Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
814
Cevap
4
Favori
157.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar saygılar stopsuz günler dileğiyle...Arkadaşlar araçlar stop etmez oldu sanırım...şikayetler gelmediğine göre...Sizin derdiniz bittiyse adınıza sevindim ama benim derdim nala devam ediyor...Geçen hafta mersinde akdeniz otodaydım...ustamla aldık laptop u bindik araca sürdük otobana yaklaşık iki saate varan bir süre içinde o ayar yaptı ben dur kalk yaptım...ben gaza o toplar habire oynadık durduk...aracın yakıtını gidişini gaz yiyişini çekişini öyle güzel yaptık ki araç süper oldu amma gel gelelim rölantide ibreyi benzindeki gibi sabit tutmayı birtürlü beceremedik..araca gaz verip boşa atınca devir 500..hatta 400 lere düşüyor ve ki araç soğuksa kesin stop ediyor...ısınmışsa hiç belli olmuyor....devir saaati hiç yerinde durmuyor rölantide iken...Benzine alıyorum tık demiyor devir ama tüpe geçince ayağımıgazdan çekince yani boşa atınca devir saati hooop dipte sonada toparlamaya çalışıyor ama her seferinde toparlayamıyor stop ediyor....artık bazen hiç fark etmiyorum bile aracı boşa atıyorum sona vitese atıp debriyojdan çektiğimde bir bakmışım araç stop etmiş ve o hızla tekrar çalışmış.yani sanki aracı vurdurarak çalıştırmışım gibi....iyi güzelde bu iş motora zarar verecek ....ustam gene olmadı manifolt deliklerini daha aşagıdan açalım demişti..ne kadar doğru bilemem ama manifoltu delik deşik mi yapıcaz !!!!!!!...

    Ama araç hareket halinde hiç bir problem çıkarmıyorken rölantide böyle yapması hiç hoş değil...araç honda city servise gittim rölanti kelebeği temizletmeye usat bu aracın bu km resinde rölanti kelebeği arıza yapmaz yapza sile arıza lambası yanar dedi...38 bim km...

    Arkadaşlar sizde durum nedir yada çözen akıl veren varsa birbirimize yardımcı olalım..değilse söktürmeyi düşünüyorum ustam bunu çözmekte kararlı ama şimdide manifoltu delik deşik etmek doğrumu bilmiyorum...

    artık araca her sabah dua ederek biner oldum.....

    Bu arada bu stop etme olayı araç soğukken hava soğukken çok bariz..ısındıktan sonra ise keyfe keder....


    Mersinden akdeniz otoda yılmaz ve özellikle de levent ustama ilgive alakalarından dolayı çok teşekkür ederim..gerçekten ustalığın ve insanlığın bitmediğinin yegane kanıtı ki..Levent ustam da olmasa şimdiye çoktan söktürmüştüm...


    Neyse bir çözüm bulunacağını umut ederek ustaya gitmeye çekinerek hayırlı haberlerinizi bekliyorum......saygılarımla......yorumlarınızı bekliyorum......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi detone333 -- 15 Aralık 2009; 23:44:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaramanga

    merhaba,ben en son aracın kauçuk olan rolanti ayarlama düğmesinin ayarı ile oynamak suretiyle devrini yükseltmiştim.Bundan sonraki yaptığım tecrübelerde aracın rolatisinin 1-2 gün sabit benzinde 1200,gaza geçince 1000 d/d civarında olduğunu gözlemledim.Daha sonraki 2 gündür aracın rolantisi hiçbir ayar yapmadan benzinde ve gazda 1500-1700 d/d 'ye kadar yükseldiğini gördüm.Bundan sonra tekrar rolanti ayarını düşürttüm şu anda 900 d/d'de çalışıyor.Bu durumda çıkardığım sonuç şudur;tam anlamamakla birilkte tolgasubaşı'nın belirttiği gibi aracın akü kutup başını çıkardıktan sonra ayarlar resetlenmiş olabilir,daha sonra aracın rolanti ayarı ile oynamadan bir müddet sonra sizin kullanım durumunuza göre kendi kendine bir ayarlama yapıyor.Bende olduğu gibi,araç henüz kendi stabilitesini sağlamadan ayarını yükselttim fakat araç kendi ayarlarını tutturduktan sonra halihazırdaki devir fazla geldi.ve 1700 d/d'ye kadar yükseldi.Bu durumda aracımızın ayarları ile fazla oynatmadan kendi kendine ayar yapmasını beklemek en uygun yol gibi görülüyor.İyi günler dilerim.



