Şimdi Ara

HIZLI SİSTEM ikincikez vurdu ve hizaya geldiiiiiiiiiiiiiiii

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben hızlı sistemden 7-8 ay önce asus laptop aldım bir ay sonra cd-combo arızalandı servise hızlı sisteme gönderdim 20 gün serviste bekledi değiştirmeden gönderdiler bu arada benden onay almadan hoop format attılar neyse servisten geldi aralık 2004 de idi servisten geldiği gün cd combo arızalandı ben ta nisan ayına kadar bekledim yaklaşık 20gün önce hızlı sisteme tekrar gönderdim laptopum dün geldi cd combo değişmişti ama birde ne göreyim laptopun kapağında kocaman bir çizik ben gözüm gibi bakar ken onlar serviste laptopumu çizdiler mail attım cevap aynen şöyle "üslubunuzu beğenmedik laptopunuz serviste 5 gün kalmıştır" çizikten hiç bahseden yok yuh be ayıp arkadaşlar size tavsiyem :kesinlikle HIZLI SİSTEM den bir şey almayın alanların hali ortada işte gördünüz yuh bu adamlara lütfen bana destek olun şu hızlı sisteme tüketicinin gücünü gösterelim mailleri aşagıda lütfen bir kınama maili atın benim yerimde sizde olabilirdiniz.


    info@hizlisistem.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komplocu -- 2 Temmuz 2005, 22:27:28 >



  • bana sorarsan onlara attığın maili ve cevabını burada yayınla
    tahminimce kimse ne olup bittiğini tam anlamadan burada taraf tutmayacaktır .elbette ortada bir yanlış var ama eğer destek istiyorsan insanları aydınlatmalısın
  • ADO KARDEŞ HAKLI EMAİL KOPYASINI YAZ ONA GÖRE KINAMA MESAJI YAZSIN KULLANICILAR.
  • ya hızlı sistemden benim bir prob yok yani alısveris etmisligim yok ama kardes yani sende sadece kendin icin bu adamları kotuleemezsin
    cunku bu adamlarla alısveris edip de memnun olan bir suru belki vatandas var sen yaz onlara attgın maili
    bakalım eger gerckten senin haklı oldugunu gorursek bizde mail atarız



    BURDA HERKES KARDES AMA BU YUZUK DEGİL BİLGİ KARDESLİGİ
  • komplocu

    Yaptığın yanlış bir hareket. Burası haklarını arayabileceğin bir yer değil., kaldı ki öyle olsa dahi burası konunun yeri değil. Bilmem biliyormusunuz ama bu yüzden bu forumlarda bir çok tatsızlık yaşandı. Donanım Haber forumlarında bence "Haber Editörleri" hariç ki buna yönetim dahil hiç bir satıcı hakkında olumlu yada olumsuz yazı yazmaması gerekiyor.

    Yaşanılan olaylar kişiseldir. Sorun yaşadığımız her firma hakkında yazalım. Yazalımda Ahmet X firmasından Mehmet Y firmasından şikayetçi, bu firmaların hepsi kötüyse biz nereden alış veriş yapacağız.
  • bence olumsuzluklarla veya sorunlarla karsilastiginiz her konuyu yazmaniz gerekli.
    cunki bugun senin basina gelen yarin benim basima gelecektir.
    eger bir firma hakkinda onlarca kisi olumsuz konusuyorsa herkes sorunlar yasiyorsa ben o firmadan alisveris yapmam.
    bilgisayar dunyasi zaten herkes birbirini kandirmaya calisiyor.
    hanginiz hicbir sekilde bilgisayar alirken veya bilgisayar ile ilgili bir konuda kandirilmadigini soyleyebilir ki ?
    forumlar paylasmak icindir...
  • WAllahi hızlı sitemden allah korusun kimsye vermesin böle kazık bir firma ve dandik teknik servisi simdiden gemiş olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss


    bence olumsuzluklarla veya sorunlarla karsilastiginiz her konuyu yazmaniz gerekli.
    cunki bugun senin basina gelen yarin benim basima gelecektir.
    eger bir firma hakkinda onlarca kisi olumsuz konusuyorsa herkes sorunlar yasiyorsa ben o firmadan alisveris yapmam.
    bilgisayar dunyasi zaten herkes birbirini kandirmaya calisiyor.
    hanginiz hicbir sekilde bilgisayar alirken veya bilgisayar ile ilgili bir konuda kandirilmadigini soyleyebilir ki ?
    forumlar paylasmak icindir...


