Şimdi Ara

Type R'da indirim mi var? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Valla hastasıyım laf söyletmem bu alete, hakkını vermek lazım.
  • bakın RS typeR ın sınıfında olabilir ama unutulan birçok nokta var...
    aktarım organları, ağırlık, denge, şanzıman dişli oranları v.b....
    bunları birleştirince R imzası yapar...
    megane2 RS te böyle bi ibare göremiyorum...
    bence 25bg lik farkı bu iki araç arasında fazla büyütmeyin...
    UNUTMAYALIM FAZLA BGin OLMASI BUNU TAM ANLAMIYLA KULLANMADIĞI SÜRECE FARK DOĞURMAZ...
    bu tip şeyleri HGT ler için söylerler...
    çünkü HGT ninde en büyük sorunu aktarma organlarıdır...
    onu gören kimse onun 156 bg olduğuna inanmaz...
    ama dyno sonuçları bu veriyi vermektedir...
    ama HGT onu tanıyanın elinde vtec, 106gti avlayabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hektorSTK

    bakın RS typeR ın sınıfında olabilir ama unutulan birçok nokta var...
    aktarım organları, ağırlık, denge, şanzıman dişli oranları v.b....
    bunları birleştirince R imzası yapar...
    megane2 RS te böyle bi ibare göremiyorum...
    bence 25bg lik farkı bu iki araç arasında fazla büyütmeyin...
    UNUTMAYALIM FAZLA BGin OLMASI BUNU TAM ANLAMIYLA KULLANMADIĞI SÜRECE FARK DOĞURMAZ...
    bu tip şeyleri HGT ler için söylerler...
    çünkü HGT ninde en büyük sorunu aktarma organlarıdır...
    onu gören kimse onun 156 bg olduğuna inanmaz...
    ama dyno sonuçları bu veriyi vermektedir...
    ama HGT onu tanıyanın elinde vtec, 106gti avlayabilir



    Kardeş eğer bahsettiğin bravo HGT ise zor yer vtec'i hehe




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orjinalden alıntı: thykee

    AYRICANA MEGANE NERDEN HANGİ DEĞERDE TYPE R DEN DAHA HIZLI ÇIKMIŞ HANGİ TESTTE
    BEN ONU MERAK ETTİM 2 YILDIR TYPE R KULLANIYORUM ARKADAŞIM MEGANE RS ALDI VE 3 AY BİLE DAYANAMADI SATTI İKİ ARACIDA DEFALARCA KULLANAN BİRİ OLARAK MEGANE O PARAYA ALINMAZ DONANIM İSTEYEN GİTSİN DAHA BÜYÜK D SINIFINDA Bİ ARABA ALSIN




    OTOHABER sayı:12/2005 21-27 mart, saygılar sunuyorum + düz mantık kuracak olursanız 225bg lik 300nm lik araba, 200bg 196nm lik arabadan niye daha hızlı olamasın Böyle bir kural yok benim bildiğim, olaya hondanın sportif imajını katarak bakmayın sadece



    Motorun teknik özelliklerinden sonra yapısıda önemli hız için ayrıca aracın şaşesi ve ağırlığıda hızlanmaya etki eder...

    Benim kendi görüşümde typeR'ın RS'yi yiyeceği yönünde...



    Kişisel kanaatim olay sürücüde biter, + at gözlüklerini çıkaralım Megane RS, RS logolu bir megane değildir, süspansiyonu, vites oranları, motorun tamamına yakını, direksiyon parametreleri, yerden yükseklik vs. değiştirilmiştir yoksa standart 1.6 kasaya 225bg motor koyarsanız heralde type-r onu yer Ama burada bahsettiğimiz araç standart megane değildir, sonuç olarak test ve fabrika verileri belli, Megane RS Type-R'ı aynı yetenekte sürücülerle yer ama benim de kişisel kanaatim Type-r çok daha ateşli ve GTI ruhunu yollara daha iyi kazıyor, iş performansa gelince değişir, olaya objektif bakabilsek çok güzel tartışcaz ama görüyorum ki forumda 3-4 kişi hariç herkes Renault'yu bildiğin ufak aile arabası üreticisi olarak görmekte, bu tip insanlara Renault 5 turboyu, Alpine'yi, Clio v6'yı hatırlatırım




  • megane RS 0-100 6.8
    typeR 0-100 6.6
  • Megane RS: 6.61
    Type R: 6.85

    Test verileri.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Megane RS: 6.61
    Type R: 6.85

    Test verileri.