    Carisma (4G92) kullanan arkadaşlar aracınızda ateşleme ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorsanız şayet herşeyden önce aracınıza yeni bir ateşleme haritası oluşturmanızı tavsiye ederim. Arakadaş yukarda bahsetmiş ama ben birazcık daha detay vereyim.
    İlla ki kutup başını çıkarmanız gerekmez. Yani bu işlemi kendi insiyatifinizle de yapabilirsiniz.
    Şöyle ki: Motorun arka(kabin-motor arası) tarafında ecu ya giden kablo topluluğunun üstünde üzerinde koruma(boş soket,kapak) olan 3 adet farklı yerlerde kablo olacak. Bunlardan birisi takograf için bir diğeri ateşlemeyi resetlemek için, diğerini bilmiyorum.
    Takograf için olan ve diğerinın koruma soketleri aynı birinde tek kablo diğerinde çift kablo var. Bizim aradığımız ise yuvarlak biraz daha kalın bir şekilde.
    Korumasını çıkarıyoruz ve bir aparatla içerisinde ki kabloyla şaseyi birleştiriyoruz. Bu durumda aracımızda mevcut ateşleme haritası sıfırlanmış ve yeniden programlanmak için uygun hale gelmiş oluyor.

    Servis manualin de arakadaşın dediği "100 km yol yapman gerekir" yazmıyor. yani bu işi yaptıktan sonra 10 dk çeşitli şekillerde (tam yuk,yüksüz vs.) aracı çalıştırmamız gerekli. 10 dk çalıştıktan sonra yeni ateşleme haritası oluşturulmuş demektir. Bu şeklde aracınızın verimini artırmanız ve hatta ateşleme sorunlarınızdan kurtulmanız mümkündür.
    Bu bilgileri malesef servislerde ki elemanlar dahi bilmiyor.
    (Tps(boğaz kelebek sensörü) ayarı ile hava-yakıt karışım oranları değiştirilebiliyor)
    Bu ne demek:
    Eski usul sistemlerde ustaların koli bandıyla yaptıkları işin aynısı.:Usta(!)lar bu araçları bilmedikleri için bu tür sorunlarla karşılaşınca afallayıp kalmalarına sebep oluyor.(bu sadece ustaların değil Lpg ithalatçılarının da eksiği,araştırıp eğitim vermiyorlar)
    Malesef bu işi hakkıyla bilen ve yapan usta tanımadım. Okumadan,araştırmadan bu işte gelişmek olmuyor.

    Carisma kullanan arkadaşlar sizin kitinizde lambda sisteme dahil edildi mi?
    servis ışığı problemlerınız var mı düşük devirlerde.
    (not: sadece son kullanıcıyım,usta falan değilim artı bütün usta(!)lardan nefret ediyorum)




  • sayın kme yetkilileri bizim kitin enjektörleri temizlenir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera


    Carisma (4G92) kullanan arkadaşlar aracınızda ateşleme ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorsanız şayet herşeyden önce aracınıza yeni bir ateşleme haritası oluşturmanızı tavsiye ederim. Arakadaş yukarda bahsetmiş ama ben birazcık daha detay vereyim.
    İlla ki kutup başını çıkarmanız gerekmez. Yani bu işlemi kendi insiyatifinizle de yapabilirsiniz.
    Şöyle ki: Motorun arka(kabin-motor arası) tarafında ecu ya giden kablo topluluğunun üstünde üzerinde koruma(boş soket,kapak) olan 3 adet farklı yerlerde kablo olacak. Bunlardan birisi takograf için bir diğeri ateşlemeyi resetlemek için, diğerini bilmiyorum.
    Takograf için olan ve diğerinın koruma soketleri aynı birinde tek kablo diğerinde çift kablo var. Bizim aradığımız ise yuvarlak biraz daha kalın bir şekilde.
    Korumasını çıkarıyoruz ve bir aparatla içerisinde ki kabloyla şaseyi birleştiriyoruz. Bu durumda aracımızda mevcut ateşleme haritası sıfırlanmış ve yeniden programlanmak için uygun hale gelmiş oluyor.

