Şimdi Ara

Numara Taşınabilirliğinde SIk Sorulan Sorular ve Merak Ettikleriniz? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
703
Cevap
4
Favori
339.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi vodofone hattım babamın üzerine kayıtlı avea ya geçmek istiyorum acaba avea ya geçince hattım benim üzerime kayıtlı olamaz mı bunu nasıl yapabilirim?
  • bungee eşim sim kartımı sobaya atmamış , eski simkartımı buldum.. telefona taktım ve 8090 ı arayadım hat açıldı fakat buncada en az bugün içinde kontör yüklemem gerekiyormuş sürem uzamamış yine... ve bir ikincisi hattımın tarifesi kampuscell di .. şimdi süpertarife olmuş...
  • birde süresi uzamış olsa hiçbir sorun olmayacaktı ya .. süresi niye uzamadı hala anlamadım... neyse yardımcı olduğun için teşekkürler.
  • 13 şubatta turkcellden aveaya geçiş için başvuru yaptım. 6 gün sonra hattım hala turkcell olarak devam edince başvuru yaptığım yere gittim sistemde sorun var dediler. Bilgileri yeniden giriyoruz dediler ve hattın 3 gün içinde açılacağını söylediler. 3 gün daha geçti halen bir hareket yok. Numaramı sorguladığımda halen taşınmış değil ve TURKCELL tarafından hizmet alıyor diyor. Aveaya bununla ilgili yazı da yazdım, cevap gelmedi. Ne yapmam gerekiyor?
  • Avea'nın heryönesınırsız tarifesine geçiş için istediği ücreti *66TL* ödememek adına önce Turkcell'e sonra da geri Avea'ya geçmeye karar verdim. Bugün itibariyle AVEA'dan Turkcell'e geçişim tamamlandı. Kıyas adına Turkcell'den Avea'ya geri dönüşü beklemekteyim.

    Avea'dan Turkcell'e geçişim şaşırtıcı şekilde hızlı oldu. Çarşamba akşamı başvurmuştum. Cuma günü telefonuma mesaj geldi ve C.tesi günü 18:59 itibariyle hattım Turkcell'e geçti. Geçiş sırasında hattım hiç deaktif olmadı. Yani 19:02 gibi telefonumda AVEA'nın çekmediğini görüp Turkcell'i taktım ve yeni opetördeki hattım açılmıştı.

    Başvuru aşamalarındaki farktan söz edecek olursak. Heryerde aynı değildir muhtemelen, ancak, Turkcell extra'dan geçiş için başvurduğumda öncelikle numaramı bilgisayar ortamında kontrol ettiler, ardından bilgisayar çıktısı şeklinde evrakları hazırladılar ve imzalattılar. (Tüm bu işleri ben koltukta otururken geçekleştirdiler) AVEA'nın yine büyük bayilerinden birinde aynı işlemi ise elle doldurulan form şeklinde yaptılar ve doğrusu özensizlik akıyordu yapılan işte. Numarayı bile yanlış yazıp karalayarak düzeltecek kadar özensizlik. (Ayrıca tüm bu işler yapılırken müşteri ayakta bekletiliyordu) AVEA'dan Turkcell'e geçenlerde kimlik bilgileri doğrulanamadı gibi bir sorun pek yaşanmazken, Turkcell'den Avea'ya geçişlerde böyle bir sorunun sık sık yaşandığını duymaktayım. Bence bu özensizliğin sonucu yaşanan bir sıkıntı.

    Umarım hattım aynı hızda AVEA'ya geçer, ve bu özensizliğin pek de önemli bir durum oluşturmadığını anlarım.
  • bungee müşteri hizmetlerine mail attım aradılar... yine sorunumu çözemediler kontör yüklemem lazımmış... hattım taşındığında yine kaç gündür kontör yüklemediysem yine öyle kalırmış... tarifemi değiştirilebildiler... kampuscell e geri çevirdiler... şimdi kontör yüklemem lazım...
  • bir bayiden taşınamayan hat için, başka bayiden tekrar başvuru yapıyorum bu sefer taşınıyor.

