Şimdi Ara

BMW e30 316i hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
130.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç tip olarak çok hoşuma gitti. almayı tavsiyelerinize göre düşünebilirim. aracın şehirlerarası yakıt tüketimi nasıldır. yedek parça bakım masrafları çok yüksek midir? [japon araçlarına göre(şu an için japon almayı düşünüyorum)] kronik bir rahatsızlığı var mıdır? 316'nın fabrika verileri nedir? klimalı modelleri normalde var mıdır yoksa klima sonradan takılma olabilir mi? (klimalı buldum da) fiyat aralığı için ne dersiniz?



  • e30 kullanan hiç yok mu?
  • e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Prozium

    e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz


    3,16 değilde 3,20 filan 140 bg üstü temiz olduğunu nasıl anlarız ve 90 modelin en dolusu hangi modeldir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Prozium

    e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz



    +1

    Katılmadığım tek nokta M40 motorlu E30 ların kronik problemi akışmetrenin arızalanması ( ki onarımını yaptığını iddia eden tamircilere güvenmeyin) , rolanti ayarlayıcısının arızalanmasıdır

    Çok keyifli bir kullanıma sahip 3.18is i şiddetle tavsiye ederim
    .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SACRED REICH


    quote:

    Orjinalden alıntı: Prozium

    e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz



    +1

    Katılmadığım tek nokta M40 motorlu E30 ların kronik problemi akışmetrenin arızalanması ( ki onarımını yaptığını iddia eden tamircilere güvenmeyin) , rolanti ayarlayıcısının arızalanmasıdır

    Çok keyifli bir kullanıma sahip 3.18is i şiddetle tavsiye ederim
    .

    şiddetle tavsiye ediyorsunda bu arabanın temizliğini nerden anlarız ve özellikleri hakkında bilgiyii nerden edine biliriz 90 moden 3,18 coupe alayım ama ilk bilgi edinmem lazım




  • Alırsınız yanınıza tamircinizi, kaportacınızı yada bu işten anlayan arkadaşınızı incelersiniz alacağınız arabayı. Özellikleri içinde google ı kullan 90 model 3.18 is diye arat.

    yada sana bir tavsiyede daha bulunayım. Bu arabaya sevdan varsa al,sevdan,ilgin ve bilgin yoksa alma ,çünkü bu arabalar 18-20 yaşında arabalar ve sana açacakları problemler maddi anlamda keyifsizlikler yaşatır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SACRED REICH

    Alırsınız yanınıza tamircinizi, kaportacınızı yada bu işten anlayan arkadaşınızı incelersiniz alacağınız arabayı. Özellikleri içinde google ı kullan 90 model 3.18 is diye arat.

    yada sana bir tavsiyede daha bulunayım. Bu arabaya sevdan varsa al,sevdan,ilgin ve bilgin yoksa alma ,çünkü bu arabalar 18-20 yaşında arabalar ve sana açacakları problemler maddi anlamda keyifsizlikler yaşatır.

    alıp sağlam bi bakım yaptırsak zaten öyle iş için değil zewk için alıcam alırsam
  • Ben de bir tavsiyede bulunayım; sen bu arabayı alma..


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT


    quote:

    Orjinalden alıntı: SACRED REICH

    Alırsınız yanınıza tamircinizi, kaportacınızı yada bu işten anlayan arkadaşınızı incelersiniz alacağınız arabayı. Özellikleri içinde google ı kullan 90 model 3.18 is diye arat.

    yada sana bir tavsiyede daha bulunayım. Bu arabaya sevdan varsa al,sevdan,ilgin ve bilgin yoksa alma ,çünkü bu arabalar 18-20 yaşında arabalar ve sana açacakları problemler maddi anlamda keyifsizlikler yaşatır.

    alıp sağlam bi bakım yaptırsak zaten öyle iş için değil zewk için alıcam alırsam
  • E30 kada 325 e binmiş tim böle bi zevk olamaz , harika bi aletti , esp asr falan olmadığından araba adeta yolda dans ediyordu , 3. viteste patinaj çekiyordu ama artık bu araçlar 20 yıllık oldu temizini bulmak nerdeyse imkansız ,,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serty23

