Şimdi Ara

Audi'lerin periyodik bakım masrafları nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
69.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Merak ettiğim bir konu var: Audilerin periyodik bakım masrafları çok yüksek midir, ölçülü müdür? Örneğin Honda, Toyota, Volvo gibi markalarla kıyaslayabilir misiniz? (A3 ve A4'ü merak ediyorum)
    Cevaplarınız için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sepi -- 27 Şubat 2008; 12:57:01 >



  • arkadaşım a3 alınca, özel serviste bakımını yaptırdı triger kayışını değiştirdi... yaptığı masrafı çok makul ve ucuz bulmuştu, şimdi ne kadar masraf yaptı hatırlamıyorum ama kendisi de faturayı görünce şaşırmıştı. Zannedersem parça fiyatları normal avrupa arabalar gibi, düşünüldüğünün aksine çok pahalı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertdur88

    arkadaşım a3 alınca, özel serviste bakımını yaptırdı triger kayışını değiştirdi... yaptığı masrafı çok makul ve ucuz bulmuştu, şimdi ne kadar masraf yaptı hatırlamıyorum ama kendisi de faturayı görünce şaşırmıştı. Zannedersem parça fiyatları normal avrupa arabalar gibi, düşünüldüğünün aksine çok pahalı değil.
    faturası iyi kardeşim makul yani..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Girayhanalbayrak

    faturası iyi kardeşim makul yani..

    Alıntıları Göster
    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celik360

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!

    Alıntıları Göster
    Audi'nin hazırladığı her 15.000 KM'de bir yapılan bakım masrafı çizelgesine baktığımız zaman Audi bu konuda BMW ve MERCEDES'e göre daha fiyat avantajına sahiptir arkadaşlar.

    Servis kalitesini Audi'de arayanlarınız var ise internetten AUDI TWIN CUP'ta birincilik alan servisleri öncelikle Türkiye çapında seçmenizi, sonra Dünya sıralamasına göre filtre etmenizi öneririm. Konu hakkında detaylı bilgi için bana erişebilirsiniz.

    Görkem Soner
    Kurumsal Audi Danışmanı

    Tel : (0212) 241 46 47
    gsoner@audisenyildiz.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemsoner

    Audi'nin hazırladığı her 15.000 KM'de bir yapılan bakım masrafı çizelgesine baktığımız zaman Audi bu konuda BMW ve MERCEDES'e göre daha fiyat avantajına sahiptir arkadaşlar.

    Servis kalitesini Audi'de arayanlarınız var ise internetten AUDI TWIN CUP'ta birincilik alan servisleri öncelikle Türkiye çapında seçmenizi, sonra Dünya sıralamasına göre filtre etmenizi öneririm. Konu hakkında detaylı bilgi için bana erişebilirsiniz.

    Görkem Soner
    Kurumsal Audi Danışmanı

    Tel : (0212) 241 46 47
    gsoner@audisenyildiz.com

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorkemsoner

    Audi'nin hazırladığı her 15.000 KM'de bir yapılan bakım masrafı çizelgesine baktığımız zaman Audi bu konuda BMW ve MERCEDES'e göre daha fiyat avantajına sahiptir arkadaşlar.

    Servis kalitesini Audi'de arayanlarınız var ise internetten AUDI TWIN CUP'ta birincilik alan servisleri öncelikle Türkiye çapında seçmenizi, sonra Dünya sıralamasına göre filtre etmenizi öneririm. Konu hakkında detaylı bilgi için bana erişebilirsiniz.

    Görkem Soner
    Kurumsal Audi Danışmanı

    Tel : (0212) 241 46 47
    gsoner@audisenyildiz.com




    bu sene twin cup ı kimslere bırakmıyacaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celik360

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta


    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...



