Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
814
Cevap
4
Favori
157.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ; 2007 model mazda 3 aracımda yaklaşık 4 aydır kme marka kit var aracım otomatik vites. kitle toplamda yaklaşık 12-13 bin km yol yaptım. sabahları ilk çalıştırmada araç benzinde çalşıtıktan sonra gaz a geçerken sarsıntılı geçiyo ve motor belli bir sıcaklığa gelene kadr hararet sürekli oynuyo ve arac düzensiz çalışıyo fakat motor normal sıcaklığına geldiği zaman herhangi bir sorun kalmıyor. Ayrıca gün içinde eger motor sıcak ise mutlaka ilk çalıştımada araç gaza geçerkes stop ediyor. kit i çanakkale servisinde taktırdım bu sorun teşkil ettikten sonra bursa ve balıkesir yetikil servislerinde bilgisayara bağladılar ve ayar yaptılar her hangi bir sorun yok dediler. Hatta balıkesir servisi gaz ı nerden aldığımı sordu aygaz euro lpg plus kullanıyorum dediğimde kullanmamam gerektiğini aygaz katkılı otogaz a geçtikten sonra gaz ın içine yağ kattıgını ve enjektörlerin açılış kapanış zamanını engellediğini aygaz dısında başka bi gaz aldıgında sorunun düzeleceğini söledi o günden bu yana bp den gaz alıyorum ama sorun malesef düzelmedi tecrübelerine dayanarak sorunumun ne oldugunu ve halledilebilir bi sorun olup olmadıgını söleyebilirseniz çok sevinirim.




  • slm arkadaşlar bende 199 model opel astra cd sedan marka aracım var ve ben bu araca 2008 şubatında kme marka lpg dönüşüm sistemi taktırdım. 2 ay öncesine kadar memnundum ama 2 aydır araç tüpte iken boşa ttığım zaman stop ediyor ve benzindeyken böle bişi olmuyor. iki gün önce falan servisine gittim ve kalibrasyon ayarı yaptırdım filitresini değiştirdim iki gün normal çalıştı veya ban öyle geldi şimdi yine stop ediyor. acaba neden kaynaklanabilir bu.bujilerden olabilirmi veya enjektör sorunumu var acaba anlayamadım bir türlü yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
  • stop etme olayı tüm KME lpg kitlerinde var galiba. bende de olmuştu vede arada hala oluyor bu olumsuz olay. fakat EMRE bey ilk günlerde bu konularla ilgileniyordu sanırım ama şu son zamanlarda nedense onunda forumda pek cevap verdiği yok. lütfen tüm bu arkadaşların mağduriyetini giderme adına çalışmalar yapılmasını bir KME kullanıcısı olarak istiyorum.
  • bende kme kullanıcısıyım aylarca sorunun çözümü için uğraştım. sonunda şunu anladım lpgde stop etme sorunu kalibrasyonla

    alakalı. şöyleki kalibrasyon ayarları araç tüm elektrik aksamları yüklüyken teyp açık fan açık far açık vb. kontrol edilip ayarlanmalı

    soğuklarda arac stop ediyordu boşa attığımda vites değiştirirken sorun kalibrasyonda çıktı. mersin akdeniz otogaz servisinde tekrar

    ayar yapıldı sorun %90 azaldı.
  • selamlar...

    bugün itibariyle marea arabamda LPG'ye veda ettim...Lpg kiti söktürdüm.....

    ama arabamdan da soğudum artık...satacam mareamı.......
  • geçmiş bölümlerde mesajlarınızı okumuştum. geçmiş olsun umarım sorununuz en kısa sürede çözülür veya en kısa sürede aracınızı

    satıp sorunsuz bir arac sahibi olursunuz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihatdag01

    selamlar...

    bugün itibariyle marea arabamda LPG'ye veda ettim...Lpg kiti söktürdüm.....

    ama arabamdan da soğudum artık...satacam mareamı.......
  • sayın kme yetkilileri bizim araç hala stop ediyor zaman zaman.çözümü yokmu acep.
  • Herkese merhaba,

    Öncelikle şunu söylemek isterim ki Türkiye'nin en iyi servis hizmetini veren firması olduğumuz iddiasından vazgeçmiş değiliz. Özellikle de geçtiğimiz ay Nurettin Usta'nın da aramıza katılmasıyla bu konuda daha da iddialı olduk.

