Şimdi Ara

ARABAM GAZ YEMİYOR???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
2
Favori
142.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akşam üstü ışıklardan kalkış yaptıktan hemen sonra araçta inanılmaz bir hantallık başladı.Gaza basıyorum devir saati yükseliyor ama araba hızlanmıyor ayrıca arada bir tak diye bir ses geliyor ve rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor.Hemen servise gittim ama servis kapatmak üzere olduğu için yarın gel dedi biraz ısrardan sonra arabaya binip kontrol ettiler.Ya bobinler yada enjeksiyondan kaynaklanıyor olabilir yarın getirin iyice araştıralım dediler.
    Bu tip bir sorunla karşılaşan varmı aklıma gelen ilk şey kelebek kutusundan kaynaklanıyor mu acaba dedim.
    Moralim çok bozuldu durduk yere masraf çıkarmasa bari araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi red_power -- 23 Nisan 2008; 19:49:22 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: makifozcan

    Yüksek ihtimalle bobinlerdir. Titreme bendede olmuştu ve gittim tek bobin değiştiler, aynı şey 1 er ay aralıklarla oldu ve 3. ayın sonunda 4 bobini değiştirdim, canavar gibi oldu.
    bence durumun varsa 4 bobinide değiştir. Tanesi sanırım 75-80 ytl dir. gaz yememe olayı da vardı ama çok fazla değildi. Belki senin 1 değil birkaç bobin gitmiştir. Ayrıca bende öyle TAK diye ses gelmiyordu ama umarım ucuza kurtulursun kardeş.

    quote:

    rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor


    Alıntıları Göster
    devir yükseliyorsa debriyaj kaçırmaya başlamıştır , bobinden olsa devir yükselmez ,aksine araba tekler
  • İLK DEFA DUYUYORUM
    GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker3838

    İLK DEFA DUYUYORUM
    GEÇMİŞ OLSUN KARDEŞ
    Teşekkürler.
    Bende eve gelene kadar zaten kafaları yiyecektim devir saati yükseliyor araba hızlanmıyor sanki arkadan birşey çekiyor gibi arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_power

    Teşekkürler.
    Bende eve gelene kadar zaten kafaları yiyecektim devir saati yükseliyor araba hızlanmıyor sanki arkadan birşey çekiyor gibi arabayı.

    Alıntıları Göster
    Yüksek ihtimalle bobinlerdir. Titreme bendede olmuştu ve gittim tek bobin değiştiler, aynı şey 1 er ay aralıklarla oldu ve 3. ayın sonunda 4 bobini değiştirdim, canavar gibi oldu.
    bence durumun varsa 4 bobinide değiştir. Tanesi sanırım 75-80 ytl dir. gaz yememe olayı da vardı ama çok fazla değildi. Belki senin 1 değil birkaç bobin gitmiştir. Ayrıca bende öyle TAK diye ses gelmiyordu ama umarım ucuza kurtulursun kardeş.

    quote:

    rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makifozcan

    Yüksek ihtimalle bobinlerdir. Titreme bendede olmuştu ve gittim tek bobin değiştiler, aynı şey 1 er ay aralıklarla oldu ve 3. ayın sonunda 4 bobini değiştirdim, canavar gibi oldu.
    bence durumun varsa 4 bobinide değiştir. Tanesi sanırım 75-80 ytl dir. gaz yememe olayı da vardı ama çok fazla değildi. Belki senin 1 değil birkaç bobin gitmiştir. Ayrıca bende öyle TAK diye ses gelmiyordu ama umarım ucuza kurtulursun kardeş.

    quote:

    rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor


    Alıntıları Göster
    devir yükseliyorsa debriyaj kaçırmaya başlamıştır , bobinden olsa devir yükselmez ,aksine araba tekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    devir yükseliyorsa debriyaj kaçırmaya başlamıştır , bobinden olsa devir yükselmez ,aksine araba tekler

    Alıntıları Göster
    doğru söylüyorsun mendel; ama debriyaj kaçırmış olsada devir yükselir yalnız rölantide titreme yapmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makifozcan

    doğru söylüyorsun mendel; ama debriyaj kaçırmış olsada devir yükselir yalnız rölantide titreme yapmaz.

