Şimdi Ara

ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yerinde Hizmet Verilecekmiş...!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom, ADSL pazarlaması, satılması ve servis hizmetleri verilmesi konusunda çözüm ortakları ile yapacağı anlaşmanın yeni esaslarını belirledi. ADSL abonesi olacak kullanıcı hiçbir ücret vermeden ADSL’ini kullanıma hazır olarak teslim alacak. ADSL abonesi üç ay boyunca bu hizmetten yararlanacak. Yeni esaslar son kullanıcının yüzünü güldürecek.






    Türk Telekom’un, ADSL çözüm ortakları ile yapacağı anlaşmadaki yeni esaslar son kullanıcıyı memnun edecek. ADSL çözüm ortakları abonelerine kurulum ve hizmet desteği sağlayacaklar ve bunun karşılığı hiçbir ücret talep etmeyecekler. Çözüm ortağı firma, satışı yapılan ürün haricinde tesis, kurulum ve ilk üç aylık servis (yerinde servis sayısı üçü geçmediği takdirde) için müşteriden hiçbir ücret talep edemeyecek.

    Çözüm ortakları, Türk Telekom’un müşterilerine ADSL hizmetinin yaygın olarak pazarlanması, satılması, kurulması ve servis hizmetlerinin verilmesini sağlamayı amaçlıyor. Söz konusu hizmetlerin çözüm ortaklığı şeklinde yürütülmesine ilişkin usul ve esaslar Türk Telekom Pazarlama Dairesi web sitesinde yayımlandı.

    Türk Telekom, ADSL satış ve arıza takibi için hazırlamış olduğu web sitesinde çalışan ADSL CRM Programına çözüm ortağı firmaların güvenli bir ortamda erişimini sağlayacak. Çözüm ortağı firmalardan daha yüksek satış ve pazarlama performansına sahip olanlara abone başına daha yüksek ücret verecek.

    Her çözüm ortağı firmanın 1 ayda yapacağı abone sayısı ve abone başına alacağı net ücretler şöyle olacak:
    Abone Miktarı (Aylık) Pazarlama ve Satış İçin (Net) Kurulum İçin (Net) Servis İçin (Net)
    1-5.000...................... 10 YTL....................... 15 YTL ...................20 YTL
    5.001-10.000............. 15 YTL....................... 17,5 YTL.................. 25 YTL
    10.001....................... 20 YTL....................... 20 YTL..................... 30 YTL


    Türk Telekom, 6 ay sonunda, aylık ortalama ADSL satış/abonelik sayısı 4 binin altında kalan çözüm ortağının sözleşmesini fesh edecek.

    Çözüm Ortağı Firmaların Sorumlulukları

    Çözüm ortağı firma, ADSL müşterilerine önereceği ADSL ürünlerinin marka, model, özellik bilgilerini ve son kullanıcı fiyatlarını Türk Telekom’a bildirmek zorunda. Çözüm ortağı, ürün ve hizmet fiyatlarını pazardaki gelişmelere paralel olarak rekabetçi seviyede tutacak, fiyatlarını piyasadaki en uygun fiyatlar olacak şekilde güncelleyecek ve son kullanıcıya ödeme kolaylığı sunacak.

    Çözüm ortağı veya bayisi, ADSL hattı açılmış olan müşteriyi arayarak kurulumu gerçekleştirmek üzere randevu alacak ve randevuya uygun gün ve saatte müşterinin yerine giderek, modemin hatta ve bilgisayara fiziksel bağlantısını, modemde yapılması gereken ayar ve tanımlamaları, müşterinin bilgisayarında yapılması gereken ayar ve tanımlamaları yaparak müşteriyi ADSL servisini alabilir hale getirecek.

    Modeme sahip olan müşteriler isterlerse sadece abonelik, ücretsiz kurulum ve servis hizmetini Türk Telekom’dan veya çözüm ortaklarından alabilecekler.

    Kurulumu yapan çözüm ortağının teknik elemanı müşteriye ADSL hizmetinin kullanımı ile ilgili temel bilgileri, kullanıcı kimliği ve şifrenin nasıl değiştirileceği, e-mail adreslerinin nasıl tanımlanacağı hakkında bilgi verecek.

    Çözüm ortağı firma veya bayisi, müşteri tarafında gerekenleri yaptığı halde bağlantı sağlanamıyorsa:
    • İlgili Türk Telekom servisini arayarak hattın kontrolünü isteyecek. Hat, Türk Telekom tarafından açık görünüyorsa gerekli çalışmaları yaparak ADSL servisini çalışır hale getirecek.
    • Hatta problem varsa Türk Telekom’a arıza bildiriminde bulunacak.
    • Türk Telekom hat problemini gidererek çözüm ortağına bilgi verecek.
    • Çözüm ortağı veya Bayi müşteriden yeni bir randevu alarak kurulumu gerçekleştirecek.
    • Türk Telekom altyapısından veya teknik uygunsuzluk nedeniyle aboneliğin gerçekleşememesi durumunda abonelik iptal edilecek ve firmalara herhangi bir komisyon ödemesi yapılmayacak.

