Şimdi Ara

SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
3.031
Cevap
50
Favori
809.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar suzukı fan club e yeni katıldım adım burak suzukı mersa da çalışıyorum. daha önceki yazılarınızı inceledim ve bazen sormak istedikleriniz oluyor bende elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. araç fiyatları ve servislerde yardımcı olabileceğime inanıyorum. görüşmek üzere

    sezar burak şentürk

     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya
  • Ben 2001 Golf kullanıcısıym. Arcımdan çok menunum. Şehir içinde şehir dışında hem konfor hem sportif sürüş keyfi veriyor. Fakat kırda bayırda altı çok alçak ve asfalttan inemiyorum. 9 yaşına girdi. Artık jip almayı düşünüyorum. Terios denedim. Şahin teriostan konforludur. Araştırmalarıma göre piyasadki fiyat / performans kalite açısından vitaralar dikkatimi çekmekte. 5k dizel modellere bakıyorum. 2006 xl7 veya 2007 1.9 dizel model üzerinde duruyorum. Bazı merak ettiklerim var. ÖZellikle Golf almanarabası ii. Sağlam güven veren bir çizgisi var. Vitaralarında arazi aracı olarak çok büyük bir geçmiş ve tecrübesi var fakat sağlamlığı konusunda fikrim yok. Sağlam arabalarmı? 2007 modellerin şasesi mono şaseymiş ve o nedenle sağlam değilmiş diye bir rivayet duydum. xl7 dizeller şase olarak daha sağlam olsada o kasayı 2.0 dizel motor kaldırmıyormuş. Birde son yıllardaki modellerde kalitenin azaldığını okudum. Fakat iç kokpit ve sunruf gibi konforlu olması 2007 1.9 dizeli cazip kılyor. Sonuçta kafam karışık. Bende Golfe binmeye devam ediyorum.
    2007 xl7 dizel ile 2007 yeni kasa 1.9dizel arasında bir karşılaştırma yapabilirmisiniz?
    Sizce 2007 xl7 dizel mi 2007 yeni kasa 1.9dizel mi alayım.Yoksa Asafaltan inmeyip golf binmeye devam mı edeyim?




  • yeni vitaralar monokok şasedir. ancak bu onun arazide gitmeyeceği veya gidemeyeceğı anlamına gelmez. suzuki 1940 yılından beri cip yapmaktadır. herhalde bunu yapanlar bunları düşünmüşlerdri.diye düşünüyorum. bu sizin ne dereceye kadar off-road yapmanıza bağlı(en ağır şartlarda yapacksanız, aldığını eski kasa vitaralarada modifiye yapmanız gerekiyor. bu nedenle yeni nesil vitaralara zayıf vs demek yanlış olur kanatindeyim. , RAv4 Honda CRV bu araçları deseniz ,anlarım, çünkü bunlarda arazi vitesi seçeneği yok
    gelelim motor olayına
    en güzeli bana göre benzinli motorlar, torku hissediyorsunuz, gücü hissediyorsunuz, sessiz,ancak yakıt fazla(LPG çözüm olabilir, ancak ben daha taktırmadım)otomatik seçeneği var. arazide de içok şe yarıyor
    dizel motorlar renault tan alınma daha önce laguna 2 ve kangoo kullanılmış, tork benzine göre az, motor soğukken sesliş çalışıyor, motor ısınınca ses azalıyor,ancak yakıtta az .otomatik seçeneği yok(amerikan modelleri 2,7 ve 3,2 dizel motorlar var ve suzukiye ait) torku artırmak için chip tuning takılabilir, ancak bu gücü arttırırken tabiki doğal olarak yakıtta kısmen artıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: darmajesty

    yeni vitaralar monokok şasedir. ancak bu onun arazide gitmeyeceği veya gidemeyeceğı anlamına gelmez. suzuki 1940 yılından beri cip yapmaktadır. herhalde bunu yapanlar bunları düşünmüşlerdri.diye düşünüyorum. bu sizin ne dereceye kadar off-road yapmanıza bağlı(en ağır şartlarda yapacksanız, aldığını eski kasa vitaralarada modifiye yapmanız gerekiyor. bu nedenle yeni nesil vitaralara zayıf vs demek yanlış olur kanatindeyim. , RAv4 Honda CRV bu araçları deseniz ,anlarım, çünkü bunlarda arazi vitesi seçeneği yok
    gelelim motor olayına
    en güzeli bana göre benzinli motorlar, torku hissediyorsunuz, gücü hissediyorsunuz, sessiz,ancak yakıt fazla(LPG çözüm olabilir, ancak ben daha taktırmadım)otomatik seçeneği var. arazide de içok şe yarıyor
    dizel motorlar renault tan alınma daha önce laguna 2 ve kangoo kullanılmış, tork benzine göre az, motor soğukken sesliş çalışıyor, motor ısınınca ses azalıyor,ancak yakıtta az .otomatik seçeneği yok(amerikan modelleri 2,7 ve 3,2 dizel motorlar var ve suzukiye ait) torku artırmak için chip tuning takılabilir, ancak bu gücü arttırırken tabiki doğal olarak yakıtta kısmen artıyor.


