Şimdi Ara

^^^^KİA CEED CLUB^^^^ (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.759
Cevap
59
Favori
840.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno

    tatanqa
    vergisi aynı
    ayrıca bizde aileyiz
    30 yıl tek kapı araba kullandık(kaplumabağa-halk arabası olarak tarihe geçen gelmiş geçmiş en çok satılan araç)
    sonra 10 yıl 5 kapı
    ama en doğrusu her zaman 3 kapı elbette
    arkaya geçiş sadece 5 kapılara göre 1 sn gecikmeli
    zor olan bumu bende bunu hiç anlamıyorum
    5 kapının ben onlarca kusurunu sayarım
    ama 3 kapının arkaya geçmek zor cümlesi dışında ben bir negatif yönünü duymadım
    şunu unutmamalı
    üst düzey ve kaliteli araçların hemen hemen tamamı tek kapılıdır
    pro ceed hemde alırken ucuz
    tercihj meselesi
    5 kapı araca daha fazla para ödeyen mantığı hiç anlamadım anlayamıyacağım
    dolmuşda değilimki arkadakileri sürekli düşüneyim





    kusura bakmayın ama ben de sizin mantığınızı anlayamadım. siz 3 kapılı araçları sevebilirsiniz ama 5 kapılı araca fazla para vermem 3 kapılı alırım demek biraz safdillik değil de nedir? o halde araba da almayalım bisiklet bizi idare edecektir :) arkadakileri düşünme derdiniz de hiç mi hiç olmazzz
  • pandelis
    bendeki araba değil mi diyorsun
    madem araba değil
    bu dünya neden en çok 3 kapı kullandı
    ben 5 kapı çok kullandım
    siz 3 kapı kullandınızmı mesala
    1973 ten 2008 e kadar 3 kapı araç kullandık
    bir günde demedik keşke 5 kapı olsaydı bu araç diye
    sadece bir hastayı bindirirken sorun oluyor oda 2 hasta var ise eğer buda 40 yılda bir olacak birşey
    işte o zaman arkaya geçiş zor derim ben
    tembel toplumuz vesselam
    bu ülke sporu en az yapan ülke
    gelişmemiş toplumlarda dahi lisanslı sporcu daha çok
    supplement satışları açıklandı mesala
    en az alışveriş yapan ülkeler sıralamasında sonuncuyuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banabunno -- 19 Ekim 2010; 19:31:41 >
  • sizin arabanız araba değil gibi bir cümle kullandığımı hatırlamıyorum ancak sizin kendi sınıfınız dışındaki tüm araçları küçümsemenizi, onları satın alanları iş bilmezlikle suçlamanızı eleştirdim sadece. dünyada en çok kullanılan araçlar 3 kapılı araçlar olabilir (bunu da hangi istatistikten aldınız bilemiyorum, bir kaynak verirseniz sevinirim) ama türkiye koşullarında 3 kapılı araçların ne kadar popüler olduğunu (veya olmadığını ) ve kullanım rahatlıklarını (!) kabul edersiniz ki herkes biliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 19 Ekim 2010; 19:42:12 >
  • :))))
    İki kesin hüküm var ki gülmeden edemiyorum.
    "ama en doğrusu her zaman 3 kapı elbette" ve
    "üst düzey ve kaliteli araçların hemen hemen tamamı tek kapılıdır"
    Bence artık "bence" kelimesini yorumlara dahil etmeye ne dersiniz? Bu tabii ki yukarıdaki yorumlardan ilki için geçerli. İkincisi için ise buraya yazmak bile saçma ama Koskoca Mercedes S serisi, BMW 5 ve 7 serileri, Bentley Ghost vs. bunları ne yapacağız? Bunlar sadece bizim ülkeye mi 5 kapı geliyor yoksa? Tek kapı ve pro ceed fanatikliğiniz nereye kadar gidecek acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inimicus

    :))))
    İki kesin hüküm var ki gülmeden edemiyorum.
    "ama en doğrusu her zaman 3 kapı elbette" ve
    "üst düzey ve kaliteli araçların hemen hemen tamamı tek kapılıdır"
    Bence artık "bence" kelimesini yorumlara dahil etmeye ne dersiniz? Bu tabii ki yukarıdaki yorumlardan ilki için geçerli. İkincisi için ise buraya yazmak bile saçma ama Koskoca Mercedes S serisi, BMW 5 ve 7 serileri, Bentley Ghost vs. bunları ne yapacağız? Bunlar sadece bizim ülkeye mi 5 kapı geliyor yoksa? Tek kapı ve pro ceed fanatikliğiniz nereye kadar gidecek acaba.


