Şimdi Ara

AKN Kalkması ile yapılan %280lik zamları Cimere şikayet ettim (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
220
Cevap
2
Favori
30.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
625 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sroad kullanıcısına yanıt
    dogrudur hocam bişey demiyorum. zaten ben boyle bir olay yasamadim dedim kendi adima konustum baskalari da böyle demedim. doğru diyorsunuz kesinlikle madur oldu insanlar. umarim fiyatlar gerçekten hak edilen seviyelere çekilir herkes faydalanir. başka servis saglayicilari var forumlarda okuyor korkuyoruz resmen. 75 mbit hiz vereceğiz diyip 3 mbit hiz veren. hat gidince 10 gün destek vermeyen ama fatura alan. musteri hizmetleri olmayan bunların eline resmen düşmemiş icin kapi açtı bu sistem. turktelekom la devam etmek istiyoruz fakat fiyatlar buna engel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    dediğim gibi sizi gerçekten anlıyorum ve söylediklerinizin bir kısmına katılıyorum hocam. birçoğumuz aynı çıkmazdayız. benim sadece belirtmek istediğim, herkesin dediği gibi bu akn hareketi yüzünden bu halde olduğumuz kısmının tam olarak öyle olmadığı. akn hareketi haksızlığa uğruyor, anlamsızca çok sert bir dille eleştiriliyor. bu durumda olmamızın sebebi açgözlü firmalar tamamen. eğer btk bu işin fiyatlandırma kısmına da bir düzenleme yapsaydı çok iyi olacaktı. (böyle bir yetkileri var mı bilmiyorum tamamen kendi dileğimi belirttim)

    eskiden belki bu kadar fahiş fiyatlar yoktu fakat parasını verdiğimiz hızı yine alamıyorduk. 25 mbps fiber bağlatıp ayın 20 günü 3mbps kullandığımız dönemde de benzer bir kazık yiyorduk. ayrıca gece 2-8 arası tam hız kullanma durumu da bu akn hareketi sayesinde gerçekleşti. yani akn dolunca 3mbps'i gece dahil ay bitene kadar sürekli kullanmak zorundaydık.

    şimdi 2-3 yıllık güzel denebilecek bir geçiş dönemi olduğu için o günleri çabuk unuttuk gibi oldu.

    sizin (hepimizin) haklı sebepleriniz var fakat hedef aldığınız kişiler yanlış. o kişiler olmasaydı bugün daha iyi durumda olabileceğimizi sanmıyorum. belki daha kötü de olmazdık ama kesinlikle daha iyi de olmazdı durum. bu laftan nefret etsem de yaşadığımız ülke belli. artık zorla söyletiyorlar insana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 13 Temmuz 2019; 14:9:13 >




  • Az once aradilar 55 liralil faturam yerine 115 lira saydi superonline bi guzel sovdum kapattim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ev internetinden şikayetçi olanları gördükçe Vodafone gözümde daha da büyüyor. AKN kalkmadan önce abim yeni bir taahhüt başlattı, o zamandan beridir ne hız çakılması var ne de yüksek fiyatlı faturalar. 50 MB'a kadar hızı olan internete 73 lira ödüyoruz.
    Bu da son hız testi:https://www.speedtest.net/result/a/5113791603
    50 MB'ı göremem çünkü apartman hattının üst limiti 36 mbps. Belki bir fikir edinirsiniz diye söylemek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sroad kullanıcısına yanıt
    kimseyi hedef almadim kardeşim sanırım yalnis anlaşıldım. yanlis anlisldiysam lutfen kusura bakmayın. fakat bir üye yaşadığım durumu ve dusuncemi yazdigim için sen troll müsün diyor. bu hakki kendinde nasil buluyorsa. onuda hedef almadim aslında sadece biraz insanları anlasın herşeye kendi çerçevesinden bakmasin diye onun diliyle yanit verdim. dediğim gibi yalnis anlasilmissam affola. çünkü bu internet sağlayıcıları iyice kafami bozdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    doğrudur hocam internette yanlış anlaşılmak, atarlı-alaylı cevaplar vermek veya anlatılmak isteneni başka yere çekmek çok kolay. alaylı cevap veren arkadaşı doğru bulmuyorum ama onun yerine kendimi koyunca herkes gereksiz üstüne gittiği için hak da veriyorum.

    sorunu yaratan firmalar ve doğru düzgün bir düzenleme yapmayan kurumlar iken biz burada ister istemez birbirimize patlıyoruz. umarım bu fiyatlandırma politikası yakında düzenlenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Hocam anlatamazsın bunu. İnternet sorununda dıj güçler akn karşıtları oldu. Biz bütün interneti iyileştirmeyeçalışarak hata ettik. Aknsiz paketlerin standartlaşmasını isteyip parasını verip kullanacaktık.