    Honda crv ile Grand vitara arasında gidip geliyorum.Sürekli kafam karışıyor.İki arac da bulunduğum yerde var.Crv konfor ve güç olarak iyi performans olarak iyi.Fakat lpg taktırmak şart.Ayriyeten tip olarak cok hoşuma gitmiyor.Eski tip arabalara benziyor.Yenilik hissi yok.Buna rağmen Grand vitara daha dolgun kalıplı duruyor.Fakat acaba arazi vites olması bir sorun teşkil eder mi.Ayriyeten şehir içinde de öyle pek rahat eder miyim onu merak ediyrm.Tam arazi aracı.




  • CRV bana göre güç olarakta iyi bir araç değil. karlı ve buzlu, çamur yollarda eğer ESP'si yoksa, arazi şanzumanıda olmadığı için sizi çok traji komik durumlarda bırakabilir. Konfor derseniz, bu iki araç içinde bazı fedakarlıklarda bulunmanız gerekir, eğer daha fazla konfor istiyorsanız, bu fiyatlarda mevcut olan aracınızdan şaşmayınız. eğer hafif-orta düzeyde bir araziye girecekseniz, arazi şanzımanı olan araçları tavsiye ederim. bunların dışındakiler genellikle asfaltlarda süs niyetine kullanılabilir.
  • Selam
    Suzuki GV 1.6 3 kapı 2005 aracımın lastiklerini değiştirmek istiyorum.
    üzerinde 215/65/16 lastik var. Ne marka/model önerirsiniz?
    syglr
    B.Kerem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Destroyer007


    quote:

    Orjinalden alıntı: darmajesty

    yeni vitaralar monokok şasedir. ancak bu onun arazide gitmeyeceği veya gidemeyeceğı anlamına gelmez. suzuki 1940 yılından beri cip yapmaktadır. herhalde bunu yapanlar bunları düşünmüşlerdri.diye düşünüyorum. bu sizin ne dereceye kadar off-road yapmanıza bağlı(en ağır şartlarda yapacksanız, aldığını eski kasa vitaralarada modifiye yapmanız gerekiyor. bu nedenle yeni nesil vitaralara zayıf vs demek yanlış olur kanatindeyim. , RAv4 Honda CRV bu araçları deseniz ,anlarım, çünkü bunlarda arazi vitesi seçeneği yok
    gelelim motor olayına
    en güzeli bana göre benzinli motorlar, torku hissediyorsunuz, gücü hissediyorsunuz, sessiz,ancak yakıt fazla(LPG çözüm olabilir, ancak ben daha taktırmadım)otomatik seçeneği var. arazide de içok şe yarıyor
    dizel motorlar renault tan alınma daha önce laguna 2 ve kangoo kullanılmış, tork benzine göre az, motor soğukken sesliş çalışıyor, motor ısınınca ses azalıyor,ancak yakıtta az .otomatik seçeneği yok(amerikan modelleri 2,7 ve 3,2 dizel motorlar var ve suzukiye ait) torku artırmak için chip tuning takılabilir, ancak bu gücü arttırırken tabiki doğal olarak yakıtta kısmen artıyor.


    Honda crv ile Grand vitara arasında gidip geliyorum.Sürekli kafam karışıyor.İki arac da bulunduğum yerde var.Crv konfor ve güç olarak iyi performans olarak iyi.Fakat lpg taktırmak şart.Ayriyeten tip olarak cok hoşuma gitmiyor.Eski tip arabalara benziyor.Yenilik hissi yok.Buna rağmen Grand vitara daha dolgun kalıplı duruyor.Fakat acaba arazi vites olması bir sorun teşkil eder mi.Ayriyeten şehir içinde de öyle pek rahat eder miyim onu merak ediyrm.Tam arazi aracı.


