Şimdi Ara

HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
74.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    arkadaşlar merhaba bende bi iphone 4s düşünüyorum (nickden anlamışsınızdır) baktım en uygun fiyatları hb veriyo büyük ihtimal oradan alacağım ama hiç emin değilim net alışveriş geçmişim yok hiç... nasıl yapılıyo bilmiyorum desem de yalan olmaz... ne diyorsunuz çok güvenilir mi? 2bin tllik bir ürün olduğundan tedirginim yoksa çok da önemsemeyeceim... yrdımcı olursanız sevinirim :)


    çok gereksiz bir nick bence sil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gerigitnebileyim -- 28 Şubat 2012; 21:27:02 >
  • quote:

    arkadaşlar merhaba bende bi iphone 4s düşünüyorum (nickden anlamışsınızdır) baktım en uygun fiyatları hb veriyo büyük ihtimal oradan alacağım ama hiç emin değilim net alışveriş geçmişim yok hiç... nasıl yapılıyo bilmiyorum desem de yalan olmaz... ne diyorsunuz çok güvenilir mi? 2bin tllik bir ürün olduğundan tedirginim yoksa çok da önemsemeyeceim... yrdımcı olursanız sevinirim :)


    çok gereksiz bir nick bence sil
  • ayakkabı alıcam numara olmazsa geri iade edilebilior mu
  • Gonul rahatligi ile kullanabilirsiniz.Nerdeysd buyun elektronik esyalarimi hepsiburada'dan aldim.Hic problem olmadi.Adamlara kefil olurum o derece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abim elektronik dahil bayağı alışveriş yaptı bu siteyle. Ben de masa tenisi raketi ve kılıfı aldım. Hiçbir sorun çıkmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler – bayanlar bir de burdan yakın ;
    İşe öncelikle (elimde bir sürü fatura olduğu için) herhangi birini takdim ederek başlayayım ki, sizlerle paylaşacaklarımın yalan beyânlar olmadığını farkedesiniz –ki zaten ayaklarıma dünya kadar servet de serseler kimseye iftirâ atmaya tenezzül edecek değilim…

     HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ?
    (Resmi original boyutundan görmek için üzerine tıklayın.)

    Ödememi alışverişimin aynı günü olan 22 Kasım’da gerçekleştirdim. 24 Kasım’da 7 parçasını (toplamda 3 kutu olarak; fakat bu 3 kutunun herbirisini de birbirlerinden bağımsız olarak, yaklaşık 45’er dakikalık fâsılalarla) yurtiçi kargo’ya vermişler. Yurtiçi kargo bu 3 kutuyu bana tek seferde 26 Kasım’da teslim etti. Hepsiburada’nın 24 Kasım’da kargoya teslim ettiği bir 4 numaralı paket varmış. Bu 4. Paket ise diğer üç paketin kargoya en geç teslim olunanından 1 saat kadar daha geç verilmiş olduğundan olsa gerek yurtiçi kargo çalışanları bu 4. paketi gözünden kaçırmış olacaklarki bu paket de bana 27 Kasım’da ulaştı. Bu 4. Pakette ise (birbirinin aynısı) iki adet ürün vardı. Etti 9. 29 Kasım’da 5. Paket geldi, bu pakette ise tek bir ürün vardı (XILENCE marka kasa fanı). Etti 10, kaldı 5.

    Evet değerli arkadaşlar, 2 farklı zamanda gönderilen; fakat kargo yetkilisinin 2 paketi de aynı anda getirdiği ürünler bugün elime geçti, içlerinden toplamda 4 ürün çıktı ve geriye kaldı 1 ürün.

