Şimdi Ara

en iyi klima sistemine sahip araçlar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
112
Cevap
0
Favori
11.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Dış ısı çok çok yüksek değilse tam otomatik mod bence yeterli soğutamıyor. Örneğin dış ısı 27 derece iken klimayı otomatik modda 20 ayarlarsanız yeterince serinleyemiyorsunuz, hem güçlü üflemiyor hem de dondurucu soğuk üflemiyor. Ama dış ısı 35 derece iken denerseniz soğuk havayı iliklerinizde bile hssedebiliyorsunuz.

    Bence kısa sürede max soğutma istiyorsanız klimayı manuel kontrol etmek en iyisi. En soğuk ayara getirip içerideki havayı döndürmeye başlarsanız bu sıcaklarda bile yolculaın ağzından üşüdüm az kıssana lafını duyabiliyorsunuz.


    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.

    Alıntıları Göster
    bazı tam otomatiklerde fazla soğutursa kaloriferi açıyor o biraz sıkıntı yaratıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Dış ısı çok çok yüksek değilse tam otomatik mod bence yeterli soğutamıyor. Örneğin dış ısı 27 derece iken klimayı otomatik modda 20 ayarlarsanız yeterince serinleyemiyorsunuz, hem güçlü üflemiyor hem de dondurucu soğuk üflemiyor. Ama dış ısı 35 derece iken denerseniz soğuk havayı iliklerinizde bile hssedebiliyorsunuz.

    Bence kısa sürede max soğutma istiyorsanız klimayı manuel kontrol etmek en iyisi. En soğuk ayara getirip içerideki havayı döndürmeye başlarsanız bu sıcaklarda bile yolculaın ağzından üşüdüm az kıssana lafını duyabiliyorsunuz.


    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.

    Alıntıları Göster
    Sanırım eskı passatlarda gormustum sunroofun ustunde gunes pilleri vardı. Arabayı park halınde ıken bıle bu pillerden aldıgı enerjıyle soguk tutuyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Dış ısı çok çok yüksek değilse tam otomatik mod bence yeterli soğutamıyor. Örneğin dış ısı 27 derece iken klimayı otomatik modda 20 ayarlarsanız yeterince serinleyemiyorsunuz, hem güçlü üflemiyor hem de dondurucu soğuk üflemiyor. Ama dış ısı 35 derece iken denerseniz soğuk havayı iliklerinizde bile hssedebiliyorsunuz.

    Bence kısa sürede max soğutma istiyorsanız klimayı manuel kontrol etmek en iyisi. En soğuk ayara getirip içerideki havayı döndürmeye başlarsanız bu sıcaklarda bile yolculaın ağzından üşüdüm az kıssana lafını duyabiliyorsunuz.


    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.

    Alıntıları Göster
    Motor hacmi düşük olmayan araçlar için sorun fazla yok. Diğer kriterler de önemli. Fakat düşük kaspasiteli motorlarda klima başlı başına sorun. Uzun yollar için söylüyorum unutmadan. Nissan Micra 1.2 Tekna sahibiyiz ve burdan Burhaniye'ye giderken bazen klimanın sıcaktan bayılmaya başladığını görüyoruz. Motora biraz fazla yüklenince hemen kesiliyor soluğu. 1600 motorlu araçlarda bu sorun yok. Daha önceki Toyota Corolla 1.6 XEi'den biliyoruz. Motor hacmi önemli bence. Markası o kadar mühim değil. Öyle ya da böyle soğutuyor işte. Daha ne yapsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Motor hacmi düşük olmayan araçlar için sorun fazla yok. Diğer kriterler de önemli. Fakat düşük kaspasiteli motorlarda klima başlı başına sorun. Uzun yollar için söylüyorum unutmadan. Nissan Micra 1.2 Tekna sahibiyiz ve burdan Burhaniye'ye giderken bazen klimanın sıcaktan bayılmaya başladığını görüyoruz. Motora biraz fazla yüklenince hemen kesiliyor soluğu. 1600 motorlu araçlarda bu sorun yok. Daha önceki Toyota Corolla 1.6 XEi'den biliyoruz. Motor hacmi önemli bence. Markası o kadar mühim değil. Öyle ya da böyle soğutuyor işte. Daha ne yapsın

