Şimdi Ara

Vodafone kullanım eşiğini kaldırdı + fiyatları düşürdü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Mark Selby kullanıcısına yanıt
    Başvuru yaptım numaramı bayilere dağıttılar genel merkez bile aramadı sapık gibi 1 hafta bayilerle uğraştık allahtan vazgeçtim adamlara dinletemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam artık bu firmalara ben ne desem az bence. Her şeyi kendi lehlerine çevirmek için ellerinden geleni yapmışlar.
    Vodafone Fiber kullanıyorum. 1 Ocak'tan önce 100mbit 240gb akn ile 75 TL ödüyordum. Hız düşümünde 25 mbit ile devam ediyordum güzel güzel.
    Fiyatlar afaki olur diyerek aralık ayında +25 TL ile bir üst hız paketi olan 200 mbit'e geçmiştim. Şimdi her şey güzel ama taahhüt bitine kadar...

    Bence bu fiyatların daha da aşağı inmesi lazım. Almamak, internet ihtiyaç haline geldiğinden, çözüm değil ama bir şekilde itiraz etmek/paylaşmak gerekiyor bu tür durumları.
  • Daha şimdiden iyi fiyat demeye başlamışsınız. Birileri 200 tl iken diğeri 150 tl olunca iyi fiyatmı oluyor. 50 mbit 100 mbitleri 65 75 tl ye alıyoduk ey ahali. Hemen gevşiyosunuz ha

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kanmayın bunlara okuyun sonuna kadar 26.12.2018 tarihinde saat 21:20 de 0850 542 05 42 olan Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak 16mb yalın internet paketimi 50 mb 250 gb kota 2 yıl taahhüt verip sesli onay sisteminde onayladım. Sözlü olarak sözleşme imzaladım. Daha sonra tekrar arayarak hafta içi mesai saatlerinde çalıştığımı beyan ederek ekiplerin 18:00 ile 19:00 arası gelmesini istediğimi not olarak düşürdüm. Tarih 09.01.2019 olması ve yasal bağlama süresi geçilmesine rağmen tekrar aynı numarayı arayıp bilgi almaya çalıştığımda Canan isimli çalışan bana ısrarla böyle bir kayıt görüntülenemediğini benim için bir şikayet bırakacağını söyledi.Yaklaşık 20 dk süren konuşmanın sonunda ısrarlı olmamdan dolayı görüntülenemeyen kayıt birden görüntülenmeye başladı.İşleminiz için acil koduyla not bırakıyorum en kısa sürede bana  dönüş yapacaklarını söyledi ve kapattı.Bugün tarih 14.01.2019  yaklaşık 19 gün oldu ve gelen giden yok hatta arayan bile olmadığı için aynı numarayı tekrar aradım konuştuğum arkadaş bana böyle bir kaydın mevcut olduğunu ama işleme alınmadığını söyledi.Bir önce ki canan hanım ile olan konuşmamdan bahsettiğimde bana müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaş bana  "Açıkça söylemek gerekirse diğer arkadaş sizi geçiştirmiş böyle bir kayıt var ama ama işlem başlatılmamış o arkadaş için adınıza bir şikayet bırakacağım ve ayın 26 sında olan ses kaydınız dinlenecek size 48 saat içinde dönüş yapılacak" dedi.Bu konuyla ilgili şikayette bulunacağımı söylediğimde istediğim işlemi yapabileceğim bana söylendi.Ve hala internetimin şikayet sonuçlanamadan bağlanamayacağı söyleniyor inanılmaz mağdur durumdayım.




  • TITAN kullanıcısına yanıt
    80 TL 15 dolar yapar almanya da bile 32 mbps sınırsız internet aylık 32 euro
  • TITAN kullanıcısına yanıt
    73 TL ödüyorum 50 hızım vodafone kullanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rektangular

    Mobil veri olarak alabileceğimiz ucuza bir şey yok mu ya?
    Turk telekom 20 gb'ya 29+2,32=31,32 lira ödüyorum. (Aşımsız duran internet) İstediğiniz kadar ek her 10 gb'yi 12 tl'ye alabiliyorsunuz, yani 40 gb almış olsanız 29+24 tl+2,32=55,32 tl. Modem olarak vodafone r207 kullanıyorum. Zaten ihtiyacım olan internet 20 gb idi rahatlıkla ayı çıkarıyor. Siz de bu paketi ihtiyacınıza göre dizayn edebilirsiniz. Ben istediğim yere götürüyorum, 4.5G ile telefondan yaklaşık 50-70 mbps hız alabiliyorum. Vodafone cihazım 3G desteklediğinden en faz 17-18 mbps görüyorum. Her işimi de görüyor, hanımla her akşam dvd kalitesinde bir film izliyoruz. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam inceleyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi türk net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone un kendi alt yapısı olan yerlerde kendi ekibi var.



    Kurulumu ve teknik desteği onlar sağlıyor.



    Vodafone kullanım eşiğini kaldırdı + fiyatları düşürdü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone adamdır. Ama şuan halihazırda kullandığım 100mbit 69 tl ik paket 165 olmasaydı iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılbaşından sonra internet kalitesi düştü , 2 senedir kullanıyorum , ne hikmetse 1 ocaktan bu yana haftada 2 -3 gün internet problemli , arayınca tele sekreter bölgenizde sıkıntı var durumu biliyoruz vs vs diye geveliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yavaş yavaş yola geliyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok pahalı neresi ucuz abi aylık 6000 bin mi kazanıyor herkes?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fiyatları düşürdü düşürmesine de 6 ay sonra nolcak? ilk bi kaç ay uygun fiyattan gibi verip sonra tepemize bindiriyolar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kulakver -- 21 Ocak 2019; 14:42:28 >
  • SOL sabah borşür bırakmış kapımıza.

    10 MBps 89 fln
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.