Şimdi Ara

Telekom' da ki İyi Kişiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, hep Telekom' un kötü tarafını gösterdik. Bence iyi olan kişileride burada yansıtmalıyız diye düşündüm. İzmir Çiğli Telekom' dan Elmas Bey gerçekten çok güleryüzlü şekilde bıkmadan usanmadan herkese yardım ettiğini gözlemledim. Bana sıra gelince ayın şekil davrandı. ADSL hattımın işlemleri bitmek üzere. Teşekkür ederim Elmas Bey.



  • telekomda öyle bi adam varsa heykelini yapsınlar izmir fuarının önüne de gelen herkes görsün.öyle çalışkan iyi adamı çok yaşatmazlar telekomda söyliyim şimdiden
  • Ben başvuru için dilekçe verdiğim gün hattım açıldı.
    yine sınırsız tarife için değişiklik yapmak istediğimde de aynı gün içinde dilekçem işleme alındı ve akşamı tarifem değiştirildi.
    Fakat olayları yakın takibe alıp bizzat her işlemi kendim izledim, yine de işinde başarılı insanlar var yadsınamaz.
    Ancak aklıma şu soruda geliyor acaba işlemleri kendi kaline bırakıp hiç bir şey söylemeden çıkıp gelse idim evime, acaba bu kadar normal bir takibat olurmuydu işte o konuda da şüphelerim var.
  • Ben başvuru için dilekçe verdiğim gün hattım açıldı.
    yine sınırsız tarife için değişiklik yapmak istediğimde de aynı gün içinde dilekçem işleme alındı ve akşamı tarifem değiştirildi.
    Fakat olayları yakın takibe alıp bizzat her işlemi kendim izledim, yine de işinde başarılı insanlar var yadsınamaz.
    Ancak aklıma şu soruda geliyor acaba işlemleri kendi kaline bırakıp hiç bir şey söylemeden çıkıp gelse idim evime, acaba bu kadar normal bir takibat olurmuydu işte o konuda da şüphelerim var.
  • Ben telekoma gittim dedimki ADSL alacam ne yapmalıyım Bayan memur buyrun oturun konuşalım dedi ve ekledi şunlar şunlar gerekli diye ben de onların yanımda olduğunu söyleyince elimden aldı hemen bigisayarın başına geçti ve başladı yazıp çizmeye banada bu arada bir çay söyledi işlemleri bitirdi yazıcıdan çıkan sözleşme yazılarını bana imzalattıktan sonra sizin işiniz tamam gidebilirsiniz dedi ben de merakımdan sordum daha modem bile almamıştım çünkü acaba dedim hat ne zaman açılır dedim bi saniye dedi telefonu aldı eline santrali aradı sanırım ve en geç yarım saat içinde açılır arkadaşlar sıraya almışlar hattına ilave bi cihaz takacaklarmış dedi bende tşk.ettim fakat inanamamıştım hemen bir modem kaptım doğru eve koştum taktım modemi o da ne ADSL ışığı yanıyor devredeyim yani ayarladım modemi şimdi internetteyim (Toplam bir saat 15 dakikada işlem tamam)TEŞEKKÜRLER TÜRK TELEKOM




  • Ankara Bahçelievler 3. Caddedeki telekom müdürlüğünün müdür yardımcısı Abdullah İpek bey şeker mi şeker bir insandır. Cuma günü açtık dedikleri ADSL ancak salı günü açılabildi. Ancak sorunun kendilerinde olduğuna bir türlü inandıramamıştım adamları, teknik servisi cuma günü aramıştım üç kere kayıt bıraktım bana hiç dönmediler. 444 0 375 teki örgü ören ve bilgisayar hakkında bi b*k bilmeyen hanımların bana bir küfretmedikleri kaldı. 444 1 444 ise ondan beterdi. Ben de artık en son çareyi gidip bizzat telekom çalışanlarıyla görüşmekte buldum. Gittim 3. caddedeki müdürlüğe hiçbiri yardımcı olmadılar. Dedim ki ben bu geçen günler için para ödüyorum, neden bu böyle oluyor, ne zaman teknik servis gelecek diye. Kadın da demişti ki sizin gibi kaç insan var herbirinize nasıl hizmet verelim "kardeşim" gibisinden laflar, artık kaldıramayacağımı anlayıp gidip üst kattaki müdür yardımcısı abdullah bey ile görüştüm. Birkaç telefon açtı ve halletti meseleyi. Bana da dedi ki, "siz çok haklısınız, sırf babanız bilmemkim olmadığı için sadece bir abone olduğunuz için süründürülüyorsunuz, kesinlikler yerden göğe kadar haklısınız falan felan... Alttaki ş****siz karıyı da bi güzel azarladı....


    Ayrıca kendisi korkunç derecede dolgun bir teknik bilgiye sahiptir kendisi....

    Velhasıl bir gün sonra iki ayrı teknik servis birimi beni aradı ve yarım saat içinde sorun giderildi, sorun kendilerindeymiş,


    Sayın Abdullah İpek, size teşekkürlerimi sunarım, telekomun sizin gibilere ihtiyacı var...


