Şimdi Ara

Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
351
Cevap
10
Favori
143.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofiskurdu

    Selamlar,

    5 Mayıs 2009 dan beri Actyon Sports 6/A kullanıyorum 5.000 km bakımını bugün yaptırdım. Araçla 5.500 km yaptım ve nasıl yaptığımı da hala anlamadım. Aracı kullanmak inanılmaz keyifli. Büyük araçlara karşı ön yargım vardı fakat gerek motor performansı gerekse konforu hele bu paraya başka markalardan alınacağını sanmıyorum. Arka lastiklerde makas yerine yay kullanılması sürüş keyfini katlamış ve gerçek bir SUV sağlanmış.
    Vahşi görünüşünü yumşatmak için araca ön ızgara taktırdım ve süper oldu.
    Bayi deki arkadaşların yardımseverliklerini de unutmamak gerek.
    Aracı düşünen arkadaşlar eminimki test sürüşünden sonra kafalarındaki bütün sorular anında kaybolacaktır.
    Hoşçakalın

    Alıntıları Göster
    Selam Ofiskurdu,

    5000bakımda ekstra bişey çıkardılar mı? Ne kadar tuttu? Serviste başka kullanıcılardan duyduğun olumsuz bişey oldu mu? Hangi şehirde hangi servisi kullandın? Yaşadığın yerde büyük bir aracı park etmekle ilgili neler yaşıyorsun bizimle paylaşabilirsen seviniriz...

    Biraz sorular kalabalık oldu ama vakit ayırırsan güzel bir paylaşım olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebgerate

    walla bana 100 - 150 YTL civarı dediler; motor yağı ve filtresi değişiyormuş sadece... eğer gerek görürlerse hava filtresini de değiştiriyolar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: orgasmatron-

    5000 bakımında kaç para odeniyor ve neleri değiştiryorlar bu konuda bilgisi olan var mı ?


    Alıntıları Göster
    Bu motor mercedesin hangi aracında kullanılıyor?
    CDİ mı yoksa eski Turbolardan mı ?
    (bende 2001 112CDİ var uçak gibi)
    çekiş? son sürat vs?
    bu motorda tatminkarmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakc1

    Bu motor mercedesin hangi aracında kullanılıyor?
    CDİ mı yoksa eski Turbolardan mı ?
    (bende 2001 112CDİ var uçak gibi)
    çekiş? son sürat vs?
    bu motorda tatminkarmı?

    Alıntıları Göster
    actyon sports kullanıcısıyım bugüne kadar kullandığım en iyi araç diyebilirim bundan önceki araçlarım opel astra (gkasa 2007) honda civic premium (2008)
  • Ney modeli bunlar ? Çikolatamı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AykuT KosvA

    Ney modeli bunlar ? Çikolatamı ?


    hee çikolata yiyebilecen mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKEZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: AykuT KosvA

    Ney modeli bunlar ? Çikolatamı ?


    hee çikolata yiyebilecen mi

    Alıntıları Göster
    Herkese Merhaba,
    Ben de uzun süredir actyon Sport'la ilgileniyorum.Hatunun iki ay önce "L200 alalım mı?" sorusuyla başlayan süreç sanırım bu araçla son bulacak.Kendimce nedenlerini belirtiyorum.
    1)Aracın 4WD yurt dışı satış fiyatı 40.000$.Türkiye'de ise 40.000 TL.(Ama L200 ya da Navara'ya bakarsanız durumun tam tersi olduğunu görürüsünüz)
    2)Ssangyong 1984'den beri sadece 4x4 üretiyor,bu konuda dünyanın en tecrübeli firmalarından.
    3)Kaporta çelik sacdan üretildiğinden(SSangyong'un otomobilden önce çelik üreticisi olduğunu öğrendim...) araç muadillerinden daha ağır.(full modelinin boş ağırlığı 2 ton).Bu da sağlamlığını gösterir.
    4)Hepinizin bildiği gibi araçta Mercedes motor,şanzıman,know how olması v.b.
    5)2000 motor'un vergi avantajı v.b.
    Bu bilgiler bu arabayı tercih etmek için gayet yeterli...Hele hele L200 full modeline 62.000tl isterlerken...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oracleoracle

