi çok iyi anlar. Geri vitese neredeyse 2sn de geçen, şanzımanlar bunlar.. vitesi manuel büyüttüğünuzde ciddi bir gecikme hissettiren şanzımanlar bunlar. Şuan mcp üretildiği yıla bakarak gerçekten hem hızlı hem de bakım, onarım gibi maliyet kalemleri çok düşük olan tabiri caizse taş gibi şanzıman. Bunda Citroen in hidrolik kullanım becerisinin payı olduğunu düşünüyorum. Marka 1950lerden beri hem otomatik hem de süspansiyon gibi alanlarda elektronik ve hidrolik uygulamalarında çok tecrübeli bir firma.



    Hayalim Picasso sonrası C5 Zr6 kasa, 6 siferli hydraactive süspansiyonlu araç almak. Yoldaki titreşimleri 16 farklı noktada sonumlendirebilen muhteşem bir mühendislik örneği.
  • Benim gibi düşünen birini görmek sevindirici. Bende şuan 2013 308 sportium var. Aslında niyetim c4 almaktı cam tavanlı. Ama temiz bulamamıştım. c4 ün o zaman için en büyük handikapı şu an benim araçta da bulunan auro6r şanzımanı. Çok çok kötü değil ama iyi de değil. Eat ile kesinlikle müthiş bir araç olmuştur. Tipi zaten zamanının çok ilerisinde. İç hacmi ve bagaj hacmi sedan aracı aratmayacak genişlikte. Diyeceğim şey. Keşkem benim olsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 li yaşlarında bir Fransız turiste sormuştum . Fransada araba alacak olsan Fransız markaları arasında imajı en iyi olan hangisini alırsın diye : Citroën , demişti .
  • 2011 model 1.6 e-hdi comfort plus modelini uzunca süre deneyimledim.



    Yalıtımı gayet iyiydi şanzıman 1 ve 2. Viteste kafa sallatıyor uzun süre kullanınca alışıyorsunuz ama performanslı kullanım için kötü bir şanzıman.



    Elektironik park freni o yılda sınıfı için çok iyiydi.



    Ses sistemi vasattı yüksek ses açınca bozuluyordu.



    Direksiyon büyüklük olarakta his olarakta dümen gibiydi tepkileri çok zayıf aracın kafası hiç direkt değildi.



    En gıcık olduğum noktada arka süspansiyon sistemiydi. Daha öncede torsiyonlu araç kullandım ama mazgaldan,çukurdan heleki de biraz virajlı yerde geçersen arka resmen zigzag ciziyordu. Aynı zaman zarfında aynı yerden 2003 model Fiat Stilo ile denedim böyle bir tepki ile karşılaşmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exclusive 1.2T 130bg EAT6 yada 1.6 BlueHDI EAT6, şuan güncel olan pek çok arabaya 10 basar.

    Sırf marka algısı şu arabayı yok etti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    Benim gibi düşünen birini görmek sevindirici. Bende şuan 2013 308 sportium var. Aslında niyetim c4 almaktı cam tavanlı. Ama temiz bulamamıştım. c4 ün o zaman için en büyük handikapı şu an benim araçta da bulunan auro6r şanzımanı. Çok çok kötü değil ama iyi de değil. Eat ile kesinlikle müthiş bir araç olmuştur. Tipi zaten zamanının çok ilerisinde. İç hacmi ve bagaj hacmi sedan aracı aratmayacak genişlikte. Diyeceğim şey. Keşkem benim olsa.
    308'in tadı ayrı hocam sportif ve rijit bir araç,genç arabası aslında.

    bu kasa Citroen'ler bence ciddi manada insanların ön yargılarını yıktı ben çok katı bir Volkswagen'ci iken tüm ön yargılarımı bu araba yıktı,tabii diğer firmalar maaalesef halen aynıymış C4 gelmeyince de tekrar VW'e döndüm çünkü Honda,Toyota vs. çok kötü durumdalar .

    Citroen keşke bu dizayndan devam etseydi yeni dizayn anlayışı biraz marjinal bana bile marjinal yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazakbil

    20 li yaşlarında bir Fransız turiste sormuştum . Fransada araba alacak olsan Fransız markaları arasında imajı en iyi olan hangisini alırsın diye : Citroën , demişti .
    C4'le Antalya'ya gitmiştim 50-60 yaşlarında turist bir dayı bana '' Citroğen çok güğzel '' deyip başparmağıyla tamam işareti yaptı ben korktuğum için bişey dememiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    308'in tadı ayrı hocam sportif ve rijit bir araç,genç arabası aslında.

    bu kasa Citroen'ler bence ciddi manada insanların ön yargılarını yıktı ben çok katı bir Volkswagen'ci iken tüm ön yargılarımı bu araba yıktı,tabii diğer firmalar maaalesef halen aynıymış C4 gelmeyince de tekrar VW'e döndüm çünkü Honda,Toyota vs. çok kötü durumdalar .