    İşte başımıza ne geliyorsa yukarda abi bu seni 50.000 km götürür,hallederiz abi ne gerek var abi doğuş bu gerekli olmasa bile değiştirir diye düşünüldüğünden kaynaklanıyor . inan bana tüm samimiyetimle konuşuyorum gerekli olmasa hiç biri değişmez ne doğuşun bu paraya ihtiyacı var nede bozuk olmayan birparçayı değiştirecek kadar bir firma değil bu dediklerin anca sanayi de yapılır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celik360 -- 21 Mart 2008; 18:55:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celik360

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta


    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...



    İşte başımıza ne geliyorsa yukarda abi bu seni 50.000 km götürür,hallederiz abi ne gerek var abi doğuş bu gerekli olmasa bile değiştirir diye düşünüldüğünden kaynaklanıyor . inan bana tüm samimiyetimle konuşuyorum gerekli olmasa hiç biri değişmez ne doğuşun bu paraya ihtiyacı var nede bozuk olmayan birparçayı değiştirecek kadar bir firma değil bu dediklerin anca sanayi de yapılır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta


    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...



    İşte başımıza ne geliyorsa yukarda abi bu seni 50.000 km götürür,hallederiz abi ne gerek var abi doğuş bu gerekli olmasa bile değiştirir diye düşünüldüğünden kaynaklanıyor . inan bana tüm samimiyetimle konuşuyorum gerekli olmasa hiç biri değişmez ne doğuşun bu paraya ihtiyacı var nede bozuk olmayan birparçayı değiştirecek kadar bir firma değil bu dediklerin anca sanayi de yapılır



    ARKDASA KATILIYORUM NE VARSA ABI BISI OLMAZ LAFIYLA OLUYOR

    bırgun borusana x5 marka aracımı goturdum ve bana fren dısklerı sıyırmıs degıstırmek lazım dedıler bende sallmadım dısarda bırıne gosterdım adam gerek yok dedı tornaya sokalım yeter dedı bende tamam dıdım ondan sonra 1 hafta sonra kaza yaptım fren tutmadıgı ıcın...

    profesyonel ınsanlarda herzaman yaptırmak lazım unutmayınkı can tasıyoruz arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34-red-69

    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta


    quote:

    Orjinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!




    Güldürme kardeş. Sorun şu ki, daha idare edecek veya tam olarak sorunu bile olmayan parçaları "kötü durumda, güvenliğiniz için değiştirmenizi tavsiye ediyoruz" gibi laflarla değiştirtiyorlar. Yani güven sorunu var. Aynı Audi'yi normal bir Audi servisine götürdüğüm zaman 500 YTL, Doğuşta ise 500 YTL ve "acil" olarak değişmesi gereken parçalar için ayrı olarak 1000 YTL istiyorlar. Dışarıdaki servislere sorduğum zaman ise" ne gerek var abi, o parça daha 50.000 Km götürür seni" cevabını alıyorum ve "istesende değiştirmeyiz, yazıktır abi" diye söylüyorlar. Yani seni arıyorlar ve "sağ motor kulakçığında sorun var, değiştirmenizi öneriyoruz" diyorlar. Çoğu insan bunu üzerine değiştirin o zaman demek sorunda kalıyor...



    İşte başımıza ne geliyorsa yukarda abi bu seni 50.000 km götürür,hallederiz abi ne gerek var abi doğuş bu gerekli olmasa bile değiştirir diye düşünüldüğünden kaynaklanıyor . inan bana tüm samimiyetimle konuşuyorum gerekli olmasa hiç biri değişmez ne doğuşun bu paraya ihtiyacı var nede bozuk olmayan birparçayı değiştirecek kadar bir firma değil bu dediklerin anca sanayi de yapılır



    ARKDASA KATILIYORUM NE VARSA ABI BISI OLMAZ LAFIYLA OLUYOR

    bırgun borusana x5 marka aracımı goturdum ve bana fren dısklerı sıyırmıs degıstırmek lazım dedıler bende sallmadım dısarda bırıne gosterdım adam gerek yok dedı tornaya sokalım yeter dedı bende tamam dıdım ondan sonra 1 hafta sonra kaza yaptım fren tutmadıgı ıcın...

    profesyonel ınsanlarda herzaman yaptırmak lazım unutmayınkı can tasıyoruz arabada

    Alıntıları Göster
    AUDI TWIN CUP bu sene de AUDI ŞENYILDIZ'ın arkadaşlar bilginize....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemsoner

    AUDI TWIN CUP bu sene de AUDI ŞENYILDIZ'ın arkadaşlar bilginize....