    E30 kada 325 e binmiş tim böle bi zevk olamaz , harika bi aletti , esp asr falan olmadığından araba adeta yolda dans ediyordu , 3. viteste patinaj çekiyordu ama artık bu araçlar 20 yıllık oldu temizini bulmak nerdeyse imkansız ,,

    var ama almanyada getiremiyorum 3,30 yapılmış bi makine acayip zewkli kullanısı var gaza basmanla kaybolmak bir gibi oluo bide yollar tmiz on numara adeta
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SACRED REICH


    quote:

    Orjinalden alıntı: Prozium

    e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz



    +1

    Katılmadığım tek nokta M40 motorlu E30 ların kronik problemi akışmetrenin arızalanması ( ki onarımını yaptığını iddia eden tamircilere güvenmeyin) , rolanti ayarlayıcısının arızalanmasıdır

    Çok keyifli bir kullanıma sahip 3.18is i şiddetle tavsiye ederim
    .


    Bmw'nin M40 motorlarda kullandığı akışmetre bosh markadır ve kolay kolay arıza vermez. Akışmetrenin BMW'de kronik arıza olarak gözükmesinin tek sebebi 1988'den itibaren bütün motorlarının mpi olmasıdır ki bu da 20 yıldır bütün araçlarında akışmetre olduğunu gösterir. Konuya bu açıdan bakmak lazım diye düşünüyorum. O yıllarda bu teknoloji ile üretim yapan marka neredeyse yoktur. 20 yıl süreyle kullanılan elektronik bir parçanın da zamanla arıza vermesi de normaldir. BMW parçalarının hepsinin üzerinde logo ve imal tarihini görebilirsiniz. 1993 e36 sahibiyim, akışmetremin imal tarihine özellikle baktım ve 1993 olduğunu gördüm yine de sorunsuz kullanıyorum. Bi yerden duyduğuma göre transporter'ların akışmetrelerinin periyodik olarak 6 yılda bir değiştirilmesi gerekiyormuş, bu açıdan bakarsak 20 yılda arıza vermesini normal karşılamak lazım

    Edit : yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prozium -- 14 Ağustos 2008; 0:32:37 >




  • aydınlattığınız için teşekküre ederim gençler peki bi sorum daha olacak bu yıllarda olan bir bmw mi yoksa bir japon mu almak daha mantıklı olur?
  • bence Bmw'yi tercih edin derimm,tabi tercih sizin..
  • bmw 85 model e30 318 sahibiyim :D arabayı yaklasık 12 yıl once 2000 dolar gibi bir fiyata satın almıstık.sunu soylemek isterim ki :d arabana bakarsan oda sana bakar :D eski model bmw lerdeki tek problem yedek parca sıkıntısıdır.yedek parcaların 0 uretimleri yok denecek kadar az..elbette ekonomi acısından japonlar daha ileridir :D diger bir problemde yakıt tuketimidir...m10 b18 motor kodlu motorumuz gecen sene replike gordu.. 3 milyar harcamanın sonunda motor sıfırdı.. BMW kullananlar biraz komik bir tabirden bahseder.. eger ayagının altında yumurta varmıs gibi dokunursan fazla benzin yakmaz..ama unutma :d bmwler cok atak ve suratli araclardır. ivmelenmeleri yaslarına gore mukemmeldir.yol tutusu bakımından oldukca iyidir :D bende tavsiye ederim e30 almanı ancak e36 kasa bmw alman daha mantıklı olacaktır.

    bunun sebebi ise e36 ların yıl olarak daha yeni ve temiz olmasıdır.. eger temiz bir e30 buldugunu dusunuyorsan hemen al derim ancak dikkatli ol...bmwler bakım ister...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: knight

    bmw 85 model e30 318 sahibiyim :D arabayı yaklasık 12 yıl once 2000 dolar gibi bir fiyata satın almıstık.sunu soylemek isterim ki :d arabana bakarsan oda sana bakar :D eski model bmw lerdeki tek problem yedek parca sıkıntısıdır.yedek parcaların 0 uretimleri yok denecek kadar az..elbette ekonomi acısından japonlar daha ileridir :D diger bir problemde yakıt tuketimidir...m10 b18 motor kodlu motorumuz gecen sene replike gordu.. 3 milyar harcamanın sonunda motor sıfırdı.. BMW kullananlar biraz komik bir tabirden bahseder.. eger ayagının altında yumurta varmıs gibi dokunursan fazla benzin yakmaz..ama unutma :d bmwler cok atak ve suratli araclardır. ivmelenmeleri yaslarına gore mukemmeldir.yol tutusu bakımından oldukca iyidir :D bende tavsiye ederim e30 almanı ancak e36 kasa bmw alman daha mantıklı olacaktır.