    Alıntıları Göster
    Geçen hafta 4.bobinimi değiştiren birisi olarak ben de kesin bobinlerden diyebiliyorum.Anlattıklarını birebir dört defa yaşadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Akşam üstü ışıklardan kalkış yaptıktan hemen sonra araçta inanılmaz bir hantallık başladı.Gaza basıyorum devir saati yükseliyor ama araba hızlanmıyor ayrıca arada bir tak diye bir ses geliyor ve rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor.Hemen servise gittim ama servis kapatmak üzere olduğu için yarın gel dedi biraz ısrardan sonra arabaya binip kontrol ettiler.Ya bobinler yada enjeksiyondan kaynaklanıyor olabilir yarın getirin iyice araştıralım dediler.
    Bu tip bir sorunla karşılaşan varmı aklıma gelen ilk şey kelebek kutusundan kaynaklanıyor mu acaba dedim.
    Moralim çok bozuldu durduk yere masraf çıkarmasa bari araç.


    Aynı olay 2003 Clio symbol 1,4 16V aracımda meydana geldi. Belirtiler tıpa tıp sizin aracınızda yaşananlar ile aynıydı. Araç rölantide adeta çırpınıyor, 5 nci vites tamgazda 110 Km/s'i aşmıyordu. Özellikle gaza basıldığında araç inanılmaz bir titreme yapıyordu. Servise götürdüğümde, aracın 2 nci ve 3 ncü bujilerini ateşleyen bobinlerin arızalı olduğu tespit edildi ve değiştirildi. Bobinin tanesi 55 YTL'den 110 YTL ödedim. (Şubat ayında) Bobin değişiminden sonra motor saat gibi oldu.. Zaten bobin arızaları Renault motorlarının klasik hastalığı Renault neden bunu düzeltmez anlamış değilim. Esasında Renault'u protesto etmek lazım arkadaşlar. Bobin gibi bir sorun kendilerine sıklıkla gelmesine ve arızalarla ilgili veri tabanlarında ciddi bir istatistik oluşmasına rağmen, en ufak bir mühendislik değişikliği yok. Bunun adı kolaycılığa kaçıp, milleti kandırmaktır.. Ben kendilerine sadece "Helal olsun (!)" diyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Akşam üstü ışıklardan kalkış yaptıktan hemen sonra araçta inanılmaz bir hantallık başladı.Gaza basıyorum devir saati yükseliyor ama araba hızlanmıyor ayrıca arada bir tak diye bir ses geliyor ve rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor.Hemen servise gittim ama servis kapatmak üzere olduğu için yarın gel dedi biraz ısrardan sonra arabaya binip kontrol ettiler.Ya bobinler yada enjeksiyondan kaynaklanıyor olabilir yarın getirin iyice araştıralım dediler.
    Bu tip bir sorunla karşılaşan varmı aklıma gelen ilk şey kelebek kutusundan kaynaklanıyor mu acaba dedim.
    Moralim çok bozuldu durduk yere masraf çıkarmasa bari araç.