    Başkasının hakkını savunmayacaksın bu ülkede. Bırak adam 3 mbps ile girsin. Yetiyor ona zaten.

    Alıntıları Göster
    yeni bir hareket ile yeniden düzenleme yaptırılabilir. sonuçta akn karşıtlarının kana susamışlığı geçmiş değil. arkamıza fahiş fiyatçılarıda alırsak türkiyede internet devrimini yaparız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Time Lord

    Neden diye düşünme zaten hiç sorunu kendinde arama. Burası Facebook siyaset grubu değil. Kurallar sıkı. Uyum sağlayamayana da cezalarla sağlatırlar.

    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hümiyettin

    Bu yorumu yapan ve bunu beğenen 20 kişi, Donanımhaber yönetiminin kampanyayı da yönettiğini sanıyor. Donanımhaber forumlarını iletişim platformu olarak kullanmamız dışında Donanımhaber ile ne kurumsal ne de kişisel hiçbir ilişkimiz bulunmuyor. İnternette Kalite Hareketi'ni Donanımhaber'e de üye olan gönüllü kişiler yönetiyor, Donanımhaber değil.

    Gönüllü insanlardan oluşan bu tüketici hareketinin yaptıkları hiçbir desteğini görmediğimiz, yeri geldiğinde köstek de olan Donanımhaber ticarethanesine mal edilemez.

    Alıntıları Göster
    bence verdikleri oyların dönüşü bu rakamlar normaldir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kara Kuzgun

    yeni bir hareket ile yeniden düzenleme yaptırılabilir. sonuçta akn karşıtlarının kana susamışlığı geçmiş değil. arkamıza fahiş fiyatçılarıda alırsak türkiyede internet devrimini yaparız.

    Alıntıları Göster
    Valla hocam AKN'siz paket sundukları sürece sıkıntı yok. İsteyene aknsiz paketi sunsunlar kafi. Istemeyen gidip aknli paketini alsın bence.

    Çıkan her türlü sorunun sebebi biz olduğumuzdan salla gitsin. Baksana herkes düzeninden 20 gb kablolu internetinden memnunmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    Söz konusu mesaj:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/139068849

    Söz konusu tweet dizisi:https://twitter.com/kalitehareketi/status/1149647991868813313

    Verdiğin cevabın minvali: "Hızım AKK varken 35 Mbps'den 16 Mpbs'ye düşüyordu, sizin yüzünüzden artık bu olmuyor."

    Yorum: Yok.
  • sroad kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Bu çabalar olmasaydı daha kötü olacağını temin ederim.



    Buradan konuyu anlamamakta ısrarcı olan kişiler için yine, yeniden yazıyorum:

    Özellikle 2016'da, dönemin milletvekili Sayın İbrahim Özdiş aracılığıyla defalarca BTK ile temas kurduk. Mecliste basın toplantısı düzenledik, olayı araştırdık, bilgi edindik, öneriler sunduk. Sayın Özdiş, bizimle irtibat kurarak mecliste bakana sorular yöneltti.

    O dönemlere dair bazı önemli dönüm noktalarını dün şu mesajımda ana hatlarıyla özetlemiştim:
    https://teknoseyir.com/durum/1115355#comment-4001313

    Düşünün, Eylül 2016'da çıkan BTK kararında, paket hızı ne olursa olsun AKK aşımı sonrası 3 Mbps'ye düşen hızlar 4.5 Mbps olacaktı ve bu şekilde devam edecektik bugüne kadar. AKK olacaktı, zamlar zaten her üründe ve hizmette olduğu gibi takdir edersiniz ki kaçınılmazdı ve hızımız 4.5 Mbps'ye düşüyor olacaktı.