    bencede inanlar başlarına geleni yazmalı ki tüketici kimin kim olduğunu öğrensin
    ama üslub çok önemli,, başına gelen olayı anlatırsın ona bişii demiyorum fakat olayı tek taraflı düşünmek ve bu şekilde dile getirmek vede kötülemek yanlış.sen anlat takdir edecek olan ne düşüneceğini bilir zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss


    bence olumsuzluklarla veya sorunlarla karsilastiginiz her konuyu yazmaniz gerekli.
    cunki bugun senin basina gelen yarin benim basima gelecektir.
    eger bir firma hakkinda onlarca kisi olumsuz konusuyorsa herkes sorunlar yasiyorsa ben o firmadan alisveris yapmam.
    bilgisayar dunyasi zaten herkes birbirini kandirmaya calisiyor.
    hanginiz hicbir sekilde bilgisayar alirken veya bilgisayar ile ilgili bir konuda kandirilmadigini soyleyebilir ki ?
    forumlar paylasmak icindir...


    bencede inanlar başlarına geleni yazmalı ki tüketici kimin kim olduğunu öğrensin
    ama üslub çok önemli,, başına gelen olayı anlatırsın ona bişii demiyorum fakat olayı tek taraflı düşünmek ve bu şekilde dile getirmek vede kötülemek yanlış.sen anlat takdir edecek olan ne düşüneceğini bilir zaten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murtiss


    bence olumsuzluklarla veya sorunlarla karsilastiginiz her konuyu yazmaniz gerekli.
    cunki bugun senin basina gelen yarin benim basima gelecektir.
    eger bir firma hakkinda onlarca kisi olumsuz konusuyorsa herkes sorunlar yasiyorsa ben o firmadan alisveris yapmam.
    bilgisayar dunyasi zaten herkes birbirini kandirmaya calisiyor.
    hanginiz hicbir sekilde bilgisayar alirken veya bilgisayar ile ilgili bir konuda kandirilmadigini soyleyebilir ki ?
    forumlar paylasmak icindir...


    Haklı olduğunuz taraflar yok değil. Ancak bunuda bilmek lazım ki, " bilgisayar dunyasi zaten herkes birbirini kandirmaya calisiyor " dediğimiz zaman bunu şöylede algılayabilirim ben: yani sorunu yazan kişide bunu bilerek yazıyor olabilir. Sürekli olasılık hesapları yaparak kafamızı karıştırmak yerine bence daha duyarlı olmamız gerekiyor.

    Forumlarda konuşulabilecek bir konu tabikide ancak uslup "ado1973" dediği gibi çok önemli. Aslında bence arkadaş buraya yazıp insanları Hızlı Sistem için uyaracağına Tüketici derneklerine yazıp konunun takipçisi olsa idi daha iyi olurdu.

    Problem yaşanmış bir kaç konuda burada aman sizin firmanıza böyle cevap vermek yakışmaz, diğerine arkadaşlar ayıp bu şekilde firma kötülenmez demekten harap oldum ama ortada ben kaldım. Hatta pm olarak gelen ve aşalağıcı nitelikte olan bazı mesajları sakladım bazılarını sildim.

    Bizler neyi nerede yapacağımızı bilmiyoruz.
    Mahkemede kız çocuğu hüvviyetine sahip 10 yaşında aslında Erkek olan çocuğunun cinsiyetini ispat etmek için " Çıkar oğlum ......, hakim bey görsün " zihniyetini ortadan kaldırmamız gerekiyor.

