Şimdi Ara

Yerli otomobilin en tecrübeli babayiğidi projeden ayrılıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
336
Cevap
1
Favori
53.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Yerli otomobilin üretimini üstlenen babayiğitlerden biri projeden ayrılıyor. Türkiye’nin Otomobil Girişim Grubu’nun (TOGG) üyelerinden Kök Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı İnan Kıraç, üretimden çekilmek istediğini bildirdi.



    Habertürk’ten Fatih Altaylı’nın edindiği bilgiye göre İnan Kıraç, projeden çekilmek istediğini bildiren mektubu TOGG Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu’na iletti. Bu talebin nedeni hakkında henüz bilgi yok.



    Ayrıca Bkz.Yerli otomobil üç farklı güç seçeneğine sahip olacak



    Karsan ve Hexagon Studio markalarıyla önemli başarılara imza atan ve projedeki diğer şirketlere göre otomotiv sektöründe daha fazla tecrübeye sahip Kök Grubu'nun ayrılığı, yerli otomobilin çıkışını ciddi ölçüde etkileyecek.



    Yerli otomobilin prototip fotoğrafının Aralık ayında paylaşılması ve aracın 2022 yılında pazara sunulması hedefleniyor. Yerşli otomobili üretecek TOGG içerisinde Anadolu Grubu, BMC, Kök Grubu, Turkcell, Zorlu ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) bulunuyor.




  • KOÇ GRUBU VEYA DAMATLARI İNAN KIRAÇ ın bu süreçte ülkenin tekerine çomak sokmaması düşünülemez zaten. Tüm projeler taslak çizimler yapıldıktan sonra araçın tüm teknik dökümantasyonuna sahip olduktan bilgilerini öğrendikten sonra çıkmak istiyor. KOÇ Grubu bu ülkenin kamburudur.
  • İş yılan hikayesine dönecek gibi.

  • En Baba yiğit bile gelse gene malum kesimden " yerli arabamız göklerde" capsi gelecek . O yüzden geç olsun ama yarım yamalak olmasın .

  • güldürmeyin beni yerli yersiz....

  • Zaten yapabileceğinize hiç inanmamıştık, yemiyorsa girmeyeceksin.

  • Bu nasıl memleket ya. İmkanı olmayanlar eleştiriyor, imkanı olanlar da elini taşın altına koymuyor.

  • En babayiğit deyince aklıma dma geldi ancak yokmus :)

  • Neyse bir dahaki seçim dönemine artık.
  • Zamanında yakıt koymamışlar diye treni kaçırdık şimdide elektrikmi bulamadık yoksa

  • Nedense bu yerli otomobil olayı hiç şaşırtmıyor. Hedefi tam 12’den vuran bir olay. Yerli otomobil ilk söylentileri çıktığı günden beri hiç şaşırtmayan banko maç gibi üzerine kupon yapılsa kesinlikle kazanacağın bir kupon olurdu. Yerli arabamız rüyalarda artık göklerde değil.

  • Olsun arabayı yapamiyoz ama 5. Nesil jetimiz yolda maketi bile hazir shdhdbnddksk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu otomobilin gelceği felan yok beyler dağılabiliriz :D resmen salak yapıyolar yok prototipi çıktı yok görücüye çıktı yok 2018 de yollarda yok 2020 de yollarda 2022 de ilk test yapılcak yok 2030 da seri üretim :D 2040 da ilk satış diye gider bu iş

  • Projeye ne zaman girdiniz, ne verdiniz de , çıkıyorsun. Zaten her Babayiğidin harcı değil bu işler , olamaz da.Bu Ülke de mevcut iktidarın yemlediği öyle bir babayiğit de yok zaten diyeceğim ama, bazıları hebele hübele etmeye başlayacak.
    Kolayı var, nasıl olsa yerli otoyolları, köprüleri yabancıya yaptırıp bir müddet garanti para işletip, böbürlendiğin gibi.
    Aç bir tane yerli ve milli otomobil projesi ihalesi, Biri üretse de siz de kurtulun biz de.Sanki üretse bir numarası olacakmış, Ülkeyi ihracatla kalkındırakcamış gibi , ithal otomobillerden daha ucuza satacakmış gibi.
    Baknz. Vestel telefonlar. Herşey de olduğu gibi, sadece iç pazarda ki teknoloji cahili kesime hitap eden, ithal marka telefonların giriş segmentinde ki fiyata , ithal markalara uyguladığı fahiş kayıt parası, sözde yerli üretime vergi indirimi muhafiyeti vb onca teşvike rağmen giriş segmenti donanımından öteye gidemeyen telefon üretme vizyonuyla yüzde yüz yerli montaj otomobil üretsen ne üretmesen ne.
    Sözde yerli üretim otomobil demek, ithal marka otomobillerin dah da pahalılaşması demek.
    Dolar, Euro kur farkı yetmiyormuş gibi, vergi ile haraç ile İthali pahalı, ulaşılmaz hale getir ki satsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaSSive -- 9 Eylül 2019; 2:14:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnan Kıraç varsa normal tabi durum. Kendisi Galatasarayın tekerine daha rahat çomak sokabilmek için ayrılmak istiyordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu çağda ilk defa araba üretmek kadar gereksiz bişey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Koçlardan veya Koç ile bağı olan herhangibirinden yerli otomobil konusuna bir gram katkı gelmez. Yabancı markaların eşekliğini yapmak varken ne diye düşünsünler böyle şeyleri. Projeye almakla baştan hata yapmışlar.

  • orientem kullanıcısına yanıt
    Benimde aklıma gelmişti Belkide bilmediğimiz bişey var Koç tarafından baskı yemiş olabilir yada daha derin birşeyler olabilir aklıma deli şeyler geliyor İnan Kıraç'a Koçların proje içeriğinden bilgi sızdırmasını istemiş olabilir oda reddetmiş olabilir

  • Yerli babayiğidimiz göklerde.

  • KOÇ GRUBU VEYA DAMATLARI İNAN KIRAÇ ın bu süreçte ülkenin tekerine çomak sokmaması düşünülemez zaten. Tüm projeler taslak çizimler yapıldıktan sonra araçın tüm teknik dökümantasyonuna sahip olduktan bilgilerini öğrendikten sonra çıkmak istiyor. KOÇ Grubu bu ülkenin kamburudur.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.