Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
360
Cevap
2
Favori
372.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    chery mi? olmaz çin malı kalitesiz bi kere....hemde ucuzmuş zaten...
    yakışmaz bize....
    memleketin her tarafından petrol fışkırıyor, hatta bahçelerde su için kuyu açıyorlar petrol fışkırıyor anasını satim
    herkeste para çok, herkes bmw ve mercedes jeeplere binecek illaki..hatta daha pahallısı varsa ondan alalım
    para bol nasılsa en kalitelisi en pahallısı neyse onu alalım
    zaten oturduğumuz evler çok kalite, eşyalar acaip kalite, yollar sokaklar binalar çevremizdeki herşey filan acaip kalite
    herkesin cepler şişkin para dökülüyor valla caddelerde yerlere dökülnüş çil çil paralar....krizmi? bize uğramıyorki zaten
    eeee şimdi olurmu herşeyimiz bu kadar kalite iken neredeyse para içinde boğulacak iken kapıda chery duracak cık cık olmaz...yakışmaz bize....

    sıradaki pliiizz

    Alıntıları Göster
    CHERY CHERY LEYDİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ


  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Contra07


    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    CHERY CHERY LEYDİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100

    CHERY CHERY LEYDİ




    Alıntıları Göster
    Acayip ezberci bir toplumuz ...
    Birde marka takintilari ile somurulmeye pek bi merakliyiz ...
    "Teneke, kola kutusu" vs vs diye etiketi yapistirmayi da ne cok seviyoruz ...
    Chery ye tu kaka diyenlerin adim gibi eminim ki cogu imkani olsa 10 yasindan fazla mercedes e bmw ye sirf ismi icin 30-40 bin lirayi bayilmakta tereddut etmeyeceklerine eminim ... Boyle bir milletiz ...
    NCAP cok ayri bir tartisma konusu ama euro ncap yapilanmasi belli, testleri belli ve bence gercek hayatta gercek trafigi ve guvenligi ne kadar simule edebildigi de mechul ... Ha hic mi olmamali elbette fikir vermesi acisindan bu tur testler gereklidir ama ncap im benim biricik sevgilim durumlari da pazarlama taktikleri ile zihinlere sokulan bir olgu haline geldi ...
    iscilik, malzeme kalitesi vs vs tamam ama yok ncap yok plastik kalitesi yok su yok bu diyip somurulmeyi de bu kadar savunan bir toplum olma yolunda ilerlememiz dusunduruyor ...
    Misal bir uzakdogu model ncap a girmemisse teneke kutusu oluveriyor yorumlarda ... ama dodge, chrysler gibi sayamayacagimiz kadar cok modeli olan markalarin bir ya da 2 modeli ya girmis ya girmemis eu ncap a ama bu markalara kimse kola kutusu demiyor ... Yani anlatmak istedigim onyargilar ...
    Bir diger ornek sportage-sorento, hyundai markasi vs ornekler cogaltilabilir, ulkemize girdiginde ilk almaya baslayanlara, fikir soranlara da ayni bu basliktaki cevaplar veriliyordu ... sorento mu yaw birak dandik kore mali, kalitesiz, uyduruk vs vs seklinde akla gelebilecek her tur hakaret edildi ... simdi bakiyorum sorento ayni dimaglar tarafindan pek bir ovuluyor ...
    Ha diyebilirsiniz zaman gecti kendini kanitladi vs vs .... o zaman bende derim ki; ne oldugunu bilmediginiz araca demek ki ha babam saldirmamak, hakaret etmemek lazimmis ...
    Yalniz birazda bende bu saldirilarin arkasinda sanki fiyatlar buyuk onem tasiyormus izlenimi var ... misal Tiggo konu ise adim gibi eminin chery misal chrysler ile anlasip bunu chrysler icin uretse adi da chrysler Miggo olsa, fiyati da 60 bin olsa ... tamam plastik kalitesi su bu tartisilir ama kimse, "kacin, teneke-kola kutusu, tuttugun elinde kalir, servisten cikamazsin" vs vs tarzi hakaret etmezdi ... Sanirim bu sundan kaynaklaniyor toplumdaki akisa kendini kaptirip 30-40 bin araliginda bir avrupa otomobil almis ya da alacak olan, almis-almak zorunda kalanlarin ... 35 liraya bir SUV a binilebilir olmasina tepkileri de var altta ... 30 bine ciplak donanimsiz bir otomobil alanin 25 bine full bir otomobil alinabiliyor olmasina isyani var sanki altta ...