    İyi günler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Trust_Me

    telekomda öyle bi adam varsa heykelini yapsınlar izmir fuarının önüne de gelen herkes görsün.öyle çalışkan iyi adamı çok yaşatmazlar telekomda söyliyim şimdiden


    genel konuşma istersen. biz ne güzellik gördük kü güzellik gördük diyelim. telefon açıyoruz neredeyse dayak yiyecez. neresi güzellik bunun. ben şimdiye kadar 50 kez telefon açtıysam 48 inde sabrım sayesinde tartışmadan kapattım. bu ne yani müşteri hizmetleriyse müşteriye hizmet edecekler abi. bu kadar basit.
  • bak dostum, telekomdakiler öcü demiyoruz ama herkeste mahmuthoca dğeil yani tabiri caizse..

    bizde çok işlemler yürüttük. ben bir gün telekomu aradım bir bayanla görüştüm. Allahım tatlı diliyle bana sorunumu unutturde ve sinirim geçti. ama hepsi böyle olmalı . yardımcı bile olmazken tatlı dili nasıl göstersinler. tatlı dil görevliye kalmış ama görevi olanı bile yerine getirmiyor çoğu..
  • merhaba,

    ben başvuru için gittim belgeleri verdim, personelin gelmesini bekledim (Çiğli Telekom) neyse bilgisayara geçmeye başladılar hat falan gitti
    ismini hatırlamıyorum (Elmas değil) bir beyfendi benim kullanıcı adımı ve şifremi girdi. 2 gün sonra ADSL açıldığında şifremin hatalı girilmiş olduğunu tespit ettim oda 2 gün sürdü
    Esasen şifrem hatalı yazılmamış olsaydı neredeyse bende problemsiz bir başvuru yaşayacak ve tşk. telekom diyecektim

    Bu arada başvuru sırasında statik ip istediğimi belirttiğimi (özellikle) , 1 hafta sonra static ip olmadığımı aradığım zaman siz dilekçe vermemişsiniz yanıtını aldığımı (bilgilerimi dolduran beyden) "neden benden geldiğimde dilekçe istemediniz?" soruma siz o zaman başvurmamışsınızdır demesini anlatmıyorum.


    yine de kötümser olmamk gerek, hangimiz herzaman yaptığımız işleri hatasız problemsiz yapabiliyoruz ki.!
    Ben yinede memnun kaldım,,,




  • Dün hattan düşmüşüm arkadaşım bağlantı gitti dize yanıma zıpladı ..
    hemen açtım telefonu yerel ttnet santral görevlisine beyefendi buyrun dedi
    >tanımam etmem adamı
    >hattan düştük tel no kaç dedi
    >ve akabinde siz bi modemi açın kapayın sorun sizden görünüyor
    >açtım kapadım
    >ışık devamlı yanınca ışık yandı diyecektimki beyefendi şu anda modeminiz devreye girdi bağlandınız dedi
    ya bu kadar kötülemeyin onları onlarda insan sonucta birazda konuşmasını bilmek lazım diyalog çok önemli bence
  • ADSL hattım bağlandı, darısı diğer arkadaşların başına :)
  • güzel şeyler de oluyo tabi ama faturalar gelmeye başlasın özellikle ilk fatura yeni topik açmayın sonra...
    telekomda ki iyi kişiler toğiğini okuyunca direk aklıma forumdaki şanslı kişiler demek geldi...bu yargıya varmamda modemi açıp kapatmayı unutmam gibi sebepler yer almadı...
    ama umutluyum, sonuçta bu hizemette ülke genelinde oturacak bir gün..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmcol

    güzel şeyler de oluyo tabi ama faturalar gelmeye başlasın özellikle ilk fatura yeni topik açmayın sonra...
    telekomda ki iyi kişiler toğiğini okuyunca direk aklıma forumdaki şanslı kişiler demek geldi...bu yargıya varmamda modemi açıp kapatmayı unutmam gibi sebepler yer almadı...
    ama umutluyum, sonuçta bu hizemette ülke genelinde oturacak bir gün..

    Açan açmış zaten o dediğin topiği




  • abi sende haklisinda bende bir diyolog yaziyorum vede yorumu sizlere birakiyorum
    adsl kaydini yapan görevli ile babm ve ben arasinda geçen diyalog
    telekom görevlisi :(babam hat sahibi) mesleginiz ne
    babam:emekliyim
    telekom görevlisi: o zaman dial up alin o daha ucuz
    ben: hade lan ordan(deil tabi) neresi ucuz saati 2 milyon hesapli hatta bide 10 milyon paket
    telekom görevlisi: 150 gelir ilk ay sonra ödeyemessiniz falan bence dial up dan baglanin
    babam $a$irdi zavalli yüzüme aval aval bakti
    ben: 2 aylik dimi o zaman sorun deil vercez nede olsa sonuçta(100 milyon zannettimde baglanti ücretini)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.