    +1

    ha bir de

    quote:

    en az alışveriş yapan ülkeler sıralamasında sonuncuyuz


    demek ki en çok alışverişi biz ediyoruz anlamına gelir bu???

    supplement ile 3 kapılı arabaları nasıl bağdaştırdınıza anlamıyorum. gerçekten ben buna saf fanatiklik derim. sizinkisi üstelik marka değil araç karoser tipi fanatikliğine dönüşmüş ki bu da çok enterasan. 3 kapılı araç sahipleri çok spor yapıyor ama 5 kapılı araç sahipleri "yan gelip yatıyor anlaşılan" :)

    sn. inimicus'un saydığı efsane serileri söylemeye gerek bile duymadım ki o seriler üst segment serileri. bunlara genelde 5 veya 4 kapılı olarak efsane olmuş bir focus, bir corolla bir golf bir civic'i hiç katmıyoruz bile. sizin dediğiniz doğru olsaydı tüm bu araçların 3 kapılı modelleri peynir ekmek gibi satılıyor olurdu dünyada. ama maalesef (size göre) durum böyle değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 19 Ekim 2010; 21:59:45 >
  • Tekrar selamlar


    Bugün gittim aracı test sürüşüne... 90bg cool araç.. test aracı değildi sıfır km bir araçtı ki kendi test araçları bakımdaymış.. neyse bindik araca birkere tokluk hissi bu araçta da mevcut.. (auris kadar değildi- gerçi auriste 16" lastik ebadı var) .. motor rodajsız olmasına rağmen neredeyse hiç ses yoktu... 90bg o kasaya göre ara hızlanmalarda biraz zorlayayım dedim bence gayet yeterli ama bu düz yolda.. özellikle yokuşlarda , geçmen gereken bir araç olursa onu bilemem...

    Şimdi bir iki sorum daha olacağı için kusura bakmayın ama öğrenmem lazım :)

    1. cool için 33.750 , motion için 36.000 e kadar indirebildim ama hiçbir hediye yok.. park sensörü falan.. 2.250tl farka motion donanıma değermi ? Özellikle motionda 16" alaşımlı jant diyor , bu 16" lastik ebadı var anlamına mı geliyor ? öyle ise bugün kullandığım cool 15" den daha konforlu olur yolda .. ???

    2. Renk konusunda hakikaten karar veremedim... beyaz - gri - birde siriüs grisi varmış - füme ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TatanQa

    2. Az önce belirttim ekonomi kısıtlı diye.. Borç harç biryerlerde 2-3bin daha bulup MOTION paketli ve 115bg almaya değecek fark gerçekten varmı arkadaşlar ? özellikle kol dayama ve koltuk ayarı olmaması cool da dezavantaj gibi geldi..



    Oncelikle Ceed Rio'dan bambaska bir arac. Aralarindaki fark hem konfor hem yol tutusu hem iscilikte belli oluyor.
    90BG motor bence yeterli , 40.000 km Ceed Cool kullandim, ara sira 5 kisi biniyorduk , hic problem olmadi,
    ki o zamanlar 5 vites sanziman vardi. Yeni 6 ileri 90 bg motor cok basarili, az tuketmesi de cabasi .

    Kol dayamasina gelince, piyasada satan var ( bu ara satan da benim :) ) takilmasi cok kolay.
    Koltuk yukselik ayarina bence 1.84 boyunda birinin pek ihtiyaci olmayacak :)

    Motion paketi ne yazik ki bayagi bir kirptilar, on sis farlari ve 4 celik jant koyup,
    harit okuma lambasini, tek dugme ile acilip kanan on camlarini cikardilar :)
    Haa bir de aktif kafaliklar kaldi onu unuttum

    115 bg'lik motor iyi bir motor, ama yakinda Chip Tunning ile zaten 90 Bgden 115 bg e yuksletmeye baslarlar, o da en fazla 500 Euro olur.

    Benim nacizane fikirlerim bunlar. Ceed'ini simdidien hayirli olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TatanQa

    Tekrar selamlar


    Bugün gittim aracı test sürüşüne... 90bg cool araç.. test aracı değildi sıfır km bir araçtı ki kendi test araçları bakımdaymış.. neyse bindik araca birkere tokluk hissi bu araçta da mevcut.. (auris kadar değildi- gerçi auriste 16" lastik ebadı var) .. motor rodajsız olmasına rağmen neredeyse hiç ses yoktu... 90bg o kasaya göre ara hızlanmalarda biraz zorlayayım dedim bence gayet yeterli ama bu düz yolda.. özellikle yokuşlarda , geçmen gereken bir araç olursa onu bilemem...

    Şimdi bir iki sorum daha olacağı için kusura bakmayın ama öğrenmem lazım :)

    1. cool için 33.750 , motion için 36.000 e kadar indirebildim ama hiçbir hediye yok.. park sensörü falan.. 2.250tl farka motion donanıma değermi ? Özellikle motionda 16" alaşımlı jant diyor , bu 16" lastik ebadı var anlamına mı geliyor ? öyle ise bugün kullandığım cool 15" den daha konforlu olur yolda .. ???

