Şimdi Ara

Volkswagen dsg şanzıman hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
0
Favori
17.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen dsg şanzıman çok özel bir tasarım hatta gerekmediği kadar özel bir tasarım bütün sıkıntıda işte burada başlıyor.
    Siz ana okulu çocuğuna ucu küt makas verirseniz onunla kağıt keser kablo keser ve kendine zarar veremez fakat siz bu çocuğa elektrikli kağıt kesme makinesi verirseniz onun altından girip üstünden çıkması yarım saati bulur.
    İnsanlar ehliyet kurslarında çok karmaşık makinaları kullanacak şekilde eğitilmiyorlar. Vw nin dsg si haddinden fazla karışık ve bir okadarda iyi çalışan ama nazik davranıldıgında iyi çalışan bir sistem. Bu sanat eseri sistemi tecrübesiz bir adamın eline vermek asıl hata.
    Vw 250 binlik passattada 50 binlik ibizadada aynı şanzıman kullanıyor fakat ucuz olanda daha çok hasar görmesinin sebebi sürücü vizyonu ile ilgilidir.
    En iyi vites geçişi sağlayan şanzıman bende dur bir deneyim deyip gazı sürekli kökler egzoz taktırır bilmem ne yaparsan bu sonuçların olması normal.
    Sorun vw dsg de değil sorun kullanıcıda ve eğitim verilmeyen satıcıdadır
    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • fanboyluk nasıl gözler kör ettyse arızayı dahi kabüllenip suçu kullanıcya atıyor .otomatk almanın sebebi ztn hiçbirşeyle uğraşmamak değilmidir ?sorunusz olmadıkça istediği kadar özel tasarım olsun nasl çalıştığı beni ilgilendirmez ben kullancıyım gerektğinde köklerimde gerektiğinde rampada çıkarım şanzıman buna dayanıklı olmalı ,koca tırlar bile otomatik şansımanda sorun vermeden gidiyor ama bineklerde sürekli bi risk
  • Özet: DSG aslında sorunsuz ama sürenler nasıl kullanacağını bilmiyor

    P.S: OYÜZDEN AVRUPADA DSG ARIZASI GARANTİ KAPSAMINDA ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konuya kimse yazmaz inşallah. Bir yılan hikayesi daha başlasın istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fanboyluk nasıl gözler kör ettyse arızayı dahi kabüllenip suçu kullanıcya atıyor .otomatk almanın sebebi ztn hiçbirşeyle uğraşmamak değilmidir ?sorunusz olmadıkça istediği kadar özel tasarım olsun nasl çalıştığı beni ilgilendirmez ben kullancıyım gerektğinde köklerimde gerektiğinde rampada çıkarım şanzıman buna dayanıklı olmalı ,koca tırlar bile otomatik şansımanda sorun vermeden gidiyor ama bineklerde sürekli bi risk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg icin ayrica ehliyet mi alalim ya da dsg aldigimizda aman bozulur ha korkusuyla pamuklara mi saralım.

    Kurslarda en basit trafik kurallarını anlamayıp trafiğe katılan andavallar var.Siz dsg nin karmaşıklığı hakkında eğitim verilmemesine mi takıldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasada daha sorunsuz çift kavrama şanzımanlar da var. Dct gibi. Yapan yapıyor ama asıl sorun bizim milletteki vw sevdasında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone da aslında çekiyordu biz tutmayı bilmiyorduk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Hah bende tam bunu merak ediyordum işte neden Apple vw nvidia gibi markaların düşmanları ortak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Kedi ciğer hikayesimi demek istediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw gözünüzü kör etmiş. Millet bu paraları konforlu olsun basit olsun diye veriyor. Bir de üstüne eğitim filan mı alalım. Cvt şanzıman araba alacağım gaza basınca gitsin frene basınca dursun uzun yıllar da sıkıntısız biniyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik şanzımanı kullanmayı bilme diye bir durum olmaz, kullanmak için ekstra dikkat gerektiren durumları(en temel araç kullanım bilgisi dışında tabi ki) varsa bu üreticinin tasarım, arge, üretim problemidir. Şurda manuele al, bu devirde kullanma, yokuşta bunu yap vs. bunlar kullanıcının değil üreticinin çözmesi gereken problemdir. Sorunlu olduğunu bizatihi vw'nin kabul ettiği garanti uzatımı verdiği şanzımanı bazı türk kullanıcıları sorunlu kabul etmiyor gerçekten bu derece marka hayranlığı eğer bir çıkar ilişkisi yoksa sosyolojik olarak incelenmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 15 Eylül 2019; 14:29:15 >
  • Kullanım kitapçığında arac ömrü 10 yıl yazar. Avrupalı bir üretici aracının yılda 15-20 bin km yapacagını on görür.

    Yanı 200 bin km sıfır sıkıntı ile kullanılacak bir arac üretmeleri Avrupalı üretici icin yeterli sağlamlıktır. Daha sağlam bir arac üretmeleri maliyetleri artırıp, kari düşürecektir.