    Burası Teknik Yardım Kısmı....
    Sizlere soruyorum, bu konunun hangi teknik yönü yada sorusu varki diğer insanlar yardımcı olsun.

    Ayrıca bir inceleyin. Azıcık bir problemi olan gidip adam gibi konuşup halletmek yerine buradan önüne ilk geldiği yere problem yaşadığı firma hakkında yazı yazıyor. Yani yapıcı olmaktan çok zihniyette yıkıcılık var. Doğal olarak bende yıkıcı cevap verme hakkımı kullanabilecekken hiç olmazsa nazik diyemessekte biraz daha hoş görülü davranarak bir cevap yazdım.
  • arkadaşlar ilginize teşekkür ederim öncelikle benim maksadım şu böyle satıcılar bilsin en küçük bir hareketlerinde tüketici tavır gösteriyor bu tavır onları hizaya getirir ve bunun tüketicilere yönelik gelecekte mutlaka getirisi olacaktır herkesin bana destek olmasını beklemiyorum bilgilensinler yeter.Ayrıca ben bu adamlarla onlarca kez telefonla görüştüm bi çok kez mail attım ama suçlu oldukları için bende bir şey isbat edemediğim için bir sey diyemiyorum bakın mailde bana laptopun cd combo arızası+çizikler var yazmışlar ama bana laptopun yanında gönderilen arıza formunda çiziklerden bahsedilmiyor sonra bu laptop 20 gün orada kalmış ben telefon ettim abi 10 gün ilgilenemeyiz biz taşınıyoruz dediler daha sonra laptopun tamirini yaptık ama 1 haftadan önce kargoya veremeyiz dediler dedikleri gün akşam laptop bana geldi yani bunlarda kimsenin bir birinden haberi yok biri diyor 1 hafta sonra gönderirim biri si ondan önce kargoya vermiş yani tam bir kargaşa böyle servisi olan bir firmadan mal alınırmı bunlar ASUS u gözden düşürüyorlar arkadaşlar bu konuyu buraya taşımamın sebebi tüm görüşmeler tıkandığı ve bu adamlar hatalarını kabul etmediği içindir buraya yazdımki en azından arkadaşlar bilgilensin ve bu adamlar ayıp ettiklerini anlasınlar....arkadaşlar uslubuma gelince üslubum biraz serttir çünkü kibarca anlaşamadık benim sizden istediğim benim sert üslubuma destek olmanız değil onların bu davranışlarının karşısında olmanızdır.


    saygılarımla

    arkadaşlar attığım mail ve cevapları:

    Sayin ................................dikkatine,



    Kullandığınız uslubu yadırgamakla birlikte .................... seri numaralı Bilişim 2005 kampanya modeli A2500 P4D 2.8/ 30GB / 256MB notebook’unuzun bizim taraftaki kayıtları aşağıdadır.



    Urun Bilgileri

    -----------------

    Seri Numarası: 48...............

    Ürün Kodu: ASUS.NB.A25H280CMC

    Ürün Açıklaması: A2500 P4D 2.8/ 30GB / 256MBÜrünün Bizden Çıkış Tarihi: 22.09.2004

    Garanti Bitim Tarihi: 22.09.2006

    Ürünü Satın Alan Firma: [42012] - BELYA BILGISAYAR ELEKTRONIK SIST.A.Ş.



    1. Gelisi

    -----------

    Kayıt No: 35395

    Düzenleme Tarihi: 21.12.2004

    Açıklama: CD SÜRÜCÜ ÇALIŞMIYOR

    Müşteriye Teslim Tarihi: 27.12.2004

    TEST ACIKLAMASI: CD sürücü arızalı

    ONARIM SONUCU: ONARILDI

    ONARIM ACIKLAMASI: Selcuk beyin onayı ile formatlandı HDD formatlandı işltim sistemi kuruldu combo mekanik bakım yapıldı cd okuyor ve yazıyor problem görülmedi



    2. Gelisi

    -----------

    Kayıt No: 52939

    Düzenleme Tarihi: 04.05.2005

    Açıklama: cd room arızalı .+çizikler ve lekeler var

    Müşteriye Teslim Tarihi: 11.05.2005

    TEST ACIKLAMASI: combo arızalı

    ONARIM SONUCU: ONARILDI

    ONARIM ACIKLAMASI: combo değişti cd yazıldı detaylı test edildi test ok



    Yukarıdaki bilgilere gore

    1 – Ürününüz teknik servisimizde 5 + 5 iş günü kalmıştır. Bu sürenin makul olduğunu düşünüyoruz.