    2. Renk konusunda hakikaten karar veremedim... beyaz - gri - birde siriüs grisi varmış - füme ...


    Ben ilk test surusunu Barbaros Bulvarini arka taarafindakI rampalarada yaptim, 90 bg aracti ve keci gibi tirmaniyordu.
    Rampalarda 3bin devire gelince vites degistir , yeter. Dizelin muhtesem torkuna bu yuzden hastayim :))

    Renk olarak gumus gri iyidir :)) Reklam gibi olmasin ama, fiyat alacaksan Kia Bayraktari da dene.
  • Yazmisken herkese cevap yazalim bari ..

    3 kapi tarismasina gelince. Bene 3 kapili arac kullanmak sadece zevk meselesi.

    Benim ilk alacagim aracin 3 kapili olmasini istedim ama hatun istemedi :)
    Ayrica bana gore Pro-ceedin arka capraz gorus acilari cok dar, ama ic konfor olarak
    sinifindaki ( 3 kapili araclar) bir cogu aractan daha konforlu :))

    Ayrica Celik motorun yerinde olsam bundan sonraki Proceed'leri yeni benzinli GDI motor - 140 BG ile getirip satardim.
    Veya yurtdinsaki gibi 2.0 crdi - 140 Bg veya 170 motor le getirirdim, o zaman acayip sallardik piyasayi :))

    Yani su Celik motor ya is yapmak istemiyor, ya istemiyor :))
  • Cevaplar için çok teşekkürler ... 2.250 TL ye 500€=1000tl civarı tuning olsa , 175TL kol dayama olsa , 16" çelik jant hmmm.. aynıya geliyor aslına ....

    MOTION model kulanan arkadaşlar , lastikleriniz 16" mi 15" mi ??
  • ceed araştıran arkadaşlara!
    hiç düşünmeyin hemen alın:)) haftasonu otobana girdim tekirdağ yolu çok rahat 200 ibresini gördü fakat yol durumu malum havalar yağışlı daha fazlasına çıkamadım..ancak 200 ü çok rahat görüyor ve yol müsade etse üstüne çıkacak:P buna rağmen bu hızda yol tutuşu son derece sakin sorun yaşatmıyor..

    ayrıca; iç mekan olarak oldukça rahat ve şık..

    zaten 6 ileri şanzımandan ve nekadar kaplan olduğundan bahsetmiyorum:))

    herkese hayırlı yollar;)
  • Cee'd Cool 90 PS Dizel motor seçenekli araçlarda ön sis farı var mı arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musician.

    ceed araştıran arkadaşlara!
    hiç düşünmeyin hemen alın:)) haftasonu otobana girdim tekirdağ yolu çok rahat 200 ibresini gördü fakat yol durumu malum havalar yağışlı daha fazlasına çıkamadım..ancak 200 ü çok rahat görüyor ve yol müsade etse üstüne çıkacak:P buna rağmen bu hızda yol tutuşu son derece sakin sorun yaşatmıyor..

    ayrıca; iç mekan olarak oldukça rahat ve şık..

    zaten 6 ileri şanzımandan ve nekadar kaplan olduğundan bahsetmiyorum:))

    herkese hayırlı yollar;)

    Hiçbir katalog verisinde maksimum hız 192 km/h aşmıyor. Benim bildiğim kadarıyla araçlarda hız sınırlaması var. Rica etsem aracının motor ve donanım seçeneğini yazabilir misin? Dizel mi benzinli mi, hangi donanım Cool, motion, consept?
  • bu arada sitesine baktım lastik ebatları 205/55 16 yazıyor... yani 16" lastik demek bu... o halde yanılmıyorsam , 15" lik cool lastik olanlarına göre biraz daha yol konforu demek... yanılıyormuyum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Cee'd Cool 90 PS Dizel motor seçenekli araçlarda ön sis farı var mı arkadaşlar?



    galeride inceledim her modelinde mevcut
  • Bende var diye biliyordum ama, "amorusso" ön sis farı koymuşlar diyince aklım takıldı bir sorayım demiştim, bilgi için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TatanQa



    bu arada sitesine baktım lastik ebatları 205/55 16 yazıyor... yani 16" lastik demek bu... o halde yanılmıyorsam , 15" lik cool lastik olanlarına göre biraz daha yol konforu demek... yanılıyormuyum ?