    2 ayrı hat ile 2 sefer başıma geldi bu olay.

    işlemler
    aveadan - turkcele
    turkcellden - aveaya
    şeklindeydi.

    birinci başvuruda kimlik bilgileri yetersizse, ikincisi nasıl onaylanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forgatten2

    13 şubatta turkcellden aveaya geçiş için başvuru yaptım. 6 gün sonra hattım hala turkcell olarak devam edince başvuru yaptığım yere gittim sistemde sorun var dediler. Bilgileri yeniden giriyoruz dediler ve hattın 3 gün içinde açılacağını söylediler. 3 gün daha geçti halen bir hareket yok. Numaramı sorguladığımda halen taşınmış değil ve TURKCELL tarafından hizmet alıyor diyor. Aveaya bununla ilgili yazı da yazdım, cevap gelmedi. Ne yapmam gerekiyor?


    Yaklaşık 3 saat önce mesaj geldi. 25.02.2009 tarihinide taşıma işleminiz tamamlanacaktır diye. Yani tam 12 gün oluyor. Bunu nereye şikayet edebilirim arkadaşlar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forgatten2


    quote:

    Orjinalden alıntı: forgatten2

    13 şubatta turkcellden aveaya geçiş için başvuru yaptım. 6 gün sonra hattım hala turkcell olarak devam edince başvuru yaptığım yere gittim sistemde sorun var dediler. Bilgileri yeniden giriyoruz dediler ve hattın 3 gün içinde açılacağını söylediler. 3 gün daha geçti halen bir hareket yok. Numaramı sorguladığımda halen taşınmış değil ve TURKCELL tarafından hizmet alıyor diyor. Aveaya bununla ilgili yazı da yazdım, cevap gelmedi. Ne yapmam gerekiyor?


    Yaklaşık 3 saat önce mesaj geldi. 25.02.2009 tarihinide taşıma işleminiz tamamlanacaktır diye. Yani tam 12 gün oluyor. Bunu nereye şikayet edebilirim arkadaşlar?



    telekomunikasyon kurulu'na ama neye yarar orası tartışılır...
  • Taşıma işlemini avea'dan turkcell'e ve turkcell'den avea'ya geri dönüş şeklinde gerçekleştirdim.

    Geçen hafta çarşamba avea'dan turkcell'e geçiş için başvurdum.
    Cumartesi akşam 18:59 da geçiş oldu.
    Cumartesi akşam 19:10 gibi avea'ya geçiş için başvurdum.
    Perşembe sabahı 7:50 için mesaj geldi.

    Özetle 7 gün 12 saat içerisinde iki taşıma gerçekleştirmiş oldum. (Rekor mudur nedir)
  • arkadaşlar ben pazartesi turkcellden vodafone a geçmek için başvurmuştum ancak biraz önce mesaj geldi kimlik bilgileriniz uyuşmadığından dolayı geçiş işlemi reddedilmiştir diye.ne yapmam gerekiyor başka bir bayiden yine mi başvurayım yoksa vodafone müş hizmetlerini arasam yardımcı olurlar mı? verdiğim kimlik bilgileri doğruydu yani bayi benden sadece kimlik fotokopisi istedi o kadar zaten.yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Turkcell extraya gidip, özlük bilgilerinizi güncelleyin. Bu işlemden sonra taşıma işleminiz gerçekleşecektir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrecelik

    arkadaşlar ben pazartesi turkcellden vodafone a geçmek için başvurmuştum ancak biraz önce mesaj geldi kimlik bilgileriniz uyuşmadığından dolayı geçiş işlemi reddedilmiştir diye.ne yapmam gerekiyor başka bir bayiden yine mi başvurayım yoksa vodafone müş hizmetlerini arasam yardımcı olurlar mı? verdiğim kimlik bilgileri doğruydu yani bayi benden sadece kimlik fotokopisi istedi o kadar zaten.yardımcı olursanız sevinirim.



    özlük bilgileri derken ne demek istediğiniz tam anlamadım.yani hattı açtırdığımdan beri kimliğimi bile yenilemedim.peki bu bilgileri güncelleyince otomatik geçiş mi olacak yoksa tekrar mı başvurmam gerekiyor
  • turkcellden diğer operatörlere geçiş işin başvuran her on kişiden 8 inin yaşadığı problem daha önce defalarca konuştuk kısaca turkcellin son dakika çamuru....turkcell extraya gidip kimlik bilgilerini güncelleyip vodafoneden yeniden başvurucan birkaç güne taşınır...
    quote:

    Orjinalden alıntı: emrecelik


    quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Turkcell extraya gidip, özlük bilgilerinizi güncelleyin. Bu işlemden sonra taşıma işleminiz gerçekleşecektir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrecelik

    arkadaşlar ben pazartesi turkcellden vodafone a geçmek için başvurmuştum ancak biraz önce mesaj geldi kimlik bilgileriniz uyuşmadığından dolayı geçiş işlemi reddedilmiştir diye.ne yapmam gerekiyor başka bir bayiden yine mi başvurayım yoksa vodafone müş hizmetlerini arasam yardımcı olurlar mı? verdiğim kimlik bilgileri doğruydu yani bayi benden sadece kimlik fotokopisi istedi o kadar zaten.yardımcı olursanız sevinirim.