    megane RS:
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/renault_megane_rs/renault_meganers_2.asp

    typeR:
    http://www.honda.com.tr/otomobil/model/typer/teknik.html




  • OTOHABER: Sayı: 12, şimdi kalkıp adamlar aracı çalıştırıyo boştayken diğer bi eleman kronometreye basıyo da 100e gelince durduruyo demeyin uçarım, bu veriler cihazlarla yapılıyor pilotaj hatasına yer vermemek için + fabrika verisinden daha çok güvenirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    OTOHABER: Sayı: 12, şimdi kalkıp adamlar aracı çalıştırıyo boştayken diğer bi eleman kronometreye basıyo da 100e gelince durduruyo demeyin uçarım, bu veriler cihazlarla yapılıyor pilotaj hatasına yer vermemek için + fabrika verisinden daha çok güvenirim


    Aracı üreten adamlara güvenmiyorsunda, onu alıp ölçen insanlara güveniyorsun o zaman tamam arkadaşım honda'nın elindeki cihazlar aracın 0-100'ünü doğru ölçememiştir,oto haber dergisininki daha kaliteli bi cihaz o daha doğru ölçmüştür heralde ona güvenelim o zaman dediğin gibi olsun ben bi şey demiyorum
  • Fabrika verisi hızlanma değerleri tıpatıp uyuşsaydı, ohoo bazı otomobillerde 2sn'ye çıkan farklar olabiliyor, tüketim konusuna hiç girmiyorum, hondanın elindeki cihazlar doğru ölçüyo ama her benzinciye gittiğimizde kazıklanıyoruz Bu arada forumda dergi düşmanlığı mı var anlamadım?? Almanyadaki testleri koymalarına sinir olsam da bence asıl güvenilir değerler dergidedir, tabii ilk mesajımda dediğim gibi kronometreyle ölçmeye kalkmazsak + aradaki 25hp ve 104nm lik tork farkını ciddiye almayanlara buradan saygılarımı-sevgilerimi iletiyorum demek ki 75hp lik arabayla 100hp likleri avlarız, aktarma organlarını kısalttık mı tamamdır bu iş.... Gidin ya




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Fabrika verisi hızlanma değerleri tıpatıp uyuşsaydı, ohoo bazı otomobillerde 2sn'ye çıkan farklar olabiliyor, tüketim konusuna hiç girmiyorum, hondanın elindeki cihazlar doğru ölçüyo ama her benzinciye gittiğimizde kazıklanıyoruz Bu arada forumda dergi düşmanlığı mı var anlamadım?? Almanyadaki testleri koymalarına sinir olsam da bence asıl güvenilir değerler dergidedir, tabii ilk mesajımda dediğim gibi kronometreyle ölçmeye kalkmazsak + aradaki 25hp ve 104nm lik tork farkını ciddiye almayanlara buradan saygılarımı-sevgilerimi iletiyorum demek ki 75hp lik arabayla 100hp likleri avlarız, aktarma organlarını kısalttık mı tamamdır bu iş.... Gidin ya


    Ya kardeşim sen neden anlamak istemiyosun...
    Ben Renault'u küçümsemiyorum...
    Bende de renault var...
    at gözlükleriyle +25hp 104nm tork diyosun başka birşey demiyosun...
    eğer dragta diyosan typeR RS'in içinden geçecek kadar farkla olmasada ilk 400mt de önde bitirecektir...
    konfor dersen renault tabiki önde...
    oradaki +25bg otobanda kendini belli eder
    ben +25bg işe yaramaz demiyorum...
    ama typeR kadar seri olmayabilir....
    işte burda typeR a gökten bg inmiyo...
    aktarma organları, dişli oranları v.b faktörler fark ediyo....

    ve bu forumdaki anlaşmazlıkların çoğu kıyaslamaları aynı katagoride yapmadığımız için çıkıyo....
    ben drag tan bahsederken sen uzun yoldan bahsediyor olabilirsin...
    başka biri konforuyla değerlendirir....
    umarım olayın farkına warmışsındır...




