Şimdi Ara

Sıfır araçta boyada MİKRON Farkı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
10.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • "kaputta ve sol arka kapının bir bölgesinde boya olduğunu ama bu boyanın serviste robot tarafından atıldığını "

    Söyledi, diyorsunuz ya ,

    Yalan söylemiş, ülkemizde hiçbir yetkili serviste veya piyasada robot ile boya atılmıyor .

    El ile boyanıyor,140 micron kalınlık aracınızın fabrikasyon boyası için toleranslar içerisinde. Boyanın akma olayı da fabrikaayon boya hataları olabiliyor bu araçlarda. Yerli üretim olduğu için kalite kontrol politikası gevşek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Ülkemizdeki fabrikalar üretimdeki tolerans değerinden kar elde edilmeye çalışan bir zihniyete sahip. Müşteri örneğin 500mm parça isteyip (+/-) 10mm tolerans veriyor. Parça max 510mm min 490 mm olmalı ama bizim üreticler tolerans değerini minimuma indirip parçayı 491 mm olarak üretip her parçadan kazandığı 9 mm'yi kar olarak görüyor. Bu kafayla bizden ne köy olur ne kasaba...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Material-Engineer kullanıcısına yanıt
    Evet Manisa dayım.Kenan Evren San.Sitesinde işyerim.
  • CC OTO GÜZELLİK MERKEZİ C kullanıcısına yanıt
    Size pasta cila artırmıştım. Kendi malzememle HB mor clio'ydu araç. İşçilik on numaraydı. Sizin attığınız ciladan sonra sattım zaten aracı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet hatırlıyorum.Yine beklerim...
  • hep fiatta olurdu genelde sizinkı değişiklik olmus . ama bızım ulkede normal sanırım boyle seyler artık
  • Bende duster aldım 2021 model. sıfır. boya ölçüm cihazı 90-140 arası çıktı genelde. normal dediler

  • Otomobil tasarımı dalında öğrenim gören bir grup öğrenci dünya üzerindeki otomobil fabrikalarını dolaşıp, yeni teknolojiler ve bunların uygulanması konusunu inceliyorlarmış. Japonya’da otomobil fabrikasını gezerken kafesler içinde yüzlerce kedi görmüşler, merak edip kendilerine fabrikayı gezdiren Japon mühendise sormuşlar.


    –”Ürettiğimiz otomobillerdeki yalıtımı kontrol etmek için her 100 otomobilden bir tanesinin içine bir kedi koyup, kapılarını ve camlarını kapatıp akşam eve gideriz.” diye açıklamış Japon mühendis, “Sabah geldiğimizde kedi havasızlıktan ölmüşse yalıtımda bir problem yoktur. Ama eğer kedi yaşıyorsa üretimde bir sorun olduğunu anlayıp, tüm üretim kademelerini gözden geçiririz.”

    Öğrenciler bu fikre hayran kalmışlar.


    Döne dolaşa yolları Türkiye’ye düşmüş. TOFAŞ fabrikasını gezerken yine aynı manzarayla karşılaşınca çok şaşırmışlar. Pek çok ünlü otomobil üreticisinden önce Japonların ileri teknolojisini uyguladığı için TOFAŞ’ı takdir etmişler. Ama yine de kedilerin ne işe yaradığını sormadan edememişler. Onlara fabrikayı gezdiren Türk mühendis;


    –”Haa, onlar mı?” demiş, “Biz ürettiğimiz otomobillerdeki yalıtımı kontrol etmek için her 1000 otomobilden birisinin içine bir kedi koyup, kapılarını ve camlarını kapatıp akşam eve gideriz. Sabah geldiğimizde kedi arabanın içindeyse bir sorun yoktur. Eğer kedi kaçmışsa üretimde bir sorun olabilir diye düşünürüz, ama yine de üretime devam ederiz!”

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.