    Forum sitelerinde ürünlerimizle ilgili konuların bulunması ve bizim de bu konuları takip etme amacımızın kesinlikle reklama dayalı olmadığı ve tamamıyla müşteri memnuniyeti adına olduğu da aşikardır. Her fırsatta iletişim bilgilerimizi cep telefonu numarama kadar yazmışımdır ve her gün bize bu şekilde ulaşan müşterilere hizmet vermeye devam etmekteyizdir. Kullanıcılara verilen garanti belgelerinde iletişim numaralarımız zaten var fakat bu belgeyi muhafaza etmeyen müşterilerimiz de herhangi bir arama motoruna KME veya Kahvecioğlu yazdıklarında bize kolaylıkla ulaşabilirler. Yani kısacası bize ulaşmak isteyip de ulaşamayan bir müşterimiz olmamıştır ve olmayacaktır.

    Tekrar söylüyorum; Türkiye'nin her yerine talep geldiği takdirde ücret talep etmeden teknik ekibi sevkeden bir firma olarak sorunlarını yetkili servis aracılığıyla veya doğrudan bizimle paylaşan her müşterimizin sorununa ilgisiz kalmadık ve ivedi olarak çözdük, çözmeye de aynı şekilde devam ediyoruz.

    Bizimle telefon, e-mail, web sitesi veya bayiimiz kanalıyla görüşüp çözüm bulamamış bir kullanıcı varsa her türlü kullanıcı haklarını kullanmaları konusunda yardımcı bile olabileceğimi bildirir, sorun bildirmek isteyen kullanıcılarımız için iletişim bilgilerimizi tekrarlarım.

    Saygılarımla,

    H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Tic. GSM: 0506 279 61 45

    emre@kahveciogluotogaz.com
    info@kahveciogluotogaz.com

    0216 471 86 70 - Kahvecioğlu A.Ş.
    0216 565 19 19 - Akel Dış Tic.
    0506 279 61 44 - Hilmi KIVIK
    0554 799 96 46 - Hüseyin DEMİRCİ (Servis Koordinatörü)
    0505 546 74 19 - M.Murat ARSLAN (Genel Müdür)


    www.kme.com.tr
    www.romano.com.tr
    www.kahveciogluotogaz.com
    www.akel.com.tr