  • Öncelikle sağol, olaya herkesten çok daha objektif bakmışsın (gerçekten)

    1- Ben de renault yu göklere çıkarmıyorum zaten
    2-Konfor için oha diyorum kompakt GTI sınıfından bahsediyoruz, donanımı iyi derken fiyatları kıyaslamıştım
    3- Dişli organları type-r ın oldukça iyi olsa da, RS'in de standart megane lardan kat kat farklı olduğunu bilmenizi isterim, fabrikalar bile farklı
    4-0-400m'yi Megane RS'in önde bitireceğine inanıyorum, (dergi verileri de öyle diyor ama o yüzden değil) Ara hızlanmaları daha iyi torku yüksek, type-r 7.400dd çeviriyo iyi hoş da Turbo'nun nimetlerini unutmayalım
    5-Uzun yolda maksimum hız avantaj kazanacağı için kimin önde bitireceği belli zaten
    6- Sürücüden sürücüye göre de değişeceğini unutmayalım
    7- Ben bütün kıyaslamaları standart ve baz otomobillere göre yaptım, ek modifiyeler umrumda değil
    8- bu otomobillerin geliştirilme amaçları, hitap ettikleri kesim belli: Renault salak mı 225bg lik tek kapı konforlu aile otomobili tasarlasın, bi de ona kısa oranlı 6 vites koysun




  • Aslında pist dışında düşünürsek iki araç da cadde aracı kategorisinde, yarıprofesyonel kullanıma uygun olarak üretilmiş seri araçlar diyebiliriz.Honda'da renault'da formula pistlerinde kendini kanıtlamış düzeyde araç üreticileridir.Ürettikleri bu sınıftaki araçlarının 0-100 km hızlanmalarında bulunan 2 saniselik farkdan dolayı birini alçaltıp birini göklere çıkarmak bize düşmez diye düşünüyorum.Zaten bu sınıfın müşterisi olan adam kendi zevkine uygun olanı,aklına yatanı seçip satın alacaktır.Bırakalım artık arkadaşlar tartışmayı, ne faydası var bize bunları tartışmanın, kendimizi yıpratmaktan öteye gidemiyoruz.Ben son sözlerimi söyler ve bu tartışmanın içinden kendimi çekip alırım size kolay gele....


    hehe devam




  • Düne kadar megane mı vardı Type-R ın yanında basit kaçar, dergideki gelip burda anlatmayın. 2 salise nedir bu kadar cahil olmayın ''Palio 16V vardı bende 0-100:9,8 Peugeot 106Gti ne kadar 8,4 o zaman aradaki fark bariz size göre. Kalkışta kafa kafa gidiyoruz 106 Gti geçemiyor beni. 2 saliseyi unut koçum sen Megane iyi aile arabası kabul ederizde Honda boru değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 18 Mayıs 2005, 9:06:08 >
  • arkadaşlar ben bu tartışmanın uzamasını anlamadım illa sizi toplayıp bi drag mı atçaz ben ikisinide kullandım hala honda kullanıyorum ve gerek yol tutuş gerekse ara hızlanma değerlerinde honda bu megane her koşulda aynı sürücü ile yiyor tamam tork önemli ama o tork bazen şanzımana takılıyor
    hp ise yere aktarılamıyor ve zaten bugibi ince ayrıntılar farkı belirliyor ayrıcana megane yüksek devir çevirmeyen bir araba bir yerde tıkanıp kalıyor honda ise uzadıkça uzuyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    Aslında pist dışında düşünürsek iki araç da cadde aracı kategorisinde, yarıprofesyonel kullanıma uygun olarak üretilmiş seri araçlar diyebiliriz.Honda'da renault'da formula pistlerinde kendini kanıtlamış düzeyde araç üreticileridir.Ürettikleri bu sınıftaki araçlarının 0-100 km hızlanmalarında bulunan 2 saniselik farkdan dolayı birini alçaltıp birini göklere çıkarmak bize düşmez diye düşünüyorum.Zaten bu sınıfın müşterisi olan adam kendi zevkine uygun olanı,aklına yatanı seçip satın alacaktır.Bırakalım artık arkadaşlar tartışmayı, ne faydası var bize bunları tartışmanın, kendimizi yıpratmaktan öteye gidemiyoruz.Ben son sözlerimi söyler ve bu tartışmanın içinden kendimi çekip alırım size kolay gele....


    hehe devam



    Arkadaş doğru demiş katılıyorum, aile arabası diyen kör cahillere de sadece gülüyorum, thykee Türkiye'de kaç tane megane rs var da ikisini de kafa kafaya karşılaştırdın?




  • 3liraya ucuzlamış mı diyonuz indirim %5 bile değil, pazarlık yapsan düşer o fiyata
  • Liste fiyatı ucuzlamışsa, pazarlıkla da düşer, bu da indirim demek bu arada 3.000YTL benim için iyi paradır seni bilemem
  • 3lira nedir yaw, sol cebimden cikar

    saka tabe, 3.000ytl cok buyuk para; simdi olsa neler yapmazdim ki 61.000liradan 58.000liraya düsüs indirim demek icin az geldi bana, sonucta o para yok iste naparsin

    allah icin güzel araç, ama o paraya fiyat/performans, düşünmek lazım
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.