    Servis manualin de arakadaşın dediği "100 km yol yapman gerekir" yazmıyor. yani bu işi yaptıktan sonra 10 dk çeşitli şekillerde (tam yuk,yüksüz vs.) aracı çalıştırmamız gerekli. 10 dk çalıştıktan sonra yeni ateşleme haritası oluşturulmuş demektir. Bu şeklde aracınızın verimini artırmanız ve hatta ateşleme sorunlarınızdan kurtulmanız mümkündür.
    Bu bilgileri malesef servislerde ki elemanlar dahi bilmiyor.
    (Tps(boğaz kelebek sensörü) ayarı ile hava-yakıt karışım oranları değiştirilebiliyor)
    Bu ne demek:
    Eski usul sistemlerde ustaların koli bandıyla yaptıkları işin aynısı.:Usta(!)lar bu araçları bilmedikleri için bu tür sorunlarla karşılaşınca afallayıp kalmalarına sebep oluyor.(bu sadece ustaların değil Lpg ithalatçılarının da eksiği,araştırıp eğitim vermiyorlar)
    Malesef bu işi hakkıyla bilen ve yapan usta tanımadım. Okumadan,araştırmadan bu işte gelişmek olmuyor.

    Carisma kullanan arkadaşlar sizin kitinizde lambda sisteme dahil edildi mi?
    servis ışığı problemlerınız var mı düşük devirlerde.
    (not: sadece son kullanıcıyım,usta falan değilim artı bütün usta(!)lardan nefret ediyorum)




    Benim Aracımdaki sistemde Lambda sisteme dahil edildi fakat.Bu kadar farklı araç markasında aynı problemin olması insanı düşündürüyor.Yani Debriyaja basınca yada aracı boşa atınca devirin 1000 in altına inip devirin sallanıp tekrar stop etmesini beklemeden ( vites boştayken) gaza basılınca araç tekrar düzgün bir şekilde gaz yiyor ve devir yükseliyor.Bu problem yazılım ile düzeltilebilir diye düşünüyorum.LPG beyni tam araba stop edecekmiş gibi olduğunda yada devir 500 ün altına indiği anda beyin komut vererek araca hafif gaz verip rölantinin 900 e gelmesini sağlayabilir.bence sistemin geliştirilmesi gerekiyor.




  • DEĞERLİ KME KULLANICISI sorununuz ile ilgili gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı teşekkür ederiz.yaşamış olduğunuz sorunun nihayi çözümü ve gerekli teknik destek için lütfen birimimizi aşşağıda yazılı telefonlardan arayınız.bize ulaştığınız taktirde en kısa sürede maduriyetizin giderilmesi için çalışmalar başlayacaktır.ilgili yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederiz . TEKNİK DESTEK:05547999646
  • sayın kme teknik yardım sevisi.....Yazdığınız cevaba güvenerek sizi en kısa zamanda ustamın yanından arayacağımı bidirerek teşekkürlerimi iletirim...İlginize minnettarım....saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdoğanönder

    sayın kme yetkilileri bizim kitin enjektörleri temizlenir mi?

    kullanmakta olduğumuz enjektörler temizlenebilme özelliğine sahiptir
  • DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ yaşamış olduğunuz sorun ve almak istediğiniz teknik bilgiler için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİ'ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.göstermiş olduğunuz hassasiyetten dolayı TEŞEKKÜR EDERİZ
    quote:

    Orijinalden alıntı: detone333

    Selamlar saygılar stopsuz günler dileğiyle...Arkadaşlar araçlar stop etmez oldu sanırım...şikayetler gelmediğine göre...Sizin derdiniz bittiyse adınıza sevindim ama benim derdim nala devam ediyor...Geçen hafta mersinde akdeniz otodaydım...ustamla aldık laptop u bindik araca sürdük otobana yaklaşık iki saate varan bir süre içinde o ayar yaptı ben dur kalk yaptım...ben gaza o toplar habire oynadık durduk...aracın yakıtını gidişini gaz yiyişini çekişini öyle güzel yaptık ki araç süper oldu amma gel gelelim rölantide ibreyi benzindeki gibi sabit tutmayı birtürlü beceremedik..araca gaz verip boşa atınca devir 500..hatta 400 lere düşüyor ve ki araç soğuksa kesin stop ediyor...ısınmışsa hiç belli olmuyor....devir saaati hiç yerinde durmuyor rölantide iken...Benzine alıyorum tık demiyor devir ama tüpe geçince ayağımıgazdan çekince yani boşa atınca devir saati hooop dipte sonada toparlamaya çalışıyor ama her seferinde toparlayamıyor stop ediyor....artık bazen hiç fark etmiyorum bile aracı boşa atıyorum sona vitese atıp debriyojdan çektiğimde bir bakmışım araç stop etmiş ve o hızla tekrar çalışmış.yani sanki aracı vurdurarak çalıştırmışım gibi....iyi güzelde bu iş motora zarar verecek ....ustam gene olmadı manifolt deliklerini daha aşagıdan açalım demişti..ne kadar doğru bilemem ama manifoltu delik deşik mi yapıcaz !!!!!!!...

    Ama araç hareket halinde hiç bir problem çıkarmıyorken rölantide böyle yapması hiç hoş değil...araç honda city servise gittim rölanti kelebeği temizletmeye usat bu aracın bu km resinde rölanti kelebeği arıza yapmaz yapza sile arıza lambası yanar dedi...38 bim km...

    Arkadaşlar sizde durum nedir yada çözen akıl veren varsa birbirimize yardımcı olalım..değilse söktürmeyi düşünüyorum ustam bunu çözmekte kararlı ama şimdide manifoltu delik deşik etmek doğrumu bilmiyorum...

    artık araca her sabah dua ederek biner oldum.....

    Bu arada bu stop etme olayı araç soğukken hava soğukken çok bariz..ısındıktan sonra ise keyfe keder....


    Mersinden akdeniz otoda yılmaz ve özellikle de levent ustama ilgive alakalarından dolayı çok teşekkür ederim..gerçekten ustalığın ve insanlığın bitmediğinin yegane kanıtı ki..Levent ustam da olmasa şimdiye çoktan söktürmüştüm...


    Neyse bir çözüm bulunacağını umut ederek ustaya gitmeye çekinerek hayırlı haberlerinizi bekliyorum......saygılarımla......yorumlarınızı bekliyorum......






  • DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ yaşamış olduğunuz sorun ve almak istediğiniz teknik bilgiler için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİ'ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.göstermiş olduğunuz hassasiyetten dolayı TEŞEKKÜR EDERİZ








    Göstermiş olduğunuz ilgi ve alakaya çok teşekkür ederim.....Bir kere daha KME kulanıcısı olarak nekadar doğru bir tercih yaptığımı anlıyorum.....Teknik hizmet sorun çözümü ilgi alaka gerçekten takdire değer....Saygılarımla.......




  • Sayın KME Yetkilileri. ben kırklareli nde yaşıyorum ve burada ne doğru düzgün bi usta nede KME kit var bende araştırdım ve Edirneye bağlı Uzunköprü ilçesinde
    Nihat oto adında bi oto gaz servisi var. ben marka konusunda kararsızdım ama nihat beyle telefonda görüştük kendisi KME bayisi olduğu için bunu tavsiye etti
    benim için önemli olanda ustanın iyi olmasıdır diye düşünüyorum.
    Ustaya arıza ışığını sordum aracım 2007 model Ford Fiesta Cool. dedim ama usta bu araçlarda arıza ışığı sürekli yanar dedi. bunun bi çaresi yokmudur.
    ya gerçekten bi gün olurda motor arıza yaparsa nasıl anlarız tehlikeli değilmidir bu durum.
    Bana kesinlikle bu konuda garanti verirseler şayet yarın gidip taktıracağım. sizinde bu araç üzerinde bi araştırma yapıp buradan bana yardımcı olmanızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedobey -- 3 Ocak 2010; 2:04:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedobey

    Sayın KME Yetkilileri. ben kırklareli nde yaşıyorum ve burada ne doğru düzgün bi usta nede KME kit var bende araştırdım ve Edirneye bağlı Uzunköprü ilçesinde
    Nihat oto adında bi oto gaz servisi var. ben marka konusunda kararsızdım ama nihat beyle telefonda görüştük kendisi KME bayisi olduğu için bunu tavsiye etti
    benim için önemli olanda ustanın iyi olmasıdır diye düşünüyorum.
    Ustaya arıza ışığını sordum aracım 2007 model Ford Fiesta Cool. dedim ama usta bu araçlarda arıza ışığı sürekli yanar dedi. bunun bi çaresi yokmudur.
    ya gerçekten bi gün olurda motor arıza yaparsa nasıl anlarız tehlikeli değilmidir bu durum.
    Bana kesinlikle bu konuda garanti verirseler şayet yarın gidip taktıracağım. sizinde bu araç üzerinde bi araştırma yapıp buradan bana yardımcı olmanızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler.






    kme kitte düzgün montaj yapıldığı sürece arıza ışığı yanmaz.edirne bölgesinde birçok araca kme kiti bağladım arıza ışığı yanan yok.başka konular hakkında bilgi almak isterseniz tel açıp sorabilirsiniz.




  • Merhabalar.Forumda yazılanları okuduktan sonra yaşadığım sorunları yaşayan ne kadar çok insan varmış dedim kendi kendime :) Ben Erzurumda ikamet ediyorum.Kamu görevlisiyim.Nisan-2009 da 99 model Passat 1.8T Comfortline bir araç aldım.Üzerinde KME marka sıralı otogaz sistemi mevcuttu.Yaz aylarında bi problem yaşamadım.Fakat ne zamanki havalar soğudu çilem başladı.Problemlerim özet halinde aşağıdaki gibi;

    - Aracın ilk çalışmasında LPG'ye geçiş aşamasında araba bir sarsıntı yapıyor, sanırsınız araba çıldırdı.Peşinden stop etmesi doğal olarak.Stop etmesin diye gaza yüklenmek de fayda etmiyor.Çünkü o an araç gaz yemiyor zaten.Tekrar çalıştırma yine silkelenme iman gücüyle ite kaka çalıştırma.Hararet 90 derece ama silkelenmeye devam.Hararetin 90 a gelmesinden itibaren 10-15 dakika sonra normal çalışma.Aracı stop ettir.15 dakika sonra çalıştır.Yine aynı döngü.

    -Erzurum yetkili servisi Tülu Otogaza 5 kere gidilir.Kalibrasyon yapılır başka birşeye bakılmaz.Boğaz kelebeğinin temizlenmesi, antifrizin tamamlatılması tavsiye olunur.Söylenenller yapılır.Ancak problem çözülmez.Ne de olsa Tülu Otogaz için önemli olan kit takmak.Taktıktan sonra ne yaparsan yap.

    -Acaba araçta mı sorun vardır diye kendi servisime gidilir.Ancak araç benzinde çalışırken hiçbir problem yoktur. Araçta problem olsa benzinde neden aynı problem olmasın ki? Tülu otogazın mazereti hazır.Otogazın oktanı daha yüksek ondandır abi.Boğaz kelebeğindendir.Benim görevim ise servis ve otogaz servisi arasında mekik dokumak,ama derdime çare bulamamaktan ibarettir.

    - KME nin kendi sitesine de yazarım ama 2 haftadır, numunelik gibi durur yazdıklarım.Sonra da serviste en iyisiyiz diye naralar atmak.

    -Güzel yurdumun güzel servisleri.Selam olsun size....




