Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (432. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
912.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SNUUFFX S kullanıcısına yanıt
    triger kaça mal oldu hocam ?
  • Ustaya gerek yok masraf çıkarırlar sana durduk yere.
    Yağına,suyuna ve lastiklerin havasına bak Bismillah de çık.
    Hiz sinirlarina uymaya ozen göster. Yolun açık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysnsln kullanıcısına yanıt
    Tam hatırlamıyorum ama 130-140 gibi bişey di

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler dikkat edicim 😊 Yok yok bizim usta iyidir gittim bugün işe gitmeden önce yağına suyuna hidroliğine baktı tamamdır dedi frenlere bakmaya gerek varmı dedim ön fren Disk'lerine uzaktan baktı yok dedi yeni yavaş yavaş git dedi borcum ne kadar dedim yok dedi Çırağa bişeyler attım en azından içim rahatladı lastiklerin havalarını kontrol etti stepneye baktı iyi yolculuklar bana Allah yolumuzu açıl etsin 😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SNUUFFX -- 10 Şubat 2016; 20:03:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atla kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abilerim benim aracın suyu hep max çizgisi ile min çizgisinin tam ortasında oluyor. Su eklesem bile yine max şle min çizgisinin ortasına geliyor ama eksilmiyor daha fazla burdan. Bazende bakıyorum tam max çizgisinde. Bu değerler motor soğukken 1 gün çalışmamışken bakılan değerler. Sizce benim bu şekilde kullanmam sorun olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    Hocam o kap genleşme kabıdır radyatör aşırı basınçta oraya gönderir suyu ihtiyacı olduğu zaman ordan çeker,farklı zamanlarda ölçtüğünüz için her seferinde farklı sonuç almanız normal.
    Araba hiç çalışmamışken eksiltmesi ise kaçak olduğunu gösterebilir
  • Günaydın arkadaşlar 2 aydır devam eden bir sorunun var .palio 99 1.6 sıralı sistem,araçta şarz dinamosunda sorun vardı kömürü yenilendi marş motor parçası değişti.ondan snra anlatacağım sıkıntı başladı.araç soğukken tık diye çalışıyor ama motor sıcakken zor çalışıyor ,marş ile değil de gaz vererek çalıştırıyorum.oda şöyle araç sıcakken stop edip akabinde tekrar marşa basınca sorun yok.ama bi 5 Dk ara verince sonrası zor çalışıyor.bununla ilgili ilk olarak Boğaz kelebeği temizlendi.temizledik düzeldi 5-6 gün sorunsuz çalıştı sonra gene başladı.gene gittim aynı yere benzin çekemiyor sanırım sesi benzin filtresi değişti.gene aynı sorun devam etti.zaten ilk çalışmada motor soğuk ise 1-2 viteslerde yavaş gitmelerde kendini kapatıyor motor.ısınınca sorun yok.sonra başka bir servise gittim araca kalibrasyon yaptık.ısı muşrini değiştirdik.gene aynı.sonra gazcıya gittim lpg yi iptal ettik manifoldan 2 gün benzinde kullandım aynı.krank sensor değişti.aynı hala.basınç değerleri normal.dün itibari oksijen sensor değişti ama hala sorun düzelmedi.bi beyinci muhabbeti de var buarada beyin bozulmuştur diye.beyincilere gittim biri dedi beyinden olsa hep yapar biri dedi aracı iki gün bırak testlerden geçirelim beyni kodlayalım iyice para tuzağına dönüştü artık.şuan ise hastalık ilerledi gibi çünkü soğukken otomatik jiklede ikende zorlanmaya başladı araç.marşa basınca rolanti direk 1200 e gelirken şimdi 800-1000 arasında nefes almakta zorlanır gibi biraz gaz vererek rahatlatıyorum 1200 e geliyor ondan sonra.görünen mantık olarak beyin arızası değil gibi ama çözebilende yok.ben Boğaz sensörü bozuk olabilir diyorum ama ustalar hayır olamaz diyip ilgilenmiyorlar.bana bundan anlayan usta lazım şimdiden yardım eden olursa teşekkürler ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pesx kullanıcısına yanıt
    Palio 1.6 larda kronik bir sorun şudur ; lpg li kulanılan araçlar bir süreden sonra lpg yi tanıyor ve benzinde sıkıntı yapıyor. Aynı zamanda lpg 'de de sıkıntı oluyor. Beyninden hata kodu silinerek düzeltilebilir. Bu şekilde düzelmiş bir kaç kişi tanıdığım için bu mesajı yazdım ama daha detaylı nir bilgim yok, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Palio 1.6 larda kronik bir sorun şudur ; lpg li kulanılan araçlar bir süreden sonra lpg yi tanıyor ve benzinde sıkıntı yapıyor. Aynı zamanda lpg 'de de sıkıntı oluyor. Beyninden hata kodu silinerek düzeltilebilir. Bu şekilde düzelmiş bir kaç kişi tanıdığım için bu mesajı yazdım ama daha detaylı nir bilgim yok, geçmiş olsun.

