Şimdi Ara

Turknet Zihniyeti ve 45 gunluk Iptal Hikayem... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
290
Cevap
3
Favori
32.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
227 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • veri giriş-çıkışı olmayan hatta fatura çıkarmak dolandırıcılıktır hocam.

    faturaları ezbere kesiyolar demek ki, senin daha aktivasyonun bile tamamlanmış değil fatura kesiliyor. vay yavrum vay..

    turknet en başından beri bana biraz keriz silkeleme operasyonu gibi gelmişti.
  • bende 6-7 aralıkta başvurdum 12 aralıkta internet bağlandı . teknik eleman mevzusu aynen dediğin gibi , msj geliyor alt yapı hazır diye , teknik eleman geliyor TTelekom alt yapı sonladırıp etiketlememiş diyerek geri gidiyor ( bunun içinde sözde kurulum ücreti adı altında 30 TL ) , kısaca bağlantı konusunda problem yaşamadım hattım gayet düzgün çalışıyor ,

    Benim canımı sıkan şey tam 1 ay sonunda paket bedelim olan 79,90 haricinde 30 ek ücret gelmesi gerekirken 2 fatura yansıtılmış ve bedeli 144,30 TL şuan halen yazışıyorum bakalım ne sonuç çıkacak , 34 TL neden fark var anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunlar ve bu sorunların çözümünün bu kadar uzun sürmesi nedeniyle sizden özür dileriz. Yazdıklarınızı harfiyen okudum. Yaşanılan sorunların neden kaynaklandığını ve çözüm sürecinizin neden bu kadar uzun sürdüğünü yarın mesai saatleri içerisinde ilk iş olarak detaylı bir şekilde hizmetinizi inceleyeceğim ve size bir geri dönüş yapacağım. Eğer bu süreçte bizden kaynaklı hatalar varsa bu durumu telafi etmeye çalışacağım.
    Telafi derken ne yapacaksınız yine oyalamak için standart cevaplar mı vereceksiniz?

    Madem telafi diyorsunuz, adamın internetini bağlayın, 6 ayda ücretsiz internet verin, görelim telafinizi.
  • Yapılacak en iyi şey ilk telekom bağlatıp sonra iss değiştirmek. Fakat tt den taahhütsüz paket bulmak lazım. Gidip al en düşük en ucuzu yeter. tt ekibi bu konuda iyi. Diğerleri sadece pc başından iss yönetiyor. Sıfırdan türknet bağlatmak, yok abi riskli, daha o kadar gelişmedi türknet.
  • Okurken benim kafam ağrıdı iyi sabretmişşiniz kolay gelsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cella

    Turknet başvurusu yaptığım şu 10 günlük süreç içerisinde anladım ki insan kendine acı, sıkıntı, stres yaşatmak istiyorsa turknete geçiş başvurusunda bulunsun... Çok geçmiş olsun. Hakkınızı arayın.
    Bu süreci ben de yaşadım. Böyle bir 10 günümü yedi sonra Superonline'i aradım, ertesi gün bağladılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dm attık dönen yok, konu açılınca Google da çıkmasın diye zorunlu cevap veriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CryTurkiye-44peace44 kullanıcısına yanıt
    Tıpatıp aynı sorun, taşeron firmaya vermişler bu işi, onlar da bunları takmıyor. Resmen sallıyorlar. Kaçta gelecek diyorum 9a kadar gelir diyor neden 9 dedim cevap yok siz kaçta kapatıyorsunuz müşteri hizmetlerini 9 diyor adam tekrar arama diye yapıyor. Bugün son bağlandı bağlandı yoksa iptal. Netspeed deneyelim bir de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın belirtiği problemi Kocaeli Gebze de ben de yaşadım. Hatta etiketlendi yapmışlar ama benim daireme gelen hatta yapmamışlar. Arıyoruz kimse çıkmıyor 20 gün sonra telefonla geri dönebildiler. Biz değil hattı Türk Telekom bağlayacak diyor. Lan olum onlar gelip bağlayacaksa onlardan alırım interneti senden niye alıyorum. Bir de kurulum ücreti alıyor. İndim binadaki telefon kutusuna hattı kendim bağladım arkadaşlar. Üzerine kullanmadığım 20 günün de parası alındı benden. İşin tuhafı aynı interneti farklı lokasyonda Karabük'te sorun yaşamadan 3 gün içinde bağlanmış olmasaydı. Üzücü. Şimdi iptal talebi gönderdim. Bakalım kaç güne dönecekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackson1 -- 14 Ocak 2019; 11:21:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • telefonuna sms ile adsl kullanıcı adı ve şifresi geldiği an fatura yazmaya başlar, senin veya eve gelen teknik eleman bozuntularının kabloların ucunu doğru yere bağlayamamış olması hattın aktif olduğu gerçeğini değiştirmez. telekom hattın kirasını alır, turknet de sana fatura kesip ücretini alır.

