Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Süperonline alt yapısı var evimde

    1-modem ücreti var mı?(ilk sol altyapılarından çift modem var)
    2-kurulum ücreti var mı?
    3-mesale şehir değiştirdim ve orada sol alt yapısı yok tt altyapısı var ona göre taşıma vs. yapılıyor mu?
    4-birde kampanyasız fiyat 260 tl yani 1 ay içinde memnun kalmadım kapattırcak olsam 260-75=185 tl bedel mi ödemem gerekicek yada 6 ay sonra kapattırmak istesem 6*185=1110tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snake8951 -- 13 Temmuz 2019; 23:13:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Aynı çatı altındayız diye bu yapılmaz ki

    Geçen WiFi kopması için temsilciye bağlandım yardımcı olmadı

    TP link müşteri hizmetlerini ara dedi modemin üzerinde milenicom yazıyor dedim artık tp link e mi yönlendiriyorlar bilmiyorum ama geçen sene ilgileniyorlardı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snake8951

    Süperonline alt yapısı var evimde

    1-modem ücreti var mı?(ilk sol altyapılarından çift modem var)
    2-kurulum ücreti var mı?
    3-mesale şehir değiştirdim ve orada sol alt yapısı yok tt altyapısı var ona göre taşıma vs. yapılıyor mu?
    4-birde kampanyasız fiyat 260 tl yani 1 ay içinde memnun kalmadım kapattırcak olsam 260-75=185 tl bedel mi ödemem gerekicek yada 6 ay sonra kapattırmak istesem 6*185=1110tl
    Merhaba;
    superonline alt yapıda modem ve kurulum ücreti yok. Fakat iptal etmeniz durumunda modemi iade etmeniz gerekmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Aynı çatı altındayız diye bu yapılmaz ki

    Geçen WiFi kopması için temsilciye bağlandım yardımcı olmadı

    TP link müşteri hizmetlerini ara dedi modemin üzerinde milenicom yazıyor dedim artık tp link e mi yönlendiriyorlar bilmiyorum ama geçen sene ilgileniyorlardı .
    Merhaba,
    Öncelikle yaşamış olduğunuz magduriyetten ötürü siz değerli müşterimizden özür dileriz. Talebinizi bizlere iletmeniz durumunda yardımcı olmak isteriz.
  • Binada sadece Telekom altyapısı var ama boş port yokmuş biri tasinana kadar internet baglatamayacakmisiz buna bir çözüm var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba iyi günler millenicom dan aldığım internetimi bağladıkların bugüne sadece 2 gün kullanabildim ve üstüne fatura ödedim bana faturanızı ödeyiniz acıcaz dediler ödedim açılmadı ve ben bu interneti 07.06.2019 gününde bağlanan internetim bağlandı sadece 2 gün kullanabildim fakat sorunum yarına kadar çözülmesse yarın iptal edicem
  • Merhaba iyi günler millenicom dan aldığım internetimi bağladıkların bugüne sadece 2 gün kullanabildim ve üstüne fatura ödedim bana faturanızı ödeyiniz acıcaz dediler ödedim açılmadı ve ben bu interneti 07.06.2019 gününde bağlanan internetim bağlandı sadece 2 gün kullanabildim fakat sorunum yarına kadar çözülmesse yarın iptal edicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celil5356

    Merhaba iyi günler millenicom dan aldığım internetimi bağladıkların bugüne sadece 2 gün kullanabildim ve üstüne fatura ödedim bana faturanızı ödeyiniz acıcaz dediler ödedim açılmadı ve ben bu interneti 07.06.2019 gününde bağlanan internetim bağlandı sadece 2 gün kullanabildim fakat sorunum yarına kadar çözülmesse yarın iptal edicem
    Merhaba,Yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden bilgilerinizi iletebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celil5356

    Merhaba iyi günler millenicom dan aldığım internetimi bağladıkların bugüne sadece 2 gün kullanabildim ve üstüne fatura ödedim bana faturanızı ödeyiniz acıcaz dediler ödedim açılmadı ve ben bu interneti 07.06.2019 gününde bağlanan internetim bağlandı sadece 2 gün kullanabildim fakat sorunum yarına kadar çözülmesse yarın iptal edicem
    Merhaba,yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden bize bilgilerinizi iletebilir misiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iphonekullanicisi