    Aynı olay 2003 Clio symbol 1,4 16V aracımda meydana geldi. Belirtiler tıpa tıp sizin aracınızda yaşananlar ile aynıydı. Araç rölantide adeta çırpınıyor, 5 nci vites tamgazda 110 Km/s'i aşmıyordu. Özellikle gaza basıldığında araç inanılmaz bir titreme yapıyordu. Servise götürdüğümde, aracın 2 nci ve 3 ncü bujilerini ateşleyen bobinlerin arızalı olduğu tespit edildi ve değiştirildi. Bobinin tanesi 55 YTL'den 110 YTL ödedim. (Şubat ayında) Bobin değişiminden sonra motor saat gibi oldu.. Zaten bobin arızaları Renault motorlarının klasik hastalığı Renault neden bunu düzeltmez anlamış değilim. Esasında Renault'u protesto etmek lazım arkadaşlar. Bobin gibi bir sorun kendilerine sıklıkla gelmesine ve arızalarla ilgili veri tabanlarında ciddi bir istatistik oluşmasına rağmen, en ufak bir mühendislik değişikliği yok. Bunun adı kolaycılığa kaçıp, milleti kandırmaktır.. Ben kendilerine sadece "Helal olsun (!)" diyorum..
    Evet doğru, bobin arızası megane nın kronik olayı malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Akşam üstü ışıklardan kalkış yaptıktan hemen sonra araçta inanılmaz bir hantallık başladı.Gaza basıyorum devir saati yükseliyor ama araba hızlanmıyor ayrıca arada bir tak diye bir ses geliyor ve rolantide inanılmaz bir titreme yapıyor.Hemen servise gittim ama servis kapatmak üzere olduğu için yarın gel dedi biraz ısrardan sonra arabaya binip kontrol ettiler.Ya bobinler yada enjeksiyondan kaynaklanıyor olabilir yarın getirin iyice araştıralım dediler.
    Bu tip bir sorunla karşılaşan varmı aklıma gelen ilk şey kelebek kutusundan kaynaklanıyor mu acaba dedim.
    Moralim çok bozuldu durduk yere masraf çıkarmasa bari araç.


    Aynı olay 2003 Clio symbol 1,4 16V aracımda meydana geldi. Belirtiler tıpa tıp sizin aracınızda yaşananlar ile aynıydı. Araç rölantide adeta çırpınıyor, 5 nci vites tamgazda 110 Km/s'i aşmıyordu. Özellikle gaza basıldığında araç inanılmaz bir titreme yapıyordu. Servise götürdüğümde, aracın 2 nci ve 3 ncü bujilerini ateşleyen bobinlerin arızalı olduğu tespit edildi ve değiştirildi. Bobinin tanesi 55 YTL'den 110 YTL ödedim. (Şubat ayında) Bobin değişiminden sonra motor saat gibi oldu.. Zaten bobin arızaları Renault motorlarının klasik hastalığı Renault neden bunu düzeltmez anlamış değilim. Esasında Renault'u protesto etmek lazım arkadaşlar. Bobin gibi bir sorun kendilerine sıklıkla gelmesine ve arızalarla ilgili veri tabanlarında ciddi bir istatistik oluşmasına rağmen, en ufak bir mühendislik değişikliği yok. Bunun adı kolaycılığa kaçıp, milleti kandırmaktır.. Ben kendilerine sadece "Helal olsun (!)" diyorum..
    @red_power;

    Abi bobinin tanesine işçilik dahil 75den fazla verme,ben daha geçen hafta değiştirdim,değişmeyen son bobindi zaten.Sıkma canını,sana birşey olmasın

    @turbox

    Renault artık bobinlerini değiştirdi,içi de değişti dışı da eskilerin dışı açık maviydi yenilerin ise kahverengi.Başka değişecek olan varsa aman haa bence rengine dikkat,hiç olmazsa ustaya bir sorun yenilerin rengi kahverengiymiş bu neden değil diye mavi takmaya kalkarlarsa.

    Mais de Renault da özellikle 2004-05 serisinde kronik arızalı olduğunu kabul etti ki geçen sene 1bobin fiyatına 4ünü birden değişiyorlardı kampanyadan,ama bozulacaktı da ozaman denk gelecekti faydalanacaktık,biz de o şans nerde.Dördünün de parasını ödedik kuzu kuzu.