    2 – HDD formatlama işleminde onay alınmıştır.

    3 – Aralık 2004’te mekanik bakim ile sorunu cozumlenen Combo surucunun Mayıs 2005’te arızalı çıkması olanaklıdır.

    4 – ikinci gelişinde ürünün çizik olduğu kabul sırasında belirlenmiştir.



    Bilginize sunariz



    Cengiz KARAOSMANOGLU

    ************ YENi ADRES --- NEW ADDRESS *************

    HIZLI SiSTEM BiLiSiM SANAYi VE TiCARET A.S.

    Cobancesme Mahallesi, Gencosman sokak, No 14

    Yenibosna, 34196, ISTANBUL

    Tlf : (90 212) 454 99 59 (direk), 454 99 00 santral

    Fax : (90 212) 652 34 35

    email : cengiz@hizlisistem.com.tr

    web :www.hs.com.tr



    -----Original Message-----
    From: HIZLI SISTEM [mailto:info@hizlisistem.com.tr]
    Sent: Tuesday, May 17, 2005 8:32 AM
    To: Cengiz Karaosmanoglu
    Cc: Engin Çoban
    Subject: Fw: yuh



    ......................@yahoo.com

    Nejla Tabakçi

    Müsteri Hizmetleri

    Hizli Sistem Bilisim Tekn.San.ve Tic.A.S.

    tel : +90 212 454 99 32

    fax: +90 212 652 34 35

    www.hizlisistem.com.tr

    www.e-sistem.com



    ----- Original Message -----

    From: "............................." <........................@yahoo.com>

    To: <info@hizlisistem.com.tr>

    Sent: Monday, May 16, 2005 11:54 PM

    Subject: yuh





    sayın yetkili

    yaklaşık 8 ay önce konya daki bir bayinizden asus laptop aldım 1-2 ay içinde cd combo su arızalandı servise size gönderdim comboyu değiştirmeyip tamir ettik dediniz ve laptop yaklaşık 20 günde geri bana döndü ve geldiği gün yine arızalandı ayrıca serviste kaldığı sürede format atıldı ve benim bütün bilgilerim havaya uçtu ben sabrettim

    cd arızasıyla nisan ayına kadar kullandım ve yaklaşık 20 gün önce size yine gönderdim ürünü bu gün teslim aldım (16-05-2005) cd rom kombo değiştirilmiş ama servisteki arkadaşlar laptop un kasasını bir yere sürtmüşler tamamen çizilmiş sanki 10 yıllık laptop gibi ne biçim teknik elemanlarınız var nekadar bilinçsizler hızlı sistemden bu laptopu aldığıma bin pişmanım ASUS gibi bir markanın imajını zedeliyorsunuz ayıp kardeşim sizi nasıl hizaya getirmeli 19-22 mayısta konya fuarına tırınız gelecek o zaman sizi fuarda rezil edeceğim şimdi soruyorum bu mailime ceap olark benim telefonumu arayacakmısınız özür dileyip verdiğiniz zararı giderecekmisiniz yoksa öküzlük baki dir deyip işinize (saman yemek) devammı edeceksiniz ama ben sizi türkiyeye rezil edeceğim rezil insanlar.



