Şimdi Ara

4GB RX 580 >> 995 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.823
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bana fiyat uygun gibi geldi. Sapphire Vga Rx 580 4G Gddr5 256B Nıtro+ Dvıd-2Xh Ekran Kartı > 995 TL
    https://urun.n11.com/ekran-karti/sapphire-vga-rx-580-4g-gddr5-256b-nitro-dvid-2xh-ekran-karti-P244714067



  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:25:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben soru sordum sıfır mı, nitro mu diye?

    Merhabalar; Ürün görselinde hata olmuş olabilir. Ürün açıklamada belirtildiği gibi nitro. Ürünlerimiz sıfır 2 yıl garantili ve faturalıdır

    Şeklinde cevap verdiler hocam.
  • Sitesinde 930tl paylaşım için teşekkürler

    http://www.smallman.com.tr/urun/detay/sapphire-vga-rx-580-4g-gddr5-256b-nitro--dvid-2xh-31340

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhtemelen Pulse modeli. Cevap veren kişinin kontrol ederek Nitro modeli sattıklarını söylediğine ihtimal vermiyorum. Kendi sitesinde de Pulse modelinin görseli var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Hiçbir gerekçe belirtmeksizin yapabileceğiniz ürün iadesinin, ürünün tarafınıza teslim edildiği hali ile gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Satın aldığınız üründe veya ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve sair hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir.


    İade ve garanti şartlarına bu şekilde not düşmüşler. Siteyi ve satıcıyı deneyimleyen var mı? Olası bir durumda cayma hakkını kullanmada zora sokacaklar gibi duruyor açıkçası.

    Almakta istedim şimdi ama olur da bir sorun çıkarsa uğraştırmasınlar..

    Edit: Sipariş verecek olanlar için ek yapmak istedim. Ürünün doğrulamasını yaptım özellikle nitro mu pulse mu diye sordum. Nitro diye düzelttiler. Pulse olan ne hikmetse 40 tl daha pahalıymış. Neyse bu seride bir hata var yani nitro+ rx 580 4 gb'lerde. 4 farklı kartta karşılaştım hepside Arena Bilgisayar tarafından hasarlı/problemli olduğu doğrulandı. Başka bir nitro+ ile değiştirildi. Sorun çözülmüştü. Ümit ediyorum bunda yaşamam, yaşasam da umarum Arena Bilgisayar garantilidir. Çünkü Endeks Bilişim pek rahat işlem sağlayan bir firma değil.

    Tüm bunların yanında, söylediklerine göre kartın kutusunun dışında bulunan bant koparıldığında kesinlikle iade almıyolarmış. Bana bu şekilde söylediler. THH ile çözülür fakat bu aşama çok uzar bilginiz olsun. Belki de direkt yollansa alırlar ama küçük bir firma olduğu için muhtemelen iade almamak için diretirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morgoth Draqe -- 12 Temmuz 2019; 1:39:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    quote:

    Hiçbir gerekçe belirtmeksizin yapabileceğiniz ürün iadesinin, ürünün tarafınıza teslim edildiği hali ile gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Satın aldığınız üründe veya ürün ambalajında herhangi bir bozulma, açılma, kırılma, yırtılma, aksesuarlarında eksiklik ve sair hallerin tespiti halinde ürün iadesi kesinlikle kabul edilmemektedir.


    İade ve garanti şartlarına bu şekilde not düşmüşler. Siteyi ve satıcıyı deneyimleyen var mı? Olası bir durumda cayma hakkını kullanmada zora sokacaklar gibi duruyor açıkçası.

    Almakta istedim şimdi ama olur da bir sorun çıkarsa uğraştırmasınlar..

    Edit: Sipariş verecek olanlar için ek yapmak istedim. Ürünün doğrulamasını yaptım özellikle nitro mu pulse mu diye sordum. Nitro diye düzelttiler. Pulse olan ne hikmetse 40 tl daha pahalıymış. Neyse bu seride bir hata var yani nitro+ rx 580 4 gb'lerde. 4 farklı kartta karşılaştım hepside Arena Bilgisayar tarafından hasarlı/problemli olduğu doğrulandı. Başka bir nitro+ ile değiştirildi. Sorun çözülmüştü. Ümit ediyorum bunda yaşamam, yaşasam da umarum Arena Bilgisayar garantilidir. Çünkü Endeks Bilişim pek rahat işlem sağlayan bir firma değil.

