Şimdi Ara

Turknet Zihniyeti ve 45 gunluk Iptal Hikayem... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
290
Cevap
3
Favori
32.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
227 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 aralık başı başvurdum türknet'e. 2017 ocak sonu hala bağlamamışlardı. Kablonet'e birsürü para bayılmak zorunda kaldım geri dönmek için. Akşamları çöp olan internete bir yıl daha katlanmam gerekti. 2017 ortası kardeşim bağlattı türknet ve canavar gibi kullanıyodu. 2017 sonu ben de denedim ve bu sefer tam 18 saatte bağladılar

    Şu an hala kullanıyorum. Akşamları hız düşme yok. Ping artma yok vs vs. 1 kere olsun kötü niyetli bir hareketlerini görmedim. Ama herşeyleri telekom ekiplerinin keyfine bakıyo. Ondan dolayı çok şikayet olması olası/normal.
  • Yıl olmuş 2019 hala turknete başvuranlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arada çıkardıkları 2-3 problem dışında 1.5 senedir kotasız 75 mbit kullanıyorum. Geçtiğime de hiç pişman değilim. Lotoyu tutturduk da benim mi haberim yok.
  • İlk başlarda gelen kullanıcılar memnundu sanırım. Buradan ucuz internet vs denilince millet koştu. Adamların kapasitesi belli, çok birşey beklememek lazım. Tt da işin çakallığında başka firmalara müşteri gitmesin diye yapmadığı çirkeflik yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türknete geçtim, çok memnunum. türk telekomdan 100 kat iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paladinnn P kullanıcısına yanıt
    21 ocakta ttnet taahhutum bitecekti. Dedim geçiş yapayım kısa sürer sandim. 2 ocakta bassvuru yaptim Turknete. Ayni gun belgeleri yolladim bu sonra ki gun ulaştı 4 ocak ve 5 ocakta onay icin aradılar. 6 Ocakta aktivasyon basladi ve Ttnet interneti kesti. 6 Ocaktam beridir aktivasyonda her gun ariyorum deliricem artik. Hizmet numarası sisteme yansimiyor diyor. Yansit kardeşim isin ne.
    Musteri hizmetlerinde ki kadın diyor ki "TURKTELEKOMU ARAYIP HIZMET NUMARANIZI ISTEYEBILIRSINIZ SONRA DA BIZE DERSINIZ" saka gibi abi. Yarin son gun geldi geldi. Gelmedi iptal ettiririm basvuruyu direk netspeede

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turknet tamamen sans isi. Basvurudan 10 gun sonra internet baglanmamissa o interneti unut. Baglanmissada ucuz ve hizli internetin tadini cikar cunku sen sansli kisilerdensin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yıl olmuş 2019 teknoloji cağında şu debelendiğimiz durumlara bakın cidden gülünç bir durumdayız. Hizmet sağlayıcısının hizmet verememesi kabul edilemez olmalı firma adına abi kapatın o firmayı daha iyi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben 15 gündür bekliyorum adamlara sorunu fotoğraf çekip attım diyorlar ki arkaplanda TurkTelekom ekipleri ile sözlü ve yazılı olarak iletişim halindeyiz 15 gündür fantezimi yapıyorsunuz neyin iletişimini kuruyorsunuz anlamıyorum bizi bahane edip ne konuşuyorlar acaba 15 gündür arkaplanda 2 bakır kablo bağlantısı için ne konuşup anlaşamadılar acaba :) TurkNet cidden sıkıntılı bir döneme girdi bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MicCheck11 -- 14 Ocak 2019; 0:40:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TURKNET neden bana hizmet numarası veremiyor bunu açıklayacak bir kişi var mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türknet efsane 2 senedir kullanıyor ve tavsiye ediyorum anca 10 kişiden 1 i maduriyet yaşamıştır benzer konuda. ki sizde dediniz gibi 37 daire türknet kullanıyor taahütsüz olmasına rağmen kullanmaya da devam ediyor. Sorun yaşayan ve cevap arayanlara sözüm yok fakat kötüleme amacıyla girip yazıp çıkanlar sıktı başka bişeye geçin.
  • Türknet pişmanlıktır. Bir internet bir haftanın iş günleri içerisinde bağlanamıyorsa, o internetten hayır gelmez. Ayrıca bağladınız diyelim, bir sorun oldu, o iş bitti. Dahada düzelmez. Dü-zel-mez!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CriticalWave kullanıcısına yanıt
    Bende aynı sizin gibi düşünüyordum. Taaa ki hattımda meydana gelen o elim arızaya kadar!...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunlar ve bu sorunların çözümünün bu kadar uzun sürmesi nedeniyle sizden özür dileriz. Yazdıklarınızı harfiyen okudum. Yaşanılan sorunların neden kaynaklandığını ve çözüm sürecinizin neden bu kadar uzun sürdüğünü yarın mesai saatleri içerisinde ilk iş olarak detaylı bir şekilde hizmetinizi inceleyeceğim ve size bir geri dönüş yapacağım. Eğer bu süreçte bizden kaynaklı hatalar varsa bu durumu telafi etmeye çalışacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Size de sizi denetlemeyip bu hale getirenlere de yazıklar olsun. Sizden hizmet falan alınmaz çok pişmanım kendimle beraber 4 kişiyi türknete geçirdim zamanında.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İşlemleri yapan gerizekalı birisine denk gelirseniz şansınıza olacaklar bu.

    Bende türknete geçtim adamlara evrakları yolladım iki günde gitti 6 saatte onayladılar 1 saatte diğer operatörden geçişi yapıp hattı adslden vdsle geçirip aktif ettiler. Kısacası şans meselesi. Millenicom kullanırken ilk başvurudu benzer bir saçmalık yaşadım ve bir ay uğraştırmışlardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hepsi aynı halt bunların ne türknet ne millenicom hepsi rezalet. Bunları denetleyen kurum maalesefişini yapmaktan aciz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende yazlık için başvurmuştum benzer şeyler benimde başıma geldi. Yaklaşık 1 ay bağlantı bekledim. Bi ara port yok dediler. Satarken çağrı merkezi full aktif ama müşterilerine çağrı merkezi yok.

    Çağrı merkezi bize maliyet diyip satışta çağrı merkezlerini kullanmaları tamamen saçmalık. Tüm firmaların kendi saha ekibi var ama turknetin yok. Her ilde sanırım 1 - 2 elemanları var.o elemanlarda gittikleri ev sayısı kadar para alıyor. Elektrikçi geliyor. Teknis servis felan değil. Bağlanırsa sıkıntısız kullanırsınız. Genelde insanlar bağlanmamasına dayanamayıp iptal ettiriyorlar.



    Türknet size tavsiyem var: Bağlanana kadar müşterinize özel müşteri temsilcisi atayın. Bakın sadece bağlantı olana kadar diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun,
    okurken bana dar geldi :(
    bütün bunları tahmin ettiğimden dolayı 8 yıllık tüm desteğime rağmen BANA DÜN Kİ MÜŞTERİ muamelesi yapan SO da devam ettim, ediyorum, edeceğim,

    pirince giderken bulgurdan olmak çok can yakıyor,
    ülkede " sen hayırdır, ne yapıyorsun ? " diyen olmadığından çektiğimiz yanımıza kalıyor maalesef :(

    tekrar geçmiş olsun,
    umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir
  • Yaşananlar rezelet tamam ama sen de attan inip eşeğe binmeye çalışmışsın :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.