Şimdi Ara

Bir DSG Klasiği! (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
420
Cevap
17
Favori
54.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
478 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tun71

    Çok geçmiş olsun ben de Peugeot etg6 şanzıman olan araç var vitesleri kötü şoför gibi değiştiriyor ama maliyet düşük volant debriyaj yağ keçeler şanzıman rulmanı parça artı işçilik 3400 TL verdim oldu bitti orjinal parçaları 119000 de değiştim
    Bende sirf vites gecisleri dusundurdugunden 508 auto6r aracdan vazgeçmek üzereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ye yüklenmek ne kadar mantıklı bilemiyorum . Çift kavramalı şanzımanların tamamında benzer problemler çıkabiliyor. Kullanıcı biraz araştırıp bunları kabul ederek almalı. Bizim ailede 2 araç var 2 Side dsgli. Garantiyi uzatıyoruz vs riskleri azaltmaya çalışıyoruz . Babama da yine çift kavramalı şanzımana sahip ford b maç aldım. 40 bin km’de şuan garantisi bitti. 1 hafta önce memlekete gittiğimde vites geçişinde sorun olduğunu farkettiğim titreme yapıyor araç düşük viteste düşük devirde iken. Babama söyledim servise götürecek ama muhtelen kavrama değişir gibi geldi.
    Bence otomotiv sektörünün hepsi benzer vag grubunun bakım masraflarının fazla olduğundan bahsederler sürekli ama en yakın arkadaşımda Peugeot 208 var en son kasa 60000 bakımına soktu 1350 lira tutmuş serviste. Atıyorum fordda bu 1200 olur audide 1600-1800 hyundai de 1100 vb
    Yetkili servisin amacı zaten müşteriyi öpmek oradan para kazanıyor adam
    Eşim 1 yıl cvt li Honda jazz kullandı 2 yılda bir mi tam bilmemekle birlikte cvt yağının değişmesi lazımmış sadece o 1000 lira tutar demişti Honda servisi .
    Sonuç olarak Premium markalar harici hepsi benzer bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anahtar burada zaten. Doğuş kendi itiraf etmiş bile.

    quote:

    "ben 20 yıldır bu işi yapıyorum ve müşterilerimizi artık çok iyi tanıyoruz"



    Yani diyorki müşterilerimiz 1 milisaniyede vites değiştirdiği halde 8-9 saniyede 0-100 yapabilen araçlar için bu faturayı ödüyor, bizde kitliyoruz. Arada nadiren sıkıntı yaratan oluyor, onda da işi yokuşa sürüyoruz.


    Ne diyeyim, gülü seven dikenine katlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M Y S T

