Bildirim
telekomdan aradılar ...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
biliyom ben farklıyım
nerde bi terslik var bana gelir -
bari yorum yapın öksüz kaldı yazı -
adsl abonesi mi oldun yoksa ön başvuru formu mu doldurdun?
telefonun arama yapmamasına gelince, telefon bağlantısı için
kabloyu odama kadar bağlayıp splitter çıkışını telefona verdiğimde
telefonun sinyal sesi kesilmişti, tel.arızayı aradıktan sonra normale
döndü. -
valla olay için yorum yapamıcam ama bende nerede bi terslik varsa onu bulurum
quote:
Orjinalden alıntı: sae_jox
biliyom ben farklıyım
nerde bi terslik var bana gelir
-
adsl vermemişler üstüne telefonu kesmişler
-
quote:
Orjinalden alıntı: header
adsl vermemişler üstüne telefonu kesmişler
Yazık ya...Hem ADSL vermemişler hemde telefon gitmiş yazık
-
quote:
Orjinalden alıntı: MaSuM
quote:
Orjinalden alıntı: header
adsl vermemişler üstüne telefonu kesmişler
Yazık ya...Hem ADSL vermemişler hemde telefon gitmiş yazık
hemde ne yazık yazık oğlu yazık.....
-
Sen en iyisi iptal ettirt :)
Bu sefer hattıda iptal ederler dikkatli ol ama. -
vallahi adsl daha gelmeden telefon gidiyor
adsl bağlandıktan sonra internet gidiyor
-
quote:
Orjinalden alıntı: sae_jox
geçen gün adsl için abone olmuştum. yer yok ancak 2-3 ay içinde gelir dediler. tamam dedim olur...
ama adamlar bugun aradı siz adsl veriyoruz dediler. ama gelmedi ek olarakta telefon aramayapmıyo ve aranınca acılmıyo size de böle bişi oldumu??
Herşey'den önce nerede bulunuyorsunuz???
Evet, öncelikle ADSL için talep formu mu doldurmuştunuz yoksa abone sözleşmesi mi imzaladınız? Bu arada her ne yaptı iseniz, bunu Telekom'la mı yaptınız, yoksa "Çözüm Ortağı" bir Bayi ile mi???
Size 2-3 ayda açılır diyen, eğer ki büyük bir il merkezinde falan oturmaktaysanız, resmen "işkembeden" atmıştır. Bağlı olduğunuz santralde kazara port bitse bile engeç bir hafta-10 günde takviye geliyor.
Eğer ki sözleşme yaptıysanız, belki o anda santralde gerçekten boş port yoktu ama bir nedenle sizden bir önceki abonenin işlemi iptal edildi ve size o portu tahsis etmiş olabilirler. Büyük olasılıkla şu anda ADSL'niz hizmettedir; almadıysanız acilen modeminizi temin edin!
Telefonunuzun kesilmesi de manidar. Telekom'un arıza servisine bir ihbarda bulunun, bakalım ne olacak?
Bu arada 444 0 375'i arayıp durumunuzu soruşturun (Telefon numaranızı verseniz bile onlar bilgisayar kayıtlarından ADSL bağlantı durumunu görebiliyorlar...)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X