    Herkese Merhaba,
    Ben de uzun süredir actyon Sport'la ilgileniyorum.Hatunun iki ay önce "L200 alalım mı?" sorusuyla başlayan süreç sanırım bu araçla son bulacak.Kendimce nedenlerini belirtiyorum.
    1)Aracın 4WD yurt dışı satış fiyatı 40.000$.Türkiye'de ise 40.000 TL.(Ama L200 ya da Navara'ya bakarsanız durumun tam tersi olduğunu görürüsünüz)
    2)Ssangyong 1984'den beri sadece 4x4 üretiyor,bu konuda dünyanın en tecrübeli firmalarından.
    3)Kaporta çelik sacdan üretildiğinden(SSangyong'un otomobilden önce çelik üreticisi olduğunu öğrendim...) araç muadillerinden daha ağır.(full modelinin boş ağırlığı 2 ton).Bu da sağlamlığını gösterir.
    4)Hepinizin bildiği gibi araçta Mercedes motor,şanzıman,know how olması v.b.
    5)2000 motor'un vergi avantajı v.b.
    Bu bilgiler bu arabayı tercih etmek için gayet yeterli...Hele hele L200 full modeline 62.000tl isterlerken...

    Alıntıları Göster
    Kullanan arkadaşlar hangi tarihte hangi bayiden kaça aldıklarını yazarlarsa benim gibi alacak olan arkadaşlara ciddi yardımda bulunmuş olurlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oracleoracle

    Kullanan arkadaşlar hangi tarihte hangi bayiden kaça aldıklarını yazarlarsa benim gibi alacak olan arkadaşlara ciddi yardımda bulunmuş olurlar...

    Alıntıları Göster
    hocam gercekten bu marka araçlar insanın aklını çeliyor ama soru işaretleri çok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenturkcan

    hocam gercekten bu marka araçlar insanın aklını çeliyor ama soru işaretleri çok?

    Alıntıları Göster
    ben de kyron almayı düşünüyorum. her haliyle süper bir araç ama insanda bazı korkular olmuyor değil. aslında 4x4 alanında motor - şanzıman alanında korkum yok. ee herkes kaportasının da çok sağlam olduğunu söylüyor tek korkum fren mesafesi. bu konuda hiç bir bilgi yok. ben bazen (: her zaman değil böyle ya sinirliyken ya da canım sıkkınken) aracı biraz hızlı kullanırım ve ani fren yapabiliyorum acaba buna uygun mu en azından fren kalitesi iyi mi? bilmiyorum kyron çok güzel ve çok iyi bir araç fiyatıda iyi ama kısmet işte. acaba frenleri hakkında bilgisi olan var mı? yakamozum arkadaşım sen de kyron var diye biliyorum bu konuda beni aydınlatırsan sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    ben de kyron almayı düşünüyorum. her haliyle süper bir araç ama insanda bazı korkular olmuyor değil. aslında 4x4 alanında motor - şanzıman alanında korkum yok. ee herkes kaportasının da çok sağlam olduğunu söylüyor tek korkum fren mesafesi. bu konuda hiç bir bilgi yok. ben bazen (: her zaman değil böyle ya sinirliyken ya da canım sıkkınken) aracı biraz hızlı kullanırım ve ani fren yapabiliyorum acaba buna uygun mu en azından fren kalitesi iyi mi? bilmiyorum kyron çok güzel ve çok iyi bir araç fiyatıda iyi ama kısmet işte. acaba frenleri hakkında bilgisi olan var mı? yakamozum arkadaşım sen de kyron var diye biliyorum bu konuda beni aydınlatırsan sevinirim.

    Alıntıları Göster
    kullanan arkadaşlardan varmı bir sıkıntı ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zilgar

    kullanan arkadaşlardan varmı bir sıkıntı ???