    Dsg ye yüklenmek ne kadar mantıklı bilemiyorum . Çift kavramalı şanzımanların tamamında benzer problemler çıkabiliyor. Kullanıcı biraz araştırıp bunları kabul ederek almalı. Bizim ailede 2 araç var 2 Side dsgli. Garantiyi uzatıyoruz vs riskleri azaltmaya çalışıyoruz . Babama da yine çift kavramalı şanzımana sahip ford b maç aldım. 40 bin km’de şuan garantisi bitti. 1 hafta önce memlekete gittiğimde vites geçişinde sorun olduğunu farkettiğim titreme yapıyor araç düşük viteste düşük devirde iken. Babama söyledim servise götürecek ama muhtelen kavrama değişir gibi geldi.
    Bence otomotiv sektörünün hepsi benzer vag grubunun bakım masraflarının fazla olduğundan bahsederler sürekli ama en yakın arkadaşımda Peugeot 208 var en son kasa 60000 bakımına soktu 1350 lira tutmuş serviste. Atıyorum fordda bu 1200 olur audide 1600-1800 hyundai de 1100 vb
    Yetkili servisin amacı zaten müşteriyi öpmek oradan para kazanıyor adam
    Eşim 1 yıl cvt li Honda jazz kullandı 2 yılda bir mi tam bilmemekle birlikte cvt yağının değişmesi lazımmış sadece o 1000 lira tutar demişti Honda servisi .
    Sonuç olarak Premium markalar harici hepsi benzer bence
    Mercedes de cift kavrama kullanıyor.
  • Eş dost ile paylaşin demişsiniz ama, millet burada bas bas bağiriyor konular açiliyor, internette tarattiğinizda konular var, e ne oluyor gene aliyorlar nasil bir psikolojiyse artik. Ben kimseye soylemiyorum artik ne halt yerlerse yesinler, patlasin ve uğraşsinlar. Mankafa Poldi diye bir karakter vardi aklima o geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trojana -- 7 Temmuz 2019; 6:53:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım iş, arkadaşım leon 1.2 tsi aldı 50 binde aracın kavraması değişmiş, başka bir arkadaşımda Octavia var adam hor kullanıyor aracı resmen araç durmadan geri vitese falan atıyor , arabası 90 binde , hiçbir şekilde bir sorunu sıkıntısı olmamış şu ana kadar. Anlayamıyorum şans işi midir nedir ?
  • 2008 Polo düşünüyordum, eskilerde de bu sorunlar var mı?
    Kilometre çok düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 sene önce benimde yakın akrabam aldı 98bin km de 2.el Golf 6 confortline 2010 model 1.4 TSI DSG, almadan önce okadar anlattim ikna etmeye çalıştım alma diye, birde evde tek çalışan biri, senelerdir yaptığı birikim ile aldı, arıza yaparsa sen bu DSG nin masrafına dayanamazsin diye uyardım, araç 160 bin km yi geçti henüz hiç bir arıza yapmadi, demek ki şans önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt
    Almancı bir dayı var şöyle bir şey söylemişti zamanında: yeğenim devamlı servise gitmek istemiyorsan vw grubundan uzak durun. Almanın işini bileni bile vw i tercih etmiyor. Zaten bu arabalar TR şartlarında eşek yükü para ödeyerek alınıyor üstüne ithal. Parçalar da haliye dışardan geldiği için aşırı pahalı azıcık mantıklı olmak gerek araba amaç değil araçtır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fubarr

    Almancı bir dayı var şöyle bir şey söylemişti zamanında: yeğenim devamlı servise gitmek istemiyorsan vw grubundan uzak durun. Almanın işini bileni bile vw i tercih etmiyor. Zaten bu arabalar TR şartlarında eşek yükü para ödeyerek alınıyor üstüne ithal. Parçalar da haliye dışardan geldiği için aşırı pahalı azıcık mantıklı olmak gerek araba amaç değil araçtır.
    Almancı Dayı yanlıs soylmis VW Almanya'da cok satıyor ayrıca Japon Grubu aracların parcası,servisi inanılmaz pahalı...
    VW tek eksigi DSG onun yerine koysun ZF9 kimse tek kelime edemez.Hem yabancı olup hem parcası servisi ucuz araba yoktur.
  • ama abi tok kapi sesi var ya

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dsg artik korkulan bir şanzuman olma ozelliginden cikti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt

         



    https://forum.donanimhaber.com/2019-passat-dsg-patlamis--140680421


    DSG'nin ne yapacağı ne zaman arıza vereceği belli olmaz.

  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt

    evet artık herkes anladı patlak dsg olduğunu, uzak durduğumuz için korkmuyoruz.

    halen de gidip dsg alana da müstehak diyoruz.  

  • Son durum ne oldu acaba... İlk mesajda yer almıyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Amerika çoktan keşfedildi.

    Uyumaya devam...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tafo0911 T kullanıcısına yanıt
    Yaklasik 10 yıl once kullandigim bir imzam vardi;

    "Her DSG birgün arızayı tadacaktır."

    Seklinde. Bundan kaçış yokk. Er ya da geç sizi bulacaktır. Ama bugun ama yarın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Hocam orasi oyle.

    Fakat dsg artik cok daha ucuz yollu tamir edilebiliyor ve birkaç ufak degisiklikle de artik daha dayanikli hale gelebiliyor.

    Ben kendim bile orjinal mekatronik basinc tupunu guclendirilmis basinc tupuyle degistirebildim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.