    Her seyden once bahsi gecenler 3 yil 100.000 km garantili araclar ... Ha servis yetkin olur mu, parca sorunu olur mu, servis yayginligi ne olacak vs vs tartisilabilir ama gordugm kadari ile yorumlar bunun cok otesinde ...
    Ha cinliler babam degil, her yaptiklari ya da otomobil ise konumuz yaptiklari otomobiller muhtesem, en performansli, en kaliteli, en guvenli vs gibi bir iddiam ya da dusuncem yok ... olmazda ... lakin birseyleri degerlendirir iken genis acidan bakabilmek ve objektif olabilmek onemli ... Kisaca cin mali diye ederinden satilana tu kaka deme konusunda cigirtkanlik yapanlarin, ederi belki 40 bilemedin 50 bin olani 70 bin e gecirene de ooo cok kaliteli diyip opulmeyi de marifet saymamalarini beklerim ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Acayip ezberci bir toplumuz ...
    Birde marka takintilari ile somurulmeye pek bi merakliyiz ...
    "Teneke, kola kutusu" vs vs diye etiketi yapistirmayi da ne cok seviyoruz ...
    Chery ye tu kaka diyenlerin adim gibi eminim ki cogu imkani olsa 10 yasindan fazla mercedes e bmw ye sirf ismi icin 30-40 bin lirayi bayilmakta tereddut etmeyeceklerine eminim ... Boyle bir milletiz ...
    NCAP cok ayri bir tartisma konusu ama euro ncap yapilanmasi belli, testleri belli ve bence gercek hayatta gercek trafigi ve guvenligi ne kadar simule edebildigi de mechul ... Ha hic mi olmamali elbette fikir vermesi acisindan bu tur testler gereklidir ama ncap im benim biricik sevgilim durumlari da pazarlama taktikleri ile zihinlere sokulan bir olgu haline geldi ...
    iscilik, malzeme kalitesi vs vs tamam ama yok ncap yok plastik kalitesi yok su yok bu diyip somurulmeyi de bu kadar savunan bir toplum olma yolunda ilerlememiz dusunduruyor ...
    Misal bir uzakdogu model ncap a girmemisse teneke kutusu oluveriyor yorumlarda ... ama dodge, chrysler gibi sayamayacagimiz kadar cok modeli olan markalarin bir ya da 2 modeli ya girmis ya girmemis eu ncap a ama bu markalara kimse kola kutusu demiyor ... Yani anlatmak istedigim onyargilar ...
    Bir diger ornek sportage-sorento, hyundai markasi vs ornekler cogaltilabilir, ulkemize girdiginde ilk almaya baslayanlara, fikir soranlara da ayni bu basliktaki cevaplar veriliyordu ... sorento mu yaw birak dandik kore mali, kalitesiz, uyduruk vs vs seklinde akla gelebilecek her tur hakaret edildi ... simdi bakiyorum sorento ayni dimaglar tarafindan pek bir ovuluyor ...
    Ha diyebilirsiniz zaman gecti kendini kanitladi vs vs .... o zaman bende derim ki; ne oldugunu bilmediginiz araca demek ki ha babam saldirmamak, hakaret etmemek lazimmis ...
    Yalniz birazda bende bu saldirilarin arkasinda sanki fiyatlar buyuk onem tasiyormus izlenimi var ... misal Tiggo konu ise adim gibi eminin chery misal chrysler ile anlasip bunu chrysler icin uretse adi da chrysler Miggo olsa, fiyati da 60 bin olsa ... tamam plastik kalitesi su bu tartisilir ama kimse, "kacin, teneke-kola kutusu, tuttugun elinde kalir, servisten cikamazsin" vs vs tarzi hakaret etmezdi ... Sanirim bu sundan kaynaklaniyor toplumdaki akisa kendini kaptirip 30-40 bin araliginda bir avrupa otomobil almis ya da alacak olan, almis-almak zorunda kalanlarin ... 35 liraya bir SUV a binilebilir olmasina tepkileri de var altta ... 30 bine ciplak donanimsiz bir otomobil alanin 25 bine full bir otomobil alinabiliyor olmasina isyani var sanki altta ...
    Her seyden once bahsi gecenler 3 yil 100.000 km garantili araclar ... Ha servis yetkin olur mu, parca sorunu olur mu, servis yayginligi ne olacak vs vs tartisilabilir ama gordugm kadari ile yorumlar bunun cok otesinde ...
    Ha cinliler babam degil, her yaptiklari ya da otomobil ise konumuz yaptiklari otomobiller muhtesem, en performansli, en kaliteli, en guvenli vs gibi bir iddiam ya da dusuncem yok ... olmazda ... lakin birseyleri degerlendirir iken genis acidan bakabilmek ve objektif olabilmek onemli ... Kisaca cin mali diye ederinden satilana tu kaka deme konusunda cigirtkanlik yapanlarin, ederi belki 40 bilemedin 50 bin olani 70 bin e gecirene de ooo cok kaliteli diyip opulmeyi de marifet saymamalarini beklerim ...