    özlük bilgileri derken ne demek istediğiniz tam anlamadım.yani hattı açtırdığımdan beri kimliğimi bile yenilemedim.peki bu bilgileri güncelleyince otomatik geçiş mi olacak yoksa tekrar mı başvurmam gerekiyor
  • ben geçen çarşamba vodefondan avea ya geçiş için başvuru yaptım.
    Hala bekliyorum.
    Özetle 7 gün 12 saat içinde 0 taşıma gerçekleştirdim. Rekormudur,nedir

    quote:

    Orjinalden alıntı: CarpeNoctem

    Taşıma işlemini avea'dan turkcell'e ve turkcell'den avea'ya geri dönüş şeklinde gerçekleştirdim.

    Geçen hafta çarşamba avea'dan turkcell'e geçiş için başvurdum.
    Cumartesi akşam 18:59 da geçiş oldu.
    Cumartesi akşam 19:10 gibi avea'ya geçiş için başvurdum.
    Perşembe sabahı 7:50 için mesaj geldi.

    Özetle 7 gün 12 saat içerisinde iki taşıma gerçekleştirmiş oldum. (Rekor mudur nedir)
  • herkes bi tane avea bitane de turkcell alsın yada

    birileri öncülük etsin sadece bir gün boyunca 1000.000 abone o gün telefon kullanmaz ise fiyatlar zaten düşer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: melifkaya

    ben geçen çarşamba vodefondan avea ya geçiş için başvuru yaptım.
    Hala bekliyorum.
    Özetle 7 gün 12 saat içinde 0 taşıma gerçekleştirdim. Rekormudur,nedir

    quote:

    Orjinalden alıntı: CarpeNoctem

    Taşıma işlemini avea'dan turkcell'e ve turkcell'den avea'ya geri dönüş şeklinde gerçekleştirdim.

    Geçen hafta çarşamba avea'dan turkcell'e geçiş için başvurdum.
    Cumartesi akşam 18:59 da geçiş oldu.
    Cumartesi akşam 19:10 gibi avea'ya geçiş için başvurdum.
    Perşembe sabahı 7:50 için mesaj geldi.

    Özetle 7 gün 12 saat içerisinde iki taşıma gerçekleştirmiş oldum. (Rekor mudur nedir)




    başvurun reddedilmiştir yeniden başvuru yap
  • başvuruyu reddetme hakları varmı ki?

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)


    quote:

    Orjinalden alıntı: melifkaya

    ben geçen çarşamba vodefondan avea ya geçiş için başvuru yaptım.
    Hala bekliyorum.
    Özetle 7 gün 12 saat içinde 0 taşıma gerçekleştirdim. Rekormudur,nedir

    quote:

    Orjinalden alıntı: CarpeNoctem

    Taşıma işlemini avea'dan turkcell'e ve turkcell'den avea'ya geri dönüş şeklinde gerçekleştirdim.

    Geçen hafta çarşamba avea'dan turkcell'e geçiş için başvurdum.
    Cumartesi akşam 18:59 da geçiş oldu.
    Cumartesi akşam 19:10 gibi avea'ya geçiş için başvurdum.
    Perşembe sabahı 7:50 için mesaj geldi.

    Özetle 7 gün 12 saat içerisinde iki taşıma gerçekleştirmiş oldum. (Rekor mudur nedir)




    başvurun reddedilmiştir yeniden başvuru yap
  • turkcellden aveaya taşıdığım hattı tekrar aveadan turkcelle taşıdım
  • Arkadaşlar Turkcell web sitesindeki Ön Başvuru Formu ne işe yarıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neo_Cyclone -- 1 Mart 2009; 16:58:19 >
  • Vodafone hat aldım, bir süre sonra Vodafone den Ave a ya geçtim. Aveanın "şebeke meşgul" uyarısından bıktığım için tekrar vodafone ye dönsem, vodofon un kampanyalarından NT faydalanabilir miyim tekrar?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.