    hizmet alamamışsın, faturayı öde, icra ile uğraşma, dekontlar ile tüketici hakem heyetine git ve firmanın teknik ekibi gerekli fiziksel bağlantıyı yapamadığı ve hizmet veremediği halde fatura çıkarmıştır gibi bir dilekçe vs hazırlayıp paranı geri iste.
  • Selamlar,

    Tüm sürecinizi en ince ayrıntısına kadar inceledim. Satış çağrınızdan en son size gelen evde kurulum ekiplerinin hattınızı ankastre kutusunda kontrol etmesine kadar...

    Arkadaşlarım satış çağrınızda size paketimiz hakkında detaylı bilgi vermişler. Mevcut olarak kullandığınız diğer İSS hizmetinizi iptal edeceğinizi ve bizden sıfır bir satış olarak hizmetinizi açtırmak istediğinizi iletmişsiniz. Arkadaşlarım bulunmuş olduğunuz bölgeyi ve altyapınızı sorguladıktan sonra YAPA santrallerimiz içerisinde olduğunuzu ve altyapınızın desteklediği alabileceğiniz maksimum hız değerlerinizi verebileceğimiz bilgisini size iletmiş. Daha sonra evde kurulum hizmeti için kredi kartınız ile otomatik ödeme talimatı verirseniz ücretlendirmesi 30 TL üzerinden yapılmak istemiş ancak bir hata ile karşılaşılmış ve aynı gün akşam 17.30 gibi aranmak istediğinizi iletmişsiniz. Arkadaşlarım 17.30'da sizi aramışlar ve bu sefer hatasız bir işlem gerçekleştirilmiş ve hizmet başvurunuz sistem üzerinden alınmış ve aktivasyon işlemleriniz başlamış.

    Aktivasyon işlemlerinizde belgelerinizi bize göndermişsiniz. Evet orada bir hatalı SMS bilgilendirmesi yapılmış size sistem üzerinden, bunun için sizden özür dileriz.

    Aktivasyon işlemleriniz belgelerinizin siteme yüklenmesinden sonra sorunsuz bir şekilde devam ederken TT tarafına 13.12.2018 tarihinde hizmet açılışı için başvuru yapılmış ilk yapılan başvuru telekom tarafından reddedildikten sonra ikinci başvuruyu tekrar yapıp bu başvuruyu TT tarafı onaylamıştır.

    15.12.2018 tarihinde gerekli mesafe testleriniz selt, melt testler yapıldıktan sonra provising işlemleriniz tamamlanmış ve kurulum ekipleri hizmetinizin aktif hale gelmesi için yönlendirilmiş.

    Asıl süreç buradan başlıyor diyebiliriz. 17.12.2018 tarihinde evde kurulum ekipleri hattınızı ankastre kutusunda kontrol ettiğinde DSL ankastre kutunuzda buluşmadığını görüyorlar ve TT tarafına arıza kaydı bırakılıyor. Daha sonra normal şartlarda bir kere gelmesi gereken evde kurulum ekipleri sizin için dört kere geliyor ancak ikisinde TT kaynaklı DSL ankastre kutusunda buluşmadığını gözlemliyor. Bu arada gerekli kontrol yapılırken farklı bir porttan kontrol ediliyor hizmetiniz ve atlak bir bağlantı gerçekleşiyor ve modem kısa süreliğine sinyal alıyor. Sinyal aldığı için faturalandırma süreci başlıyor.

