Şimdi Ara

1.000 Mbps’ye kadar Hızlı İnternet TurkNet GigaFiber 399,90 TL! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.418
Cevap
120
Favori
547.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Foley -- 10 Kasım 2021; 3:45:46 >
  • Uzun süredir TürkNet liyim 100 Mbps hattım var dah önceleri 80-90 görüyorken 6 aydır 10 mbps yi geçmiyor yapılan itlikten başka bir şey değil.
  • Turknet kullanan arkadşlar bir sorum olcak. Fatura son edeme günü 3-5 gun geçti turknet hemen kapatıyor mu interneti. Ben ttnet te yeri geliyor iki fturayi birden ödüyorum yani son odeme tarihi gecsede kapatmiyor bir donem daha idare ediyor lar. Turknet kapama acma bedeli almak icin hemen kapatiyormu günü 1 gun gecen faturayi bunu merak ediyorum açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 85-100Mbps olan baglantim son 3 gundur 30Mbps yi gecmiyor .Destek kaydi actim umarim bir cozume kavusur , benim anlamadigim durduk yere neden boyle bir sorun yasaniyor? SOL Fiberi 2 yildan uzun sure kullandim hic bir problem yasamadim.
  • en dusuk ping diyince 10-15 felan bekliyordum

    eski servis saglayicimda csgoyu 5 ping ile oynuyordum. degistirince 30 40lara yukseldi bazen 13-15e dusuyor ama tek hane gormedim ne yalan diyim.
  • Hayatımın en büyük pişmanlıklarından biridir TÜRKNET alırken bağlatmam sorun oldu memlekete giderken dondurdum döndüm yine sorun şu anda internet yok muhatap yok nasıl olsun insanın telefona çıkmaya yüzü olur devamlı eposta atıp duruyorlar şöyle ilgileniyoruz böyle ilgileniyoruz Allah'ları var o konuda üstüne tanımam iyi eposta gönderiyorlar.ayın 16'sı oldu belliki 1 ekim'de açılması gereken 6 aylık dondurma süresinin sonunda internet bağlanamadı en iyi ihtimalle 20'si gibi düşünelim kalan 10 gün için benden 76 tl net parası istemiş olacaklar şimdiden fatura eposta'sı geldi.adalet mi bu şimdi eyyy yetkili kardeş
  • çok yakın bir dönemde dsmart 8 mb sınırsız internet ve tv abonesi oldum. 8 mb i bırakın 3 mb bile henüz göremedim.Müşteri hizmetlerini aradım oksitli bina kabloları engel oluyor dedi.Dsmarttan hizmet alan bir arkadaşıma anlattım durumu.O benden dertli çıktı.2 Aydır internet hizmeti alamıyormuş.Aynı teknik sorunu !!!! söylemişler.Bina kablolarınız oksitli... Dsmart'ı arıyorsunuz,servis çağrısı açıyor,türktelekom geliyor,hizmetimiz bina girişine kadar düzgün diyor... vs vs bu kısır döngü devam edip gidiyor.Anladığım kadarı ile dsmart ile ttnet arasında anlaşmazlık var.Bu sebeple; aracı kurumlardan internet hizmeti almanın doru bir karar olmadığını anlamış bulunmaktayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cpt. Foley

    .
    Hocam müşteri hizmetlerine ne dediniz de upload hızını 5ten 10a çıkardılar.

    Eski müşteriler için mi yoksa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya şunu koyayım da, durumun komikliğini görün. Evine santral kurulan Jahrein'e, üstüne Whatsapp'dan özel kesinti bildirimi geliyor. Türknet kullanıcıları da günlerce ticket cevabı bekliyor.