    Ha şimdi bu siparişim sebebiyle kapıma kaç defa kargo gelmiş oldu? Bak şimdi saymasam ben de bilemeyecekmişim 4 kere geldi. Geriye bir ürün kaldığı için bir kere daha gelecek. Dolayisiyle bir sipariş için toplamda 5 kere kargo kapıma gelmiş olacak…

    Ha bir de şu var tabii, onu da atlamayalım: Bu üstün (!) zekâ sahibi insanlar, kendilerine yakışacak şekilde, ince (!) düşünce ve duyarlılıkla (!) hareket edecekler ya hani, aynı gün içerisinde; fakat farklı saatlerde zaman zaman 2 zaman zaman 3 koli teslim ediyorlar kargoya. Eskişehir’deki kargo yetkilileri dikkâtli davranmasalar gün içersinde 5 – 6 kere kapıma gelmek zorunda kalabilirlerdi… Nitekim, -mesajımın başında da belirttiğim üzere- bir defasında (22 Kasım’da) kargoya 4 farklı zamanda paket teslim etmişler. Bana bunların 3 tanesi 26 Kasım’da, 4. Paket ise 27 Kasım’da teslim edilmişti… Şimdi bu bağlamda bir nokta yine çok mühim; ya kardeşim ben şimdi kargo yolu gözlemek zorunda mıyım.!? Bunların yaptığı bir değil iki değil, diyelim ki bir (ya da birkaç seferinde), kargo ben evde değilken ve evde de kimse yokken geldi, ee bu durumda n’olacaktı!?.

    Bu kadarıyla kalsa iyi, durum daha da vahim ;
    Green Life marka bir 4’lü ve açma-kapama anahtarlı bir uzatma kablosu almıştım. Adamlar 4’lü göndereceklerine 5’li göndermişler; fakat bu tür ürünlerin kutusu oluyor mu bilmiyorum (muhtemelen vardır aslında), ince bir naylon içersinde geldi. Naylon altından 5 cm kadar yırtılmış. Çıkardım ve kokladım, leş gibi yanık kokuyordu, sağı solu da çizikti ve ayrıca ve bilhassa bir yanı dümdüzken, öbür yanı ise zorlanıp açılmış da hiçbir şekilde doğru düzgün kapatılamamış gibi duruyor, bu çok net. Çalışıp çalışmadığını denemedim...
    Resimler herşeyi anlatıyor aslında. İşte bana gönderdikleri o uzatma kablosu, takdir sizlerin;

    Bu 2 resim (en azından diğer tafafa göre) düzgün tarafı gösterir resimler;

     HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ?
     HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ?



    Şu ikisi de diğer tarafı gösteren 2 resim;

     HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ?
     HEPSİBURADA GÜVENİLİR Mİ?



    Bir de XILENCE marka kasa fanı aldım, onun paketi vardı ve paketi zorlanmıştı (paketin arka tarafında sağdan sola boylu boyunca çok net ve kayda değer bir kırışıklık sözkonusuydu. O da aynen Green Life marka 4’lü uzatma kablosunda olduğu gibi leş gibi yanık kokuyordu ve pervane dönerken 8 çiziyordu. Dedim oğlum, çattık belâya. Denedim, neyseki bir sorun yok, çalışıyor. Şimdi bana göre; bu adamlar bu ürünleri ya deneyip gönderiyorlar ya da kullanılmış ürün satıyorlar ve kimbilir işin içinde daha neler var... Gönderdikleri bu ürünlerin keskin bir şekilde yanık kokuyor olması başka ne şekilde izâh ediebilir..?

    Aldığım ürünlerden birisi de hacimli bir kitaptı. Bu kitabı ise, kutu içersine, aldığım bir diğer ürün olan deodorant ile beraber korumasız olarak koymuşlar. Ve mahallesef kitap deodorant ile itişe kakışa geldiğinden olsa gerek kitapta hafif birkaç darbe izi ile kutudan bulaşmış olduğunu düşündüğüm birkaç yerinde is lekeleri var. Hepsiburada’yı tercih etmemin sebebi; almayı düşündüklerimin tamamını burada bulabilmem olmuştu; fakat mahallesef aldıklarımın yarısı bile yokmuş, sadece var gözüküyormuş...). Tabi ben böylesi aksilikler yaşayacağımı beklemeyordum. Dedim, “Ne iyi! Alacaklarım tam tekmil, bir kutunun içersinde bana ulaştırılacak."
    Dediğim gibi; almayı düşündüklerimin tamamını burada bulabildiğim ve ayrıca tek hamlede teslim alacağımı umduğumdan dolayı burayı tercih ettim; fakat kesinlikle kesinlikle kesinlikle pişmanım!