    Alıntıları Göster
    Bende golfümün klimasından memnunum arabaın içi baya geniş iyi soğutuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Dış ısı çok çok yüksek değilse tam otomatik mod bence yeterli soğutamıyor. Örneğin dış ısı 27 derece iken klimayı otomatik modda 20 ayarlarsanız yeterince serinleyemiyorsunuz, hem güçlü üflemiyor hem de dondurucu soğuk üflemiyor. Ama dış ısı 35 derece iken denerseniz soğuk havayı iliklerinizde bile hssedebiliyorsunuz.

    Bence kısa sürede max soğutma istiyorsanız klimayı manuel kontrol etmek en iyisi. En soğuk ayara getirip içerideki havayı döndürmeye başlarsanız bu sıcaklarda bile yolculaın ağzından üşüdüm az kıssana lafını duyabiliyorsunuz.


    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre



    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.


    Zaten tüm otomatik klimalar aynı şeyi yapıyor hocam. İstenilen sıcaklığa gelene kadar hızlı çalışıp sonra kademeli olarak yavaşlıyor. Benim demek istediğim şuydu:

    Otomatik klimada bir değer ayarladığınızda içerinin ve dışarının sıcaklıklarına bakıyor ve ona göre nasıl davranacağına karar veriyor. Siz 20 gibi bir rakam ayarladığınızda eğer dışarının ısısı 25 - 27 derece gibi çok sıcak olmayan bir değer ise fakat güneş varsa dışarda yeterince serinleyemiyorsunuz. Çünkü dışarıdaki güneş size vuruyor ve terlemenize / ısınmanıza sebep oluyor fakat araç bunu algılayamıyor çünkü aracın iç sıcaklık sensörü güneşi direkt görmeyecek bir yerde. Aslında içerisi serin fakat size vuran güneş yüzünden yeterli serinleme hissine kapılamıyorsunuz.

    Dışarıdaki sıcaklık 35 - 40 civarı yüksek bir rakam ise araç içeriyi 20 seviyesine düşürdüğünde dış sıcaklık ile iç sıcaklık farkı fazla olduğu için içerdeki serinliği koruyabilmek adına fanları çok yavaşlatmıyor. Daha önceki duruma oranla biraz daha yüksek kademede çalışıyor ve buradan üzerinize gelen serinlik sayesinde daha rahat ediyorsunuz.

    Bu durumu hem 407 hem de VW araçlarda denedim. Dış sıcaklık 25 - 27 iken klima 20 ayarlanırsa güneşli havalarda tam istediğim gibi serinleyemiyorum ama dış sıcaklık 35 gibi yüksek ile fazlasıyla serinletiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozer

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre



    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.


    Zaten tüm otomatik klimalar aynı şeyi yapıyor hocam. İstenilen sıcaklığa gelene kadar hızlı çalışıp sonra kademeli olarak yavaşlıyor. Benim demek istediğim şuydu:

    Otomatik klimada bir değer ayarladığınızda içerinin ve dışarının sıcaklıklarına bakıyor ve ona göre nasıl davranacağına karar veriyor. Siz 20 gibi bir rakam ayarladığınızda eğer dışarının ısısı 25 - 27 derece gibi çok sıcak olmayan bir değer ise fakat güneş varsa dışarda yeterince serinleyemiyorsunuz. Çünkü dışarıdaki güneş size vuruyor ve terlemenize / ısınmanıza sebep oluyor fakat araç bunu algılayamıyor çünkü aracın iç sıcaklık sensörü güneşi direkt görmeyecek bir yerde. Aslında içerisi serin fakat size vuran güneş yüzünden yeterli serinleme hissine kapılamıyorsunuz.