    Tüm bunların yanında, söylediklerine göre kartın kutusunun dışında bulunan bant koparıldığında kesinlikle iade almıyolarmış. Bana bu şekilde söylediler. THH ile çözülür fakat bu aşama çok uzar bilginiz olsun. Belki de direkt yollansa alırlar ama küçük bir firma olduğu için muhtemelen iade almamak için diretirler.
    Hocam 10 20 lira pahalı olsun düzgün yerden alın ürünleri piyasada bu kartları 2.elleri 0 diye kakalayan çok var.
  • Morgoth Draqe kullanıcısına yanıt
    gerekçe belirtmeden diye başlayıp ,ellemeyin demek de moda oldu
    uzaktan satışlarda adam eline geçen ürünü açmadan ,takıp bakmadan nasıl anlayacak ürünün durumunu ?

    üstelik yazdıkları şeydeki abesliklere bile dikkat etmiyorlar ,açılmayan ürünün aksesuarlarında eksiklik nasıl olacak ?

    yani aslında şunu demek istiyorlar "satılan mal geri alınmaz"

    geçen seferde başka bir satıcı iade ücreti alıcıya ait yazmış ,yetmemiş arızalı çıksa dahi para iadesi değil ,servise gönderip duruma göre değişim vs. yaparız ,uygun görmezsek iade almayız demiş

    yani artık 14 gün içinde gerekçe belirtmeden iade durumu hikaye olmaya başladı

    en azından bunları söyleyenlerden almamak en iyisi ,birkaç tl. ucuz olacak diye bunlara taviz verilmemeli
  • Valla haklısınız. Ben şunu düşünerek aldım ürünü, ürün bana ulaşınca açmadan Arena Bilgisayar'a telefonla ulaşıp direkt teknik servise bağlanıcam. Seri no'yu okuyup ürünü sıfır diye aldığımı ürünün kullanılıp kullanılmadığını ilk ağızdan öğreneceğim. Eğer ürün Arena Bilgisayarın değilse direkt iade edeceğim. Endeks ile uğraşılmaz herhangi bir problem durumunda. Kartın önceden işlem görme durumu değişim gibi bir durum varsa sorun yok garanti süresi 2 yıl olduktan sonra. Değişim cihazları problem yaşatmıyor. Fakat ürün bir şekilde tekrardan paketlenmiş ve garanti süresi başlamışsa ki sanmıyorum ama olur da olursa yine paketi açmadan yollarım.

    Tek istisnai durum şu oluyor, ürün Arena Bilgisayar'dan tertemiz HB'den alındığı gibi bir üründür. Açarım takarım ve şans işi sorun vardır. Bir şansımı denerim olmazsa Arena Bilgisayar'a gönderir iade talep formu rica ederim. İnceleme 2 gün sürüyor, kartın varması 2 gün sürüyor. Geri gelmesi de 2 gün. 10 günde falan iade çıkıyor. Arena Bilgisayar bu durumlarda ürünü alıkoyuyor. Ben iade talep formu ile satıcıya ulaşıyorum. Onlara iletiyorum, yine kanunu takmazlarsa ki bu durumda böyle bir şey saçma olur kendileri de ürünün iadesini böylelikle sağlıyorlar. Ama yine de takmazlarsa bankayı arar durumu aktarırım. İlgili işlem nedir bilemiyorum ama ücret ödemesini yapmam bir şekilde, THH'ye veririm. Ya da direkt değişim rica ederim.

    Kafamda böyle bir senaryo oluşturdum. Yine ilk 15 günde fırsat bekleyeceğim. HB gibi bir sitede yine RX 570 gibi ucuz bir şeyler indirime girerse onu satın alır bunu açmadan direkt yollarım. Her türlü şu olmuş oluyor siteye ve firmaya güvenim sıfır bir şekilde kendime korumaya çalışıyorum.

    Ama haklısınız aslında 50-100 tl fazla verip yukko, hb, amazon gibi sitelerden almak çok daha mantıklı. 1000 tl'ye kadar düzgün sitelerden alınabilir smallman yerine.
  • Morgoth Draqe kullanıcısına yanıt
    aslında 14 gün içinde gerekçe belirtmeden iade durumunu suistimal edenler çok oldu ,o zamanlar çok söyledik yapmayın etmeyin ileride çok sıkıntı yaşanacak ama dinlemediler ,bu bizim yasal hakkımız diyerek zevkine alıp iade ettiler

    hatta birisi konu açmıştı 14 günde bir telefon değiştiriyorum diye

    yani şimdi birazda eğri oturup doğru konuşmak gerekirse bu konuda satıcılara da hak vermek gerekiyor
    bizde satıcı olabilirdik ,birisi laf olsun diye bizden ürün alıp günlerce kullanıp ,sonra gerekçe belirtmeden hakkım var deyip iade etse durduk yere zarara girmeyi kabullenebilir miydik ?