    Ürün teslimatlarıyla ilgili olarak bir kere de genel olarak bir örnek vermem gerekirse; havâleyi hesaplarına geçtim, aldığım ürünlerin yarısından fazlası tedârik edilmek üzere birkaç gün beklendi ve aldığım ürünlerden bir tanesi aradan 8 gün geçmiş, o ürün için hâlâ "Tedârikçi firmadan bekleniyor" ibaresi var, bravo!

    Haklarını yemeyelim;
    1-) Daha önce de ablam için ucuzlarından sayılabilecek bir tablet pc almıştık, onda Allah’tan bir sorun çıkmadı. O zamanlar tereddütlerim vardı; fakat şimdi anlıyorum ki, fevkalâde büyük bir risk almışız. Evet gerçekten neyseki bir sorun çıkmadı onda.
    2-) Bu süreç içersinde site üzerinden 3 sorum olmuştu, gün içersinde yanıtlarını aldım.
    3-)Aldığım kitabı, piyasada (kitap satan sitelerde bile) daha ucuza satan yoktu.

    Bakın, bunların farz-ı muhâl, 500 liraya sattığı bir malı, piyasada daha evvel alışverişim olup da memnûn olduğum sitelerden herhangi birinde en ucuza ancak 600 TL’ye bulabilsem, ya elden alırım ya da gider o memnûn olduğum sitelerden birisinden alırım, o kadar yani!..

    Ne kadar meşhûr olurlarsa olsunlar tekin bir site değil ! Alıp alabilecekleri puan, benim gözümde 10 üzerinden 3’ten öte değildir !

    Şimdi sonuçta n’oldu? Şu oldu; Hepsiburada, hiçkimsenin ihânetinin, dalâveresinin yanına kâr kalamayacağı gerçeğinden bîhaber olarak ve üçkâğıtçılık yaparak 3 kuruş daha kâr ederim sandı. Çünkü, birincisi, buradan kâr ettiğini sandığı para kendilerine yaramamakla kalmayıp beddua da alabileceleklerdir. İkincisi de, zaten kendisine yönelik bu şikâyetler müşteri kaybına sebep olacağından kendi ayağına kurşun sıkmış gibi olup, yine kaybeden kendileri olacaktır. Tabii şimdi bu da yetmez, Green Life diye aldığım (ama üzerinde MAYER yazan) uzatma kablosunu aynen kendilerine postalayıp bu ürünü kargoya veren midir yoksa başkası mıdır artık her kimse tespit edilip o zâtın kafasında parçalamalarını talep edeceğim…





  • hepsiburada.com bir doğan holding kuruluşudur yani aydın doğanın şirketi aldığınız ürünleri sorun çıktı veya beğenmediniz kim olursa olsun faturası ile birlikte 8 gün içinde iade edebilirsiniz. Özellikle net üzerinden yaptığınız alış verişlerde satıcı ile mutlaka mesajlaşarak iletişim kurun bir nevi delil teşkil edecek belge niteliği taşır. mesaj ile iade işlemi yapacağınızı bildirince satıcı mesaja istinaden iade işlemi başlatır ve kargo kurye de geçen zaman aleyhinize işlemez.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysf044
    hepsiburada.com bir doğan holding kuruluşudur yani aydın doğanın şirketi aldığınız ürünleri sorun çıktı veya beğenmediniz kim olursa olsun faturası ile birlikte 8 gün içinde iade edebilirsiniz. Özellikle net üzerinden yaptığınız alış verişlerde satıcı ile mutlaka mesajlaşarak iletişim kurun bir nevi delil teşkil edecek belge niteliği taşır. mesaj ile iade işlemi yapacağınızı bildirince satıcı mesaja istinaden iade işlemi başlatır ve kargo kurye de geçen zaman aleyhinize işlemez.

    Ya bırak kardeşim ya, peki ya neden hatâlarını telâfi ederlerken bir geribildirimde bulunmuyorlar? Nihâyet 12 Aralık’ta gönderdiğim ürün 14 Aralık’ta resmen kendilerine ulaşmış gözüküyordu kargo takipte. Bugün 19 Aralık, az evvel müşteri hizmetleri’ne bir kere daha mesaj gönderdim bilgi alabilmek adına.