    Dışarıdaki sıcaklık 35 - 40 civarı yüksek bir rakam ise araç içeriyi 20 seviyesine düşürdüğünde dış sıcaklık ile iç sıcaklık farkı fazla olduğu için içerdeki serinliği koruyabilmek adına fanları çok yavaşlatmıyor. Daha önceki duruma oranla biraz daha yüksek kademede çalışıyor ve buradan üzerinize gelen serinlik sayesinde daha rahat ediyorsunuz.

    Bu durumu hem 407 hem de VW araçlarda denedim. Dış sıcaklık 25 - 27 iken klima 20 ayarlanırsa güneşli havalarda tam istediğim gibi serinleyemiyorum ama dış sıcaklık 35 gibi yüksek ile fazlasıyla serinletiyor.

    Alıntıları Göster
    klimanın iyi veya kötü oluşunu neye göre oranlıyorsunuz? ...daha hızlı soğutması mı;daha fazla soğutması mı? eğer daha hızlı bir soğutma ise okey...ama daha fazla soğutma ise benim clio nun da kliması --bizzat termometre ile bu gün urfa merkezde 47 dereceyle ölçtüm--19 dereceye kadar düşürdü otomobilin kabinini...35 derecede ise 16 dereceye kadar düşürüyor ama 30 dk falan gerekiyor...ha yüze vuran sıcaklığı kastediyorsanız eğer o klimanın iyiliği hakkında fikir vermez bence önemli olan arabanın içini soğutmasıdır.

    bunu ev klimalarına da benzetebiliriz...30 mt kare bir odayı 900btu mu yoksa 18000 btu mu çabuk soğutur...18000 tabi ..ama 9000 de soğutur yalnız uzun süre gerekir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkn

    klimanın iyi veya kötü oluşunu neye göre oranlıyorsunuz? ...daha hızlı soğutması mı;daha fazla soğutması mı? eğer daha hızlı bir soğutma ise okey...ama daha fazla soğutma ise benim clio nun da kliması --bizzat termometre ile bu gün urfa merkezde 47 dereceyle ölçtüm--19 dereceye kadar düşürdü otomobilin kabinini...35 derecede ise 16 dereceye kadar düşürüyor ama 30 dk falan gerekiyor...ha yüze vuran sıcaklığı kastediyorsanız eğer o klimanın iyiliği hakkında fikir vermez bence önemli olan arabanın içini soğutmasıdır.

    bunu ev klimalarına da benzetebiliriz...30 mt kare bir odayı 900btu mu yoksa 18000 btu mu çabuk soğutur...18000 tabi ..ama 9000 de soğutur yalnız uzun süre gerekir...

    Alıntıları Göster
    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat

    Alıntıları Göster
    Arkadaşımda Mercedes Vito var. Acayip soğutuyor.

    Anında içerisi buz gibi oluyor, üşüyorum resmen.

    Kendimde Clio III var, oda iyi soğutuyor ama soğuk üfleyene kadar bi 5 dk geçiyor. İlk başlarda sıcak hava geliyor sonra soğuk. Vito'da bu yok ama direk soğuk hava geliyor resmen hissediyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Arkadaşımda Mercedes Vito var. Acayip soğutuyor.

    Anında içerisi buz gibi oluyor, üşüyorum resmen.

    Kendimde Clio III var, oda iyi soğutuyor ama soğuk üfleyene kadar bi 5 dk geçiyor. İlk başlarda sıcak hava geliyor sonra soğuk. Vito'da bu yok ama direk soğuk hava geliyor resmen hissediyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    aslında en iyisi WEBASTO'dur bence
    ama o da sanırım sıcak üflüyor
    motordan bağımsız yakıtla çalışan bir sistemdir
    belki soğukta üflüyordur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat


    git gp kilimasi kullan ondan sonra yaz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    quote:

    Orjinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat


    git gp kilimasi kullan ondan sonra yaz....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat


    git gp kilimasi kullan ondan sonra yaz....


    bırak gp yi bende klimalı palio var.

    buyursun gelsin.