    .....................

    konya 05333............ laptop seri no:48................


    arkadaşlar email telno ve seri numarsını kapattım





    yorum sizin bulabilirsem buradan garantiye giriş fişlerini yayınlayacağım tarihleri nasıl oynamışlar
    ayrıca suçlu olmasalar bi bakalım ilgilenelim derler bunlar hemen beni suçluyorlar........
  • dostum iyisin hoşsun ama ve belkide haklısın ama
    ne kadar haklı olsanda karşındaki insana üstü kapalı ( hatta alenen) ''öküz'' demen bence doğru değil,, tabii bu benim fikrim .biraz empati yapacak olursan senden kimsenin sana bu şekile davranmasını istemezsin sanırım,şimdi burada bence sorun şu; senin cihazına zarar verilmesi bence hata ve bireysel bir şey.. ama sen mailindeki ifaden ile olayı genellemişsin ve oradaki, herkese ''öküz'' demişsin haklı olarak çalışalardan veya yöneticilerden hiç kimse bu yaklaşımı hoş karşılamayacaktır ve bence sen haklı iken haksız konuma geçmiş oluyorsun ..neden?? çünkü bu yaptığın hareket ile karşı tarafıda savunulacak duruma getirdin .. bak mesela biz senin sorununla ilgileneceğimize senin adamlara ''öküz'' demenle ilgileniyoruz konu nereden nerelere geliyor..

    işte bir önceki mesajımda anlatmak istediğim buıydu yani ÜSLUB
    davanda sonuna kadar haklısın arkadaşım bu tarz teknik servis uygulamalarına '' geliyoruz '' deyip gelmemelerine ,ödemeyi aldıktan sonra tüketiciyi unutmalarına karşıyız
    ama lütfen her türlü mücadele karşılıklı saygı çerçevesinde olsun

    tüm forumcu arkadaşlara sevgiler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ado1973

    dostum iyisin hoşsun ama ve belkide haklısın ama
    ne kadar haklı olsanda karşındaki insana üstü kapalı ( hatta alenen) ''öküz'' demen bence doğru değil,, tabii bu benim fikrim .biraz empati yapacak olursan senden kimsenin sana bu şekile davranmasını istemezsin sanırım,şimdi burada bence sorun şu; senin cihazına zarar verilmesi bence hata ve bireysel bir şey.. ama sen mailindeki ifaden ile olayı genellemişsin ve oradaki, herkese ''öküz'' demişsin haklı olarak çalışalardan veya yöneticilerden hiç kimse bu yaklaşımı hoş karşılamayacaktır ve bence sen haklı iken haksız konuma geçmiş oluyorsun ..neden?? çünkü bu yaptığın hareket ile karşı tarafıda savunulacak duruma getirdin .. bak mesela biz senin sorununla ilgileneceğimize senin adamlara ''öküz'' demenle ilgileniyoruz konu nereden nerelere geliyor..

    işte bir önceki mesajımda anlatmak istediğim buıydu yani ÜSLUB
    davanda sonuna kadar haklısın arkadaşım bu tarz teknik servis uygulamalarına '' geliyoruz '' deyip gelmemelerine ,ödemeyi aldıktan sonra tüketiciyi unutmalarına karşıyız
    ama lütfen her türlü mücadele karşılıklı saygı çerçevesinde olsun

    tüm forumcu arkadaşlara sevgiler




    kardeşim haklısın ben çizikleri görünce hemen o maili attım ama neyapayım adamlar çok ilgisizler bu onları kızdırmış olabilir ama kendilerini sorgulamaya başlarlar.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CoNeWaR

    komplocu

    Yaptığın yanlış bir hareket. Burası haklarını arayabileceğin bir yer değil., kaldı ki öyle olsa dahi burası konunun yeri değil. Bilmem biliyormusunuz ama bu yüzden bu forumlarda bir çok tatsızlık yaşandı. Donanım Haber forumlarında bence "Haber Editörleri" hariç ki buna yönetim dahil hiç bir satıcı hakkında olumlu yada olumsuz yazı yazmaması gerekiyor.