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞIM BU ANALİZ İÇİN SADECE ALKIŞ ALKIŞ ALKIŞ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Acayip ezberci bir toplumuz ...
    Birde marka takintilari ile somurulmeye pek bi merakliyiz ...
    "Teneke, kola kutusu" vs vs diye etiketi yapistirmayi da ne cok seviyoruz ...
    Chery ye tu kaka diyenlerin adim gibi eminim ki cogu imkani olsa 10 yasindan fazla mercedes e bmw ye sirf ismi icin 30-40 bin lirayi bayilmakta tereddut etmeyeceklerine eminim ... Boyle bir milletiz ...
    NCAP cok ayri bir tartisma konusu ama euro ncap yapilanmasi belli, testleri belli ve bence gercek hayatta gercek trafigi ve guvenligi ne kadar simule edebildigi de mechul ... Ha hic mi olmamali elbette fikir vermesi acisindan bu tur testler gereklidir ama ncap im benim biricik sevgilim durumlari da pazarlama taktikleri ile zihinlere sokulan bir olgu haline geldi ...
    iscilik, malzeme kalitesi vs vs tamam ama yok ncap yok plastik kalitesi yok su yok bu diyip somurulmeyi de bu kadar savunan bir toplum olma yolunda ilerlememiz dusunduruyor ...
    Misal bir uzakdogu model ncap a girmemisse teneke kutusu oluveriyor yorumlarda ... ama dodge, chrysler gibi sayamayacagimiz kadar cok modeli olan markalarin bir ya da 2 modeli ya girmis ya girmemis eu ncap a ama bu markalara kimse kola kutusu demiyor ... Yani anlatmak istedigim onyargilar ...
    Bir diger ornek sportage-sorento, hyundai markasi vs ornekler cogaltilabilir, ulkemize girdiginde ilk almaya baslayanlara, fikir soranlara da ayni bu basliktaki cevaplar veriliyordu ... sorento mu yaw birak dandik kore mali, kalitesiz, uyduruk vs vs seklinde akla gelebilecek her tur hakaret edildi ... simdi bakiyorum sorento ayni dimaglar tarafindan pek bir ovuluyor ...
    Ha diyebilirsiniz zaman gecti kendini kanitladi vs vs .... o zaman bende derim ki; ne oldugunu bilmediginiz araca demek ki ha babam saldirmamak, hakaret etmemek lazimmis ...
    Yalniz birazda bende bu saldirilarin arkasinda sanki fiyatlar buyuk onem tasiyormus izlenimi var ... misal Tiggo konu ise adim gibi eminin chery misal chrysler ile anlasip bunu chrysler icin uretse adi da chrysler Miggo olsa, fiyati da 60 bin olsa ... tamam plastik kalitesi su bu tartisilir ama kimse, "kacin, teneke-kola kutusu, tuttugun elinde kalir, servisten cikamazsin" vs vs tarzi hakaret etmezdi ... Sanirim bu sundan kaynaklaniyor toplumdaki akisa kendini kaptirip 30-40 bin araliginda bir avrupa otomobil almis ya da alacak olan, almis-almak zorunda kalanlarin ... 35 liraya bir SUV a binilebilir olmasina tepkileri de var altta ... 30 bine ciplak donanimsiz bir otomobil alanin 25 bine full bir otomobil alinabiliyor olmasina isyani var sanki altta ...
    Her seyden once bahsi gecenler 3 yil 100.000 km garantili araclar ... Ha servis yetkin olur mu, parca sorunu olur mu, servis yayginligi ne olacak vs vs tartisilabilir ama gordugm kadari ile yorumlar bunun cok otesinde ...
    Ha cinliler babam degil, her yaptiklari ya da otomobil ise konumuz yaptiklari otomobiller muhtesem, en performansli, en kaliteli, en guvenli vs gibi bir iddiam ya da dusuncem yok ... olmazda ... lakin birseyleri degerlendirir iken genis acidan bakabilmek ve objektif olabilmek onemli ... Kisaca cin mali diye ederinden satilana tu kaka deme konusunda cigirtkanlik yapanlarin, ederi belki 40 bilemedin 50 bin olani 70 bin e gecirene de ooo cok kaliteli diyip opulmeyi de marifet saymamalarini beklerim ...

    Alıntıları Göster
    Tabi yav ne diye bmw audi alıyonuz layn, chery alın olum chery adamın sinirini bozmayın, euro ncap ne la gerçek trafik değil o, gerçek çapışmada chery ayırır, içindeki hele türkse hiç bi şey olmaz, hade dağılın asabımı bozmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    Tabi yav ne diye bmw audi alıyonuz layn, chery alın olum chery adamın sinirini bozmayın, euro ncap ne la gerçek trafik değil o, gerçek çapışmada chery ayırır, içindeki hele türkse hiç bi şey olmaz, hade dağılın asabımı bozmayın

    Alıntıları Göster
    Güvenlidir değildir bilemiyorum. Bizim insanımız yıllarca Şahin'e Doğan'a bindi ve hala da binenler var. Chery'nin Euroncap performansı çok da önemli değildir bence onlar için.

    Yalnız bir de olayın şu yönünü unutmamamak gerekir.

    Yarın Chery firmasının Türkiye distribütörü kalmadığında veya şirket kapandığında, Chery sahibi insanların bir zamanların Proton, Rover sahipleri gibi ortada kalmayacağını kim garanti edebilir.

    Ayrıca yollarda 1 gün içinde 2 tane farklı Chery görmüş değilim, bu da aracın fazla satılmadığını gösteriyor.

