Şimdi Ara

ssssssssssssssss

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
8.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ssssssssssssssss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1E1FC651D -- 9 Kasım 2018; 0:45:43 >



  • İkisinide kilitler diye biliyorum
  • tabiki arkayı kitler çekişle bi alakası yok
  • Konuyu otomobil bölümüne açsaydın keşke, direk bilirler, maşallah orada herkes elfocu
  • El freni herzaman için arka lastikleri tutar ön lastikleri de kitleyen el freni hiç duymadım görmedim de.
  • Ön lastikleri kitlerde havada kaç takla atarsın
  • arkayı kilitler bundan %100 eminim
    bkz:sahin,dogan


    emrecan sen 100le giderken el frenini mi cekiyon?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Lord_of_the_Rogue_ -- 16 Ağustos 2007; 20:45:06 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _Lord_of_the_Rogue_

    arkayı kilitler bundan %100 eminim
    bkz:sahin,dogan


    emrecan sen 100le giderken el frenini mi cekiyon?


    Ben araba kullanmıyorum ama acil bir durumda durayim diye el frenine dokunursa
  • ben 4 lastiğide kilitler diye biliyorum.
  • 4 lastiği kilitler mi el freni arkadaşlar naptınız siz?Adamlar drift yaparken nası yardım alıyor el freninden?
    El freni her zaman geriden tutuyor bildiğim kadarıyla,normal ayak freni de ağırlığı ön tarafa olmak üzere 4 tekerden tutuyor.
  • her zaman arkayı kilitler
  • her zaman arkayı kitler bakınız drift yarışları itiş nerde olursa olsun el freni arka aksı kitler
  • evet ben bizzat şahinde denedim herkezin bildiği gibi arkadan itişliler ve arka tekerleri kitliyo elfreni
  • el freninin amacı aracın yokuşlarda dur kalk esnasında geri kaymasını engellemektir
    park edince çekilsin diye yapılmamıştır
    haliyle arka lastikleri kilitler
    daha da doğrusu arkalastikleri geri yönde harekete karşı kilitler

    önlastikler sadece fren pedalına tepki verir

    şimdi bunu soran kişinin merakı
    arabanın nasıl olduğu yerde lastik yakacağı ise
    otomatik vitesli bir arabada
    kolayca yarım fren tam gazla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: thedevilslieutenant

    el freninin amacı aracın yokuşlarda dur kalk esnasında geri kaymasını engellemektir
    park edince çekilsin diye yapılmamıştır
    haliyle arka lastikleri kilitler
    daha da doğrusu arkalastikleri geri yönde harekete karşı kilitler

    önlastikler sadece fren pedalına tepki verir

    şimdi bunu soran kişinin merakı
    arabanın nasıl olduğu yerde lastik yakacağı ise
    otomatik vitesli bir arabada
    kolayca yarım fren tam gazla



    yokuşta geri geri kalkmak istediğinde ne yapacaksın

    araba önden çeker ise baya bi heycan yaşarsın

    arkadan itişli ise durumu tarif edemem bile

    olduğun yerde lastik yakmak için düz viteste

    sol ayağınla debriyajı kontrol edersin sağ ayağının parmak ucu ile frene topuğu ile gaza yüklenirsin

    patinaja başladığında frene sol ayağını al sağla gaza bas

    otomatik frende dediğin gibi yapılıyor ama motor işletim sistemi kavrama ve debriyajı bitiriyorsun yani araba bozuluyor

    otomatik vitesli araçla show yapılmaz yapsan bile bozarsın


    ve evet o süper lüks mercedes lerle lastik yaktığında milyar masraf çıkarıyorsun kendine




  • http://www.elk.itu.edu.tr/~azzmi/elfreni.html

    Yukarıda anlatılan hareketi BMW 3.20ci ile denedik. Üstelik Bostancı Köprüsünün dibinde ki benzinciye E-5 den girdik.
    Herkes ağzı açık bizi seyrediyordu. Reklam filmi zannettiler.♠
  • yaw bostancı köprüsünün altındaki benzinciyi hatırladımda nasıl girdiniz onu anlamadım

    kayışdağı tarafından mı geliyodunuz bi tarif etsene video falan cekmedinizmi
  • Köprüsünün üzerinden aşağıya Kadıköy yönüne doğru döndük.
    Üstelik araba triptronik vitesli. Arkadaşın dediğine göre imkansızı başarmışız. Çünkü bilmem ne sistemi hareket halinde el freni çekmeye izin vermezmiş.
    Biz şansımızı denedik.
  • bmw lerde oyle bir korumanın olacağını sanmıyorum ya 0 tepki verirdi araba ki bi dünya video var bmwler ile yapılan driftlerde görülüyor el freni kullandıkları

    tiptronik vites olması sizin avantajınıza debriyajla uğraşmıyosunuz spinin en büyük sebebi debriyaj çünki
  • İşte o zaman o BMW ye aşık oldum. Almama ramak kalmıştı. Ama sağolsun arkadaşın babası fiyatı yanlış öğrenmiş. 24000 YTL değil 24000€ imiş...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.