    Yaşanılan olaylar kişiseldir. Sorun yaşadığımız her firma hakkında yazalım. Yazalımda Ahmet X firmasından Mehmet Y firmasından şikayetçi, bu firmaların hepsi kötüyse biz nereden alış veriş yapacağız.

    bence haksızsın.mesela ben bundan sonra hızlı sistemdem bişi almayı dusunmuyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: komplocu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ado1973

    dostum iyisin hoşsun ama ve belkide haklısın ama
    ne kadar haklı olsanda karşındaki insana üstü kapalı ( hatta alenen) ''öküz'' demen bence doğru değil,, tabii bu benim fikrim .biraz empati yapacak olursan senden kimsenin sana bu şekile davranmasını istemezsin sanırım,şimdi burada bence sorun şu; senin cihazına zarar verilmesi bence hata ve bireysel bir şey.. ama sen mailindeki ifaden ile olayı genellemişsin ve oradaki, herkese ''öküz'' demişsin haklı olarak çalışalardan veya yöneticilerden hiç kimse bu yaklaşımı hoş karşılamayacaktır ve bence sen haklı iken haksız konuma geçmiş oluyorsun ..neden?? çünkü bu yaptığın hareket ile karşı tarafıda savunulacak duruma getirdin .. bak mesela biz senin sorununla ilgileneceğimize senin adamlara ''öküz'' demenle ilgileniyoruz konu nereden nerelere geliyor..

    işte bir önceki mesajımda anlatmak istediğim buıydu yani ÜSLUB
    davanda sonuna kadar haklısın arkadaşım bu tarz teknik servis uygulamalarına '' geliyoruz '' deyip gelmemelerine ,ödemeyi aldıktan sonra tüketiciyi unutmalarına karşıyız
    ama lütfen her türlü mücadele karşılıklı saygı çerçevesinde olsun

    tüm forumcu arkadaşlara sevgiler




    kardeşim haklısın ben çizikleri görünce hemen o maili attım ama neyapayım adamlar çok ilgisizler bu onları kızdırmış olabilir ama kendilerini sorgulamaya başlarlar.....



    ne diyeyim ki arkadaşım keşke hiç yaşanmasaydı tüm bunlar . yinede geçmiş olsun ,en azından elimizden geleni yaptık belki biraz dikkat çeker vede amacına kısmende olsa ulaşırsın
    iyi çalışmalar dilerim
  • başına gelen için geçmiş olsun bzide bir tane dijital fotoğraf makinası verdik yani kargoladık ama kargo teslim fişinde hızlı sistem olmasına rağmen hızlı sistemden gelen cevap şu biz böyle bişey almadık elinizde sadece irsaliye var kimin aldığı yazmıyor dediler hala bekliyoruz
  • arkadaşlar hızlı sistemden ses var önceleri hiç tınmadılar ama forum sayfalarını onlara gönderince hs den biri konya daki satıcıyı arayıp birşeyler yapabileceklerini söylediler bu da forumun ve tüketicinin gücü arkadaşlar ayrıca şikayetvar da ilgileniyor birde asusturk den destek geldi buna rağmen sorun eğer çözülmesse istanbul a gidip şirketin elemanlarını çizecem
  • seni bu eyleminde destekliyorum;)tebrik ederim inşallah başarılı olursun!Bende almıycam açıkcası hizli sistemden bişey!YAptıklari ...lik yani başka bişey değil bizde çaliştik teknik serviste ama kendi hatalarımızı müşteriye kakalamadık yani!
  • http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=sikayet_oku&action=co&subaction=Detial&coNo=2105

    komplocu tam sana bu linke girip şikayetini yaz diyecektim ki zaten yazmış olduğunu gördüm.Bu işler malesef böyle.Hala Türkiye'de bir standart oluşmuş değil.10 yıl öncesine göre daha iyi ama çok yolumuz var.
    Bu linkte daha ne olaylar var.Bazıları gerçekten insanın midesine sancılar sokacak cinsten
  • arkadaşlar perşembe den beri beklemedeyim ama pazartesi günü itibari ile buradaki satıcı firma aracılığı ile bir çözüm olacağı kanısındayım eğer olmassa haftaya istanbul a geliyorum hızlı sistemden bir iki kişi çizecem
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.