    Mais'in müşterilere haber vermeyip araçları servise çağırmaması da olayın bir başka acı boyutu...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    @red_power;

    Abi bobinin tanesine işçilik dahil 75den fazla verme,ben daha geçen hafta değiştirdim,değişmeyen son bobindi zaten.Sıkma canını,sana birşey olmasın

    @turbox

    Renault artık bobinlerini değiştirdi,içi de değişti dışı da eskilerin dışı açık maviydi yenilerin ise kahverengi.Başka değişecek olan varsa aman haa bence rengine dikkat,hiç olmazsa ustaya bir sorun yenilerin rengi kahverengiymiş bu neden değil diye mavi takmaya kalkarlarsa.

    Mais de Renault da özellikle 2004-05 serisinde kronik arızalı olduğunu kabul etti ki geçen sene 1bobin fiyatına 4ünü birden değişiyorlardı kampanyadan,ama bozulacaktı da ozaman denk gelecekti faydalanacaktık,biz de o şans nerde.Dördünün de parasını ödedik kuzu kuzu.

    Mais'in müşterilere haber vermeyip araçları servise çağırmaması da olayın bir başka acı boyutu...



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    @red_power;

    Abi bobinin tanesine işçilik dahil 75den fazla verme,ben daha geçen hafta değiştirdim,değişmeyen son bobindi zaten.Sıkma canını,sana birşey olmasın

    @turbox

    Renault artık bobinlerini değiştirdi,içi de değişti dışı da eskilerin dışı açık maviydi yenilerin ise kahverengi.Başka değişecek olan varsa aman haa bence rengine dikkat,hiç olmazsa ustaya bir sorun yenilerin rengi kahverengiymiş bu neden değil diye mavi takmaya kalkarlarsa.

    Mais de Renault da özellikle 2004-05 serisinde kronik arızalı olduğunu kabul etti ki geçen sene 1bobin fiyatına 4ünü birden değişiyorlardı kampanyadan,ama bozulacaktı da ozaman denk gelecekti faydalanacaktık,biz de o şans nerde.Dördünün de parasını ödedik kuzu kuzu.

    Mais'in müşterilere haber vermeyip araçları servise çağırmaması da olayın bir başka acı boyutu...




    Doğru.. Belirttiğiniz gibi yenileri kahverengi. Ancak, Renault'un değişim kampanyası yaptığını sizden öğreniyorum. Zaten Renault'tan farklı bir yaklaşım beklenmezdi. Esasında kendilerinin kafalarına şunu iyi koymaları gerekir: "Türk halkı bir markayı nasıl lider yaptıysa, aynı şekilde tahttan indirmeyi bilir" Opel, Ford veya Toyota gibi markalar olsa, tek tek müşterilerine ulaşır ve durumdan haberdar ederdi. Renault'un rakiplerinden bu anlamda öğreneceği çok şey var. Umarım Renault'tan üst düzey yetkililer de, bu forumu okuyorlardır ve Renault sahiplerinin ne hissettiğini anlıyorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    @red_power;

    Abi bobinin tanesine işçilik dahil 75den fazla verme,ben daha geçen hafta değiştirdim,değişmeyen son bobindi zaten.Sıkma canını,sana birşey olmasın

    @turbox

    Renault artık bobinlerini değiştirdi,içi de değişti dışı da eskilerin dışı açık maviydi yenilerin ise kahverengi.Başka değişecek olan varsa aman haa bence rengine dikkat,hiç olmazsa ustaya bir sorun yenilerin rengi kahverengiymiş bu neden değil diye mavi takmaya kalkarlarsa.

    Mais de Renault da özellikle 2004-05 serisinde kronik arızalı olduğunu kabul etti ki geçen sene 1bobin fiyatına 4ünü birden değişiyorlardı kampanyadan,ama bozulacaktı da ozaman denk gelecekti faydalanacaktık,biz de o şans nerde.Dördünün de parasını ödedik kuzu kuzu.

    Mais'in müşterilere haber vermeyip araçları servise çağırmaması da olayın bir başka acı boyutu...