    Daha siparişi gerçekleştirdiğim ilk gün olan 30 Kasım’da Green Life uzatma kablosuyla ilgili olarak bir geridönüşte bulundum, olmadı 1 Ocak’ta gün içersinde 2 başlık üzerinden yeniden geribildirimde bulundum. Tarih 18 Aralık - 19 Aralık olmuş, hâlâ şu basit hatâyı telâfi edecekler..!

    DÜZELTME: 28 ya da 29 Aralık tarihinde, ilgili ürünün ücreti hesabıma aktarıldı.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Casper_C -- 29 Aralık 2012; 14:41:02 >




  • hepsiburada.com dan aldığım nike marka ayakkabının burun kısmındaki yapışkan kendiliğinden kalktı. ayakkabıyı firmaya gönderdiğimde ise ulaştığı gün içinde hemen kullanıcı hatası diyerek geri yolladılar. öncelikle benzer problemi üretici firmanın kendisi garanti kapsamında alırken hepsiburada neden kullanıcı hatası dedi. ikincisi ise yırtık değil bir yere takılmamış. yapışkan kalkması nasıl benim hatam olur. yaptığım itiraza ise kullanıcı hatasıdır özür dileriz diye dönüş yaptılar. hiç umursamıyorlar açıklama yapmıyorlar. kesinlikle bu siteyi tavsiye etmiyorum. insanı tamamen salak yerine koyuyorlar. çağrı merkezinde muhattap bulamıyorsun. maille dönüş yapılacak diyorlar. kandırmaca tamamen




  • maşallah beni hiç hayal kırıklığına uğatmadı bu site...
  • Ben hepsiburada.com'dan LG G3 D855 32GB sipariş verdim. Gelmesi bayaa sürdü. Kaç gün hatırlamıyorum ama EN AZ 3 gün olmuştur. Elime geçti ama ürün bozuk çıktı. Garantili olduğu için tamire götürdük. Güya tamir ettik düzgün çalışıyo dediler ama telefonu kontrol bile etmemişler. Ve sorunlar hala devam ediyor. Bu "tamir" 3 hafta falan sürdü bu kadar mı işsizler hiç bi bok yapmamışlar boşuna 3 hafta bekledik. Neyse ben bir daha götürücem öncekinde sorunlarımı kağıda yazıp kargoyla götürmüştüm. Çünkü orası bize çok uzak ve 5'de kapanıyor. Ben eve 4:15'de falan geliyorum. Neyse tatil oldu ben onu götürcem inşallah bu sefer "tamir" etmezler de boşuna bir 3 hafta daha beklemem. Siz bence hiç hepsiburada.com'dan alışveriş yapmayın ama siz bilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Altcizgi MC -- 23 Haziran 2015; 17:17:02 >




  • daha önce 6-7 kez alışveriş yaptım sorun olmadı.sonuncusunda sorun oldu ve dolandırıldım. https://www.youtube.com/watch?v=-cVNYgGqAL4
  • Hepsiburada sitesinden aldığım LG G4 marka telefon kapandı ve bir daha açılmadı. LG G4 lerde olan anakart probleminden kaynaklı ve LG bu telefonları yenisiyle değiştiriyor normalde. 23.08.2016 da servise verdiğim cihaz hala parça bekleniyor deyip teknik serviste tutuluyor. Hepsiburadanin cevabı ürünü teknik servise siz yolladığınız için biz bir şey yapamıyoruz. Teknik servisin iade raporu vermesi lazım. Bana teknik servisten denen sıfır cihaz için 350 TL ödeme yaparsınız size sıfır cihaz veririz yoksa anakart beklemek zorundasınız. Neden para vereyim LG nin kusurlu malının cezasını ben mi vereceğim. Teknik servis Medcell dir.

    Tüm kullanıcılar ben yandım siz yanmayın hepsıburada, LG ve Medcell bunlar 1600 TL paramla beni rezil ettiler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.