    şahsen ben bu kanun çıktığından beri şunu söyledim ,gerekçe belirtmeden iade olmamalı ,geçerli bir gerekçe istenmeli
    misal ilanda belirtilenden farklı bir özellikte olması ,ürünün orijinal olmaması ,fatura çıkmaması ,gibi gerçekten alıcının mağduriyetinin alenen belli olması gibi durumlarda şartsız iade hakkı olmalı

    lakin satılabilir özelliğinin yitirilmesi de sıkıntılı bir konu
    bir taraftan hiç birimiz açılmış ürünü kabul etmezken ,diğer taraftan iade hakkımız olmalı diyoruz
    bazı konularda ise çözüm imkansıza yakın ,misal satıcı diyor ben sıfır ürün gönderdim ,alıcı hayır 2.el diyor ve bu gibi durumlarda mahkeme olmadan kimin doğruyu söylediğini bilmek imkansız oluyor ,mahkemelerle uğraşmak ise kimin isteyeceği bir durum ?

    bu arada hb. dan alırken de satıcının kendileri olduğuna dikkat etmek gerekiyor ,diğer türlü başka bir satıcı ise, hb. kendi aranızda anlaşın diyor

    art niyetli satıcı ve alıcılar yüzünden e-ticaretin de canına okuduk
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum hocam. Fakat bugün bu konumdayız. Cayma hakkının kriterleri olmalı. Örneğin açılmış paketin cayma hakkı 3 gün olmalı. Bunu nasıl sağlayabiliriz bilemiyorum. Kimse 3 gün kullanmak için ürün almaz. Herkes şunu diyecektir ya geç açarsam ama bence ürün kargodan teslim alındıktan sonra tam 3 gün kullanılabilir olmalı. 3.günün ardından ilk iş gününde kargoya teslim edilmeli.

    Karşı çıkılacaktır ama mantıklı. Suistimal edilmemesi açısından. 3.günü aşmadan yapılan her iade kabul edilmeli kabul etmeyen firmalar takibe alınıp ticari faaliyetleri kısıtlanmalı. Çünkü bu tarz firmalar da hatalı. Üzerine atılan bandı açmadan ben kutu içeriğinin tam olduğunu ya da sorunsuz olduğunu anlayamam. Açarsam da böyle saçma durumlar ile karşılaşabiliyoruz.

    Açıkçası bana küçük bir firmanın piyasadan gerçekten düşük fiyata ürün bulup satması normal gelmiyor. Yukko genel olarak Sapphire TR distrübitörü ve aynı zamanda Arena Bilgisayar. Bu adamlar uzun zamandır bu fiyata bu ürünü satamamışken bu firma nereden uyguna temin edip bu kadar fazla stokla satıyor acaba işte bu sorunun cevabı beni bir tık korkutuyor.

    Bakalım elime ulaşsın buradan iletirim.

    Ek olarak firma aynı gün kargo yazmış ama daha bana kargo kodu iletilmedi belki sisteme yarın geçerler. Buradan gelişmeleri yazarım.
  • Az önce aradılar dün akşam verdiğim sipariş ellerinde son kartmış başka bir platformdan satılmış.Tedarik edemeyeceklerini söyledilerİptal etmemi rica ettiler.Bende uzatmadım iptal ettim.Kendisine bu şekilde dönüş olan var mı?THerkese böyle yaptılarsa üçkağıt var bu işte.Sadece bana denk geldiyse kısmet olayında biraz problemliyimdir zaten, üstünde durmayacağım fazla.
  • Arkadaşlar ürünü aynı gün kargolamışlar. Elime söyledikleri gibi Nitro+ modeli hemen ertesi gün ulaştı. İş uçuruma girmeden video kaydını açıp TV'den birkaç haber kanalı açarak tarihi gösterdim daha sonra kargo kutusunun detaylı olarak hasarsız ve açılmamış olduğunu gösterecek şekilde kaydını aldım. Kamera önünde dış kutunun açılımını gerçekleştirdim bu aşamada rahatlıkla HB'den daha iyi kutulama yaptıklarını söyleyebilirim.