    35 milyara alacağın Chery'i 2 sene sonra 20 milyara satabileceğin meçhul bence şu an. Bu firmanın Türkiye'de oturması için en azından 3-4 yıl gerekli bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 20 Kasım 2008; 23:25:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FX35

    Güvenlidir değildir bilemiyorum. Bizim insanımız yıllarca Şahin'e Doğan'a bindi ve hala da binenler var. Chery'nin Euroncap performansı çok da önemli değildir bence onlar için.

    Yalnız bir de olayın şu yönünü unutmamamak gerekir.

    Yarın Chery firmasının Türkiye distribütörü kalmadığında veya şirket kapandığında, Chery sahibi insanların bir zamanların Proton, Rover sahipleri gibi ortada kalmayacağını kim garanti edebilir.

    Ayrıca yollarda 1 gün içinde 2 tane farklı Chery görmüş değilim, bu da aracın fazla satılmadığını gösteriyor.

    35 milyara alacağın Chery'i 2 sene sonra 20 milyara satabileceğin meçhul bence şu an. Bu firmanın Türkiye'de oturması için en azından 3-4 yıl gerekli bence.

    Alıntıları Göster
    Eski filmleri izlerken bazen görürsünüz. 1985-90 lı yıllarda japon malları aynen bugün çin mallarının olduğu gibiydi.(bkz.Geleceğe dönüş 2) Fakat birde şimdiki durumuna bakın.Elektronik dediğinizde aklımıza ilk gelen markalar japonyadan...Araçlarda da bu segmentte mesela Rav4...

    Güvenlikten bahsetmişsiniz.En basitinden piyasada bolca bulunan 2000-2002 Land rover Freelander Euro NCAP testlerinde 1 yıldızda kalmış.Fakat 2.elde bolca kullanılıyor.Chery nin daha kötü olduğunu sanmıyorum..İşte link hemen aşağıda...

    http://www.euroncap.com/tests/land_rover_freelander_2002/142.aspx

    Merak etmeyin yıllardır bindiğimiz kuşgillerden 10 kat iyidir güvenliği.Mesela fiat palio ya bakın 21 bin ytl ye satılıyordu sıfırı bir zamanlar sanırım.Bir kazasını gördüm tam bir facia resmen araç tanınmıyordu.

    Ayrıca bu araçlar 3 yıl garantili değilmi.Biraz araştırın bakın Bazı bayiler 24 saatte parça garantisi altında satıyor.60 ülkede satılan aracın firması nasıl birden batıp ortadan yok olabilirki. Ayrıca kanunen 10 yıl parça üretme zorunluluğu vardır.Yoksa hiçbir ülkede satamaz.

    Eğer bu araçların satışların binleri bulursa ki şuanda 1750 adet diyor mermerler otomotiv(ne kadar doğru bilmiyorum) o zaman araçların daha da üzerine düşüp daha da geliştireceklerdir.Ve bu sayede rekabet artacak markalar bir çok özelliği standart haline getirecektir.Mesela biz en son 0km VW polo almıştık basicline ile trenline arasında 1500 ytl falan fark vardı.ekstra donanımı neymiş ? trendline da paspas lar varmış bide arka cam otomatikmiş.Tam bir şımarıklık işte.

    25 bin ytl param var.Uzun zamandır 2000 model Honda C-RV lere bakıyordum. Ama son zamanlarda aklım chery ye gitmeye başladı.Krediyle tamalayıp almayı düşünüyorum.


    Bir üst mesajda arkadaşım 1 gün içinde 2 tane farklı chery görmüş değilim diyor.Çünkü memleketimizde para kazanmak çok zor.Herkez araba alırken korkuyor,herkes birbirinden bekliyor. Birileri cesaret edip almalı ki etrafımızdaki şımarık markaların burnu biraz sürtülsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç

    Eski filmleri izlerken bazen görürsünüz. 1985-90 lı yıllarda japon malları aynen bugün çin mallarının olduğu gibiydi.(bkz.Geleceğe dönüş 2) Fakat birde şimdiki durumuna bakın.Elektronik dediğinizde aklımıza ilk gelen markalar japonyadan...Araçlarda da bu segmentte mesela Rav4...

    Güvenlikten bahsetmişsiniz.En basitinden piyasada bolca bulunan 2000-2002 Land rover Freelander Euro NCAP testlerinde 1 yıldızda kalmış.Fakat 2.elde bolca kullanılıyor.Chery nin daha kötü olduğunu sanmıyorum..İşte link hemen aşağıda...

    http://www.euroncap.com/tests/land_rover_freelander_2002/142.aspx

    Merak etmeyin yıllardır bindiğimiz kuşgillerden 10 kat iyidir güvenliği.Mesela fiat palio ya bakın 21 bin ytl ye satılıyordu sıfırı bir zamanlar sanırım.Bir kazasını gördüm tam bir facia resmen araç tanınmıyordu.

    Ayrıca bu araçlar 3 yıl garantili değilmi.Biraz araştırın bakın Bazı bayiler 24 saatte parça garantisi altında satıyor.60 ülkede satılan aracın firması nasıl birden batıp ortadan yok olabilirki. Ayrıca kanunen 10 yıl parça üretme zorunluluğu vardır.Yoksa hiçbir ülkede satamaz.