    Citroen keşke bu dizayndan devam etseydi yeni dizayn anlayışı biraz marjinal bana bile marjinal yani.

    Alıntıları Göster
    308 i de yenisi ile öldürdüler. Şu an benim de kullandığım kasa yeni 308 den bana göre daha yakışıklı. Kendine has tarzı vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 11 Ocak 2019; 11:10:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Exclusive 1.2T 130bg EAT6 yada 1.6 BlueHDI EAT6, şuan güncel olan pek çok arabaya 10 basar.

    Sırf marka algısı şu arabayı yok etti.
    Vallaha basar hocam korelilere basar,japonlara basar,poloma rahat basar,golf 7 kafa kafaya bence,astra-focus vs. ben C4 alırdım.


    Marka algısından ziyade Hollanda'da fabrika çkışı LPG'li çıkan C4'lere bayiler uyumsuz dedi,Golf 53'ken C4 60'tı hiç fiyat avantajı olmadı hep pahalıydı ön yargıları yıkmak için önce ön yargılı insanları cezbetmek lazım Golf TDi DSG HL bayilerde 100 bin olduğunda C4'lere Baylas 120 bin çekti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    2011 model 1.6 e-hdi comfort plus modelini uzunca süre deneyimledim.



    Yalıtımı gayet iyiydi şanzıman 1 ve 2. Viteste kafa sallatıyor uzun süre kullanınca alışıyorsunuz ama performanslı kullanım için kötü bir şanzıman.



    Elektironik park freni o yılda sınıfı için çok iyiydi.



    Ses sistemi vasattı yüksek ses açınca bozuluyordu.



    Direksiyon büyüklük olarakta his olarakta dümen gibiydi tepkileri çok zayıf aracın kafası hiç direkt değildi.



    En gıcık olduğum noktada arka süspansiyon sistemiydi. Daha öncede torsiyonlu araç kullandım ama mazgaldan,çukurdan heleki de biraz virajlı yerde geçersen arka resmen zigzag ciziyordu. Aynı zaman zarfında aynı yerden 2003 model Fiat Stilo ile denedim böyle bir tepki ile karşılaşmadım.
    Ses sistemi bana Harman Kardon gibi geliyordu 2003 Polo'dan geçtim ben arabaya Polo'nun pütürlü bir sesi vardı sesi açınca basıklaşlıyordu.

    Direksiyon lazım olduğunda araba köpek gibi asfalta yapışıyor normalde ölü bir hissiyatı var tabii ben aracımı 10 bin km'de aldım poşetlerini ben söktüm,sahibindende 300 bini devirmiş C4'leri incelemek lazım yürüyen ne durumda diye.
  • Hiç binmedim, etrafımda hiç citroen araç alan olmadı ama bahse konu C4 gerçekten çok beğendiğim bir araç. Dış dizaynı halen iş görür seviyede. Birkaç ufak dokunuşla halen gideri var arabanın. İlk arabamı almadan önce bu kasa C4 ler aklımı çelmişti ama fiyatları beklediğimin üstünde yüksek olunca yolumuz kesişmedi kendisiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Vallaha basar hocam korelilere basar,japonlara basar,poloma rahat basar,golf 7 kafa kafaya bence,astra-focus vs. ben C4 alırdım.


    Marka algısından ziyade Hollanda'da fabrika çkışı LPG'li çıkan C4'lere bayiler uyumsuz dedi,Golf 53'ken C4 60'tı hiç fiyat avantajı olmadı hep pahalıydı ön yargıları yıkmak için önce ön yargılı insanları cezbetmek lazım Golf TDi DSG HL bayilerde 100 bin olduğunda C4'lere Baylas 120 bin çekti

    Alıntıları Göster
    Distribitör, bayiler ve fiyatlandırması çok kötü. Liste fiyatları ile gerçek satış fiyatları arasındaki fark çok ve alıcıları tedirgin ediyor.



    Sıfır araç alanları, anlamsız ve zamansız indirimler ile mağdur ettiler. Net ve kararlı bir duruşları yok, o yüzden biraz çekimser yaklaşılıyor.

    Bunu bilen anticiler ve diğer firma adamları da forumlarda yükleniyor, haliyle alıcılar geri adım atıyor.



    Alan kullanan araçlardan çok memnun ayrı konu...