    4. kademeyi açıyım da donsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: eR_HaN355

    en iyisini bilmiyorum ama en kötüsü kesinlikle fiat


    git gp kilimasi kullan ondan sonra yaz....


    bırak gp yi bende klimalı palio var.

    buyursun gelsin.

    4. kademeyi açıyım da donsun

    Alıntıları Göster
    bende 2005 clio symbol vardı. 0 almıştım.sıcak havalarda çok yetersizdi. en üst kademeye getirince soğutuyordu ancak bu seferde arabanın içinde gürültüden durulmuyordu. velhasıl kelam clio için klimalı araba demek saçma ötesi birşey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tecniq

    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    hı birde üstte 5. kademede 5 dkdan fazla açık tutacak adam tanımıyorum demişsinde ben sürekli lowa getiririm klimayı 16 dereceye yani bence o kadarda değil.



    WALLA SENİN ARABAN AVENSİS, KLİMAN OTOMATİK, BENİM KLİMA MANUAL, SENİN ARABANIN İÇ HACMİ BENİMKİNDEN BÜYÜK, YANİ İKİMİZİN ARABASI AYNI DEĞİL, HELEKİ SENİN AVENSİS BİDE SİYAHTIR ŞİMDİ BÜYÜK İHTİMALLE, BİRDE POLEN FİLTRENİ KONTROL ETMEK LAZIM TABİ, EĞER O KİRLENDİYSE YİNEDE İYİ SOĞUTMAYABİLİR.


    BENİM Bİ ARKDAŞIMDA AVENSİS VAR, ARABA 2000 MODEL VE 2000 MOTORLU, 5 DAKKADA BUZ GİBİ YAPIYO İÇERİYİ.

    YALNIZ ONUN ARABASINDA UYUZ OLDUĞUM BİŞEY VAR, EĞER DIŞ ORTAM ISISI 16 DERECEDEN DAHA DÜŞÜKSE KLİMA DEVREYE GİRMİYO, OTOMATİK KLİMA OTOMATİKLİĞİNİ BELLİ EDECEK YA, ONDAN HERHALDE, LAN ALLAHIN JAPONU, SANANE! BELKİ BEN HAVA ÇOK SOĞUKKENDE İÇERDE KLİMAYI SOĞUK ÇALIŞTIRMAK İSTİYORUM, KEYİF BENİM DEĞİLMİ KLİMAYI AÇMAK İÇİN İLLA DŞARISININ ÇOK SICAK OLMASIMI LAZIM???

    Alıntıları Göster
    valla bende de 2000 model avensis var bir türlü klima performansından memnun değilim
    gazınıda değiştirdim polen filtleri yeni kompresörü kontrol ettirdim ama yine az soğutuyor
    ve yolda kendi kendi bazen devre dışı kalıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq

    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    hı birde üstte 5. kademede 5 dkdan fazla açık tutacak adam tanımıyorum demişsinde ben sürekli lowa getiririm klimayı 16 dereceye yani bence o kadarda değil.



    WALLA SENİN ARABAN AVENSİS, KLİMAN OTOMATİK, BENİM KLİMA MANUAL, SENİN ARABANIN İÇ HACMİ BENİMKİNDEN BÜYÜK, YANİ İKİMİZİN ARABASI AYNI DEĞİL, HELEKİ SENİN AVENSİS BİDE SİYAHTIR ŞİMDİ BÜYÜK İHTİMALLE, BİRDE POLEN FİLTRENİ KONTROL ETMEK LAZIM TABİ, EĞER O KİRLENDİYSE YİNEDE İYİ SOĞUTMAYABİLİR.


    BENİM Bİ ARKDAŞIMDA AVENSİS VAR, ARABA 2000 MODEL VE 2000 MOTORLU, 5 DAKKADA BUZ GİBİ YAPIYO İÇERİYİ.