    Türk Telekom’da Servis Hizmeti Verecek

    Türk Telekom, ADSL port satış işlemini gerçekleştirdiği müşteriler için ücretsiz kurulum ve servis hizmetini kendisi de verebilecek. Türk Telekom’un ücretsiz kurulum hizmetini zamanında vermesini engelleyecek aşırı başvuru, teknik ekip yetersizliği gibi durumlarda, müşterinin abonelik işlemi tamamlanarak ücretsiz kurulum ve servis hizmeti için çözüm ortağı firmalardan birine CRM üzerinden aktarma yapacak.

    Gizlilik Sözleşmesi

    ADSL abonesi yapacak ve hizmet desteği verecek çözüm ortağı firmaların, Türk Telekom’un gizli bilgilerine ihtiyaç duyabileceği belirtiliyor. İşin görülebilmesi için bu tür gizli bilgilerin çözüm ortağına verileceğini ifade eden Türk Telekom, bu tür bilgilerin gizli tutulması gerektiğini sözleşmeye ekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 16 Şubat 2005, 9:22:15 >



  • günaydın

    ben 2 haftadır bağırıp çağırıyorum gelin bize herşeyi bedava yapalım diye... kimse inanmıyor ki :)))
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kirgiz

    günaydın

    ben 2 haftadır bağırıp çağırıyorum gelin bize herşeyi bedava yapalım diye... kimse inanmıyor ki :)))

    ben bunu bugün posta kutuma gelen haber de okudum ve sizlerle paylaştım(www.türk.internet.com)tarafından gönderildi.
    ama bazıları sanırım bunu şaka olacağını sanıyorlar
  • 2 hafta oldu bu uygulamaya geçeli..

    Telekom arıza telefonlarından, bağlantı yapamıyorum, kurulum telefonlarında çok rahatsız olduki öyle bir uygulama başlattı.

    şu ana kadar 10-15 kişiye bağlantı yaptık 2 hafta içinde.. ama hala çoğu bunu bilmiyor.. Ücretsiz olduğunu ve hala telekoma gidiyorlar.. Boş port yoksa, öylece dolaşıp duruyorlar..
    bize misal bugün GOP'tan biri başvurdu 30 dk içinde başvurusunu yaptık ve hattını adsl'e açtık. adam bile kendisi inanamadı sonrada onun işyerinde ücretsiz kurulumunu yaptık. bağlattık. herşey birgün içinde hal oldu.
    tabi bazen 2-3 gün sürebiliyor. çünkü fiziksel olarak portun Telekomun şübesinde takılması lazım. bazen 10 dk'da açralar bazen 2-3 gün.. ama genelde 1 gün içinde.. hafta sonları hariç.

    bazen port olmuyor belli bölgelerde. bunu da hergün kontrol ediyoruz. boş port gelince hemen bağlattırıyoruz.
  • Telekom önce sabit telefonlardan her ay abonman bedeli olarak aldığı 7.2 YTL den vazgeçsin...
  • evet ya.. belki ben hiç telefon kullanmıcam dimi?
  • quote:

    ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yerinde Hizmet Verilecekmiş...!!!!


    Uykum mu geldi ne?? Yukardaki başlığı "ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yemek hizmeti Verilecekmiş...!!!!" diye okudum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: StranGe_PassenGer

    quote:

    ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yerinde Hizmet Verilecekmiş...!!!!


    Uykum mu geldi ne?? Yukardaki başlığı "ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yemek hizmeti Verilecekmiş...!!!!" diye okudum

  • zaten telekom adsl ilk bağlantı ücreti alıyor ama bunun karşılığında ne gibi bir hizmet veriyordu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: StranGe_PassenGer

    quote:

    ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yerinde Hizmet Verilecekmiş...!!!!


    Uykum mu geldi ne?? Yukardaki başlığı "ADSL Kullanıcısına Ücretsiz yemek hizmeti Verilecekmiş...!!!!" diye okudum


  • Hayatimda gordugum en sacma calisma sekli. TTnet diger internet firmalarina sus payi veriyor yani. Bu sekilde adsl piyasasinda rekabet olmasi imkansiz.

    Avrupadaki sistemi getirmeliler. Evden sokakta santral kutusuna kadar telecom sirketlerinin. Bunun belirli bir kirasi var. Gerisi is cozum ortagi olan firmlarinin. yani Sen gidiyorsun sirket A dan adsl aliyorsun. Baglantin evden sokaktaki kutuya kadar telecom araciligi ile daha sonraki data baglantilari ise (yurtdisi baglantisi da icinde) diger firmalara ait.

    Adsl sunuculari Versatel gibi firmalarinda kapasite kiralayip sokaktaki santral ile baglantilari yapiyorlar. Veya bunun icin tekelci telekomdan kapasite kiraliyorlar.

    Serbest piyasa bu sekilde olur.
  • KabLoNet kullanıcısıyım Adsl böyle giderse bende AdsL'e gececem galiba..!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Borax

    KabLoNet kullanıcısıyım Adsl böyle giderse bende AdsL'e gececem galiba..!


    geç geç iyi olur aramıza hoş geldin deriz
  • Hayırlı Olsun
  • inşallah
  • komşum yeni adsl bağlattırdı 15/20 gün önce ve sıksık sorunlar yaşıyor başlayanda telekom çözüm ortağı modem ücreti dışında 40 ytl kurulum ücreti almışlar telefon ediyor gelin bakın diye bakarız ama ücretini alırız diyorlar iyide arkadaşlar sorun modem demi hattamı bilgisayardamı gelip bakmaları gerekmezmi ne biçim müşteri anlayışıdır bu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.