    Alıntıları Göster
    selamlar, ben nisan 2009'dan beri ssangyong actyon sports 6/AT 4x4'ün tepesinde, çoğunlukla İstanbul-Bodrum arası, ayda bir-iki sefer dağ-taş 42.000 km yol yaptım. sanırım yeteri kadar fikir edindim. tecrübelerimi sizinle paylaşmak, almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim. Ki, inip binerken yollarda sık sık bu araçla ilgili arkadaşlara yardımcı olmuşumdur. Genel olarak fikrin ne diye sorarsanız, çok memnunum açıkçası. iyi ki bu araça sahibim. dağda bayırda keçi gibi, otobanda düz yolda 185 kmyi gördü, yokuş aşağı 220 kmye kadar dayandı ibre. ve transatlantik gibi ya da eski amerikan arabaları gibi dengeli ve oturaklı. hala ilk gün aldığım gibi tık ses yok. yazık diğer markalara o kadar para dökmeye bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar şu zerafete bakın:

     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    Alıntıları Göster
     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    canlı canlı dün görme imkanım oldu ilk defa, sahipleri kusura bakmasın ama arabadan başka herşeye benziyor tipi. neden bu kadar marjinal takılmak istemişler tasarlarken anlayamadım doğrusu. çocuk olsa ne çizdim lan ben böyle diyip yenisini çizerdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    canlı canlı dün görme imkanım oldu ilk defa, sahipleri kusura bakmasın ama arabadan başka herşeye benziyor tipi. neden bu kadar marjinal takılmak istemişler tasarlarken anlayamadım doğrusu. çocuk olsa ne çizdim lan ben böyle diyip yenisini çizerdi

    Alıntıları Göster
    güzellik göreceli,, aksine bana göre ön tasarım çok başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailg

    selamlar, ben nisan 2009'dan beri ssangyong actyon sports 6/AT 4x4'ün tepesinde, çoğunlukla İstanbul-Bodrum arası, ayda bir-iki sefer dağ-taş 42.000 km yol yaptım. sanırım yeteri kadar fikir edindim. tecrübelerimi sizinle paylaşmak, almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim. Ki, inip binerken yollarda sık sık bu araçla ilgili arkadaşlara yardımcı olmuşumdur. Genel olarak fikrin ne diye sorarsanız, çok memnunum açıkçası. iyi ki bu araça sahibim. dağda bayırda keçi gibi, otobanda düz yolda 185 kmyi gördü, yokuş aşağı 220 kmye kadar dayandı ibre. ve transatlantik gibi ya da eski amerikan arabaları gibi dengeli ve oturaklı. hala ilk gün aldığım gibi tık ses yok. yazık diğer markalara o kadar para dökmeye bence...


    Ortalama yakıt tüketiminiz ne kadar?160-170 gibi hızlarda rüzgar sesi varmı ve güven veriyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mebgerate

    Otomatik vitesi performansa yönelik değil diğer dizellerde olduğu gibi ekonomiye göre yapmışlar. O nedenle 2000 devirin üzerinde uzun süre gitmeyi sevmiyor araç... Mesela 140 tan sonra 5. vitesle devam etmesi gibi bir opsiyon olsa kopacak gidecek ama yok...

    Chip tuning vb. ile program değiştirilebilir.






    pardon ama tiptronik degilmiydi bu araclar? manuele alip 5. viteste sabit tutamiyormusunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: mebgerate

    Otomatik vitesi performansa yönelik değil diğer dizellerde olduğu gibi ekonomiye göre yapmışlar. O nedenle 2000 devirin üzerinde uzun süre gitmeyi sevmiyor araç... Mesela 140 tan sonra 5. vitesle devam etmesi gibi bir opsiyon olsa kopacak gidecek ama yok...

    Chip tuning vb. ile program değiştirilebilir.






    pardon ama tiptronik degilmiydi bu araclar? manuele alip 5. viteste sabit tutamiyormusunuz?

    Alıntıları Göster
    Heybetli bir duruşu var gerçekten. Ama tipsiz araçlar sırasında başrolü oynamaya aday. Hele ki ön tasarım tam bir felaket.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_boyz

    Heybetli bir duruşu var gerçekten. Ama tipsiz araçlar sırasında başrolü oynamaya aday. Hele ki ön tasarım tam bir felaket.