    Doğru.. Belirttiğiniz gibi yenileri kahverengi. Ancak, Renault'un değişim kampanyası yaptığını sizden öğreniyorum. Zaten Renault'tan farklı bir yaklaşım beklenmezdi. Esasında kendilerinin kafalarına şunu iyi koymaları gerekir: "Türk halkı bir markayı nasıl lider yaptıysa, aynı şekilde tahttan indirmeyi bilir" Opel, Ford veya Toyota gibi markalar olsa, tek tek müşterilerine ulaşır ve durumdan haberdar ederdi. Renault'un rakiplerinden bu anlamda öğreneceği çok şey var. Umarım Renault'tan üst düzey yetkililer de, bu forumu okuyorlardır ve Renault sahiplerinin ne hissettiğini anlıyorlardır.

    Alıntıları Göster
    Kime sorduysam bobinlerdendir kesin dedi.
    Demekki yarın bobinler değişecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_power

    Kime sorduysam bobinlerdendir kesin dedi.
    Demekki yarın bobinler değişecek

    Alıntıları Göster
    Beni,m ayni olay gecen hafta basima geldi.
    Rolantide araba titremeye basladi, gaz yemedi, fazla tuketim yapmaya basladi.
    bobinin birisi hepten bozulmus, 2 tanesi de disa atesleme yapiyormus.
    ucunu birden degistirttim
    toplam 220ytl verdim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xms

    Beni,m ayni olay gecen hafta basima geldi.
    Rolantide araba titremeye basladi, gaz yemedi, fazla tuketim yapmaya basladi.
    bobinin birisi hepten bozulmus, 2 tanesi de disa atesleme yapiyormus.
    ucunu birden degistirttim
    toplam 220ytl verdim..

    Alıntıları Göster
    yüksek ihtimal bobinlerdendir, benzer bir olay bizim araçta da olmuştu yazmıştım buraya da, inşallah çözerler sorununu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend10

    yüksek ihtimal bobinlerdendir, benzer bir olay bizim araçta da olmuştu yazmıştım buraya da, inşallah çözerler sorununu.

    Alıntıları Göster
    eğer bobinlerden ise sakın 4 bobin parası verme bu megane 2 lerin kronik sorunu mais bile kabul etti
    bizim arkadasda gecen hafta bobin arıza oldu sadece 1 bobin parası verdi oda katılım payı eğer senden 4 bobin parası isterlerse verme kabul etmezlerse baskı yap şikayet edecem dava açacam de kuzu gibi sadece 1 bobin parası alırlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cool`

    eğer bobinlerden ise sakın 4 bobin parası verme bu megane 2 lerin kronik sorunu mais bile kabul etti
    bizim arkadasda gecen hafta bobin arıza oldu sadece 1 bobin parası verdi oda katılım payı eğer senden 4 bobin parası isterlerse verme kabul etmezlerse baskı yap şikayet edecem dava açacam de kuzu gibi sadece 1 bobin parası alırlar

    Alıntıları Göster
    kasa farklı olsada aynı motoru kullanıyoruz. benim başımada 5-6 ay önce aşağı yukarı aynı belirtilerle böyle bir olay gelmişti. usta bobin, buji, sübaplar ve yakıt enjektör'ü sıralaması yaptı..bobin ve bujiler sağlam olduğunu söyledi..enjektörleri kontrol etmeden öncede baya bi korkuttu ,"sübaplar'dan ise takım olarak değişir, motorun rektefiye görmesi gerekir" vs diye..sonuç uzun lafın kısası 2 nolu yakıt enjektör'ü çıktı..silindirin birine benzin gitmediğinden dolayıda çekiş düşüklüğü ve kalkışlarda tekleme yapıyormuş..yarı elektronik bir malzeme olduğundan bozulmuş ya da tıkanmış olabilir dedi usta..80-100ytl arası parça fiyatı var..bu tür belirtileri olan sorunlarda bobinler öncelikli kontrol edilir ama sorun başka yerlerdende olabilir..umarım seninkindede büyük birşey çıkmaz.. geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramsay

    kasa farklı olsada aynı motoru kullanıyoruz. benim başımada 5-6 ay önce aşağı yukarı aynı belirtilerle böyle bir olay gelmişti. usta bobin, buji, sübaplar ve yakıt enjektör'ü sıralaması yaptı..bobin ve bujiler sağlam olduğunu söyledi..enjektörleri kontrol etmeden öncede baya bi korkuttu ,"sübaplar'dan ise takım olarak değişir, motorun rektefiye görmesi gerekir" vs diye..sonuç uzun lafın kısası 2 nolu yakıt enjektör'ü çıktı..silindirin birine benzin gitmediğinden dolayıda çekiş düşüklüğü ve kalkışlarda tekleme yapıyormuş..yarı elektronik bir malzeme olduğundan bozulmuş ya da tıkanmış olabilir dedi usta..80-100ytl arası parça fiyatı var..bu tür belirtileri olan sorunlarda bobinler öncelikli kontrol edilir ama sorun başka yerlerdende olabilir..umarım seninkindede büyük birşey çıkmaz.. geçmiş olsun..

    Alıntıları Göster
    Arabayı servisten alalı 1 saat kadar oldu aynı zamnda aracın 45000 bakımıda yapıldı.Aracın gaz yememesinin nedeni bobinleden birinin ateşleme yapamamasıymış.Bakımın dışında 92 ytl bobin parası ve ön balatalar içinde 96 lira alacaklarını söylediler tamam deyip aracı bırakıp çıktım ki yarım saat sonra telefon çaldı veeeeeeee Ozan bey aracınızda değişmesi gerekn başka parçalar da var dediler.Motor takozu ve rot kollarının değişmesi gerektiğini söylediler.Kaç para olduğunu sordum hemen hazır cevap 710 ytl dediler.Geri dönüp konuştum peşinde 650 dediler.Şu anda maddi durumum biraz sıkışık olduğu için rot kollarını 1-2 ay erteledim.İdare edermi diye sordum evet dediler.
    Sonuç olarak 45 bin bakımı,ön balatalar, 1 tane bobin,motor takozu hepsi 410 du ama 330 peşin vererek hallettik.
    Ayrıca Renault paylaşımda yapmadı 1 bobin fiyatına 4 bobin olayınıda sordum hatta maisi aradım her ikiside böyle bir durum söz konusu olmaza dediler.
    Hatta açıkca bobinlerin yavaş yavaş arıza çıkarcağını hazırlıklı olmama gerektiğini belirttiler düşünceli olduklarını gösterdiler yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red_power

    Arabayı servisten alalı 1 saat kadar oldu aynı zamnda aracın 45000 bakımıda yapıldı.Aracın gaz yememesinin nedeni bobinleden birinin ateşleme yapamamasıymış.Bakımın dışında 92 ytl bobin parası ve ön balatalar içinde 96 lira alacaklarını söylediler tamam deyip aracı bırakıp çıktım ki yarım saat sonra telefon çaldı veeeeeeee Ozan bey aracınızda değişmesi gerekn başka parçalar da var dediler.Motor takozu ve rot kollarının değişmesi gerektiğini söylediler.Kaç para olduğunu sordum hemen hazır cevap 710 ytl dediler.Geri dönüp konuştum peşinde 650 dediler.Şu anda maddi durumum biraz sıkışık olduğu için rot kollarını 1-2 ay erteledim.İdare edermi diye sordum evet dediler.
    Sonuç olarak 45 bin bakımı,ön balatalar, 1 tane bobin,motor takozu hepsi 410 du ama 330 peşin vererek hallettik.
    Ayrıca Renault paylaşımda yapmadı 1 bobin fiyatına 4 bobin olayınıda sordum hatta maisi aradım her ikiside böyle bir durum söz konusu olmaza dediler.
    Hatta açıkca bobinlerin yavaş yavaş arıza çıkarcağını hazırlıklı olmama gerektiğini belirttiler düşünceli olduklarını gösterdiler yani