  • lpg ayarı düzgün bir şekilde yapılırsa geçişleri hissetmessiniz.düzgün ayar olursa istop etmede olmaz kit ne marka olursa olsun araca lpg sistemi iyi uyarlandığı an sorun yaratmaz.
  • Selamlar... Aracım Mitsubishi Carisma 99 1.6 Glx
    KME kiti ve aracımdaki problemler hakkında aynı konuda daha önceden yazmıştım.Debriyaja basınca stop etme durumunu gaz basıncı ile oynayarak bir nevi bayağı bir ortadan kaldırmıştım.1 hafta evvel havalar soğuyana kadar problemler tekrar başladı.Arayarak tarayarak KME kiti için laptop beyin ara kablosu buldum ve aldım.Aracıma öyle bir ayar öyle bir kalibrasyon yaptımki artık kendim bile lpg de sürdüğümü hissetmiyorum benzin gibi gidiyor.kalkışlarda silkelenme yok, ani gaza yüklenişlerde kesiklik yok çekiş güzel yakıt güzel.Geçişleri yumuşak hale getirdim daha uzun sürede hissettirmeden geçiş yapıyor.Ama gel gelelimki ayak gazdan çekilip vites boşa atıldığında ya da debriyaja basıldığında aracın stop etmesinin önüne geçemiyorum. 05.01.2010 yani dün sabah işe gelirken 2 km lik yolda 6 kere stop etti araç rezil etti beni.Daha önceki mesajlarda aynı Mitsubishi Carisma sahibi ' skaramanga ' nickli arkadaşım problemlerinden bahsetmişti.Aracımın onunkinden farkı kalmadı.Soğuk havada 30 km hızla giderken bile debriyaja basıldığında direk araç rölantiyi tutturmaya uğraşmadan direk stop ediyor.LPG enjektörlerinin sesini dinlediğimde Debriyaja basar basmaz araç kesiciye ( cut off ) sistemine giriyor ve yaklaşık 1500 devire düştüğünde otomatik tekrar aracın stop etmesini engellemek için enjektörlerin çalışmaya devam edip motora yakıt göndermesi gerekirken sanki kitin düğmesine basıp kapatmış gibi lpg sistemi kendini kapatıyor.Sonuç olarak son 5 ayım bu Lpg kiti ile uğraşmakla geçti.Lpg sistemine yaptığım masrafı geçin araçta problem var dediler arabaya yapmadığım masraf kalmadı. işten güçten oldum arabayı satma aşamasına geldim kaç kere kaza atlattım. En yakın zamanda taktırdığım servise tekrar giderek bu kiti aracımdan söktüreceğim.Niye derseniz Forumda KME kiti olan kişilerin %90 nın problemi Stop etmedir.ve LPG ye tövbe ettim benzinden şaşmayacaksın yada dizel araba alacaksın.
    Allah tüm bu kitle problem yaşayanların Allah yardımcısı olsun.




  • Ben bu forumda yazılanları okuduktan sonra KME markasından buz gibi soğudum.Bilen arkadaş var mı acaba.Başka marka lpg kitine dönüştürmek yeni kit taktırmakla aynı fiyatamı mal olur? BRC ye geçiş yapmak istiyorum Fakat maliyeti hiç LPG olmayan bir araca LPG takılmasıyla aynı mı olur acaba? BRC ye dönüştürmenin bana maliyeti nedir?Biri bana bilgi verebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancyra_78

    Ben bu forumda yazılanları okuduktan sonra KME markasından buz gibi soğudum.Bilen arkadaş var mı acaba.Başka marka lpg kitine dönüştürmek yeni kit taktırmakla aynı fiyatamı mal olur? BRC ye geçiş yapmak istiyorum Fakat maliyeti hiç LPG olmayan bir araca LPG takılmasıyla aynı mı olur acaba? BRC ye dönüştürmenin bana maliyeti nedir?Biri bana bilgi verebilir mi?


