Şimdi Ara

Pedal commander kullanan var mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
10.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar;
    Bilindiği üzere yeni nesil araçlarda gaz teli olayı tarihe karıştı.Sistem beyin tarafından kontrol ediliyor ve gaza ne kadar basarsak buna göre sinyallar ile aracı hızlandırıp yavaşlatıyoruz.

    Bazen gaza basmamıza rağmen aracın gaz tepkisinde gecikmeler olabiliyor.Bunun çözümü için pedal commander adında bir cihaz geliştirilmiş.

    Eşimin kullandığı 2014 model 1.2 tsi polo comfortline aracımızda bu sorun arada bir oluyor.Özellikle yokuşlarda olduğunda tehlikeli durumlar ortaya çıkabiliyor. Serviste herhangi bir sorun çıkmıyor. Bende araştırırken bu isimdeki ürünü buldum kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim



  • Yeni nesil para tuzağı gibi geliyor...

    https://www.youtube.com/watch?v=tTb9ngY7ex4

    Aracın beygiri artmıyor, torku artmıyor. Sadece gaz pedalına basma hassasiyetini kontrol edip tepkilerini artırıyor yada azaltıyor...

    900TL gibi de bir fiyatı varmış, pehhh...
  • hiç bi işe yaramayan baskı balatayı erken bitiren bi saçmalık
    gaza azıcık dokunsan bile dip gaz basmışsın gibi tepki verdiriyor sadece o, bu aletler olmadan dip gaz yapsan yine araç aynı tepkiyi verir
    modern günümüzün kocakarı ilaçlarından biri
  • websosyal kullanıcısına yanıt
    Tork beygir artırımından ziyade anlık yaşanan gaz yememe olayına çözüm arıyorum açıkçası.Benim baktığımda 1500 lira gibi bir maliyeti var.Araca göre özel olarak kodlanıp gönderiliyormuş firmanın sitesi böyle diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: websosyal

    Yeni nesil para tuzağı gibi geliyor...

    https://www.youtube.com/watch?v=tTb9ngY7ex4

    Aracın beygiri artmıyor, torku artmıyor. Sadece gaz pedalına basma hassasiyetini kontrol edip tepkilerini artırıyor yada azaltıyor...

    900TL gibi de bir fiyatı varmış, pehhh...
    https://youtu.be/XNbCRDiPe_I?t=473

    videosunu verdiğiniz vatandaş tamda sizden bahsediyor
  • quote:

    1.2 tsi

    yokuşlar

    Serviste herhangi bir sorun çıkmıyor.





    Hacim hacim derken bu yüzden hacim diyoruz hocam. Bazı arkadaşlar kağıt üzerinde performansı değerlendirse de rampada hacim nedir ne değildir ortaya çıkıyor. Konya ovasında yaşıyorsan 0.5 turbo da yeterli olur ama yokuşu olan bir yerdeysen motorun minimum 1.6 hacimli olacak. Bu hacimde turbo olursa daha da şahane olur. TR yollarında ise minimum 1.6, ideali 2.0 hacim olacak. Turbo, supercharger vs ilave olursa daha da rahat olur.



    Yoksa 1.6 atmosferikten güçlü 1 litre turbo sonu bu.



    Sizin arabada rampaya yaklaşırken otomatikse şanzımanı sport moda alıp, manuelde vites düşürüp devir 4000 d/dk olacak şekilde rampaya girerseniz daha rahat çıkarsınız. Sollama için biraz daha devir verip vites atarsanız sorun yaşamazsınız.



    Gerçi 4000 d/dk olarak değilde motorunuzun istediği aralığı esas olarak bulmanız lazım. Güzel bir yokuş içeren bir yer bulup denemeniz lazım. Vites yükselttiğinizde vs aracın istediği devri tespit edip yokuş başından itibaren ona uygun tırmanmalısınız.