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Arabayı servisten alalı 1 saat kadar oldu aynı zamnda aracın 45000 bakımıda yapıldı.Aracın gaz yememesinin nedeni bobinleden birinin ateşleme yapamamasıymış.Bakımın dışında 92 ytl bobin parası ve ön balatalar içinde 96 lira alacaklarını söylediler tamam deyip aracı bırakıp çıktım ki yarım saat sonra telefon çaldı veeeeeeee Ozan bey aracınızda değişmesi gerekn başka parçalar da var dediler.Motor takozu ve rot kollarının değişmesi gerektiğini söylediler.Kaç para olduğunu sordum hemen hazır cevap 710 ytl dediler.Geri dönüp konuştum peşinde 650 dediler.Şu anda maddi durumum biraz sıkışık olduğu için rot kollarını 1-2 ay erteledim.İdare edermi diye sordum evet dediler.
    Sonuç olarak 45 bin bakımı,ön balatalar, 1 tane bobin,motor takozu hepsi 410 du ama 330 peşin vererek hallettik.
    Ayrıca Renault paylaşımda yapmadı 1 bobin fiyatına 4 bobin olayınıda sordum hatta maisi aradım her ikiside böyle bir durum söz konusu olmaza dediler.
    Hatta açıkca bobinlerin yavaş yavaş arıza çıkarcağını hazırlıklı olmama gerektiğini belirttiler düşünceli olduklarını gösterdiler yani


    Hadi geçmiş olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Arabayı servisten alalı 1 saat kadar oldu aynı zamnda aracın 45000 bakımıda yapıldı.Aracın gaz yememesinin nedeni bobinleden birinin ateşleme yapamamasıymış.Bakımın dışında 92 ytl bobin parası ve ön balatalar içinde 96 lira alacaklarını söylediler tamam deyip aracı bırakıp çıktım ki yarım saat sonra telefon çaldı veeeeeeee Ozan bey aracınızda değişmesi gerekn başka parçalar da var dediler.Motor takozu ve rot kollarının değişmesi gerektiğini söylediler.Kaç para olduğunu sordum hemen hazır cevap 710 ytl dediler.Geri dönüp konuştum peşinde 650 dediler.Şu anda maddi durumum biraz sıkışık olduğu için rot kollarını 1-2 ay erteledim.İdare edermi diye sordum evet dediler.
    Sonuç olarak 45 bin bakımı,ön balatalar, 1 tane bobin,motor takozu hepsi 410 du ama 330 peşin vererek hallettik.
    Ayrıca Renault paylaşımda yapmadı 1 bobin fiyatına 4 bobin olayınıda sordum hatta maisi aradım her ikiside böyle bir durum söz konusu olmaza dediler.
    Hatta açıkca bobinlerin yavaş yavaş arıza çıkarcağını hazırlıklı olmama gerektiğini belirttiler düşünceli olduklarını gösterdiler yani


    Hadi geçmiş olsun..

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun.yalnız bu servisler yok mu..yolar adamı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    geçmiş olsun.yalnız bu servisler yok mu..yolar adamı.

    Alıntıları Göster
    artık bu araçların 45 bini devirdikten sonra sorun çıkardıkları konusunda adım gibi eminim.

    benzer bir olay bizim de başımıza geldi, daha beteriydi daha doğrusu, neyse 45 bin bakımı da yaklaşmıştı, araç arıza var diye servise çekildi fatura 750 ytl ve adamlar beceremediler de üstüne bir o kadar daha masraf açtı.

    diyeceğim şudur ki, kimse bu megane'ları savunmasın bana.

    tekrardan geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.