    Baktığınız zaman Avrupa’da bu yasa ve kmye gelmiş araclar aracın ikinci el fiyatına yaklaşan Bakim maliyetleri, artan vergiler gibi sebeplerle hurdaya gitmektedir. Buna karşın ayda 200-300 Euro gibi dusuk taksitlerle sıfır arac alınabilmektedir. Yeni arac daha az yakarken, daha konforlu ve güvenli olmakta.

    Türkiye’ye gelince hem sürücülerin bilinçsiz olması, hem trafiğin ve yolların çağ dişi olmasi sebebiyle araclar belki 2 kat hızlı yıpranmaktadır. Bundan ötürü beklenmedik sıkıntılar yaşanmakta olduğunu düşünüyorum.

    Aslında Avrupa standardı olarak bakınca yeterli sağlamlığı sağladığı icin satışlarda vw nin liderliğini görüyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 15 Eylül 2019; 14:23:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşın haklı olduğu nokta otomatik şanzumanı kullanmayı cidden bilmiyoruz. Etrafımda birçok kişinin yaptığı hatalar ; araç ile geri manevra yaparken araç

    daha durmadan pat diye d konumuna almak. Aynı şey normal giderken de araç daha durmadan r atılması suretiyle yapılıyor. Şahsen benim içim gidiyor. Şanzumandan

    kart kurt ses geliyor. Bir diğer konu araç yokuşta ışıklarda bekliyoruz araçta 5 kişiyiz rahat 7 dakika bekledik d konumunda ayak frende bekliyor arkadaş.

    Şanzuman koca aracı tutmaya çalışıyor sonra şanzumanı ele alınca yaygarayı patlatıyor. Otomatik otomobil alan insan D konumuna alacağım bir daha hiçbir şeye

    karışmayacağım sanıyor.Kimse dsg sağlam demiyor. Ama vicdanlara sesleniyorum biz ne kadar masumuz ?
  • Hangi bayiden yazıyon kanka,gelip araba bakacam
    Kaptın primleri köftehor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 15 Eylül 2019; 14:27:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açmayın şu konuları yeter, bir gün tsi-dizel öbür gün dsg sorunlu mu sorunsuz mu, forum bunlarla dolu zaten. Yeni bir şey var mı diye giriyoruz gene aynı muhabbet.
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Tamamen bahsettiğiniz durum sebebiyle vw satar. Eğer vw dsg için 7-10 yıl garanti veriyor ve ben zaten aracı 7-10 yıl sonra prese vereceksem neden almayayım, ancak ülkemizde kabul edersin ki 7-10 yaşında araç prese gitmiyor. Aramızda dsgyi en savunan kişilerde dahil 7 yaşın üstünde ikinci elde otomatik araç ararken dsgyi listeden çıkarmayan var mı? Ülkemizi bu denli gömmeye de gerek yok açıkçası, bulgaristan, polonya, ukrayna, güney italya, sırbıstanda avrupada, dsg de olan beklenmeyen bir sıkıntı değil kii zaten tüm dünyanın üreticisi de dahil kabul ettiği beklenen sıkıntı.

    Bugün dsgyi savunanlar ya vw satıcıları ya da ikinci elde garanti bitmeye yakın bunu satacağı için aracı savunan insanlar. Mühendis bir tanıdığım var aracı Ankara'da kullanıyor ve dünyanın en naif insanıdır 1 kez komple şanzıman bir kez mekatronik değişti araç 100 bin olmadan. Eğer bu araç otomatik vitesse benim aracı dye alıp standart şekilde manuel kullanır gibi aracı kullanmam gerekir, kullanamıyorsam bu benim değil üreticinin sorunudur. Bu Türkiye içinde böyledir, dünyanın herhangi bir yeri içinde böyledir. Sürücülerimizin bilinçsiz olduğu konusuna da katılmıyorum, bizim kullanıcıların aman dsgye birşey olmasın diye forumlarda kullanım şekli araştırması ve dikkat etmesinin dünyanın hiçbir yerinde görmedim. Türkiye'ye göre ezici sayıda bayan araç kullanıcısı olan batı avrupayı düşündüğümüzde bizim aracına zor erişim sebebiyle evladı gibi bakan ortalama kullanıcı bilincimiz çok daha yüksek.




  • Edc vds cvt varken ne uğraşırsınız anlamış değilim, paranıza yazık, al bi megane, nissan, toyota, honda vb. kullan paşalar gibi, vw alacaksan mümkün mertebe manuel olsun hadi otomatik aldın diyelim kenara 30bin koy, bozulduğunda paran hazır olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Müşteriyi ne kadar karmaşık, ne kadar özel olduğu ilgilendirmez. Bozuluyor mu bozulmuyor mu bu ilgilendirir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar eziksiniz. Bu nezavallılık böyle. Konunun özeti Eyyy dsg millet olarak biz sana layık değiliz özür dileriz.

    YAzıklar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda mesele dsg değil yurtdışındaki 10 yıllık garantinin Türkiye'de neden olmaması.

    Siz ww almaya devam edin, dsg nasıl olsa patlamaya devam edecektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgutozkan -- 15 Eylül 2019; 15:1:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.