  • Herkese Selamlar...
    Arkadaşlar 99 model mitsubishi carisma sahibiyim.Yaklaşık 1 ay önce aracıma KME sıralı sistem taktırdım.İlk gün kalkışlarda teklemeler geç ivmelenme gibi sorunlar vardı.Sistemi taktırdığım yer aracın ateşleme sisteminde problem olduğunu ateşlemede atlamalar yaşandığını problemin araçtan kaynaklandığını söylediler.Oysaki mitsubishi motorlarını herkes bilir son derece sorunsuzdur.Benzinde herhangi bir sorun yoktu.Ne opel'lerdeki yada VW POlo serisindeki rölanti dalgalanması ve stop etmeler gibi.Rölantim tık 900 e takılır ok gibi dalgalanma falan asla olmamıştır ve benzinde herhangi bir sorun bile yaşamamışımdır.Tekrar ayar yaptırmaya gittim bu sefer tekleme falan kalmamıştı kalibrasonla gayet güzel bir hale geldi arabam fakat bu seferde araçla giderken ayağımı debriyaja bastığım anda devir 1 in altına düşüp sonra 0 a dayanıp stop ediyordu.Ve bu bana trafikte çok aşırı derecede sıkıntı yapıyordu. tekrar servisin yolunu tuttum bu sefer servisteki usta aracıma laptop takdıktan sonra seyir halinde iken kalibrasyon yapıldı.arabada ne tekleme nede debriyaja basınca Stop etme oldu,sorun ortadan kalktı.
    Ama şimdi asıl problem ve baştan beri yaşadığım, müzrarip olduğum başka bir sorundanmı desem yoksa bu KME nin bir tür koruma sistemimi bunu sizlere ve KME teknik destek'e sormak istedim.Aracım trafikte, durduğu yerde ya da herhangi bir sebepten çalışır haldeyken stop ettiğinde aracımı çalıştırıyorum ve araç LPG ye geçemiyor.Enjeksiyonlar çalışmıyor gibi sanki enjeksiyonlara tüp gelmiyor gibi araç gaz yemiyor ve kendini bırakıyor stop ediyor.Stop ettikten sonra tekrar aracı çalıştırdığımda benzinde çalışıyor ve 5 saniye sonra motor sıcak olduğu için LPg ye geçme aşamasında araç gaz yemiyor Enjeksiyonlar çalışmıyor gibi sanki enjeksiyonlara tüp gelmiyor gibi araç gaz yemiyor ve kendini bırakıyor stop ediyor.Aracın kontağını kapatıp 10-15 dk bekleyip tekrar çalıştırdığımda hiç bir sorun olmamış gibi sorunsuz lpg ye geçiyor ve kullanabiliyorum. Kendi elimle aracı stop ettirip tekrar kontakla çalıştırdığımda herhangi bir lpg ye geçiş problemi olmuyor.
    Forumdaki arkadaşlar ve Kme yetkililerinin bu konu hakkında bana yardımcı olmalarını bekliyorum.
    Herkese iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eranyumm

    Emre Bey Merhabalar
    Bugün 10000km.de bir yapılan Periyodik Bakım ücretinin 50TL olduğunu öğrendim. ücret bana bir miktar fazla geldi. elbette bedelsiz yapılacak değil ancak demek istediğim bu bakım ücretini daha makul bir seviyeye çekemez misiniz?

    Ben forumdan da incelediğim kadarıyla birçok kişi (farklı markalarda dahil) bakım ücreti fazla geldiği için lpg filtresini değiştirtmiyor. Demem o ki; bu işin ücreti 20-25 TL. gibi daha uygun bir fiyata çekilse bakım yaptıranların sayısı kesinlikle artardı.
    Otogazlı araç kullananların büyük kısmı, LPG sistemini daha ucuz olduğu için ve 3-5 kuruş tasarruf yapmak amacıyla kullanıyorlar. o yüzden de 50TL. sembolik bir ücret veya yılda bir defa alınan bir ücret gibi görünse de birçok kimseye olduğu gibi bana da fazla geliyor.

    mesela forumdan birisi 40000km. kullandığı sistem için hesaplama yapmış. filtreyi değiştirtmezsem enjektör bozulurmuş diyorlar. 4 yılda 50*4=200 TL. bakıma vereceğime, enjektör bozulursa 150 TL. enjektöre veririm demiş.


    elbette bakım gerekli, demek isteğim daha uygun fiyatlara bu bakımların yaptırılabilmesi.
    o yüzden firma yetkilisi olarak sizden ricam mümkünse bu konuda bir düzenlemeye gidilmesi.
    çalışmalarınızda başarılar.



    Emre Bey merhaba
    Bu konuyu görüşmeye sunacağınızı söylemiştiniz. Acaba bu konuda bir gelişme oldu mu? Bakım ücretleri için 50tl.lik fiyat geçerli mi hala?




  • Tolga Bey,

    İletişim bilgilerinizi özel mesaj ile bildirmenizi veya beni aramanızı rica ediyorum. Aracınızdaki sorun en kısa sürede çözülecektir.