    Teşekkürler hocam onuda deneyecem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pesx kullanıcısına yanıt
    Eğer lpgde sorun ama benzinde sorun varsa;benzin pompasindan başlayabilirsiniz kontrollere..Akunun şasi bağlantısını da mutlaka kontrol ettirin..Lambda,hava akış debimetresi,boğaz kelebeği,uygun olmayan buji,rolanti sensoru,sente atlaması,ecu,vuruntu sensoru,gibi birçok olasılık içinde bir kısmını elemissiniz zaten..Allah yardımcınız olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Eğer lpgde sorun ama benzinde sorun varsa;benzin pompasindan başlayabilirsiniz kontrollere..Akunun şasi bağlantısını da mutlaka kontrol ettirin..Lambda,hava akış debimetresi,boğaz kelebeği,uygun olmayan buji,rolanti sensoru,sente atlaması,ecu,vuruntu sensoru,gibi birçok olasılık içinde bir kısmını elemissiniz zaten..Allah yardımcınız olsun..

    Lpg beyni sıfır ve işi bilen ekip montajını yaptı,ki zaten onuda hesaba katarak lpg yi iptal ettik bikaç gün benzinde kullandım sorun aynı.bencede Boğaz kelebeğini temizlettik ama bozulmuşta olabilir kanısındayım çünkü araç benzin çekmede ve kaçmada zorlanıyor ben bunları söylüyorum ama kaale almıyorlar en sonunda ilan verip kendime eleman alıcam araba üzerinde çalıştırcam:) hem daha ucuza gelir.benzin pompası olabilir biz filtreyi değiştirdik sadece ,ama ben benzin göstergesi çalışmıyordu benzin şamandırası almıştım sıfır 6-7 ay önce .ama yan sanayi eğer pompa fln takım halinde ise belki bozulmuştur çünkü araç dediğim gbi benzin çekmede zorlanıyor gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pesx kullanıcısına yanıt
    tesadüfen okudum ,ilginçtir aynı sorun benim arabadada var,soğuk havada ilk marşda çalışıyor sıcakken mesela parkediyorum 5 dakika sonra geliyorum çalışmıyor gaza basarak uğraşarak çalıştırıyorum

    benim arabada lpg de yok sıfır almıştım ilk günden beri arada bir yapıyor,servisede hiç göstermedim eminim gitsem orada sorun olmadan çalışacaktır,benim tahminim benzin pompası olabilir ama ben böyle idare ediyorum,araçlar farklı olsada sorun aynı gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba
    benim arabada şöyle bir sorun var sana bi danışayım dedimtrafikte ilerlerken frene basıp dururken rölanti çok hızlı düşüp 200 devire inip normale çıkıyor bu arada motorda sarsılıyor sence neden yapabilir,son zamanlarda benzini totalden alıyorum benzin değişikliğinden olurmu.daha öncede belki vardı ama yeni farketim emin değilimarabada lpg yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    İlk aklıma gelen rolanti sensörü..Akünün şasi bağlantısını da kontrol ettir..Fren vakumu ile de ilgili olabilir yani netice itibarıyla birkaç noktadan kaynaklanabilir..Yetkili servise ziyaret gerceklestirsen fena olmaz,maliyetli birşey çıkarmaz sanıyorum ki..En azından bilgisayara bağlayıp aracın çalışma parametrelerini kontrol ederler..Motorda çekiş güçlüğü ve yakıt tüketiminde anormallik yok anladığım kadarıyla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar aldığım aracın torpidosu ve çevresi plastik aksam yapış yapış her tarafı siliyorum bir türlü kalkmıyor 2004 model palıo acaba bütün paliolarda var mı ki aynı sıkıntı?
  • kelikuputis K kullanıcısına yanıt
    Hayır yok

    önceki sahibi folyo kaplama falan birşey yapmış sonra sökmüs olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bunu nasıl temizlerim bir türlü kaldıramadım yapış yapış koli bantı yapışkanı gibi. Nasıl bir temizleyici ve nasıl bir yöntem kullanmam gerek?
  • Arkadaşlar herkeze merhabalar. Aracım palio 2000 1.4 el. çözemediğim aklıma takılan bir sorun var. 3 -4 aydır içinden çıkamadım. araçta tam olarak yarım depo benzin aldım. sadece sabahları çalıştırmak için kullanıyordum aradan 2 hafta geçti yarım depo bana kaldı çeyrekten daha az. bi sabahları çalıştırmaya bu kadar benzin eksiltmesi yanlış dedim. bir ay benzin hiç kullanmadım. ama depoda benzin azalıyor surekli benzin lambası yanıyor. enjektör işemesi dedik içindeki oringi değiştirdik. az biraz faydası oldu. enjektörcüye gittim. depo havalandırman tıkalıdır dedi. aklıma depodan sürekli tıp tıp ses gelmesi geldi. aracı çalıştırıyorum depo büzülüyor gibi oluyor. sonra tıp diye genleşme sesi geliyor. ne olduğunu anlayamadık.mesela biraz çalışsın stop edeyim depo kapağını açınca tısslama geliyor içerisine hava girişi oluyor. depo tıp diye atıyor. benzin eksilmesinin bu hava olayı ile ilgisi varmı. veya varsa bu olayı çözebilen varmı? yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kelikuputis

    Peki bunu nasıl temizlerim bir türlü kaldıramadım yapış yapış koli bantı yapışkanı gibi. Nasıl bir temizleyici ve nasıl bir yöntem kullanmam gerek?

    Hocam en güzeli kolonya veya tiner. Ama önce ufak bi yerinde deneyin zarar vermşyosa güzelce silin. Sonra da ıslak mendille üstünden geçin. Daha önce göğüs parlatıcı sürdülerse o yapış yapış olmuştur. Hayatta kapıma tek koymayacağım şey göğüs parlatıcı sünger ve spreyler.... Ben orjinal mat seviyorum. Eğer dediğim yöntemle de geçmezse siyah silgi ile silin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.