    Alıntıları Göster
    Audi ekspertiz hizmeti vermiyor arkadaşlar bırakın gerisini.Dün arkadaşım için A4 2.0 TDİ Multitronik araç için ekspertiz hizmeti almak istedim ancak vermiyoruz cevabı geldi.Bu servise ben nasıl güveneyim bakım için?

    Gittim özel bir audi servisinde yaptırdım referanslı.Yok böyle bir politika ya.Gerçekten yok.Ya sıfır al ya hiç alma der gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    Audi ekspertiz hizmeti vermiyor arkadaşlar bırakın gerisini.Dün arkadaşım için A4 2.0 TDİ Multitronik araç için ekspertiz hizmeti almak istedim ancak vermiyoruz cevabı geldi.Bu servise ben nasıl güveneyim bakım için?

    Gittim özel bir audi servisinde yaptırdım referanslı.Yok böyle bir politika ya.Gerçekten yok.Ya sıfır al ya hiç alma der gibi.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende de Audi A4 1.8T quattro var B6 kasa 2005 çıkışlı 190Hp.
    Aracımı önceleri Doğuş'a götürüyordum. Çok ama çok pahalı olduklarını biliyordum.
    En az Audi kadar kaliteli bakım atelyeleri var oralardan da memnundum.

    Şu anda aracımda bir elektronik sorun ortaya çıktı, klima, sinyaller, uzunlar, korna, geri vites lamba ve sesi, göstergedeki belli yerler ve silecekler arada bir kesikli çalışıyor, tamamen güç kesintisine uğrayıp tekrar çalışıyor. Gaza yüklenince, ivmelenince bu "donma" gazı kesene kadar devam etmeye başladı.

    Doğuş direksiyon milinde dönen bir parça değiştireceğini 650,00TL+KDV ve 130,00TL işçilik ile söyledi. Bu işlemden sonra ancak arızanın ne olduğunu görebiliriz dedi... Yani kesin çözümleri bile yok. Bir servis bunu kayıtlarına alır, mutlaka bu veya buna benzer bir arıza yaşanmıştır, araştırır gerekirse Almanya'yı arar ve öğrenir. Sonra da müşteriye çözümü var şudur der ve rakam da budur der değil mi???

    Bunlar tamamen satış için yaşarlar
    servis yapmazlar !!!

    Zaten buna gerek yok ki zaten bilmem ne gibi satıyorlar 0 araçları, eskilerden onlara kar olmuyor ki...

    Neyse şimdi bu arızanın öncelikle tespiti için bir yol arıyorum.

    Yardım edebilecek başından geçmiş veya nereye götürebileceğim konusunda bana yardım edebilecek varsa Allah rızası için bekliyorum. Saygılarımla,

    Kemeriniz takılı, farlarınız açık ve kapılarınız kilitli sürün !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximusclaudius

    Arkadaşlar bende de Audi A4 1.8T quattro var B6 kasa 2005 çıkışlı 190Hp.
    Aracımı önceleri Doğuş'a götürüyordum. Çok ama çok pahalı olduklarını biliyordum.
    En az Audi kadar kaliteli bakım atelyeleri var oralardan da memnundum.

    Şu anda aracımda bir elektronik sorun ortaya çıktı, klima, sinyaller, uzunlar, korna, geri vites lamba ve sesi, göstergedeki belli yerler ve silecekler arada bir kesikli çalışıyor, tamamen güç kesintisine uğrayıp tekrar çalışıyor. Gaza yüklenince, ivmelenince bu "donma" gazı kesene kadar devam etmeye başladı.