    YALNIZ ONUN ARABASINDA UYUZ OLDUĞUM BİŞEY VAR, EĞER DIŞ ORTAM ISISI 16 DERECEDEN DAHA DÜŞÜKSE KLİMA DEVREYE GİRMİYO, OTOMATİK KLİMA OTOMATİKLİĞİNİ BELLİ EDECEK YA, ONDAN HERHALDE, LAN ALLAHIN JAPONU, SANANE! BELKİ BEN HAVA ÇOK SOĞUKKENDE İÇERDE KLİMAYI SOĞUK ÇALIŞTIRMAK İSTİYORUM, KEYİF BENİM DEĞİLMİ KLİMAYI AÇMAK İÇİN İLLA DŞARISININ ÇOK SICAK OLMASIMI LAZIM???






  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    valla bende de 2000 model avensis var bir türlü klima performansından memnun değilim
    gazınıda değiştirdim polen filtleri yeni kompresörü kontrol ettirdim ama yine az soğutuyor
    ve yolda kendi kendi bazen devre dışı kalıyor
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tecniq

    quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    hı birde üstte 5. kademede 5 dkdan fazla açık tutacak adam tanımıyorum demişsinde ben sürekli lowa getiririm klimayı 16 dereceye yani bence o kadarda değil.



    WALLA SENİN ARABAN AVENSİS, KLİMAN OTOMATİK, BENİM KLİMA MANUAL, SENİN ARABANIN İÇ HACMİ BENİMKİNDEN BÜYÜK, YANİ İKİMİZİN ARABASI AYNI DEĞİL, HELEKİ SENİN AVENSİS BİDE SİYAHTIR ŞİMDİ BÜYÜK İHTİMALLE, BİRDE POLEN FİLTRENİ KONTROL ETMEK LAZIM TABİ, EĞER O KİRLENDİYSE YİNEDE İYİ SOĞUTMAYABİLİR.


    BENİM Bİ ARKDAŞIMDA AVENSİS VAR, ARABA 2000 MODEL VE 2000 MOTORLU, 5 DAKKADA BUZ GİBİ YAPIYO İÇERİYİ.

    YALNIZ ONUN ARABASINDA UYUZ OLDUĞUM BİŞEY VAR, EĞER DIŞ ORTAM ISISI 16 DERECEDEN DAHA DÜŞÜKSE KLİMA DEVREYE GİRMİYO, OTOMATİK KLİMA OTOMATİKLİĞİNİ BELLİ EDECEK YA, ONDAN HERHALDE, LAN ALLAHIN JAPONU, SANANE! BELKİ BEN HAVA ÇOK SOĞUKKENDE İÇERDE KLİMAYI SOĞUK ÇALIŞTIRMAK İSTİYORUM, KEYİF BENİM DEĞİLMİ KLİMAYI AÇMAK İÇİN İLLA DŞARISININ ÇOK SICAK OLMASIMI LAZIM???




    Alıntıları Göster
    Bizde 1.4 206hdi var kliması ilk başta sıcak hava üflüyor belli bir süre sonra ise soğuk hava üflüyor ve ben memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Bizde 1.4 206hdi var kliması ilk başta sıcak hava üflüyor belli bir süre sonra ise soğuk hava üflüyor ve ben memnunum.

    Alıntıları Göster
    307 hdi 1.4 var bende de kliması ilk başlarda sıcak üflüyor sonra soğuk , torpido soğutması da ayrı güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aarmaganozturk

    307 hdi 1.4 var bende de kliması ilk başlarda sıcak üflüyor sonra soğuk , torpido soğutması da ayrı güzel