    Eğer bu araçların satışların binleri bulursa ki şuanda 1750 adet diyor mermerler otomotiv(ne kadar doğru bilmiyorum) o zaman araçların daha da üzerine düşüp daha da geliştireceklerdir.Ve bu sayede rekabet artacak markalar bir çok özelliği standart haline getirecektir.Mesela biz en son 0km VW polo almıştık basicline ile trenline arasında 1500 ytl falan fark vardı.ekstra donanımı neymiş ? trendline da paspas lar varmış bide arka cam otomatikmiş.Tam bir şımarıklık işte.

    25 bin ytl param var.Uzun zamandır 2000 model Honda C-RV lere bakıyordum. Ama son zamanlarda aklım chery ye gitmeye başladı.Krediyle tamalayıp almayı düşünüyorum.


    Bir üst mesajda arkadaşım 1 gün içinde 2 tane farklı chery görmüş değilim diyor.Çünkü memleketimizde para kazanmak çok zor.Herkez araba alırken korkuyor,herkes birbirinden bekliyor. Birileri cesaret edip almalı ki etrafımızdaki şımarık markaların burnu biraz sürtülsün.

    Alıntıları Göster
    chery nin Euro NCAP a girmemesinin sebebi belkide avrupalı iş adamlarının işine gelmemesidir.Sonuçta bir çok firma çinlileri rekabeti arttırdıkları için sevmiyor.Birde NCAP tan başarılı olarak alnının akıyla çıksalar demek ki dünya daki diğer firmalar için büyük rakib olacaklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç

    chery nin Euro NCAP a girmemesinin sebebi belkide avrupalı iş adamlarının işine gelmemesidir.Sonuçta bir çok firma çinlileri rekabeti arttırdıkları için sevmiyor.Birde NCAP tan başarılı olarak alnının akıyla çıksalar demek ki dünya daki diğer firmalar için büyük rakib olacaklar.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Şuan Chery markası ve modelleri hakkında yorum yapan tüm arkadaşlara sesleniyorum mutlak suretle etrafınızda,mahallenizde yada aileniz birileri bu araçları test etmiş yada satın almışlardır...Şimdi bu yorumlarınıza özür niyetinde yeni yorumlarınızı bekliyorum... foruma yeni üye oldum sayılır ve Chery kullanıcısıyım ancak inanın otomobilden anlamasam yada gerçekten saf bir yapım olsa şu yazdıklarınızdan sonra bırakın Chery araç almayı otomobillerden soğurdum... şuan Türkiyede toplam Chery satışı 2400ü geçti ve ikinci elde araç satışı yapılan siteleri bir inceleyin maksimım 15-20 araç bulacaksınız yani satılan her 120 araçtan 1 tanesi satışta neden satıyorsun sorularından bıkan saraç sahipleri artık ilanlarında araçtan memnun ekonomik nedenler vs.vs. şeklinde açıklama yazmışlar neredeyse %100 müşteri memnuniyeti diyebiliriz yılların firmaları olan Renault firmasında mais yıllık hedefi %75 Audi %65 vs.vs. ne demek istediğimi anlatabildim mi?? ayrıca peşinen konuşan ve bu forumda uzun süredir yorumcu olarak geçinen arkadaşlar!!! Şunu bilin ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren bir firma yine ülkemize yatırım yaparak isdihtam sağlayarak doğu ağırlıklı olarak isdihtam yaratan bir projeye kalkışıyorlar , ülkemize fabrika yatırımı için düğmeye basıyorlar ve burada yazılan yorumlar ;
    aaaa Çin ıgghh Tüüü kaka ıykk şeklinde komik ve tamamen ön yargılı yani burada geyik olsun diye yazacağınız herşey artık modern teknolojiye aşikar ülkemizin insanlarını doğrudan etkilediği gibi maalesef bu işten ekmek yiyenlerin de ekmeklerine taş koymak anlamına , ve bu araç sahibi insanlarında Cahil,görgüsüz vs.vs. oldukları anlamlarını taşır...
    bir kere boş zamanlarınızda burada markalar,otomobiller üzerinde yorum yaparken bu işlerin resmi prosedürleri bilen;
    1) Avrupa standartlarında Sizin çarpışma testi dediğiniz olaylar aslında "Europen Type Approval" yani Avrupa Tip onay testleridir. içinde Çarpışma testleri dahil tam 54 noktadan her marka ve model araca ( Avrupa Dışında imal edilen) uygulanır.www.vca.gov.uk
    2) bu testlerin muhattabı Euroncap değil VCA,TUV ve RDW isimli Avrupa Birliğinin Resmi kuruluşlarıdır. unutmayın Euroncap bir reklam kuruluşu olup ufak bir araştırma ile çoğu ülkede de bayilerinin olduğunu görebilirsiniz. cncap,jncap vs.vs..
    3)insan hayatını bu 3 kuruluş yıldızlar ile değil (3 Yıldız,5 Yıldız vs.v.s) "Evet" ve "hayır" şeklinde neticelendirir,yani 3 yıldız aldın aferin değil, avrupa standartlarında mı değil mi? sorularına cevap alınır. Bu belge numaraları vca sitesinde tek tek ayrıntılı olarak bulunur.
    4) Herhangi bir testten Hayır cevabı alınan bir araç revize edilerek yine 1. testen başlanarak test edilir yani 37.teste hayır aldığı zaman kaldığı yerden değil (buda Avrupa Birliğinin Ciddiyetini kanıtlar)
    5) bu testlerin hepsinden Onay alan araç Tip Onay Belgesi ile Ülkesinin Ticaret bakanlığına İthaalat belgesi için başvuruda bulunur, daha sonra Avrupa'da yapılan testlerin ardından araç Bizde TSE mühendisleri tarafından tekrardan ayrıntılı bir şekilde kontrollerden geçirilir en sonunda da onay alması durumunda İthaalat izni alınır ve araçlar ithal edilebilinir..

