Şimdi Ara

Eski Araçlar Masraflı Diyenler Buyursun :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
3.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avatarım Ağır Çekim

    87 model reno 12 txe biniyoruz. vergiye 88 sigortaya 550 ödedik ama arıza açmıyo şükür
    Ölümsüz araba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Yok o kadar değil de 20'den aşağı gitmez bu kadar bakımlı araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: münzevii

    Yok o kadar değil de 20'den aşağı gitmez bu kadar bakımlı araba.
    20 liraya satabilirseniz bizimle paylaşın
    sizden öğreneceğimiz çok şey var
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Daha bir müddet bende olacağı için satma zamanı kesinlikle 20 üstü olur, enflasyon sağolsun. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokey

    Ben konuyu açan arkadaş editlemeden önce yazdım ama

    Alıntıları Göster
    Ben 13:23 te yazmışım. Konu sahibi 45 geçe editlemiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    O zaman helal olsun iyi tahmin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Yeni araba ile sıfır araba farklı şeyler. Ayrıca sıfır arabanın vergi farkı, kaskolu binmek gerekmesi, en ufak şeyde değer kaybı yaşaması gibi durumlar var. Bir de yeterince şanssızsanız sıfır araba bile arıza çıkartabiliyor, belki masraf olmuyor ama yeni aldığınız arabayı serviste görmek iyi olmuyor.

    Yeni arabaya gelince, alacağınız 3 yaşındaki arabayı 1 sene kullandığınızda ufaktan ağır bakımlar gelmeye başlayacak. Hatta şu anda kendi 19 yaşındaki arabam -yağ değişimi zamanı geliyor- herhangi bir yüksek modelli arabadan daha fazla masraf çıkarabilecek potansiyelde değil. Gerçi bir volan sorunum var da, baskı balata bitmeli olunca değiştiririm dedim, 85 bin kilometre oldu hala taş gibi.
  • Masrafi acan arac degil usta ve servislerdir bubulkede. Gidin bakin ingiltere almanyada hersey kayit altindadir. Japonlar masrafsiz bmw citroen renault gibi araclarda japonlara yaklastilar son zamanlarda ancak bizim ulkede ne hikmetse en masrafli araclar bunlar oluyorlar. Dolandirilmaktan baska bisey yapmiyoruz bu ulkede kimi nereye sikayet edeceksin. Allaha emanet gifiyoruz. Allah allahta kullari bayagi bi sikintili zaten sorun orda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • münzevii M kullanıcısına yanıt
    2. el piyasası enteresan bi piyasa oldu, anlaşılmazı zor...
  • Forumda yada farklı ortamlarda (fan club) edindiğimiz bilgilerin, arıza çözümlerinin birçoğundan habersiz ustalar... Orasını deşeyim, burasını değiştireyim havasında olan çok... Birçoğunun usta değil çırak olduğunu düşünmeye başladım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Ustasını buluyorsan arıza bir şey değil tabi. Kendi kendine arıza kombosuna geçip servis moduna geçen aracım için önce gaz kelebeği 900 TL, sonra bujiler 50 TL, olmadı bobinler 400 TL, sonra sensörler 150+250 TL değiştirilip arızayı kendi elinle basit bir kablo klemensinde bulsaydın ne düşünürdün? Bu arada fiyatlamalar 2012-2013 dönemine ait.
    Sorun tekleme miydi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni arabaların serviste yağ bakım parasına eskilere triger bakımı yapılabiliyor. Böyle de bi gerçek var.

    Şimdi bi vag grubu aracın 2. Bakımında balata da değişse zaten yukarıdaki rakama gelir dandik bi bakım.