    Gerçektende Tam arazi aracı G.Vitara kullanıcısı olarak tavsiye ederim karda buzda hiç enşe etmessin
    1.9 olduguna bakmayın performansı cok güzel yokuşları tıkanmadan cıkarsın tüketimide cok az tavsiyem vitara test etmeni öneririm




  • bende suzuki grand vitara 2008 kullanıcısıyım.arabadan cok memnunum ama su yeni 2009 ları görünce icim gitti diyebilirim bütün eksikler tamamlanmıs nerdeyse ama aslında biraz masrafla yapılabilicegini düsünüyorum.
  • bende 2008 model alacakken 2009ları görünce vazgeçmiştim, ama 2009 sıfırı da alamadım, eşim engel oldu maalesef, suzuki ailesine katılmak nasip değilmiş, araç almayı biraz ertelemek zorunda kaldık, ama hala gönlüm suzuki grand vitarada...
    sizce ötv den sonra durum ne olur, suzuki ne planlıyor, bayiler yeni araç getirmekte çok aheste hareket ediyorlar gördüğüm kadarıyla, 2009un başında bayilerin elinde 3er 4er tane 2008 kalmıştı, acaba sebep bu mu?
  • fiyat olaraka fazla artıcagını sanmıyorum suzuki gv dieselin en fazla olsa olsa 3-4 lira artar ama genede bence biraz daha pazarlıkla düsürülüp fiyatı kacırmadan alınabilinir.ötv indirimiyle.2008 kalmasının sebebide bence benim bildigim kadarıyla düsük fiyata veriyolar olması 66bintl civarına
  • Selam kolay gelsin Vıtara da özellikle son dönemde epey bir yönelme insanlar doğruyu buldu diyebiliriz araçlar teker teker satılıyor ÖTV indirimi bir anda gelen ve tedarikçileri hazırlıksız yakalayan ama bir o kadar da değerli bir kampanyadır.15 haziran son gün olduğu için Vıtara da 5.000 TL ye varan indirimler var kredi faiz oranlarıda geriledi haftasonu showroom larda hareket bekliyoruz.

    Tolga ÇOLAK
  • FİRMAMIN MAİL ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ

    tolga.colak@mersaotomotiv.com.tr
  • slm suzukılerın orjınal cd radyolarını kım tamır edıyor?
  • Arkadaşlar bu topikten çok severek çok beğenerek aldığımız Grand Vitara 3k aracımızı ev aldığımız için satmak zorunda kalıyoruz.
    Araçta hiç bir sorun yoktur. LPG sistemi vardır. 100 km de 20tl. Arabanın içi yepyeni daha 32.000 de. Sahibinden ilanınıda koyuyorum buradan da bakabilirsiniz. Gerekli her türlü detay verilir.

    http://www.sahibinden.com/2007_model_lpg_li_cok_temiz_30000_km_de-90WQQaXQQ13671863WQQpXQQdisplayitem



     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya


     SUZUKİ Grand Vitara Sevenler Buraya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkerem

    Selam
    Suzuki GV 1.6 3 kapı 2005 aracımın lastiklerini değiştirmek istiyorum.
    üzerinde 215/65/16 lastik var. Ne marka/model önerirsiniz?
    syglr
    B.Kerem


    Merhaba,

    Aynı araçtan bende de var (4L modu olan son 3kapı vitaralar.)
    Burada doğru lastik şudur demek çok gerçekçi olmayacaktır, bununla beraber benim gibi ağırlıklı şehir içi kullanacak ve araziye girdiğinde de yüzünü kızartmayacak bir performans arıyor isen A/T grubu lastikleri tavsiye ederim. (2 takım alırım biri arazide biri şehirde demez isen).
    A/T grubu içerisinde de ben BF GOODRİCH ALL TERRİAN ı tercih ettim. Hem karda, hem çamurda (bir yere kadar), hem de asfaltta tatmin edici performans alabiliyorum.

    Bu arada 215/65/16 BF de yok onun yerine 215/70/16 tercih ettim ben, bu ebat ile orjinal 27" olan lastik boyu 28" e çıkıyor yani lastiğin 2,54 cm büyüyor çapta. Bu da sana aracının diferansiyeli dahil yerden 12,7 mm yükselmesi demek (bence hiç yoktan iyi)
    Lastik yeni hali ile her türlü artikülasyon zorlanmasında dahi çamurluğa sürtmüyor.
    Kaybedilen tork hisedilmeyecek oranda.(belki buraya yazmasam akla bile gelmez di :=))
    12,7 mm önemsiz deme öyle bir yer gelir ki standart kalır iken sen geçebilirsin kanala oturmadan.

    Tabi tekrar hatırlatmak gerekli en doğru lastik yok, senin için en doğru olanı var. bu nedenle kullanım amacına göre sende değerlendir.