    Gerekli kontrolleri yaptığımda hiç kullanımınız olmamasından dolayı faturanızın çıkmaması gerektiğini söyleyebilirim. Bunun için size çıkan faturaların iptalini sağlayacağım.


    Diğer bir konu ise evde kurulum ekipleri için bulunduğunuz şikayet talebiniz. Bu konu için saha ekiplerinin yöneticisine ulaşarak çalışan hakkında şikayetlerinize yönelik gerekli aksiyon alınması adına şikayet talebinizi ilettim. Sizlerden aldığımız geri dönüşler bizim için çok önemli ve hassastır.

    Son olarak sizin sorununuzu çözüme ulaştırmak için yarın 15.01.2019'da kendi saha ekiplerimizi bulunduğunuz adrese yönlendirdim. Gerekli kontrolleri kendi saha ekiplerimiz yaparak sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacaklar.

    Bu konu tamamlanana kadar takipçisiyim. Elimden geldiği kadar size yardımcı olarak bu yaşanılan sorunu ve mağduriyetinizi gidermeye çalışacağım.

    İyi günler dilerim.
  • Ben evrakları gönderdim. Bir kaç gün sonra aradığımda (o zaman numaralı müşteri hizmetleri vardı. sonradan kaldırdılar) kimlik fotoğrafı eksik, belgeleri yeniden gönderin dediler. Eksik olması mümkün değil. Ama yinede tekrar gönderdim. Ardından eve ücretsiz bağlantı yapılacak dediler. Türk Telekom geldi. Bağlantıyı yaptı. Sorunsuz kullanmaya başladım. Şu an kadar da bir problem yaşamadım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu konu bu kadar dillenince mi aklınız başınıza geliyor kim bilir kac tane bu şekilde mağdur müşteri var ve onlar bu sorunları yaşadılar ancak her müşteri forumu kullanmadığı için haberimiz bile olmadı. Millenicom ve Türknetin müşteri memnuniyet anlayışı sadece diğer müşterilerin gözünü boyamaktan ibaret. Dolandırıcı sahtekar rezil bir firmasınız yazıklar olsun sizi denetlemekle görevli insanlara ki sizleri böyle başı boş bıraktıkları için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen yıl aynı sorunları ben de yaşadım. Ttnet ten çıkıp fiyatı uygun diye türknete başvuru yaptım yapmaz olaydım 1 ay kadar internetsiz kaldım. Kullanmadığım internetin 1 aylık faturasını ödedim. Müşteri hizmetlerini aradığımda muhatap olcak kimseye bağlanamıyordum. Neyseki tahaaüt falan yoktu da zar zor çıkıp süperonline e geçiş yaptım. Ayda 70 lira 24 mb sınırsız doya doya kullanıyorum 1 yıldır. En azından sorunum olduğu zaman ilgilenen birileri çıkıyor. Türknet pişmanlıktır. Bulaşmayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ankara da arkadaşım geçti bu firmaya çocuk bunların sayesinde teknik ekip kadar bilgilendi araştıra araştıra , uğraşa uğraşa . Bu sürecin sonucunda ne oldu dersiniz 8 mbit -16 mbit arası 150 200 ping li interneti oldu .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    tesekkur ederim. gelismeleri burdan size de bildiririm. insallah tekrar bir problem yasanmaz ve hersey hallolur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22 Kasım'da Türk Telekom denilen illet ile taahhütümün bitmesi üzerine başvuru yaptım. 2 haftada geçiş yaptım. Geçiş sırasında Türk Telekom ile olan bağımı kesmedikleri için TT'ye fazladan fatura ödemek zorunda kaldım. Bunun üzerine özür mahiyetinde üç ay boyunca 32.99 fatura ödememi söylediler. İnternet son derece hızlı. TT ile 10-12 arası MBPS hız alırken TürkNet ile 16'yı geçiyorum. Hiçbir kopma vs. olmuyor. Merkezi bir yerde oturuyorum. TürkNet'e geçmek isteyen merkezi bir yerde oturuyorsa geçsin. Adam Çorum'da oturuyor TürkNet'e geçemedim diye ağlıyor. Ulan altyapın mı var mı senin, TürkNet'e geçme bir zahmet. Dolayısıyla TürkNet'ten memnuniyet kişiden kişiye değişiyor, ben son derece memnunum. Türk Telekomdan kurtarın kendinizi. Alternatif birçok servis var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Det.Harvey Bullock -- 14 Ocak 2019; 12:17:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi ara ben de düşünmüştüm geçmeyi ama hakkındaki şikayetleri okuyunca vazgeçmiştim. İyi ki de bulaşmamışım...
  • Eve gelen ttnet den de olsa turknet den de olsa telefon kutusunun yanına yalnız göndermeyin. İşten anlamıyor bile olsanız belli etmeyin yanında çok konuşmadan yaptığı işi dikkatlice izleyin. Benden forum ahalisine Elektrikçi tavsiyesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapı riski olan bölgelerde Türknet'ten uzak durulmalı. Bir problem çıkarsa çözemiyorlar.