    Sadece o da değil, 2018 aracın ocak vergisine 2008 md arabaya Llumar cam filmi, boya koruma falan yaparsın haybeden. Yeni arabanın bi rahatlığı prestiji falan var ama bu devirde deler geçer cinsten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acipinsan A kullanıcısına yanıt
    Yok değil deli saçması bir şey. Araç birden kendi kendine gaz vermeye başlıyor bir çeşit kısıtlı servis modu. otomatik olduğu için frenle tutuyorsun yerinde vites değiştiriyorsun R falan oluyor mecbur küüt diye vuruyor şanzıman içim acıyordu. Bir de konuşuyordu benim yol bilgisayarı “ otomatik vites kutusunda arıza var, enjeksiyon sisteminde arıza var, egzoz emisyon sisteminde arıza var, esp sisteminde arıza var” şeklinde bir kadın sesi geliyor. Servise gidiyorsun LPG var ona bağlı diyor LPG ustasına gidiyorsun ne alakası var diyor. Yalvar yakar serviste tespit yaptırıp dünya masraf ediyorsun 2 gün sonra yine aynı şey oluyor. İnternete bakıyorsun her kafadan bir ses çıkıyor en sonunda allah belanızı versin deyip kendim kurcaladım 2 denemede buldum arızayı.

    İlk şüphelendiğim maf sensörüydü zaten kırıkmış Japon yapıştırıcısıyla tutturmuşlar onu değiştirdim serviste 850 TL aynı sensör kangoo ya takılmış 450 TL dışarıda 150 TL ye buldum. Arıza tekrarlayınca soketleri kurcaladım sorun gaz kelebeği ve sensörleri besleyen tesisattaydı klemensleri bozulmuş ısıdan onları değiştirince arıza çözüldü.

    Bunu bozan da LPG yüzünden motorun daha fazla ısınması ama forumda LPG’nin böyle bir şeye sebep olduğunu kimseye anlatamazsın. Yaşadığım tecrübe ortadayken başkasına inanacak Halim yok isteyen istediğini düşünsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Yok değil deli saçması bir şey. Araç birden kendi kendine gaz vermeye başlıyor bir çeşit kısıtlı servis modu. otomatik olduğu için frenle tutuyorsun yerinde vites değiştiriyorsun R falan oluyor mecbur küüt diye vuruyor şanzıman içim acıyordu. Bir de konuşuyordu benim yol bilgisayarı “ otomatik vites kutusunda arıza var, enjeksiyon sisteminde arıza var, egzoz emisyon sisteminde arıza var, esp sisteminde arıza var” şeklinde bir kadın sesi geliyor. Servise gidiyorsun LPG var ona bağlı diyor LPG ustasına gidiyorsun ne alakası var diyor. Yalvar yakar serviste tespit yaptırıp dünya masraf ediyorsun 2 gün sonra yine aynı şey oluyor. İnternete bakıyorsun her kafadan bir ses çıkıyor en sonunda allah belanızı versin deyip kendim kurcaladım 2 denemede buldum arızayı.

    İlk şüphelendiğim maf sensörüydü zaten kırıkmış Japon yapıştırıcısıyla tutturmuşlar onu değiştirdim serviste 850 TL aynı sensör kangoo ya takılmış 450 TL dışarıda 150 TL ye buldum. Arıza tekrarlayınca soketleri kurcaladım sorun gaz kelebeği ve sensörleri besleyen tesisattaydı klemensleri bozulmuş ısıdan onları değiştirince arıza çözüldü.