    16" lik jantlarda kullanılan lastiklerin yanak ebatları, 15" lik jantlarda kullanılan lastiklerin yanak ebatlarından daha azdır. Hocam benim bildiğim kadarıyla bir lastiğin yanak genişliğinin azalması yol tutuşunun artmasına ancak aracın yoldaki düzensizlikleri (bozuk satıh, çukur, tümsek vb.) daha fazla hissetmesine sebep olmaktadır. Konfordan kastın daha titreşimsiz ve daha sessiz bir yolculuk ise yanak genişliği fazla olan lastiği kullanman daha iyi olacaktır senin için diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltelim lütfen. Aracın lastiklerinin Michelin olması konfor için bir avantaj bence, lastik alma derdin olmayacağı için Cool donanımını seçersen 15" lik alaşım jant alıp orjinal lastiklerini değiştirmeden kullanabilirsin.
  • 90 bg cool 6 vites araçla beylikdüzündeki e5 yokuşlarında 90 km de 6 vitesle girip 90 km ile 6. viteste bitirebiliyorsun. devir 1750 de oluyor bu arada. 2000 devirde 5 ten 6 ya attığın zaman bile rahatça toparlıyor araba. 3000 lere hiç gerek yok. performansta hiç bir sıkıntı olmadığı gibi yakıt ekonomisi de cabası. 110 luk rio çok seri ama yol tutuşu iyi olmadıktan sonra konforlu olmadıktan sonra pek tadı yok o 110 beygirin. 90 bile gayet yeterli. 115 i siz düşünün.


    quote:

    Orijinalden alıntı: amorusso


    quote:

    Orijinalden alıntı: TatanQa

    Tekrar selamlar


    Bugün gittim aracı test sürüşüne... 90bg cool araç.. test aracı değildi sıfır km bir araçtı ki kendi test araçları bakımdaymış.. neyse bindik araca birkere tokluk hissi bu araçta da mevcut.. (auris kadar değildi- gerçi auriste 16" lastik ebadı var) .. motor rodajsız olmasına rağmen neredeyse hiç ses yoktu... 90bg o kasaya göre ara hızlanmalarda biraz zorlayayım dedim bence gayet yeterli ama bu düz yolda.. özellikle yokuşlarda , geçmen gereken bir araç olursa onu bilemem...

    Şimdi bir iki sorum daha olacağı için kusura bakmayın ama öğrenmem lazım :)

    1. cool için 33.750 , motion için 36.000 e kadar indirebildim ama hiçbir hediye yok.. park sensörü falan.. 2.250tl farka motion donanıma değermi ? Özellikle motionda 16" alaşımlı jant diyor , bu 16" lastik ebadı var anlamına mı geliyor ? öyle ise bugün kullandığım cool 15" den daha konforlu olur yolda .. ???

    2. Renk konusunda hakikaten karar veremedim... beyaz - gri - birde siriüs grisi varmış - füme ...


    Ben ilk test surusunu Barbaros Bulvarini arka taarafindakI rampalarada yaptim, 90 bg aracti ve keci gibi tirmaniyordu.
    Rampalarda 3bin devire gelince vites degistir , yeter. Dizelin muhtesem torkuna bu yuzden hastayim :))

    Renk olarak gumus gri iyidir :)) Reklam gibi olmasin ama, fiyat alacaksan Kia Bayraktari da dene.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asaletinbedeli -- 20 Ekim 2010; 0:49:26 >
  • 90 ps bir aracı
    115 ps ye çıkarmak için 500 tl ye ve 10 dakikalık bir işleme ihtiyacanız vardır
    15 inç lastikli ceed 16 inç lastikli ceed den daha konforludur nedeni yanak kalınlığıdır
    michelin evet yumuşak lastik üretir fakat ceed lerdeki v sınıfı olduğu için konfor aramayın bunun için h sınıfı michelin takılması gerekiyordu
    araçların kataloglarında belirtilen son hız ibaresi "60 dakika bu süratte gidebilir bu araba" demektir son hız değildir anlık olarak bu sınırı aşabilirsiniz
    Çelik motorun satış politasından Allah razı olsun
    yoksa ben aracımı başka firmada 34 bine alamazdım ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi banabunno -- 20 Ekim 2010; 9:35:36 >
  • dün ceed dizel otmtk test ettim.Kullanıcılara bazı sorularım var.
    1.Motionla consept arasında 3800 tl fark var bu fark değermi sizce?( Esp ,otmtk klima , yokuşta kalkış , anti patinaj için )
    2.Motionlar yokuşta kaydırıyomu ?
    3.Bakım aralıları kaç km de bir satış elemanı 7500 de bir dedi ?
    4.Bakım ücretleri ortalama ne kadar?
    5.Motionda esp yok virajlarda savrulma varmı ?
    6.Kasım aralıkta fiyat düşermi biraz satış elemanları düşmez diyor da ?
    7.2011 de ceede 5 silindirli dizel motor gelcek diyolar fiyatıda 4-5 bin fazla olcakmış bilgisi olan varmı?
    8.En cok hangi renk yakışıyor?

    biraz fazla oldu ama yardımcı olursanız memnun olucam şimdiden teşekkür ediyorum
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.