    kısadan hisse burada yazdıklarınız hem kendi Ülkemizin Bürokrasisine hemde Avrupa Birliği Yasalarına aykırıdır..
    Diyeceğim son söz de Bir konuda hakkında Yazmak var , Bilerek Yazmak var
    Saygılarımla ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgdas -- 21 Kasım 2008; 18:13:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgdas

    Arkadaşlar Şuan Chery markası ve modelleri hakkında yorum yapan tüm arkadaşlara sesleniyorum mutlak suretle etrafınızda,mahallenizde yada aileniz birileri bu araçları test etmiş yada satın almışlardır...Şimdi bu yorumlarınıza özür niyetinde yeni yorumlarınızı bekliyorum... foruma yeni üye oldum sayılır ve Chery kullanıcısıyım ancak inanın otomobilden anlamasam yada gerçekten saf bir yapım olsa şu yazdıklarınızdan sonra bırakın Chery araç almayı otomobillerden soğurdum... şuan Türkiyede toplam Chery satışı 2400ü geçti ve ikinci elde araç satışı yapılan siteleri bir inceleyin maksimım 15-20 araç bulacaksınız yani satılan her 120 araçtan 1 tanesi satışta neden satıyorsun sorularından bıkan saraç sahipleri artık ilanlarında araçtan memnun ekonomik nedenler vs.vs. şeklinde açıklama yazmışlar neredeyse %100 müşteri memnuniyeti diyebiliriz yılların firmaları olan Renault firmasında mais yıllık hedefi %75 Audi %65 vs.vs. ne demek istediğimi anlatabildim mi?? ayrıca peşinen konuşan ve bu forumda uzun süredir yorumcu olarak geçinen arkadaşlar!!! Şunu bilin ülkemizde yıllardır faaliyet gösteren bir firma yine ülkemize yatırım yaparak isdihtam sağlayarak doğu ağırlıklı olarak isdihtam yaratan bir projeye kalkışıyorlar , ülkemize fabrika yatırımı için düğmeye basıyorlar ve burada yazılan yorumlar ;
    aaaa Çin ıgghh Tüüü kaka ıykk şeklinde komik ve tamamen ön yargılı yani burada geyik olsun diye yazacağınız herşey artık modern teknolojiye aşikar ülkemizin insanlarını doğrudan etkilediği gibi maalesef bu işten ekmek yiyenlerin de ekmeklerine taş koymak anlamına , ve bu araç sahibi insanlarında Cahil,görgüsüz vs.vs. oldukları anlamlarını taşır...
    bir kere boş zamanlarınızda burada markalar,otomobiller üzerinde yorum yaparken bu işlerin resmi prosedürleri bilen;
    1) Avrupa standartlarında Sizin çarpışma testi dediğiniz olaylar aslında "Europen Type Approval" yani Avrupa Tip onay testleridir. içinde Çarpışma testleri dahil tam 54 noktadan her marka ve model araca ( Avrupa Dışında imal edilen) uygulanır.www.vca.gov.uk
    2) bu testlerin muhattabı Euroncap değil VCA,TUV ve RDW isimli Avrupa Birliğinin Resmi kuruluşlarıdır. unutmayın Euroncap bir reklam kuruluşu olup ufak bir araştırma ile çoğu ülkede de bayilerinin olduğunu görebilirsiniz. cncap,jncap vs.vs..
    3)insan hayatını bu 3 kuruluş yıldızlar ile değil (3 Yıldız,5 Yıldız vs.v.s) "Evet" ve "hayır" şeklinde neticelendirir,yani 3 yıldız aldın aferin değil, avrupa standartlarında mı değil mi? sorularına cevap alınır. Bu belge numaraları vca sitesinde tek tek ayrıntılı olarak bulunur.
    4) Herhangi bir testten Hayır cevabı alınan bir araç revize edilerek yine 1. testen başlanarak test edilir yani 37.teste hayır aldığı zaman kaldığı yerden değil (buda Avrupa Birliğinin Ciddiyetini kanıtlar)
    5) bu testlerin hepsinden Onay alan araç Tip Onay Belgesi ile Ülkesinin Ticaret bakanlığına İthaalat belgesi için başvuruda bulunur, daha sonra Avrupa'da yapılan testlerin ardından araç Bizde TSE mühendisleri tarafından tekrardan ayrıntılı bir şekilde kontrollerden geçirilir en sonunda da onay alması durumunda İthaalat izni alınır ve araçlar ithal edilebilinir..