  • Yapa diye bişi çıkardılar modemin bütün ışıkları yanmasına rağmen internet bağlantısı alamıyorum. turknet'e durum ile ilgili arıza kaydı bırakıyorum saat 21'de, arızaya cevap sabah 8'de geliyor son 8 saat içinde internet bağlantı kopması yaşamamışsınız. 2 seneye yakın yapa olmadan ttnet altyapısı ile kullandım çok memnundum yapa mı uzak olsun şimdi iyi bir tarife arıyorum.


    sonuç olarak eğer Turknet kullanacaksanız Yapa altyapısı falan derlerse koşarak uzaklaşın ordan.
  • 3 yıldan fazladır türknet kullanicisiyim. Genel olarak memnunum. Ama bu müşteri temsilcisi olayının olmayışı beni turknetten koparacak sanirim. Sorunuma gelince. Yaklaşık 3 ay önce adres değişikliği yapıp nakil istedim. Şimdi tekrardan adres degistirdim. Nakil yapacagim ama online kayıtta yeni kayıt açamıyorum. Durumu bildirdim ama durum hala aynı. Birde yeni tasindigim evde port yok. Port açılması için nasıl bir yol izlemek gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet kagit uzerinde hesapli gibi ancak aldatmacalar mevcut. Alacaginiz maks hizi verecez diyorlar, baglatiyorsunuz sonra bi bakmissiniz 35 mbps(oda kesinlikle 35 degil 17 yi gecen varsa kendini sansli saysin) garib bi sekilde 10 tl farkla hizinizi 100 mbps yapalim diyorsunuz. Hani alabilecegimiz max hizi vermistiniz ? 10 tl fark verince imkansizimi basariyorsunuz acaba ?

    Ping olayi ise tam bir beyin kanamasi. 16 mbps turk telekom neti olan adam 22-35 arasi ping alirken ben 100 mbps baglanti ile 120 ping aliyorum.

    Taahhutsuz olmasi ve fiyati artik benim icin cezbedici bir unsur olmakdan cikti. Turk telekoma taahhutlu bi sekilde gectim biraz fazla oduyorum ama en azindan kandirilmiyorum. 50 ise 50, 75 ise 75 mbps aliyorum ping sorunumda kalmadi kafam rahat artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sitenizden yaptığım bir çok alan sorgulamasında, '' altyapınızda fiber vardır maalesef hizmet veremiyoruz '' diye ibare düşüyorsunuz. ben VDSL kullanıyorum TT bana bunun çok kısa mesafeden fiber santral ile bakır kablo ile verilen yüksek internet olduğunu söylüyor. Buna göre altyapınız çok küçük bir alanı kapsıyor. Veya TT nin saha dolaplarına anlamsız bir şekilde yaklaşamadığınızı ve hizmet veremediğinizi görüyorum. Peki diğer alt ISS ler bana bağlantı verebilirken siz neden veremiyorsunuz ? O zaman böyle anlamsız bir reklamın ne anlamı var ? Ne zaman TT ile kavga etseniz yumruğunu masaya vursa bir şey yapamıyorsunuz. Biz de başarısız bağlantılar yüzünden anlamsız faturalar ödemek zorunda kalıyoruz ve ayrılıyoruz.Ortada müşteriyi mağdur eden anlamsız bir rekabet ortamı var. Bence daha alacak çok yolunuz var yaptığınız işe bir şey diyemem. Bir çok adres sorgulaması denedim hep aynı hizmet veremiyoruz hikayesi. Fiberden veremiyorsanız hangi şaibeli bağlantıyı vaad ediyorsunuz o zaman. Ben size güvenmem.




  • mulina kullanıcısına yanıt
    Ben de şu an bir iss de danışmanım turknet değil fakat ben de sizin gibi binaya kadar fiber sonrasında bakır üstünden Turknet den hizmet alıyorum.

    Sizin hizmet alamama sebebi şu,

    TT nin kabinleri ayırmak için bir parametresi var. Fiber / Fiber Değil şeklinde(isim farklı da ben böyle diyeyim). Siz dsl bile alıyor olsanız kabin fiber işaretli olduğu için ve turknet de TT nin fiberini kullanmadığı için size sizin kabin üstünden hizmet veremiyor (netspeed ve millenicom un TT fiber anlaşması var) Superonline a başvuru yapmayı deneyin dsl olarak biz ise dsl veremeyiz diyeceklerdir.