    Doğuş direksiyon milinde dönen bir parça değiştireceğini 650,00TL+KDV ve 130,00TL işçilik ile söyledi. Bu işlemden sonra ancak arızanın ne olduğunu görebiliriz dedi... Yani kesin çözümleri bile yok. Bir servis bunu kayıtlarına alır, mutlaka bu veya buna benzer bir arıza yaşanmıştır, araştırır gerekirse Almanya'yı arar ve öğrenir. Sonra da müşteriye çözümü var şudur der ve rakam da budur der değil mi???

    Bunlar tamamen satış için yaşarlar
    servis yapmazlar !!!

    Zaten buna gerek yok ki zaten bilmem ne gibi satıyorlar 0 araçları, eskilerden onlara kar olmuyor ki...

    Neyse şimdi bu arızanın öncelikle tespiti için bir yol arıyorum.

    Yardım edebilecek başından geçmiş veya nereye götürebileceğim konusunda bana yardım edebilecek varsa Allah rızası için bekliyorum. Saygılarımla,

    Kemeriniz takılı, farlarınız açık ve kapılarınız kilitli sürün !!!


    arkadaşım başıma boyle bir durum gelmedi ama aracını cihaza bağlatırsan arzanın ne olduğu ortaya cıkar nokta olarak
    tespit edemiyorsa en azında hangi elektirik sisteminden olduğunu bilirsin kücük bir role veya beyindede olabilir.
    sanayilerde araba beyini tamir eden oto elektrikcileri vardır bunlar sorununu cozer diye tahmin ediyorum. bence
    rolelerden biri arzalıdır diye düşünüyorum aslında iyi bir oto elektrikciside arzayı yapar sıradan bir oto elektrikcisine
    gotürüpte arabanıda kurcalatma, vw, audi ozel servislerinin calıştıkları oto elektrikcilerini bulmaya calış
    sonuşta audi yetkili serviside olsa, orda calışanlar sanayide meslek oğrenmiş insanlar, sanayide doğan, renault boyuyan
    tanıdığım bir insan şimdi mercedes sevisinde mercedes boyuyor, yani orda calışanlar herşeyi bilecek diye birşey soz konusu değil,
    sizin arabayı yetkili sevis kesinlikle yapar yapamıyorum diye bir şey kesinlikle soz konusu değil
    ama herşeyin hazırcıları olduğu icin yani arzayı bulana kadar parca değiştirirler, sonucta arza başka
    yerdende cıksa, arzalıdır diye değiştirdikleri parcayı geri almazlar, yani olan tüketiciye olur 10 tl lik iş sana 100 tl patlar.
    yani herşeyin yenisini taktıkları icin haliyle yapılan işte sağlam olur
    arabanın bir kuralı vardır fren sistemi ve yürüyen aksamının idaresi kesinlikle olmaz
    yenisini alıp takacaksın ve güvenliğin icin bu kurala uyacaksın
    ama diğer aksamlarda harbiden yetkili sevisler adama acımıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celik360


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bethesta

    Valla Doğuş Oto'ya gidersen işin bitti demektir. Bende A4 var, Maslak Doğuş'a götürdüm, resmen gereksiz yere parça değiştirdiler ve gereksiz yere çok fazla para ödedim. Daha önce Doğuşa götürmüyordum, bir kere götüreyim dedim, ona da bin pişman oldum.



    Aşşağıdakilerin hepsi size söylenen şeylerdir onayınız alınmadan hiç bir parça değişmez gerekliyse değişir sadece


    • 1 saat prensibi
    1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almanıza gerek yok. Sizi bekletmeden ihtiyacınız olan servisi sağlarız.

    • Dört dörtlük konfor prensibi
    Audi’nizi uygun koşullarda bulunduğunuz yerden alır, işlemleri bittikten sonra bulunduğunuz yere teslim ederiz. Audi’nizi kendiniz getirirseniz, dönüşünüz için ulaşım imkanı sağlarız.