    bunun sebebi ise e36 ların yıl olarak daha yeni ve temiz olmasıdır.. eger temiz bir e30 buldugunu dusunuyorsan hemen al derim ancak dikkatli ol...bmwler bakım ister...

    o zaman büyüyünce alayım ben masraf kısmı biraz sorun benim için gerçi bi ark'a sorayım onlar 70 model 5 serisi vardı. o daha iyi bilir bmw'leri bide gümrükten filan arabada çekip düzelitp satıyolar. en azından bakımı yapıldığına kesin inanadığım biriyle alışveriş yaparım :)




  • E30 kasa almak istediğim tek arabadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prozium

    e30 3.16i'ler 1988-1991 arası üretilen araçlardır ve m40 motor vardır üzerinde. motorun herhangi bir kronik rahatsızlığı yok ama asla bakımsızlığa gelmez. 1600cc için fazlasıyla performanslı 8valf çok noktadan enjeksiyonlu bi motor. e30 kasalar bmw'nin en iyi sürüş keyfi veren kasalarıdır ve yol tutuşu oldukça iyidir. donanımlı bi e30'da elektirkli camlar, elektrikli aynalar, sunroof, abs, kilitli diferansiyel, klima, onboard computer, 91 modellerin bazılarında da hava yastığı gibi özellikler olabilir. alırken alt takım dahil herşey kontrol edilerek alınırsa kolay sorun çıkartmaz. ama tabiri caizse döküntü bir bmw adama bir bmw parası daha harcarttırır ve yine de kolay adam olmaz



    arkadaşlar iyi araştırın bmw e30 lar 1983-1994 yılları arasında üretilmiştir gerçi türkiyede 92 modelden sonrası yok bilmememiz normal ama kulakdan dolma bilgileride yanlış aksettirmeyelim arkadaşlar.
    iyi günler..




  • Birkaç notta ben ekleyeyim , 91 model e30 kullanıcısıyım bu araçlar tamamen keyif aracıdır yolda giderken insanlar size bakar dikkat çeker sol şeritte diğer kullanıcılar size yol verir vs... benim aracımın herşeyi allaha şükür orjinal ama bu araçların orjinalini bulmak samanlıkta iğne aramaktır , temizi orjinali modifiyelisi bulunursada tabiri caizse tadından yenmez , akışmetre olayına gelince hangi markada bir parça 20 küsür sene sorunsuz çalışıyor? e30 hastalıktır çok insan bilirim 96-97 e36 sını satıp model düşürüp e30 a binen. İstedikleri kadar desinler çakal kasa bilmem ne kasa bu kasa dünyada en çok ilgi gören arabalardan hastası çoktur bir toplantı ile farklı illerden gelen 100 lerce e30 u görebilirsiniz bunu yapabilen başka marka model çok azdır.Kısacası binilecek çok güzel araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -the-

    Birkaç notta ben ekleyeyim , 91 model e30 kullanıcısıyım bu araçlar tamamen keyif aracıdır yolda giderken insanlar size bakar dikkat çeker sol şeritte diğer kullanıcılar size yol verir vs... benim aracımın herşeyi allaha şükür orjinal ama bu araçların orjinalini bulmak samanlıkta iğne aramaktır , temizi orjinali modifiyelisi bulunursada tabiri caizse tadından yenmez , akışmetre olayına gelince hangi markada bir parça 20 küsür sene sorunsuz çalışıyor? e30 hastalıktır çok insan bilirim 96-97 e36 sını satıp model düşürüp e30 a binen. İstedikleri kadar desinler çakal kasa bilmem ne kasa bu kasa dünyada en çok ilgi gören arabalardan hastası çoktur bir toplantı ile farklı illerden gelen 100 lerce e30 u görebilirsiniz bunu yapabilen başka marka model çok azdır.Kısacası binilecek çok güzel araçlar.

    Çakal kasa ha?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.