    Benim kabin ise TT nin sisteminden baktım fiber değil ve sokak kabini olarak sisteme girilmiş, muhtemelen binada sol fiber var ikisi aynı anda gözükmesin bizim müşteri de kaçmasın bu bölgeye de bunu bağlamamız lazım dedikleri için yapmış olabilirler (gerçi centilmenlik anlaşması öncesi montaj yapıldı ama)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 76 TL Bir de vergiler vs derken 80 TL. Koyun yok mu koyun?
  • Mesutzgvn M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vergiler dahil herhangi bir ek ücret olmadan altyapınızın desteklediği maksimum hızları 75,99 TL'ye veriyoruz. İsterseniz detaylı bilgiye web sitemizhttps://turk.net/ üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Merhaba, hiç bir kullanıcımızı kandırmak gibi bir amacımız ve gayemiz yok. Bizde her şey olması gerektiği gibi açık ve anlaşılır...
    Sizin bahsetmiş olduğunuz fiyat politikası ile ilgili biz kullanıcılarımızı ve mevcut kullanıcı adaylarımızı bilgilendirmiştik. VAE santrallerinden hizmet alan kullanıcılarımıza 35 Mbps'e kadar hizmetimizi 75,99 TL'ye kadar verebiliyor. Altyapısı daha yüksek hızları destekleyen kullanıcılarımıza ise +10 TL farkla 50,75,100 Mbps'e kadar altyapılarının desteklediği hızları verebiliyoruz. Bunun asıl sebebi ise son zamanlarda yerel operatör tarafının portlara yaptığı zamlar...

    Ping durumuna gelecek olursak, Nperf tarafından yapılan detaylı araştırma sonucunda ülkemizde en düşük ping değeri ile kullanıcılara hizmet veren İSS'in biz olduğunu görüyorsunuz. Evet ping değerleri yüksek olan kullanıcılar olabilir. Bu değerlerin artmasının birden fazla sebebi olduğunu siz daha iyi biliyorsunuz.

    Biz her zaman için kullanıcılarımızın yanında olmayı ve onları mutlu etmeye uğraşıyoruz. Bu sorun ile karşılaşan kullanıcılarımız bize sadece bir destek kaydı bırakması yeterli oluyor. Biz hizmetleri en ince ayrıntısına kadar kontrole diyor sorunun nedenini buluyor ve çözüm işlemleri için uğraşıyoruz.

    Taahhütsüz bir şekilde hizmet veriyoruz çünkü hiç bir kullanıcının zorla bir yerde tutulmasını doğru bulmuyoruz. Aynı durum kendi kullanıcılarımız için de geçerli... Bizden, verdiğimiz hizmetten mutlu olmayan kullanıcılarımız hiç bir ek ücret ödemeden hizmetlerini iptal ettirebiliyorlar.




  • Sinanis07 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biz de sizden memnunuz İsterseniz siz bana bu durumu PM üzerinden iletin. Ben sizin için nakil işlemlerini başlatayım. Tüm sürecinizi kontrol edip size yardımcı olmaya çalışayım.
  • Merhabalar, yaklaşık bir senedir memnun bir şekilde Turknet kullanıyorum. Oturduğum yerde TT tip7 kabinlerden koydu ve bugünlerde aktif oldu kabin. Ancak Turknet beni yapa'ya geçirdiği için o kabinden faydalanamıyor, yüksek hız alamıyorum. Aynı şekilde Turknet yapa'da da yüksek hız alamıyorum çünkü Turknet santraline 1.5 km uzaklıktaymışım. Ben Turknet'in hizmetinden memnunum ve ayrılmak istemiyorum. Yüksek hız almak için mevcut hizmetimi Vae'ye almanızı talep ediyorum. Yapa'dan vae'ye geçmek istiyorum yani vdsl hizmet alabilmek için. Umarım beni anlamışsınızdır ve yardımcı olacağınıza gönülden inanıyorum. Online işlemlerdeki arkadaşlar çok fazla yardımcı olmadığı için derdimi size anlatayım dedim. Hizmet bilgilerim: 2185974adsl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.