    Bunu bozan da LPG yüzünden motorun daha fazla ısınması ama forumda LPG’nin böyle bir şeye sebep olduğunu kimseye anlatamazsın. Yaşadığım tecrübe ortadayken başkasına inanacak Halim yok isteyen istediğini düşünsün.
    Gecmis olsun. Bende de tekleme sorunu var. Başta bujilerden dediler. Bujileri degistirdim. Duzelmedi. Sonra bir usta araba bende 1 hafta kalsin bakiyim dedi. Sorun 10TL de olabilir 2 bin TL de olabilir dedi. Biz de baska yere gosterelim dedik. Baska bir yere gosterdik. Bobinlerde sorun var dedi. Baska bir ustaya gosterdik bunun arizasi elektronik dedi. Elektrikciye yonlendirdi. Elektrikciye gittik. Bu LPG ile alakalı dedi. LPGciye gittik. Bu tamircinin işi dedi. Ben de lanet olsun dedim. Kalsin boyle dedim cektim geldim eve. Aradan baya sure gecti. Yine bir goturiyim dedim. Bu sefer baska bir ustaya goturduk. O da gaz kelebeginden dedi. Elektrikciye yonlendirdi. O degistirir dedi. Elektrikciye gittik. Ne gaz kelebegi, ne alakasi var dedi. Bu bobinlerden dedi. Neyse gaz kelebegi olduguna ikna oldular. Sonra gaz kelebegini temizlediler. Bir sure sorun kalmadi gecti. Simdi yine sorun yapiyor. Bir arkadasimda da ayni sorun vardi. Ona ustasi araba surekli LPGde calisinca kurum baglamis demis. Ondan dolayi 2-3 depo benzinde calistir demis. Calistirmis duzelmis. Gecen bi akrabam da bir arkadasinin maf sensorunu degistirerek duzeltrigini soyledi. Dayim da bir arkadasinin ayni sorunu LPG ayari yaptirarak duzeltti. İgrenc bir sorun yani. Neyden oldugu belli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamda 2001 astra var.sıfır alındı 2000 yılında.bobin değişimi dışında ekstra birşey çıkartmadı daha.yalnız ömrü dolan parçalar çalışsa bile değiştiriliyor bizimkinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1991 300E w124'ün devirdaim değişim + işçilik toplam 1000 tl tuttu.Oldukça uğraştırıcı bir yerde,muadil değil de orijinal parça değişimi yapıldı.
  • acipinsan A kullanıcısına yanıt
    Benim a3 aracım vardı kedi gibi suyu sevmiyordu:) yağmurlu havada tekliyordu biz de buji buji kablosu bobin uğraştık olmadı öyle sattım gitti. Ama sizin arıza eğer kelebekle geçici de olsa çözüldüyse üzerine gidin derim. Bu tekleme devamlı yapıyorsa çıkmacıların çoğu iade alır yani denemek için kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lagun@

    Benim a3 aracım vardı kedi gibi suyu sevmiyordu:) yağmurlu havada tekliyordu biz de buji buji kablosu bobin uğraştık olmadı öyle sattım gitti. Ama sizin arıza eğer kelebekle geçici de olsa çözüldüyse üzerine gidin derim. Bu tekleme devamlı yapıyorsa çıkmacıların çoğu iade alır yani denemek için kullanabilirsiniz.
    Ben de yaza kadar idare edip satacagim. Ama satmadan once de yaptirmak istiyorum. Cunku bu sekilde satacak olsam, satacagim kisiye soylesem almaz ya da fiyati dusmek ister. Soylemesem gunah, ayip, dogru degil. Yapilsa iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acipinsan A kullanıcısına yanıt
    Söyleyip satmak daha mantıklı fiyat düşecek elbette ama sana kaça patlayacağı tam belli değil. Tabi bir kaç ihtimali daha değerlendirmek gerekebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birçok 2. el araç aldım, başlıkta yazana katılımıyorum ne yazık ki. 3 tane Renault aracım oldu, hepsinde de temiz diye aldığım araçlar baya masraf çıkardı. O yüzden benim kafamda Renault bitti maalesef. Aynı şekilde 1 tane Fiat aracım oldu, onda da çok masraf vardı ama uğraşmaktansa sattım. O yüzden Fiat da sınıfı geçemedi. 45 bin km de Chevrolet aldım, 2 senede sadece arızalarına 5 bin harcadım. VW aldım, 6 ayda 3 bin harcayınca ondan da kurtuldum. 1 Hyundai aldım 1 sene bindim , 0 masraf... 1 de Toyota'm olmuştu onda da 1 yılda sadece arka sileceği değiştirdim. O yüzden ikinci elde uzakdoğu aracından şaşmam bu vakitten sonra.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.