Şimdi Ara

Makyajlı 2020 Volkswagen Passat tanıtıldı: Yeni motor ve teknolojiler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
4.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Alman halki icin ideal fiyat ama bizim icin degil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Elektrik ile menzil çok kısa olmuş. En azından 200 300 km olması gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paykwik
    Ucuz Paykwik almak için tıkla
    Astropay
    Ucuz Astropay almak için tıkla
    Paykasa
    Paykasa Almak istiyorsanız tıklayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MHEC

    Elektrik ile menzil çok kısa olmuş. En azından 200 300 km olması gerek.
    Günlük dünyayı ortalaması 30 km mi öyle bir şey. Yani çoğunluk işe gidiş gelişte 30-40 km menzile ihtiyaç duyuyor. Ayni cep telefonu gibi akşamdan akşama kısa sürede şarj olabilecek, bataryalar az olduğu için hafif ve yer tasarrufu sağlayan , üretim maliyeti tam elektrikli sisteme göre çok çok daha düşük ve istenildiği zaman fosil yakıtla sınırsız km kat edebilecek optimum bir sistem bu aslında.

    Yeni nesil evlerde , kapalı garajlarda her daireye bir hat verilse, akşam aracı şarja bırakıp sabah alıp devam etseniz gündelik tüm ihtiyaçlar nerede ise sıfır maliyetle halledilebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bkz. no make-up makyajı nasıl yapılır?

  • Aynı tas, aynı hamam. Değişen birşey yok

  • VW tasarımcılarını acilen Fransızların yanına staja yollasın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Günlük dünyayı ortalaması 30 km mi öyle bir şey. Yani çoğunluk işe gidiş gelişte 30-40 km menzile ihtiyaç duyuyor. Ayni cep telefonu gibi akşamdan akşama kısa sürede şarj olabilecek, bataryalar az olduğu için hafif ve yer tasarrufu sağlayan , üretim maliyeti tam elektrikli sisteme göre çok çok daha düşük ve istenildiği zaman fosil yakıtla sınırsız km kat edebilecek optimum bir sistem bu aslında.

    Yeni nesil evlerde , kapalı garajlarda her daireye bir hat verilse, akşam aracı şarja bırakıp sabah alıp devam etseniz gündelik tüm ihtiyaçlar nerede ise sıfır maliyetle halledilebilir.

    Alıntıları Göster
    Hocam ben biraz çevreyi korumayıda gözeterek yorum yapmıştım fosil yakıt yerine elektriğe geçişte büyük bir adım olabilirdi. Ama evet sizde doğru söylüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazık etmişler. Öyle kötü bir makyaj ki, buram buram erimiş plastik kokuyor.
    B5 'den beri daha yeni yeni kıvama gelmeye başlamıştı halbuki ve son kasa gayet asildi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MHEC

    Hocam ben biraz çevreyi korumayıda gözeterek yorum yapmıştım fosil yakıt yerine elektriğe geçişte büyük bir adım olabilirdi. Ama evet sizde doğru söylüyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Muhakkak dediğiniz gibi , tam elektrik daha çevreci bir sistem. Batarya teknolojisinin biraz daha gelişmesi gerekiyor. Elektrikli araç menzilinde şöyle bir durum var. Mesela tesla ile denemişlerdi , YouTube videosu var. Almanya da 200 km ortalama hızla sadece 40 km kat ettiğinizde menzil 120 km eriyor. Yani günümüzde en uzun menzili vaad eden araç bile tempolu sürüşte 170-180 km ancak gidebiliyor.

    Bu açıdan , hem aile Sedan ölçeğinde olup gündelik işe git gel mesafesini, şehir içi sürüşü tam elektrikle kat edebilecek kapasitede ve gerektiğinde de uzun mesafeleri şarj istasyon temini ve bulunsa dahi sıra bekleme riskini ortadan kaldıracak passattaki gibi sistemler günümüz ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verecektir diye düşünüyorum. Hem araç aşırı ağırlıktan kurtuluyor bu sayede.

    İlerleyen yıllarda bataryaların ağırlıkları ve kapladığı alanlar muhakkak azalacaktır. Belki batarya teknolojisi o kadar ilerleyecek ki evimizde kullandığımız elektrikli cihazlar dahi kendinden bataryalı olacak , kablo , dağıtım , abonelikler bile bitecek. TV alacaksınız 10 yıl kullanım ömrü olacak ve 10 yıl şarjı içinde satılacak, prize takmayacağız. Arabalar yılda bir kez şarj edilse bile yeterli olacak.

    Teknoloji çok hızlı ilerliyor, son 20 senede çok şey değişti. Milyar yıl yaşındaki gezegenimizde son 200 seneye baktığımızda, 200 yıl önce yaşamış bir insan için şu an bizler uzaylı kıvamındayız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizimde doğan Şahin neyse almanlardada Ww odur

  • Arabanin tasarimi gayet modern. Kim ne derse desin dunya piyasasinda passat kadar guclu D segment arac yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün markalar Mazda'dan tasarım dersli almalı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat1407

    Alman halki icin ideal fiyat ama bizim icin degil
    golf ile a3/1 serisi aynı para. yani alman halkı golf yerine audi a3 te alabilir o halde audide halk arabası mı diyeceğiz? ;) vw halk arabası olmaktan çıktı bmw mersedes grubuna girdi fiyatları. ilk amacı herkesin binebileceği araba üretmekti.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.