    Görüşmek üzere, saygılarımla...

    H.Emre DELER
  • Sayın eranyumm,

    Bakım ücretlerimizde bir değişiklik henüz olmadı. Bir indirim yapamıyoruz fakat tüm bayiilerimizde sabit fiyat olması kararı aldık. Bakım ücretinin tamamı işçilik olsa fiyatlarda istediğimiz gibi değişiklik yapabiliriz fakat emin olun bu fiyatı belirlerken hesaplanan işçilik tutarı gerçekten çok düşük. Tüm markalarda bakım fiyatlarının hemen hemen aynı olmasının sebebi bu.
  • 26 Eylül de yazdığım şikayet ile ilgili Emre Bey ile telefon ile diyaloğa geçtik. Emre Bey sağolsun konuyla ilgili çok fazla ilgilendi. Bandırma da yetkili servis olsaydı Ustasıyla beraber Bandırmaya gelip aracın sorununa yerinde çözüm bulacaklarını beyan etti fakat bandırma da yetkili servis olmadığından Balıkesir Sadık Oto gaz da dün kendileriyle görüştüm gerekli kontroller yapıldıktan sonra sorunum ilk kullanım tecrübeme göre düzeldi.

    Sorunun devam etmesi durumunda Bandırma ya da gelip çözüm bulacaklarını hatta kiti bile değiştirebileceklerini beyan etti.

    KME firmasının müşteri memnuniyeti için verdikleri çabayı bizzat yaşadığımdan dolayı sizlere tavsiyem forum tabiki sıkıntıyı dile getirmek için bi yol fakat sorunu yetkililere ulaştırmak ve derdinizi anlatmak için kesin çözüm değil. Emre Bey yukarda kendi telefonunu yazmış. Direk kendisiyle iletişime geçerseniz sorununuun daha kısa da çözüleceğine emin olabilirsiniz.

    KME firmasına ve Emre Bey e forum aracılığıyla tekrardan teşekkür ederim...




  • sayın barisodaman aracınızdaki sorunlarla ilgili olarak ne gbi bir çalışma yapıldı. sadece lpg ayarlarımı yeniden düzenlendi

    parça değişimi yapıldımı? sorun neden kaynaklanıyormuş?

    quote:

    Orijinalden alıntı: barisodaman

    26 Eylül de yazdığım şikayet ile ilgili Emre Bey ile telefon ile diyaloğa geçtik. Emre Bey sağolsun konuyla ilgili çok fazla ilgilendi. Bandırma da yetkili servis olsaydı Ustasıyla beraber Bandırmaya gelip aracın sorununa yerinde çözüm bulacaklarını beyan etti fakat bandırma da yetkili servis olmadığından Balıkesir Sadık Oto gaz da dün kendileriyle görüştüm gerekli kontroller yapıldıktan sonra sorunum ilk kullanım tecrübeme göre düzeldi.

    Sorunun devam etmesi durumunda Bandırma ya da gelip çözüm bulacaklarını hatta kiti bile değiştirebileceklerini beyan etti.

    KME firmasının müşteri memnuniyeti için verdikleri çabayı bizzat yaşadığımdan dolayı sizlere tavsiyem forum tabiki sıkıntıyı dile getirmek için bi yol fakat sorunu yetkililere ulaştırmak ve derdinizi anlatmak için kesin çözüm değil. Emre Bey yukarda kendi telefonunu yazmış. Direk kendisiyle iletişime geçerseniz sorununuun daha kısa da çözüleceğine emin olabilirsiniz.

    KME firmasına ve Emre Bey e forum aracılığıyla tekrardan teşekkür ederim...




  • Barış Bey,

    Hoşgörünüz ve anlayışlı yaklaşımınız için ben teşekkür ederim.