    kısadan hisse burada yazdıklarınız hem kendi Ülkemizin Bürokrasisine hemde Avrupa Birliği Yasalarına aykırıdır..
    Diyeceğim son söz de Bir konuda hakkında Yazmak var , Bilerek Yazmak var
    Saygılarımla ,

    Alıntıları Göster
    cgdas gerçekten güzel yazmışsın. Bilmediğim birçok şeyi öğrenmiş oldum bende

    Diğer chery konusunda da yazmıştım ben bir chery veya başka bir çin arabası sahibi değilim. Ayrıca hakkında çok fazla şey de bilmiyorum. Ama önyargı konusunda arkadaşların yanlış yaptığını söylemiştim. Bilmedikleri şeyler hakkında çok yorum yaptılar. Herşeyi geçtim birde bu araçlar euroncap'a falan girerde iyi bir not alırsa o arkadaşların nasıl bir halde olacağını merak ederdim açıkçası Ben açıkça söylüyorum tam tersi de olabilir. Bu araç tam bir fiyasko da olabilir ama bilmiyorum. Bilmediğim şey hakkında da yorum yapmam. Araçla ilgili bildiğim şeyler bence görünüş olarak güzel açıkça belirteyim. İşçilik kötü bana göre. Tek soru işareti güvenlik sanırım buna göre fakat belli bir standartın altında olan bir aracı da satamazlar görüşündeyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    Tabi yav ne diye bmw audi alıyonuz layn, chery alın olum chery adamın sinirini bozmayın, euro ncap ne la gerçek trafik değil o, gerçek çapışmada chery ayırır, içindeki hele türkse hiç bi şey olmaz, hade dağılın asabımı bozmayın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Tabi yav ne diye bmw audi alıyonuz layn, chery alın olum chery adamın sinirini bozmayın, euro ncap ne la gerçek trafik değil o, gerçek çapışmada chery ayırır, içindeki hele türkse hiç bi şey olmaz, hade dağılın asabımı bozmayın


    Arkadaşım alay eder gibi konuşmanın bir alemi yok. Unutmaki nick'inde yazan Porshe 911GT3 bu modeli ancak 20 sene sonra alabilirsin oda belki, bununda sebebi her tarafını bu markalarla süsleyen insanların bu araçlara olduğundan fazla değer verip (tabiki Porshe dünyada çok iyi bir marka) yüceltmesinden biz insanlarında sadece hayal olarak görmemizi sağlıyor o yüzden sen hayaller aleminde olmaya devam et birgün bu araca sahip olursunda "ARAÇ" 30 yaşındayken bol bol Euroncap testlerini izler ne sağlam araba der binersin ama bu araca ancak 30 sene sonra sahip olabilirsin sakın unutma, şimdi o arabayı alacağın seneleri hayal et çamur atmayı bırak!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Tabi yav ne diye bmw audi alıyonuz layn, chery alın olum chery adamın sinirini bozmayın, euro ncap ne la gerçek trafik değil o, gerçek çapışmada chery ayırır, içindeki hele türkse hiç bi şey olmaz, hade dağılın asabımı bozmayın


    Arkadaşım alay eder gibi konuşmanın bir alemi yok. Unutmaki nick'inde yazan Porshe 911GT3 bu modeli ancak 20 sene sonra alabilirsin oda belki, bununda sebebi her tarafını bu markalarla süsleyen insanların bu araçlara olduğundan fazla değer verip (tabiki Porshe dünyada çok iyi bir marka) yüceltmesinden biz insanlarında sadece hayal olarak görmemizi sağlıyor o yüzden sen hayaller aleminde olmaya devam et birgün bu araca sahip olursunda "ARAÇ" 30 yaşındayken bol bol Euroncap testlerini izler ne sağlam araba der binersin ama bu araca ancak 30 sene sonra sahip olabilirsin sakın unutma, şimdi o arabayı alacağın seneleri hayal et çamur atmayı bırak!!