    Karşıma çıkan Sapphire markalı Nitro+ modelli RX 580 4GB ekran kartının dış koruma bandı ve dış kutulama sorunsuzdu. Bunun üzerine cercev-e.com ile garanti durumunu kontrol etmek istedim. Bu site Arena Bigisayarın garanti sorgulama ekranına erişim sağlıyor. Lakin kutunun dışında doğal olarak S/N bulunmuyor bu yüzden sorgulama yapamadım. Smallman ile iletişime geçerek hangi tedarikçiden tedarik ettiklerini ve servisin hangi firma tarafından sağlandığını sordum. Arena Bilgisayar yanıtını aldım.

    Arena Bilgisayar ile görüştüm. Kutu dışı etiket bilgilerinden kontrol sağlayamadıklarını güvenlik bandrolü duruyorsa zaten kendilerinin kutuladıklarını, problem çıkmayacağını olur da problem çıkarsa önce kendilerine yollamamı söylediler ve iade formu alabileceğimi aktadılar. İade formu ile smallaman'e gönderebilir ya da iade formu almadan direkt olarak değişim sağlayabilirim.

    Çekimser ön yargılı düşüncelerimi şuanlık balyozla yıktılar.

    4GB RX 580 >> 995 TL
    4GB RX 580 >> 995 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morgoth Draqe -- 12 Temmuz 2019; 23:34:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    Arkadaşlar ürünü aynı gün kargolamışlar. Elime söyledikleri gibi Nitro+ modeli hemen ertesi gün ulaştı. İş uçuruma girmeden video kaydını açıp TV'den birkaç haber kanalı açarak tarihi gösterdim daha sonra kargo kutusunun detaylı olarak hasarsız ve açılmamış olduğunu gösterecek şekilde kaydını aldım. Kamera önünde dış kutunun açılımını gerçekleştirdim bu aşamada rahatlıkla HB'den daha iyi kutulama yaptıklarını söyleyebilirim.

    Karşıma çıkan Sapphire markalı Nitro+ modelli RX 580 4GB ekran kartının dış koruma bandı ve dış kutulama sorunsuzdu. Bunun üzerine cercev-e.com ile garanti durumunu kontrol etmek istedim. Bu site Arena Bigisayarın garanti sorgulama ekranına erişim sağlıyor. Lakin kutunun dışında doğal olarak S/N bulunmuyor bu yüzden sorgulama yapamadım. Smallman ile iletişime geçerek hangi tedarikçiden tedarik ettiklerini ve servisin hangi firma tarafından sağlandığını sordum. Arena Bilgisayar yanıtını aldım.

    Arena Bilgisayar ile görüştüm. Kutu dışı etiket bilgilerinden kontrol sağlayamadıklarını güvenlik bandrolü duruyorsa zaten kendilerinin kutuladıklarını, problem çıkmayacağını olur da problem çıkarsa önce kendilerine yollamamı söylediler ve iade formu alabileceğimi aktadılar. İade formu ile smallaman'e gönderebilir ya da iade formu almadan direkt olarak değişim sağlayabilirim.

    Çekimser ön yargılı düşüncelerimi şuanlık balyozla yıktılar.


    Öncelikle hayırlı olsun hocam. Şahsen yorumlardan dolayı kendimi biraz zan altında hissetmiştim. bu güzel açıklama için teşekkür ediyorum.
  • steampowereduser S kullanıcısına yanıt
    Ne demek hocam bilgi paylaşıldıkça güzel. Ayrıca teşekkür ederim.

    Ben bu karttan yani Nitro+ model 4GB olan modelden tam 4 kez aldım. İlk aldığım ile son aldığım arasında 5 ay vardı ve her kart farklı sisteme alınmıştı. Nasıl bir şanstır bilemiyorum kartların tamamında sorun çıktı. Arena Bilgisayar ile en az 1 hafta en çok 2,5 haftada değişim sağlandı.

    Çok garip biçimde kart yüke bindiğinde 50-60 dereceleri geçse de fan hızını yeterince arttırmıyor. Sıcaklık 65 dereceleri bulunca da kart güç vermeyi kesiyor. en düşük 750w'lık gümüş sertifikalı en yüksekte 1000w lık plat sertifikalı intel ve amd olmak üzere sistemlerde aldım bu sorunu hep.

    Benim böyle bi şanssız yönüm var. Bugün Gigabyte Force K83 mekanik klavye aldım çalışmıyordu.

    Hayırlısı diyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    Ne demek hocam bilgi paylaşıldıkça güzel. Ayrıca teşekkür ederim.

    Ben bu karttan yani Nitro+ model 4GB olan modelden tam 4 kez aldım. İlk aldığım ile son aldığım arasında 5 ay vardı ve her kart farklı sisteme alınmıştı. Nasıl bir şanstır bilemiyorum kartların tamamında sorun çıktı. Arena Bilgisayar ile en az 1 hafta en çok 2,5 haftada değişim sağlandı.