    Şimdi tasarım kişiden kişiye değiştiği için birşey diyemiyeceğim. Beğenmeyenler olduğu gibi gerçekten çok sevenlerde var. Ancak ssangyong markasını sırf bu modelle değil diğer modelleriyle de incelemenizi tavsiye ederim. Mesela bir kyorn, rexton ya da actyon.

     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    Bunlar da diğer modelleri. Bunları da inceleyip o şekilde bir karar vermenizi öneririm. Dediğim gibi zevkler kişiden kişiye göre değişir. Ancak gerçekten iyi araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kiyali

    arkadaşlar şu zerafete bakın:

     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    bu araçta zerafet varsa ben odunun önde gideniyim.arabadanda anlamıyorum.

    bunun zerafeti nerede allah aşkına biri bana göstersin.hocam zerafet dediğin böyle arabalarda olmaz.mesela mesareti de olur,mesela cadillac ta olur.yapmayın allah aşkına kendinizi kandırmayın.

    teknolojisini iç dizaynına konforuna vs hiçbir lafım yok ama tsarımında zerafet var demeyin


    +10000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 13 Mayıs 2010; 21:53:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    canlı canlı dün görme imkanım oldu ilk defa, sahipleri kusura bakmasın ama arabadan başka herşeye benziyor tipi. neden bu kadar marjinal takılmak istemişler tasarlarken anlayamadım doğrusu. çocuk olsa ne çizdim lan ben böyle diyip yenisini çizerdi


    eski kasa sorento ile aynı farı kullansalardı sorento kadar satıcak bi araç ama tipi bitiriyor maalesef...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


     Ssangyong Actyon Sports, Actyon, Kyron, Rodius, Rexton, Musso, Korando Genel Bilgi Paylaşımı


    canlı canlı dün görme imkanım oldu ilk defa, sahipleri kusura bakmasın ama arabadan başka herşeye benziyor tipi. neden bu kadar marjinal takılmak istemişler tasarlarken anlayamadım doğrusu. çocuk olsa ne çizdim lan ben böyle diyip yenisini çizerdi


    eski kasa sorento ile aynı farı kullansalardı sorento kadar satıcak bi araç ama tipi bitiriyor maalesef...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Actyon sportsu test ettim, gerçekten beğendim. Daha önce Mitsubishi L200ü test etmiştim, pick up testlerime Hilux ile devam edeceğim. Bir pick up alma niyetim var, ama önce hepsini test etmek istiyorum
    Actyon Sportsun yol tutuşu beni şaşırttı, otomobil gibi yol tutuşu var.

    +Actyon Sports oldukça çevik bir araç, bir pick uptan bu kadarını beklemiyordum.
    +İç donanım ve tasarım harika, direksiyondan kontrollü müzik sistemi en düşük modelde bile var, sürücü ve yolcu hava yastıgı standart.
    +Dış tasarım burada çoğu kişi beğenmese de ben beğeniyorum, zaten Uzakdoğu araçlarının tasarımları uçuk kaçık, ben tekniğe bakarım.
    +Aracın arka kasası camlı hardtop ile kapatıldığında mükemmel bagaj hacmi oluyor
    +60 bin tlye satılan Actyon modeli ile 30 küsür bin tlye satılan araç aynı araç. Tek fark Actyon sportsun arkası kesilmiş, ruhsatta ticari gectiginden ÖTV düsük
    +En düşük modelin bile donanımı oldukça tatminkar, tuşla kontrol edilen yan aynalar ekstra özellik.
    +36 bin tl fiyata aracın arkasına takılan Hardtopu hediye etmeleri oldukca cazip bir kampanya.
    +Araca biraz yüklendim, motor banamısın demedi, motor performansı yeterli
    -Araçta EBDnin standart olması gerekirdi maalesef yok

    Fiyat performans olarak oranlarsak, verdiginiz fiyata göre bu araç 5 yıldızı hak ediyor.
    Tek eksiği Türkiye'de bilinirliğinin olmaması. Ancak bu aracı ben beğendim, biraz daha araştırıp bu aracı almak istiyorum.
    Siyah olanı çok güzel duruyor. Sonuçta 2 LT motoru olan jeep konforunda bir aracı yarı fiyata alıyorsunuz, bu araç bireysel araç olsa ticari geçmese fiyatı 2 kat olcaktı...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.