    Alıntıları Göster
    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 911GT3 -- 21 Kasım 2008; 18:10:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın


    Aracı iyice bir incele, test et veya test edenlerden kullananlardan bilgi al ön yargılı davranma bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Contra07 -- 21 Kasım 2008; 18:14:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Bence sen de o saçma sapan markayı; adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle ve somut verilerle kötüle bakalım nasıl kötüleyeceksin merak ettim

    Benim bildiğim otomobil bölümü gitmiş bambaşka bir bölüm gelmiş buraya ki ben 2006 üyesiyim o kadar eski de değil yani. 2005'ten beri bu forumun otomobil bölümünü incelerim. Çok bilgi edinmiştim bu bölümden. Şimdiki haline bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Alıntıları Göster
    arkadaşım gerekli belgeli açıklamaları sizlere yukarıda yazdığımı düşünüyorum. İnsanlara Güvenin yok isede verdiğim adresi bir incele derim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgdas -- 21 Kasım 2008; 18:20:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harimole

    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Bence sen de o saçma sapan markayı; adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle ve somut verilerle kötüle bakalım nasıl kötüleyeceksin merak ettim

    Benim bildiğim otomobil bölümü gitmiş bambaşka bir bölüm gelmiş buraya ki ben 2006 üyesiyim o kadar eski de değil yani. 2005'ten beri bu forumun otomobil bölümünü incelerim. Çok bilgi edinmiştim bu bölümden. Şimdiki haline bakın.

    Alıntıları Göster
    üzgünüm bende yeni üyeyim ama dediğin gibi baya bi dağınık site burası ama bilinçli kullanıcılar ile burayı düzeltmek bizim elimizde tabii bir de adminlerin:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: greatchecker


    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın

    Bence sen de o saçma sapan markayı; adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle ve somut verilerle kötüle bakalım nasıl kötüleyeceksin merak ettim

    Benim bildiğim otomobil bölümü gitmiş bambaşka bir bölüm gelmiş buraya ki ben 2006 üyesiyim o kadar eski de değil yani. 2005'ten beri bu forumun otomobil bölümünü incelerim. Çok bilgi edinmiştim bu bölümden. Şimdiki haline bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contra07

    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    @Contra07 saçma sapan markayı savunacağınıza adam gibi belgeyle, bilimsel testlerle, somut verilerle konuşun, oturduğunuz yerden abuk subuk şeyler yazmayın


    Aracı iyice bir incele, test et veya test edenlerden kullananlardan bilgi al ön yargılı davranma bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma!!

    Alıntıları Göster
    Gördüm arabanın içini inceledim inanılmaz adi, malzeme kalitesi mi dersin birleşme yerimi... ucuz olur iç malzemeden kısılır kabul ederim ama bu markanın genel müdürü çıkıpta araçlarımızı ncap'e sokmayız ama kafa kafaya çarpıştırın birşey olmaz garantisi biziz derse (AMS dergisi bu ay röpörtajı var) ben o araca azıma geleni söylerim, ne yapıcam ben nasıl güvenicem araca alıp lunaparka gidip çarpıştırıcam mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    Gördüm arabanın içini inceledim inanılmaz adi, malzeme kalitesi mi dersin birleşme yerimi... ucuz olur iç malzemeden kısılır kabul ederim ama bu markanın genel müdürü çıkıpta araçlarımızı ncap'e sokmayız ama kafa kafaya çarpıştırın birşey olmaz garantisi biziz derse (AMS dergisi bu ay röpörtajı var) ben o araca azıma geleni söylerim, ne yapıcam ben nasıl güvenicem araca alıp lunaparka gidip çarpıştırıcam mı

    Alıntıları Göster
    dostum yanlış anlamaz ve sinirlenmez isen otomobil kullanıcılığın dışında sektör hakkında bir bilgin varmı? ve ne araç kullanıyorsun?
    Ayrıca Bir yöneticinin yapmış olduğu açıklamayı baz alarak markaya bu kadar belden aşağıya vurma hakkı maalsef senin değil...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Gördüm arabanın içini inceledim inanılmaz adi, malzeme kalitesi mi dersin birleşme yerimi... ucuz olur iç malzemeden kısılır kabul ederim ama bu markanın genel müdürü çıkıpta araçlarımızı ncap'e sokmayız ama kafa kafaya çarpıştırın birşey olmaz garantisi biziz derse (AMS dergisi bu ay röpörtajı var) ben o araca azıma geleni söylerim, ne yapıcam ben nasıl güvenicem araca alıp lunaparka gidip çarpıştırıcam mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgdas -- 21 Kasım 2008; 18:27:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    Gördüm arabanın içini inceledim inanılmaz adi, malzeme kalitesi mi dersin birleşme yerimi... ucuz olur iç malzemeden kısılır kabul ederim ama bu markanın genel müdürü çıkıpta araçlarımızı ncap'e sokmayız ama kafa kafaya çarpıştırın birşey olmaz garantisi biziz derse (AMS dergisi bu ay röpörtajı var) ben o araca azıma geleni söylerim, ne yapıcam ben nasıl güvenicem araca alıp lunaparka gidip çarpıştırıcam mı

    Alıntıları Göster
    Neyse ben anladım bir avauç chery sahibi kendi aranızda okey çeviriyorsunuz burada, bununla birlikte arabam namusumdur mantığıyla hareket ediyorsunuz.... Birde yanında mazdayı mahveden grubun çalışanları olunca tam parti havası olur heralde. Ben karışmıyım ne haliniz varsa görün.

    Ha bu arada gerçekten teknik birşeyler tartışmak izterseniz buyrun genel otomobik bölümüne konu açın, hep birlikte görelim kim ne biliyormuş kim ne bilmiyormuş.. hayde size kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.