    Çok garip biçimde kart yüke bindiğinde 50-60 dereceleri geçse de fan hızını yeterince arttırmıyor. Sıcaklık 65 dereceleri bulunca da kart güç vermeyi kesiyor. en düşük 750w'lık gümüş sertifikalı en yüksekte 1000w lık plat sertifikalı intel ve amd olmak üzere sistemlerde aldım bu sorunu hep.

    Benim böyle bi şanssız yönüm var. Bugün Gigabyte Force K83 mekanik klavye aldım çalışmıyordu.

    Hayırlısı diyelim
    Çok ilginç bende hep asus ta yaşadım problem. 2 ayda 3 kere kart servise gitti her seferinde yeni kart geldi. Ama hepsi cortladı. En son para iadesi aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    Ne demek hocam bilgi paylaşıldıkça güzel. Ayrıca teşekkür ederim.

    Ben bu karttan yani Nitro+ model 4GB olan modelden tam 4 kez aldım. İlk aldığım ile son aldığım arasında 5 ay vardı ve her kart farklı sisteme alınmıştı. Nasıl bir şanstır bilemiyorum kartların tamamında sorun çıktı. Arena Bilgisayar ile en az 1 hafta en çok 2,5 haftada değişim sağlandı.

    Çok garip biçimde kart yüke bindiğinde 50-60 dereceleri geçse de fan hızını yeterince arttırmıyor. Sıcaklık 65 dereceleri bulunca da kart güç vermeyi kesiyor. en düşük 750w'lık gümüş sertifikalı en yüksekte 1000w lık plat sertifikalı intel ve amd olmak üzere sistemlerde aldım bu sorunu hep.

    Benim böyle bi şanssız yönüm var. Bugün Gigabyte Force K83 mekanik klavye aldım çalışmıyordu.

    Hayırlısı diyelim
    Hocam 7 aydır Sapphire Nitro 4gb modelini kullanıyorum Sapphire TRIXX uygulamasını indirip kendinize göre bir fan profili oluşturmanızı öneririm. "Aman fan az çalışsın" zihniyetiyle 70 derecelerde %10 civarı çalıştırıyodu, şimdi %100 yükte 60 dereceyi geçmiyor. Tavsiye ederim
  • Morgoth Draqe kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun güle güle kullanın
    böyle olunca herkes mutlu ,işini dürüstçe hakkıyla yapan esnaf da kazancının hayrını görsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morgoth Draqe

    Arkadaşlar ürünü aynı gün kargolamışlar. Elime söyledikleri gibi Nitro+ modeli hemen ertesi gün ulaştı. İş uçuruma girmeden video kaydını açıp TV'den birkaç haber kanalı açarak tarihi gösterdim daha sonra kargo kutusunun detaylı olarak hasarsız ve açılmamış olduğunu gösterecek şekilde kaydını aldım. Kamera önünde dış kutunun açılımını gerçekleştirdim bu aşamada rahatlıkla HB'den daha iyi kutulama yaptıklarını söyleyebilirim.

    Karşıma çıkan Sapphire markalı Nitro+ modelli RX 580 4GB ekran kartının dış koruma bandı ve dış kutulama sorunsuzdu. Bunun üzerine cercev-e.com ile garanti durumunu kontrol etmek istedim. Bu site Arena Bigisayarın garanti sorgulama ekranına erişim sağlıyor. Lakin kutunun dışında doğal olarak S/N bulunmuyor bu yüzden sorgulama yapamadım. Smallman ile iletişime geçerek hangi tedarikçiden tedarik ettiklerini ve servisin hangi firma tarafından sağlandığını sordum. Arena Bilgisayar yanıtını aldım.

    Arena Bilgisayar ile görüştüm. Kutu dışı etiket bilgilerinden kontrol sağlayamadıklarını güvenlik bandrolü duruyorsa zaten kendilerinin kutuladıklarını, problem çıkmayacağını olur da problem çıkarsa önce kendilerine yollamamı söylediler ve iade formu alabileceğimi aktadılar. İade formu ile smallaman'e gönderebilir ya da iade formu almadan direkt olarak değişim sağlayabilirim.

    Çekimser ön yargılı düşüncelerimi şuanlık balyozla yıktılar.


    Tahmin ettiğim gibi gene benim şansıma böyle oldu.Ne yapalım sağlık olsun.
    Güle güle kullan arkadaşım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 13 Temmuz 2019; 12:22:39 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.