    İnanın ki gecemizi gündüzümüze katıp uğraştık ve aradan sadece 3 ay kadar biz zaman geçtikten sonra, yani Aralık 2016'da bu 1 Mayıs 2017 - 31 Aralık 2018 arası "oransal hız düşümünün" olduğu geçiş dönemi ve ardından 31 Aralık 2018'de AKK'nin kaldırılacağı kararı çıktı. Tüm çabalarla elde edilen en iyi kazanım buydu, bu şekilde uğraşmamış olsak, yüzbinlerce insan destek olmamış olsa bugün 4.5 Mbps bile değil, 3 Mbps ile devam ediyor olacaktık.

    TurkNet'in ve diğer alternatiflerin AKK'yi erkenden kaldırıp kotasız paketler satıyor olması da tamamen bu sayededir. Bunu, bizzat TurkNet yöneticisi Sinan Kurmuş ifade etmektedir:



    Not: Videoda 12:07'ye gelin.

    Şunları da lütfen herkes okusun (lütfen göz gezdirmeyin, yavaş yavaş hepsini, her cümlesini okuyun), ne için çabaladığımızı bilmeden lütfen "ADSL kullanıcıları için çabalamıyorsunuz." gibi son derece mesnetsiz ithamlar öne sürmesinler:

    Change.org kampanya metnimiz:https://www.change.org/p/internette-kotaya-kısıtlamaya-düşük-hıza-fahiş-fiyatlara-hayır
    https://www.change.org/p/internette-kotaya-kısıtlamaya-düşük-hıza-fahiş-fiyatlara-hayır-btkgovtr/u/19403990




  • Herşey gibi CİMER'i de bozduğumuz için hiçbir faydası olmaz kardeşim. Eskiden CİMER'den bir şikayet geldiğinde kurumlar kırmızı alarm verirdi, CİMER yetkilileri de işin peşini bırakmaz, kesin çözüm sağlanırdı. Vatandaş olara ota mokka buraya yazdığımız ve sistemi kilitlediğimiz için ne kurumlar ne de CİMER şikayetleri ciddiye almıyor. Genel bakıyorlar başlığa, hangi kurumu ilgilendiriyorsa standart üst yazıyla yolluyorlar. Kurumlar ds belirtilen sürede muallak cevaplar veriyorlar, genelde de yetki aldıkları kanun maddelerini uzun uzun yazıp cevap diye yolluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: westberlin

    Herşey gibi CİMER'i de bozduğumuz için hiçbir faydası olmaz kardeşim. Eskiden CİMER'den bir şikayet geldiğinde kurumlar kırmızı alarm verirdi, CİMER yetkilileri de işin peşini bırakmaz, kesin çözüm sağlanırdı. Vatandaş olara ota mokka buraya yazdığımız ve sistemi kilitlediğimiz için ne kurumlar ne de CİMER şikayetleri ciddiye almıyor. Genel bakıyorlar başlığa, hangi kurumu ilgilendiriyorsa standart üst yazıyla yolluyorlar. Kurumlar ds belirtilen sürede muallak cevaplar veriyorlar, genelde de yetki aldıkları kanun maddelerini uzun uzun yazıp cevap diye yolluyorlar.
    Hocam eskiden derken BİMER'i kasteddiniz herhalde?

    Şikayeti ilgili kuruma (aynen BTK gibi) forward etmek dışında bir halta yaramıyor ama dediğiniz gibi kırmızı alarma geçiyorlar(dı).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • akn kalkmadan önceki aknsiz paketler vardı full limitsiz aknsiz diye o fiyatlardan başlıyor şuan tarifeler. ciddi pahalı
  • serdaryigiter S kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, ben çocuğa YouTube dan çizgi film acardim gün boyunca izlerdi, şimdi tv den izliyor arada netten izliyor.Ona göre kullanımı değiştirdik .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _RaGoN_ _ kullanıcısına yanıt
    O nasıl oluyor taahhüt bitince kullandığın fiyatın artması lazım kullandığın tarife fiyat nedir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • haxz kullanıcısına yanıt
    Nasıl olduğunu ben de bilmiyorum taahhüt bitti yenilemedik fatura hala aynı geliyor. Limitsiz 24 Mbps 72 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.