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 1.6lar içinde en iyi klima tartışmasız nissan primera
    2.0 araçlarda hemen hepsi iyi.
    en kötü klima da yine tartışmasız proton fiat onun yanında deepfreeze kalır

    tartışmasız diye diye biraz fazla iddialı konuştuk ama idare edin gayri. en iyi klimadan söz edebilmek için arabanın çekişini etkilememeli ortamı çarçabuk soğutmalı. en son kademesine gelince insan içinde üşümeli hatta donmalı. benzine çok etki etmemeli. bi de baş ağrısı yapmamalı. yani ortamı optimal nemde tutmalı...
    bunlara göz önüne alınınca brnzine ne kadar etkilidir bilmem ama primera çok başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhe -- 28 Haziran 2007; 22:56:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bhe

    arkadaşlar 1.6lar içinde en iyi klima tartışmasız nissan primera
    2.0 araçlarda hemen hepsi iyi.
    en kötü klima da yine tartışmasız proton fiat onun yanında deepfreeze kalır

    tartışmasız diye diye biraz fazla iddialı konuştuk ama idare edin gayri. en iyi klimadan söz edebilmek için arabanın çekişini etkilememeli ortamı çarçabuk soğutmalı. en son kademesine gelince insan içinde üşümeli hatta donmalı. benzine çok etki etmemeli. bi de baş ağrısı yapmamalı. yani ortamı optimal nemde tutmalı...
    bunlara göz önüne alınınca brnzine ne kadar etkilidir bilmem ama primera çok başarılı

    Alıntıları Göster
    valla kullandığımız araba toros. En çok soğutan araba sizinki olabilir ama kışında en çok ısıtan araç bizimki. Çorum kaloriferi sağolsun. Dışarıda hava -4 derece aracın içi 32 derece




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    Dış ısı çok çok yüksek değilse tam otomatik mod bence yeterli soğutamıyor. Örneğin dış ısı 27 derece iken klimayı otomatik modda 20 ayarlarsanız yeterince serinleyemiyorsunuz, hem güçlü üflemiyor hem de dondurucu soğuk üflemiyor. Ama dış ısı 35 derece iken denerseniz soğuk havayı iliklerinizde bile hssedebiliyorsunuz.

    Bence kısa sürede max soğutma istiyorsanız klimayı manuel kontrol etmek en iyisi. En soğuk ayara getirip içerideki havayı döndürmeye başlarsanız bu sıcaklarda bile yolculaın ağzından üşüdüm az kıssana lafını duyabiliyorsunuz.


    o zaman o klimaya ben tam otomatik demem. benim stilo'nun kliması önce içerisi istenen ısıya düşene kadar fanı sonuna kadar açıyor, soğuğu da sonuna kadar açıyor. daha sonra kademeli olarak fanı ve soğuğu düşürüyor.

    stilo'daki aqs sistemi içerinin havası temiz olduğu sürece dışardan hava almıyor. böylece sıcak havayı soğutmak için ekstra enerji harcamıyor. çift bölgeli aqs bir klima bu sınıfta ben başka görmedim. motoru da hiç zorlamıyor.

    Alıntıları Göster
    mitsubishi kesinlikle...

    adamlar sanki duvar tipi 24 btu klima koymuşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bykanca

    valla kullandığımız araba toros. En çok soğutan araba sizinki olabilir ama kışında en çok ısıtan araç bizimki. Çorum kaloriferi sağolsun. Dışarıda hava -4 derece aracın içi 32 derece

    Alıntıları Göster
    EV KLİMALARINDA VARYA 9000BTU,18000BTU.ARAÇLARDADA VARMI BÖYLE BİR KATEGORİ.ATIYORUM:MESELA SENİN MOTOR 1600 ŞU KADAR BTU,BENİMKİ 1200 ,BİLEN BİR ARKADAŞ YOKMU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyyarisçi

    EV KLİMALARINDA VARYA 9000BTU,18000BTU.ARAÇLARDADA VARMI BÖYLE BİR KATEGORİ.ATIYORUM:MESELA SENİN MOTOR 1600 ŞU KADAR BTU,BENİMKİ 1200 ,BİLEN BİR ARKADAŞ YOKMU

    Alıntıları Göster
    Ml320 nin klimasını anlatiyim:Sn hızda sanki uçak motoru gibi ses çıkarıyor ve kasırganın ortasındaymıssınız gibi hava üfürüyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.