    Kolay gelsin sana, benim seçmem 1 aydan fazla araştırmamı almıştı :=)




  • Arkadaslar merhaba,

    butun konuyu okudum ve cok bilgi sahibi oldum ,emeğinize saglık.
    Birkaç model arasında seçim yapmak üzereyim fakat Suzuki GV de merak ettiğim bir nokta var,aracı kullanan arkadaşlara bir soru sormak istiyorum

    gördüğüm kadarıyla bu aracta otomatik vites seceneği yok,peki cruise control nasıl calısıyor?
    Suan kullandığım aracım otomatik ve cruise la giderken kendisi devri otomatik ayarlıyor(yerine gore vitesi kendisi dusuruyor).

    Manuel de bu sistem nasıl calısıyor,

    yardımlarınız için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    Arkadaslar merhaba,

    butun konuyu okudum ve cok bilgi sahibi oldum ,emeğinize saglık.
    Birkaç model arasında seçim yapmak üzereyim fakat Suzuki GV de merak ettiğim bir nokta var,aracı kullanan arkadaşlara bir soru sormak istiyorum

    gördüğüm kadarıyla bu aracta otomatik vites seceneği yok,peki cruise control nasıl calısıyor?
    Suan kullandığım aracım otomatik ve cruise la giderken kendisi devri otomatik ayarlıyor(yerine gore vitesi kendisi dusuruyor).

    Manuel de bu sistem nasıl calısıyor,

    yardımlarınız için teşekkürler

    Otomatiği var.
  • Öncelikle herkese merhaba aracım sv 3 kapı gümüş renk forumda okuduğum birkaç yanlışla başlayayım. 3 kapılarda triger kayış değil zincirlidir. ve 60000 de bakım gerektirmez. ve 60000 bakımı 175 tldir. (önceki aracım megane 2 60000 bakımı 2200tl idi.) Vergi Konusunda 2006 aracın vergisi 235*2 yani 1.6 asraclarla aynı . KJasko değeri 28300 kaskoya ödedğim para 1280 Garnti Eureko sigoarta. Yakıt konusu şehir dışı içi fark etmiyo 100 km üstü yaklasık 10 11 litre yakıyor. Buda gayet normal. Arac performans olarak cok ama cok hoşuma gidiyor. Şimdilik bu kadar sorunuz olursa yanıtlarım..
  • merhaba manuel viteslerde malesef yokuş asağı inerken firen yada devri ayarlayamıyor. sistemi devreden cıkarıp (fren yada gaz pedalına basarak) hızını ayarlaman gerekiyor. :))

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt Aykaç


    quote:

    Orijinalden alıntı: honestwriter

    Arkadaslar merhaba,

    butun konuyu okudum ve cok bilgi sahibi oldum ,emeğinize saglık.
    Birkaç model arasında seçim yapmak üzereyim fakat Suzuki GV de merak ettiğim bir nokta var,aracı kullanan arkadaşlara bir soru sormak istiyorum

    gördüğüm kadarıyla bu aracta otomatik vites seceneği yok,peki cruise control nasıl calısıyor?
    Suan kullandığım aracım otomatik ve cruise la giderken kendisi devri otomatik ayarlıyor(yerine gore vitesi kendisi dusuruyor).

    Manuel de bu sistem nasıl calısıyor,

    yardımlarınız için teşekkürler

    Otomatiği var.




  • Arkadaşlar bende 2009 makyajlıı 1,6 3 kapıı GV var. Araba insana güven veriyor bir kere. Süspansiyonlarıı için çok şeyler söyleniyordu.Ama şunu söyleyeyim süspansiyonları gayet iyi. 3 kapılı olması beni çok endişelendiriyordu açıkçası.Hatta hiç benimsemediğim bir olaydı.Ama Suzuki'nin çekiciliği bana bu arabayı aldıırttı.Bir kere arka koltuklar o kadar rahatsız edici değil. Binmesi de inmesi de gayet rahat. Ses yalııtıımıına bayıldıım.Arazi koşullarıında da test ettim ve müthiş keyif aldım.Bu araçlar arazi için mükemmel diyebilirim.Şehir içinde de binek araçlarıın keyfini fazlasıyla yaşarsınız.Gelelim herkesi tedirgin eden asıl konuya...Yakıt konusuna...Arkadaşlar ben daha 2000 km lik yol yaptım.Genelde şehir içi kullandım. Benim kullanma tekniğimden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama şehir içi 8.7/100 km de yakııyor.Bu yakıt da nerdeyse Megane 1.4 benzinlilerle eşdeğerde. Kimse yakıtı fazladır demesin bu araç için...Kim ne derse desin araç kendisine baktırıyor.Çekiciliği olan bir araç. Ben memnunum...Herkese de öneriyorum kesinlikle...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.