    • 5 gün prensibi
    Audi’nizi periyodik bakıma almak için 5 işgününü aşan bir randevu verirsek, beşinci günden sonra size ücretsiz otomobil tahsis ederiz.

    • Mükemmel zamanlama prensibi
    Audi’nizi size vaat ettiğimiz zamanda teslim ederiz. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisini de garanti ederiz.

    • Doğruluk prensibi
    Sürpriz ödemelerle karşılaşmamanız için Audi’nize yapacağımız her işlem, onayınız ve bilginiz dahilindekilerle sınırlıdır. Ekstra ücret talep etmeyiz.


    • Şeffaflık prensibi
    Faturanıza açıklayamayacağımız hiçbir madde koymayız.


    • Özen prensibi
    Audi’nizi her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ederiz.

    Bu prensiplerden asla taviz vermeyeceğimize söz veriyoruz!



    vermiş olduğunuz bilgiler harfiyen doğrudur, genel olarakta coğu yetkili servis aynı prensibi kullanıyor
    ama audini prestiji diğer servislere gore daha yüksek olduğu bir gercek.
    ama genel olarak bir oz eleştiri yapmak gerekirse,
    arabanın herhangi bir parcasının jontası veya lastiğinin bozulmasıyla o jontayı veya lastiği değiştirmek yerine
    neden parca komple değiştiriliyor (pres yapılan parcalar haric) nedense parcanın icerisindeki arıza yapan kücük parcalar
    bulunmuyor yani sonuc olarak hangi marka olursa olsun servislerde genelde tamir yapılmıyor. bu yüzden faturalar
    şişkin oluyor ve işcilikte cok pahalı, bence asıl sorun burda, gelir seviyesi yüksek olan insanlar icin belki sorun olmayabiliyor
    ama geliri normal olan insanlarda audi, vw, mercedes gibi arabalara günümüzde biniyor, hic beklenmedik zamanda
    arabam 1.000-1.500 tl lik bir arza yapsa o ay maddi olarak sarsılırım. yani insan ister istemez sanayiye yonleniyor.
    arabam Allah tan audi de kolay kolay arza yapmıyor sadece yağ değişimine para veriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbiyikli

    slm
    ben de 99 polo clasik var audi a4 almak istiyorum
    2000 yada 2001 audi a4 ne dersiniz
    fiyatı ne aralarda dır


    güzel tercih ama en azından 2005 model olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurt_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbiyikli

    slm
    ben de 99 polo clasik var audi a4 almak istiyorum
    2000 yada 2001 audi a4 ne dersiniz
    fiyatı ne aralarda dır


    güzel tercih ama en azından 2005 model olsun

    Alıntıları Göster
    bu başlığa bakan adamın zaten çok da parası yoktur.
    şimdi kafamda 20.000 e reno almak yerine 20.000 e a3 alsam, masraflar arasında ne kadar fark olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M4N68T-MV2

    bu başlığa bakan adamın zaten çok da parası yoktur.
    şimdi kafamda 20.000 e reno almak yerine 20.000 e a3 alsam, masraflar arasında ne kadar fark olur?

    Alıntıları Göster
    a3 sedan 15.000 bakım servıste ne tuttu acaba
  • A3 sportback 30.000 bakimi fiyati ne kadar?

    Bir de arac dun yokus asagi frenle inerken gereksiz devir arttirdi(otomatik vites) ve motorun zorlandigini hissettim.Boyle bir durumla karsilasan oldu mu?
  • sarius82 S kullanıcısına yanıt
    Aracın yokus asagi inerken motor freni amaci ile vitesi dusurup dolayisiyla devrin yukselmis olmasi gayet normaldir. Aksi durumda arac kontrolsuz bir sekilde yokus asagi hizlanacaktir. Bu durumla 30bim km boyunca karsilasmamis olmaniz biraz garip bir durum, aracı ilk defa mi yokus asagi surdunuz acaba ;) @sarius82
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.