    *1.2/1.6 EAT6 C4 exclusive ve 308 Allure(+ premium yada comfort) donanımlı araçları bir inceleyin, aldığınız yada almayı planladığınız araçlar ile motor/şanzıman/donanım vs. karşılaştırın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi modelde tam otomatik EAT6 ya geçtiler. Benim de beğendiğim bir araba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 4 yıldır c4 kullanıyorum aceleyle aldım araştıramadım pek çünkü fiyat çok uygundu sonra vazgeçemedim manuelle başlayan serüven otomatikle devam ediyor. 2 3 ay önce bayileri gezdim kabin içi kalitesi olarak hala ve hala pek çok c sınıfından daha önde, tasarım görecelidir ama bana göre halen daha güncel pek çoğuna göre. Sonuç olarak fiyatları da görünce kendime arabanın değerini bil diyerek ayrıldım galerilerden. Sadece süspansiyon konfordan ziyade daha sessiz olsaydı mükemmel olurdu diye düşünüyorum. Mcp şanzıman kesinlikle alışkanlık gerektiren kullandıkça konforunu arttırabileceğiniz bir sistem. 120bine yaklaşan aracımda hala fabrika çıkışı şanzıman ünitesi başarılı bir şekilde çalışmakta. Ses sistemi vasat sayılır öyle aman aman değil ama ortalama bir kullanıcı için sorun olacağını düşünmüyorum. Arka süspansiyon vuruntu sesi bagaj havuzuna uygulanacak 2 ya da 3 adet erkurt izolasyon levhasıyla tamamen rahatsız edicilikten uzaklaşır ki fiyat olarak levha adedi 20 lira civarı şu anda. Daha önce de kendi konusunda yazmıştım bu fikrim hala geçerli konfor açısından arabaya nasıl muamele edersen aynısını sana gösteren bir yapısı var. Efendi gibi araba sürme niyeti olan adama efendi gibi tepki veriyor, hayvan gibi sürme niyeti olan adama da hayvan gibi
  • onea54 kullanıcısına yanıt
    2015 yanılmıyorsam
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    İmzanızdaki araç da her zaman beğendiğim ve almayı düşünebileceğim bir araç güle güle kullanın. c4ü de tanıyan biri olarak f/p de sizce durum nedir? Elbette ki premium bir araçla kıyas kabul etmez ama...
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Köpekler aslfata nasıl yapışır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araci çok yakindan taniyorum ve izolasyon harici soylediklerinizin hepsi abarti...

    herhalde bu anlatilan c4 bizim kullandigimiz severek bindigimiz araç değilde uzay mekigi falan

    Araçta suspansiyon namina birşey yok hadi ön kabul edilebilir fakat arka suspansiyonu o kadar kötü ki zerre darbe emmeden bütün hepsini kabine yansitiyor izolasyon iyi olunca ilk başta tepki veremiyorsunuz sonradan anlasiliyo aracin ne mal olduğu direksiyon hissiz net değil fakat alisinca sertlikten ötürü viraj dönmek keyif veriyor insana konfor ve ergonomiklik cidden kötü ama dillere destan bir yalitimi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganjaman

    4 yıldır c4 kullanıyorum aceleyle aldım araştıramadım pek çünkü fiyat çok uygundu sonra vazgeçemedim manuelle başlayan serüven otomatikle devam ediyor. 2 3 ay önce bayileri gezdim kabin içi kalitesi olarak hala ve hala pek çok c sınıfından daha önde, tasarım görecelidir ama bana göre halen daha güncel pek çoğuna göre. Sonuç olarak fiyatları da görünce kendime arabanın değerini bil diyerek ayrıldım galerilerden. Sadece süspansiyon konfordan ziyade daha sessiz olsaydı mükemmel olurdu diye düşünüyorum. Mcp şanzıman kesinlikle alışkanlık gerektiren kullandıkça konforunu arttırabileceğiniz bir sistem. 120bine yaklaşan aracımda hala fabrika çıkışı şanzıman ünitesi başarılı bir şekilde çalışmakta. Ses sistemi vasat sayılır öyle aman aman değil ama ortalama bir kullanıcı için sorun olacağını düşünmüyorum. Arka süspansiyon vuruntu sesi bagaj havuzuna uygulanacak 2 ya da 3 adet erkurt izolasyon levhasıyla tamamen rahatsız edicilikten uzaklaşır ki fiyat olarak levha adedi 20 lira civarı şu anda. Daha önce de kendi konusunda yazmıştım bu fikrim hala geçerli konfor açısından arabaya nasıl muamele edersen aynısını sana gösteren bir yapısı var. Efendi gibi araba sürme niyeti olan adama efendi gibi tepki veriyor, hayvan gibi sürme niyeti olan adama da hayvan gibi
    Vay hocam hoşgeldin emektar C4'culer meğer forumda duruyormuş her zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.