    Binada sadece Telekom altyapısı var ama boş port yokmuş biri tasinana kadar internet baglatamayacakmisiz buna bir çözüm var mı
    Merhaba,Farklı operatörden bize geçmek istiyorsanız başka bir porta gerek yok.Ama yeni başvuru ise porta gerek vardır. Türk Telekom'a dilekçe yazmanızı tavsiye edebiliriz
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Merhaba şu an millenicom kullanıyorum ancak başvururken evrakları maille iletmiştim.
    Geçen gün bir müşteri temsilciniz arayıp neredeyse dövecekmiş gibi ses tonunda evrakları çıktı alıp kargo ile göndermemi istedi.Eski sağlayıcım Türk Telekom evrakları basılı olarak istiyormuş.Ben de o evrakların çıktısını alıp Tt ye sizin vermeniz gerekmiyor mu dedim.Mırın kırın etti.
    Bağlantım yapıldığından beri millenicomdan gayet memnunum ancak bu tarz amatörlükler gerçekten can sıkıcı.Lütfen bu sorunu çözmenizi rica ediyorum.
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Kanunun evrakların ıslak imzalı halini saklamamız gerekiyor. Aslında eposta sadece süreç hızlansın müşterlerimiz kargoyu beklemeden interneti açılsın diye kullanılan bir süreçti. Kanunen evraklar fiziki olarak elimize ulaşmazsa interneti kapatmamız gerekiyor. Evraklar Türk Telekom’a verilmiyor. Orada bir yanlış anlaşılma olmuş. Özetle sizin ıslak imzanız olan evrakları göndermeniz gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Valla hocam benim anlamadığım.Bu belgeler sizin elinizde yazıcınızdan çıktınızı alıp saklayamıyor musunuz?,
    Bende aynısını yapacağım maille gönderdiğim belgenin çıktısını alıp size kargolayacağım.
  • E.R.W. kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Islak imzalı olması gerekiyor. Bu nedenle yazıcıdan önceden imzalanmış belgenin çıktısını almak kanunun gerektirdiği şartı sağlamıyor. Siz çıktı alıp çıktıyı alıp bize gönderdiğinizde bu şart sağlanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Sağolun yeni bina tek kişi için yeni port açarlar mı zannetmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet icin basvurdum port bekliyorum 1 haftadir. Size basvuru yaparsam ne kadar surede baglarsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IsO6 -- 14 Temmuz 2019; 19:54:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet illallah ettirdi. İstanbul Merter civarında ve Zonguldak'da millenicom kullanan varsa özel mesaj yolu ile bana ulaşırsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IsO6

    Turknet icin basvurdum port bekliyorum 1 haftadir. Size basvuru yaparsam ne kadar surede baglarsiniz
    Merhaba,herhangi bir operatörde aboneliğiniz var ise bizlere hattınızı taşımanız durumunda 3-7 iş günü içerisinde geçiş işlemleriniz tamamlanır.
    Ancak herhangi bir operatörde aboneliğiniz yoksa eğer bulunduğunuz adreste port boşa çıkması gerekmektedir.
  • Yaklasik mayis sonunda firmayi aradim bolgemde bos port olmadigini biliyordum bir ihtimal belki yapabilirler diye umdum. Once aradigim kisi bolgenizde bos port yok bagliyamayiz dedi tamam dedim kapattim. Bir kac gun sonra millenicom tarafindan biri aradi size yanlis bilgi verilmis bos port yok ama bizim port acma yetkimiz var eger acamazsak hic bir ucret odemezsiniz ama biz kesin baglariz diyerek beni kandirip uyelik surecini baslatti. 21 haziranda hattiniz aktif olmustur diye sms geldi modeme gerekli ayarlayi yaptiktan sonra internet olmadigini fark ettim. Aradigimda henuz uyelik surecinin devam ettigini beklememi soylediler. Bu sekilde haftalar gecti her hafta aradigimda talebiniz alindi dediler ama internet baglantisi bugune kadar gelmedi.

    Asil olay burda basliyor en sonunda dayanamayip iptal basvurusu yaptim. Iptal ederkende bir suru yalanlar, onceliginiz oldugunu belirtelim 2 gun icinde sorununuzu cozelim vs dediler bugune kadar baglasaydiniz dedim ve sureci baslattim. fax istediler dilekceyi hazirlayip fax cekmeye gitcektim ki 8 temmuzda fatura cikarildigini smsini aldim! 30lira baglanti ucreti ve geri kalani kullanim bedeli olarak 48tl fatura cikarmislar!! Hemen teknik destek ekibini aradim neden boyle bir fatura geldi diye sordum hattiniz aktif gozukuyor dedi aktifse neden benim evimde internet yok 1 gun bile internet verebilmismisiniz bana dedim lafi cevirmeye basladilar ve fatura itiraz kaydi bile acmadilar!! Hemen donanim haberden millenicom elemanina yazdim itiraz kaydini acti fakat faturanin son odeme zamani geliyor bana hic bir sekilde geri donus yapilmadi. Ben suan hattimi kapatsam 48lira haziran faturasi 90lira kalan baglanti ucreti 15gun temmuzdan kullanim ucreti toplam 200liraya yakin fatura gondericeklerini dusunuyorum. Ben hic bir sekilde millenicomdan 1 gun bile hizmet almadim ve bu faturalari odemek istemiyorum. Bugune kadar superonline, turknet, turk telekom kullandim hic birinde boyle biseyle karsilasmadim resmen internet baglayacagiz vaadiyle dolandirildim. Siz siz olun millenicom baglatirken 50 kere dusunun. Tecrubeli arkadaslardan ne yapabilcegim ile ilgili yardim bekliyorum.

    Abone numaram: 9861494

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom'dan telefon hattı açtırma talebinde bulunun. Telefon hattınız açılır açılmaz da dilediğiniz servis sağlayıcıya başvurursunuz.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.