    Barış Bey'in aracındaki sorunla ilgili ilk gözlemimiz araç üzerinde 3 Ohm enjektör varken programda 1 Ohm seçilmiş olmasıydı. Doğru enjektör seçimi yapılarak sorun giderildi. Tekrarı halinde detaylı bir inceleme yapılacaktır.
  • Slmlar,
    306 2000 model 1.6 model aracımda KME sıralı sistem mevcut. Geçen ay kendiliğinden benzine geçmesiyle ilgili bir sorun için ankarada bir bayinize gittim. Orada LPG Ecu sunun motor devrini okumadına şahit olduk. Cihazın su almış olabileceğini söylediler ve yenisini (neredeyse farklı marka sıfır sistem fiyatına ) 550 ytl ye satın aldım. Şu an uzun yolda 4000 devirin üzerinde hata veriyor ve benzine geçiyor ayrıca aracın motor hatası vermesine sebep oluyor ve yavaşlarken oluyorsa istop ediyor.
    Ecunun fiyatı fazla geldi ayrıca bu arıza hakkında bilgi cerirseniz memnun olurum.
  • Sayın horifaydo,

    Mesajınız üzerine Ankara Ana Bayiimiz ile yaptığım görüşmede geçtiğimiz ay aracın motorunu yıkatmanız sonucu LPG ECU'sünün su aldığını ve değiştirdiklerini, birlikte yola çıkıp sorun olmadığını görerek sizi gönderdiklerini belirttiler. Ancak söylediğiniz gibi sorunlar yaşıyor olmanız sebebiyle en kısa zamanda tekrar bir servisimizi ziyaret etmenizi rica ediyorum.

    Herhangi bir anlaşmazlık durumunda lütfen 0216 471 86 70 numaralı telefondan bizimle irtibat kurunuz.

    Saygılarımla.
  • rover 75 lpg de böyle problemle karsilasan varmi?
    rover 75 1.8 120 ps 12.2001 LPG taktirdim 1,5 hafta önce otobanda giderken gas pedalindan ayagimi cektigimde bir anda araba dikiliyor. (sanki ani bir anda cok hafif fren yapmis gibi 1 saniyelik)
    Tekrar gasa bastigimda yine araba 1 saniligine dikiliyor sonra devam ediyor bunu her defasinda yapiyor.
    Benzindede deniyorum bunu kesinlikle yapmiyor. 2-3 defa götürdüm taktirdigim yere bujilerini ve ayarini yaptilar sonuc yine ayni.
    Anlayan arkadaslar yardimci olursa cok sevinirim. Taktirdigima cok pisman oldum. Bana rover 75 KME ve digerleri problemli dediler sadece prins uyumlu oldugunu söylediler acaba dogrumu?
  • Sayın alien2,

    İletişim numaralarınızı özel mesaj ile gönderebilirseniz arkadaşlarım sizinle irtibata geçecekler.

    Saygılarımla.
  • Sayın Emre Bey;

    1. Arabama bakım yaptırdım daha sonrada KME yetkili serviste bilgisayara baglayarak gaz ayarı yaptılar.Hiçbir sorun yoktu.Fakat Yaklaşık olarak bir hafta sonra aracımla seyir ederken (tabi araç lpg' de) vites küçültürken ve araç boşta iken araba stop etmeye ve gaz kesmeye başladı.Tekrar KME servisine gittim.Serviste 4 tane buji yi yenilediler tekrar ayar yaptılar.Aracın stop etmesi ara ara devam ediyor ve araçta gaz keser gibi teklemeye devam ediyor.Bobinden dediler teker teker bobinleri denediler yine aynısını yaptı.bu sorunu araç neden yapar.

    2. Aracım su eksiltmekte başka ustaya sordum LPG baglantısından kaçırıyo olabilir dediler.Servise sordum ordan olmaz diyerek bakmadılar bile.Su eksiltme baglantılardan yapabilirmi, yoksa başka şeyden de eksiltirmi? şimdiden teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.