    Gerçi Telekom da farklı değil. 12 yıldır fabrikada internet alıyoruz telekomdan. Şahıs üzerine idi. sonunda şirket üzerine alalım diye şahıs gitti iptal etti. Ben de başvuruda bulundum şirket olarak. Belediye'nin bana verdiği adreste altyapı yok gözüküyor. Bana internet gelemiyor. Diyorum "12 yıldır hizmet alıyordum." "Bu adreste yok gözüküyor, acaba size interneti hangi adresten verdiler". "Bu adresten verdiler." "Hayır, hangi adresten verdi gösterdiler." "Ne bileyim ben? Onu da mı bana soruyorsunuz? Hizmeti veren sizdiniz."

    Böyle böyle, git gel... Adreste altyapı gözükmüyor sorunu çözülemedi. Ben de bu dangalak firmayı beklemedim. 12 yıldır altyapı vardı, olan altyapı yok oldu. Ben de altyapı olduğunu bildiğim bölgede bu dagalaklarla uğraşmamak için cep telefonundan alıyorum interneti. Bir adet Vınn (30TL), bir adet USB girişli ADSL modem (100TL) (USB girişine Vınn bağlanınca Router'a dönüşüyor). Bitti gitti. Muhatap falan olmuyorum. Türknet'i aradım. "Durum acil, bana hızlı ulaşsınlar" dedim. Her gün de "neden aramıyorsunuz?" diye tekrar aradım. 4'üncü gün aradıklarında çoktan data hattından internet hizmeti alma düzenini kurmuştum. "Artık çok geç. Ben size acil dedim, siz 4 gün sonra arıyorsunuz." İyi ki de öyle olmuş. Türknet altyapıyı Ttnet'ten alacaktı. Altyapı o adreste gözükmüyor hıyarlığına bir de Türknet'i katıp, araya da adam koyacaktım. Tam mis. Katmerli sorun. Herhalde 6 ayda çıkamazdık işin içinden. Şansım yaver gitti de aramadılar...

    Gerçekten rezalet. Herkes bir tarafının ucu ile iş yaptığı için oluyor tüm bunlar. Benim yöntemim de artık : "Beceriksizlerle, işini iyi yapamayanlarla muhatap olmayalım." İşlerini iyi yapamadıklarını yüzlerine vurunca sinirleniyorlar bir de... Neyse, sonuç şu: Türksat'ın muhteşem çalıştığı bir bölgede yaşıyorum. Burada teledünya ve kablonet kullanıyorum. Riskli yerlerde ise data hattı rules. Altyapı sorunu diye bir şey yok. Türk halkı cep telefonu çekmesin, o şirketi yıkar. O yüzden cep telefonu altyapısı aksamaz. Ama internetti, kablolu telefon hattıydı falan... Bunlar da müşteri de uyuz. Hali ile hizmet sağlayıcı da işini şeyinin ucu ile yapıyor.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.