Şimdi Ara

Golf 1.6 Primeline, Midline ve Comfortline farkı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
129.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    2006 Model 1.6 Golf almayı düşünüorum. Ancak bir sürü model var.

    Mesela FSI ne anlama geliyor, 2006 modellerde FSI Primeline, FSI Midline ve FSI Comfortline arasındaki farklar nedir? Kasa, güvenlik, motor kaliteleri arasında bir fark var mıdır?

    Teşekkürler



  • vw grubu binek benzlinli için fsi tsi ve 1.6 ları sunuyor.
    fsi motor yakıtı tam yanm noktasına püskürttüğü için daha verimliydi ama artık yeni yazılımla(servisler onay almadan yüklüyor) bu fsi ın s sini kaybetmiş oluyoruz ki iki tip olan fsi motorlara tüpte verim alınamıyor.
    tsi yeni motoru.sıkıştırmalı.yüksek performans düşük tüketim.ama yeni çıktı denebilir.ilerisi için vosvos ve kullanıcı tahminleri dışında hiçbişeyi belli değil.
    1.6 da hala tam olarak bilmediğim ama sekiz valf olan bi motor.kağnı teknolojisi yani.
    premium midline comfortline donanım seviyeleridir.
    bu arabaların hepsinin kasası farları aynıdır.
    premiumum kliması manueldir. espsizdir. konforsuzdur.yapmur far park sensörleri yoktur.camları otomatik değildir.(öle olması lazım)cantları alaşımlı değil ve döşemesi kalitesizdir.
    8en boktanı budur) hava yastıkları azdır.
    midline bunun bi iyisi alaşımlı jant oto klima daha kalite döşeme arac opsiyonlarına göre belki esp
    comfortline da bnların hepsi var
    tavsiyem içine binince anlıcaksın.




  • Ne de güzel atıp tutmuşsunuz

    gerçekleri şöyle açıklamak lazım

    1)Tüm donanim paketlerinde 6 havayastığı , ABS , ASR , Servo direksiyon ve EDL mevcuttur . Midline'da buna ek olarak otomatik klima ve üç kollu deri direksiyon simidi vardır . Comfortline'da ESP , bixenon farlar , alaşım jantlar eklenir bu donanima ayrıca kolçak vb ekstra hoş olabilicek özellikler de var sıralamaya gerek yok . Yalnız şunu bilin güvenlik standart

    2)Motorlara gelince 1.6 8v , 1.6 FSI , TSI ve TDI lar mevcuttur

    a) 8v motorlar eski motor olarak bilinir son derece sorunsuz ve sağlam motorlardır güvenilirliği 2-3 nesildir kanıtlandığı için ufak bir kaç geliştirilme ile kullanılmaktadır ayrıca muhteşem bir sıralı lpg uyumu vardır

    b)FSI motorlar sanıldığı gibi üretimden kalkmamıştır şuanki yeni motorların altyapısını oluşturan teknolojidir ayrıca büyük hacimli motorlarda hala kullanılmaktadır 6. vites olması ve yakıtın biraz daha yüksek bir basınçla direk yanma odasına püskürtülmesi sayesinde bir miktar daha ekonomiktir

    c)TSI ları tartışmaya çok lüzum yok ki zaten avrupa da Türkiyeden daha öncede kullanılmaktaydı güçlüdür keyiflidir dikkatli kullanımda gerçekten ekonomiktir

    d)TDI zaten bilinmekte

    Ben 2004 GOLF 1.6 8v primline kullanmaktayım şimdiden hayırlı olsun Sayın blanktruth



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mech.Engineer -- 19 Eylül 2008; 14:51:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    O FARKLar burda

    http://www.vw.com.tr/models/binek/teknik_donanim/golf_donanim_listesi.pdf

    http://www.vw.com.tr/models/binek/teknik_donanim/golf_teknik_listesi.pdf

    bu gostergeler 2008 ıcın sanırım. 2004 de farklilar




  • Midline da olmayipta Comfortline da olanlar:

    6 1/2 J x 15 "Misano" alüminyum jantlar, 195/65R15 lastikler --S
    Arka koltuklardan bagaja ulaşma bölümü --S-

    Comfort" ön koltuklar
    Hız sabitleyici (Cruise Control)
    Ön kol desteği
    Ön koltuk arkalarında eşya bölmesi
    Ön koltuklarda bel desteği
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    Otomatik yanan kısa farlar
    Park mesafe sensörleri (arka tampon üzerinde)

    Sis farları, ön/
    Yağmur sensörü
    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu
  • off of , yorumda son nokta tebrik ediyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: ucanhoroz

    vw grubu binek benzlinli için fsi tsi ve 1.6 ları sunuyor.
    fsi motor yakıtı tam yanm noktasına püskürttüğü için daha verimliydi ama artık yeni yazılımla(servisler onay almadan yüklüyor) bu fsi ın s sini kaybetmiş oluyoruz ki iki tip olan fsi motorlara tüpte verim alınamıyor.
    tsi yeni motoru.sıkıştırmalı.yüksek performans düşük tüketim.ama yeni çıktı denebilir.ilerisi için vosvos ve kullanıcı tahminleri dışında hiçbişeyi belli değil.
    1.6 da hala tam olarak bilmediğim ama sekiz valf olan bi motor.kağnı teknolojisi yani.
    premium midline comfortline donanım seviyeleridir.
    bu arabaların hepsinin kasası farları aynıdır.
    premiumum kliması manueldir. espsizdir. konforsuzdur.yapmur far park sensörleri yoktur.camları otomatik değildir.(öle olması lazım)cantları alaşımlı değil ve döşemesi kalitesizdir.
    8en boktanı budur) hava yastıkları azdır.
    midline bunun bi iyisi alaşımlı jant oto klima daha kalite döşeme arac opsiyonlarına göre belki esp
    comfortline da bnların hepsi var
    tavsiyem içine binince anlıcaksın.




  • ck teşşkrler...
    acaba yakıt olarak en az yakıt benzinlilerde hangi modeldir ve lpg takıldığında performans ve yakıt farkı nasıl olur?
  • Tam yerine denk geldim soramadan edemicem bende araç almayı planlıyorum Golf IV comfortline'dan yana kayıyo gönlüm yaklaşık 3 haftadır bu araçları inceliyorum. Maddi olarak imkan sınırım en fazla 21000 tl bu fiyata kadar bana tavsiye edeceğiniz bi araç varmı arkadaşlar. Şimdiden görüşleriniz ve önerileriniz için teşekkürler ve saygılar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.