    Yokuşun en dik noktasına kadar son viteste gelip sonra aynı viteste hızlanmak istiyorsanız bu hacim yetmez. Vites düşürmeniz lazım. Daha sonrasında da motorun yakabileceği kadar yakıtı gaza basarak motora yollayacaksınız. Fazla basmanızda işe yaramaz. Kararında olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    quote:

    1.2 tsi

    yokuşlar

    Serviste herhangi bir sorun çıkmıyor.





    Hacim hacim derken bu yüzden hacim diyoruz hocam. Bazı arkadaşlar kağıt üzerinde performansı değerlendirse de rampada hacim nedir ne değildir ortaya çıkıyor. Konya ovasında yaşıyorsan 0.5 turbo da yeterli olur ama yokuşu olan bir yerdeysen motorun minimum 1.6 hacimli olacak. Bu hacimde turbo olursa daha da şahane olur. TR yollarında ise minimum 1.6, ideali 2.0 hacim olacak. Turbo, supercharger vs ilave olursa daha da rahat olur.



    Yoksa 1.6 atmosferikten güçlü 1 litre turbo sonu bu.



    Sizin arabada rampaya yaklaşırken otomatikse şanzımanı sport moda alıp, manuelde vites düşürüp devir 4000 d/dk olacak şekilde rampaya girerseniz daha rahat çıkarsınız. Sollama için biraz daha devir verip vites atarsanız sorun yaşamazsınız.



    Gerçi 4000 d/dk olarak değilde motorunuzun istediği aralığı esas olarak bulmanız lazım. Güzel bir yokuş içeren bir yer bulup denemeniz lazım. Vites yükselttiğinizde vs aracın istediği devri tespit edip yokuş başından itibaren ona uygun tırmanmalısınız.



    Yokuşun en dik noktasına kadar son viteste gelip sonra aynı viteste hızlanmak istiyorsanız bu hacim yetmez. Vites düşürmeniz lazım. Daha sonrasında da motorun yakabileceği kadar yakıtı gaza basarak motora yollayacaksınız. Fazla basmanızda işe yaramaz. Kararında olacak.
    Hocam burayı Amerikayla karıştırdın galiba...



    2.0 atmosferik, turbo, supercharger önerdiğin bayan B segment 1.2TSI araç kullanıyor... Kaldı ki 1.0 atmosferik araçlar var yollarda... Sen sanırım sen sadece kendi hayalinden bahsetmişsin...



    Bu arada aracım 1.4 TSI 150hp jetta...

    Önceki aracım 1.2 TSI jetta 105hp araç 1,5 ton olmasına rağmen hiçbir rampada zorlandığını hatırlamam üstelik... Özetle lakabı buzdolabı olan polo gibi bir araç için fazlasıyla yeterli 1.2TSI... Hatta 1.0 bile kafi..
  • 1500 lira şuna vermek

    Yarışmıcaksanız çok hızlı gaz tepkisine gerek yok.

    Ayrıca 1500 TL değil 800 TL olsa bile saçmalığın daniskası bir alet güç/tork aynı tepki artıyor eee ? Burda pozitif birşey kazandık,ama baskı balata erken bitiyor,aktarma organlarına binen yük artıyor vs vs



    Sizin aracınızın tepkisizlipi turbo olmasından dolayı alt devirde oluşan turbo lag,Atmosferik gibi olmasını bekleneyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    https://youtu.be/XNbCRDiPe_I?t=473

    videosunu verdiğiniz vatandaş tamda sizden bahsediyor

    Alıntıları Göster
    Benden bahsedecek tabi 2. videoda bu arkadaşta tüccarlığına soyunmuş, aldığı yorumlar şahane...
  • valla bizim asx grubundan bir arkadaş taktırmıştı, bayağı memnundu en son. ben taktırmayı düşünmüyorum. orjinaliyle oynamayı pek sevmiyorum. hız yapma merakım zaten yok, gereksiz bir maddi kayıp olacaktır.
  • Adamları arayın, test etmek istiyorum deyin; ücretsiz test edin sonra buradan üzerine görüşelim.
    Hyundai Accent Blue 1.6Crdi aracımda keyifle kullanıyorum, 1 seneyi geçti. Bluetooth çıkınca verdim değişim parasını bluetooth aldım, gayet memnunum.