    Hocam amacımız kiti kötülemek değil,müzdarip olduğumuz durum ortada.hocam siz bir önceki mesajınızda
    - Aracın ilk çalışmasında LPG'ye geçiş aşamasında araba bir sarsıntı yapıyor, sanırsınız araba çıldırdı.Peşinden stop etmesi doğal olarak.Stop etmesin diye gaza yüklenmek de fayda etmiyor.Çünkü o an araç gaz yemiyor zaten.Tekrar çalıştırma yine silkelenme iman gücüyle ite kaka çalıştırma.Hararet 90 derece ama silkelenmeye devam.Hararetin 90 a gelmesinden itibaren 10-15 dakika sonra normal çalışma.Aracı stop ettir.15 dakika sonra çalıştır.Yine aynı döngü.
    demişsiniz.benim aracımdada ilk takıldığında bu problem vardı.Stop ettikten sonra tekrar gaz yedirememe ve stop etme gibi problem.Sorunun kaynağı lpg kitindeki Enjektörlerden hemen önce gelen vakum borusunun bağlı olduğu ve tüpün içinden geçtiği MAP sensörü.Bu sorunu bulmadan önce LPG de gaz yememesinin sebebi bile arabama bulunmuştu :) bu parça değiştikten sonra mesajınızda bahsettiğiz problem ortadan kalktı.Belki sarsıntılı geçmesinin sebebide bu parçadır.benim araçta geçişlerde stop ediyordu.Ben geçiş süresini biraz daha uzatıp sırasıyla geçmesini sağladım.


    Yolda giderken debriyaja basınca stop etme gibi problemler yoksa kiti değiştirmenize gerek yok.Biraz bakımla ve iyi bir kalibrasyonla halledilebilir.




  • ya arkadaşım kurban bayramında randevulu olarak kme servisine gittim dedim lpg kitinin bakımı yapılacak göstergenin doğru göstermediğini ininp çıktığını afasına göre hareket ettiğini ve regülatörün ve enjektörlerin temizlenip temizlenmediğini söyledim adamın tek yaptığı şey lpg filtresini değiştirip bilgisayara bağlaması oldu ve başa birşeye bamadan borcun 30 tl dedi burda KME den nyetkili servis elemanları varsa onlara soruyorum bu serviste yapılması gerekli işlemlermiydi yoksa baştan savma hareketlermiydi bana göre baştan savma hareketler olduğuna inanıyorum.mesela ben şuan ardahandayım ve arac lpgye ilk geçişte zorlanıyor enjektörler donuyormu bilmiyorum arac boğuluyor gibi oluyor gaz verince toparlanıyor burrdanda anlaşılıyori enjektörlerin temizlenmesi gerekiyormuş ama dediğim gibi adam bakmadı bile ne enjektör nede regülatöre adamın başı kalabalık olduğu için birde adamdan randevu aldık aksaraydan nevşehire sabahın köründe adam dükkanı açtığında orda olduk biz vardıktan 15 dakika geçmedi ana bbaba günü olmuştu kme servisi yetkililerine burdan sesleniyoorum yetkili servislerde hiç ilgi alaka yok olmazsa bundan sonrai arabalarıma 3-5 kuruş daha fazla verip işinin arkasında olan lpg bayilerine yaptırmak olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkhan4 -- 10 Ocak 2010; 14:14:00 >




  • Aynısını bana da yaptılar.KME 'nin yetkiili servisleri rezalet.İlgi alaka sıfır...
  • Almışlar ellerine bir bilgisayar.Başka birşey bildikleri yok.Mekanik aksamı kontrol etmek yok.Bi motora bağlantı yerlerine regülatöre enjektörlere bakalım diye birşey yok.Yap ayar postala...
  • DEĞERLİ kme kulanıcısı. ARACINIZIN yaşamakta olduğu sorun sizin anlatıklarınız doğrultusunda bakıldığında ürün kaynaklı değil daha çok daha çok yaşamakta olduğunuz ERZURUM ilimizin sert kış koşulları ve iklim şartlarına uygun gereken adapdasyonun tam olarak sağlanamadığından kaynaklandığı görülmektedir.yinede bu konu hakkında yapmış olduğumuz yorum tamamen sizin yazınızda belirttiğiniz konular göz önüne alınarak yazılmıştır.LÜTFEN nihayi çözüm ve sorunsuz bir kullanım için firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından HÜSEYİN DEMİRCİ ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ HASSASİYETTEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ. NOT: SAYIN ancyra_78 firmamız veb adresindende bize ulaşa bilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahvecioğludestek -- 11 Ocak 2010; 12:35:28 >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.