    "Saçmalık" ifadesi kadar "saçma" bir gereksizlik yok.. Klavye başında en iyi yaptığımız şey içi boş cümleler kurmak. Şöyle yapar böyle yaparları bırakın artık.
    www.pedalcommander.com.tr adresinden yazın canlı desteğe, randevu alın, gidin deneyin.

    Mesutabi detaylı inceleme yapmış zaten; videoya bakın adam bir bir anlatmış. "bir işe yaramaz" bir cihaz olsaydı mesut gömerdi bu ürünü :) Bu adamlar pek paraya tamah etmez.


  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    Sorun yarışmak değil ki. Araç bazen gaz yemiyor diyorum yani gaza basıyorsun 3 saniye sonra tepki veriyor
  • Deathicious kullanıcısına yanıt
    Kimse sizin kadar anlamamış anlatmak istediğimi. 1 saat kadar önce internet üzerinden siparişi verdim.Olursa olur olmazsa kaldırır koyarım kenara. Aracıda benzin döker yakarım. Kendime ait 2011 model ssangyong kyron aracımda böyle bir sıkıntı yok basınca gazda asla gecikme görmedim.Ama bu araç alındığından beri böyle oradan buradan deyip söküp durdular aracı mekanik arıza olsa sürekli yapar diyoruz servise ama yok onlar biliyorlar işi. Bu araç arada bir yapıyor bunu belli ki yazılımsal bir olayı var bu sorunu da bu cihaz çözecektir inşallah. olmazsa atv haberleri takip edin servise kızıp aracını benzin döküp yakan maganda olarak yayımlayacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Hocam burayı Amerikayla karıştırdın galiba...



    2.0 atmosferik, turbo, supercharger önerdiğin bayan B segment 1.2TSI araç kullanıyor... Kaldı ki 1.0 atmosferik araçlar var yollarda... Sen sanırım sen sadece kendi hayalinden bahsetmişsin...



    Bu arada aracım 1.4 TSI 150hp jetta...

    Önceki aracım 1.2 TSI jetta 105hp araç 1,5 ton olmasına rağmen hiçbir rampada zorlandığını hatırlamam üstelik... Özetle lakabı buzdolabı olan polo gibi bir araç için fazlasıyla yeterli 1.2TSI... Hatta 1.0 bile kafi..

    Alıntıları Göster
    Yok hocam karıştırmadım. 1.6 litre hacimli bir motor için uzaya gitmenize gerek yok, atmosferik benzin için en yakındaki Honda bayisine uğrayabilirsiniz mesela. 1.6 dizel zaten her markada standart var, 1.6 ve üstü benzinliler de hala birçok markada var. Auris hybrid mesela 1.8 atmosferik + hybrid.



    1.0 atmosferikte kullanılır, 0.9 tCe, TwinAir gibi motorlarda kullanılır ama rampa olmayan yerlerde. Mesajımda yazdığım gibi.



    2.0 TDI Passat'tan 1.4 TSI'a geçince aradaki fark o kadar bariz belli ki kullanmanız lazım. Ha 1.4 TSI'da yürüyor ama sadece yürüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Yok hocam karıştırmadım. 1.6 litre hacimli bir motor için uzaya gitmenize gerek yok, atmosferik benzin için en yakındaki Honda bayisine uğrayabilirsiniz mesela. 1.6 dizel zaten her markada standart var, 1.6 ve üstü benzinliler de hala birçok markada var. Auris hybrid mesela 1.8 atmosferik + hybrid.



    1.0 atmosferikte kullanılır, 0.9 tCe, TwinAir gibi motorlarda kullanılır ama rampa olmayan yerlerde. Mesajımda yazdığım gibi.



    2.0 TDI Passat'tan 1.4 TSI'a geçince aradaki fark o kadar bariz belli ki kullanmanız lazım. Ha 1.4 TSI'da yürüyor ama sadece yürüyor

    Alıntıları Göster
    Bugün koşarak jettamı sattım ve ardından atmosferik honda aldım...



    Allah muhafaza yokuş falan denk gelir de atmosferik olmasa naaaparız biz...



    Şaka mısın birader sen...
  • Pedal Commander'in tek olayı gaz tepkisini çabuklaştırmaktır. Arkadaşın da istediği tam olarak bu. Araba çekmiyor demiyor, gaza basınca geç tepki veriyor diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Bugün koşarak jettamı sattım ve ardından atmosferik honda aldım...



    Allah muhafaza yokuş falan denk gelir de atmosferik olmasa naaaparız biz...



    Şaka mısın birader sen...

    Alıntıları Göster
    Hocam sen 1.6 hacim üstünü sadece amerikalıların kullandığını düşündüğün için örnek verdim. Nispeten hacimli atmosferik benzin neredeyse her firmada var. Hemi V8 aramıyorsun, 4 silindirli motordan bahsediyoruz, her yerde var.



    Heleki 1.6 turbo dizel dersen bütün modellerde var. Onun için de amerikaya gitmene gerek yok. 301'de bile 1.6 dizel var



    Jetta yine ufak, aynı motora sahip 1.4 TSI Passat ile 2.0 TDI Passat arasındaki farkı da biliyorum. Caddy ile 1.6 TDI da kullandık. Düşük hacimli ancak yüksek beygirli araba düz yolda normal kullanımda zaten yürüyor. Ama performans istediğinde otobanda sol şeridin hakkını verecek şekilde kullandığında beygirle birlikte hacmin ne olduğunu gayet iyi anlıyorsun.



    Yani 150 biygirlik Jittim var diye uçak falan kullanmıyorsun. Az büyük hacimli ve aşırı beslemeli bir motor kullanırsan ne demek istediğimi anlarsın. Biraz avrupada amerikada adamlar ne kullanıyor motor seçenekleri neler az gözünü açta bak. Dünyan değişecek



    Benim kendi araçlarımdan biri 1248CC turbo Dizel, diğeri 1598 CC atmosferik benzin. Küçuk hacimli dizel de gidiyor ama biraz zorlandımı ümüğü sıkılmış gibi gidiyor. 2.0 tepkisi yok yani. Tepki istiyorsan büyük hacimli, daha da iyisi büyük hacim + aşırı besleme diyorum.



    Neyse siz en iyisi 1.4 TSI'dan 1.0 TSI'a geçin. O hem daha yeni teknoloji hem daha az yakıyor. 2. Elde de 8 silindirli V8'ler bedavaya satılıyor. Hatta 2.0 litrelikler bile 1.0 litre parasına gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Pedal Commander'in tek olayı gaz tepkisini çabuklaştırmaktır. Arkadaşın da istediği tam olarak bu. Araba çekmiyor demiyor, gaza basınca geç tepki veriyor diyor.
    Hocam o zaman pedala daha fazla basmak aynı yere gelmez mi
  • Bu zamazingo siz gaza %10 basınca aracın %20-30 basmış gibi anlaması için sinyal büyütücü olarak çalışıyor. Başka da bir numarası yok.



    Buna para vereceğine gaza daha fazla bas. En azından paran cebinde kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam o zaman pedala daha fazla basmak aynı yere gelmez mi

    Alıntıları Göster
    Gelmiyor işte. Gaz pedalı ile boğaz kelebeği arasında mekanik bir bağlantı olmadığı için ECU bunu esnetiyor. Mesela sizin gaz hareketinizi biraz gecikmeli aktardığı gibi, gaz pedalına basma hızınızı düşük olarak aktarabilir. Yani siz 1 birim zamanda pedalı dibe indirirken boğaz kelebeğini 2 birim zamanda sonuna kadar açabilir. Hatta Renault Symbol 75'lik dCi'de benzer bir hile yapıyor. Siz gaza çeyrek basarken, yarısına kadar bastığınızdaki tepkiyi veriyor. 75 beygirlik araba çeyrek gazla uçuyor gibi geliyor. Halbuki araç 2 katı gaz pedalı tepkisi uyguluyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.