Şimdi Ara

2004 Passat 1.6 102 HP arabam war,focus sedan 1.6 100 HB beni kalkışta geçti!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
2.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya bırak gozunu seviyim o arabaya 50milyar gömülür mü bi kere hiç aklın mantığın alıomu piyasada başka 1.6 50milyarın üstünde araba var mı
  • alper1001 senin araban nedir ?
  • İşin kısası performans konusunda beklentin yoksa gayet hoş, alınabilitesi yüksek kaliteli, ve ir vosvos a göre de oldukça modern çizgileri var-benim öyle bir otomobilden hiç bir şekişde performans beklentim olmayacağı için alırdım
  • evet 50 milyara 1,6 yok Ama arabada da yok yok yani Dnanım süper. Gücümüz yetse 2000 motor almayı biz de biliriz herhalde Ama 70 milyar
  • VOLVO S40 2.0T(otomatik) 2000model
  • bende 40000 euro bir volvoya vermem açıkçası , masraf ve benzin param cebimde kalsın
  • bence VW passat 1.6 fsi tam alınası bir otomobil.
    bence ona 50 milyar çok da diil bence.
    ama gidip de passat alırmıyım o da ayrı konu ama 40 yaşlarında olsam düşünebilirdim ama tercihim kesinlikle honda accorda doğru yönelecektir
  • ahahaha volvoya param olsun 80milyarda verir S40 T5 alırım sen bana o 80milyarlık passatın t5 ten üstün bi özelliğini söyle ben volvoyu satarım bi dahada volvo fln almam
  • üstün bir özelliği ne olabilirki esp olur abs olur bu her araçta var , önemli olan memnuniyet değilmi
  • dostum ben volvoda çok memnunum şöyle söyliim ikiside aynı fiyat olmasına rağmen benim arabamla passat arasın da dağlar kadar kadar fark var ben 2000model passatda kullandım ayrıca o dediğin esp etc. özellikler volvoda daha üstün şekilde var
    bunlar BİRKAÇI
    Yaylanma kollarına sahip ön süspansiyon


    MacPherson yaylanma kollarına sahip ön süspansiyon çabuk, hassas direksiyon tepkisi sağlıyor ve koşullar ne olursa olsun hem düz hem de virajlı yollarda aracın dengeli olmasını sağlıyor. Ayrıca dengeli frenleme özelliklerine de katkıda bulunuyor ve konforu da arttırıyor. Ön süspansiyonun benzersiz geometrisi ayrıca gövdenin her türlü sürüş koşulunda, hatta sert frenlemede ve hızlanmada bile, yere paralel kalmasını sağlıyor.

    Çok kollu arka süspansiyon


    Gelişmiş çok kollu arka süspansiyon, tam yüklü kullanırken bile çok konforlu bir sürüşe ve iyi dengelenmiş davranışa katkıda bulunuyor. Tekerleklerin hareketleri, açısı ve dönüş izi çeşitli kollarla kontrol ediliyor. Arka süspansiyon ayrıca aracın hassas direksiyon hareketleri sunmasına katkıda bulunuyor. Virajlarda, arka tekerlekler ön tekerleklerle aynı yönde hafifçe dönüyor.


    STC patinaj önleme sistemi


    Volvo’nun patinaj önleme sistemi STC (Denge ve Çekiş Kontrolü) kaygan yollarda sürüş dengesini arttırıyor. Tekerleklerden biri kayma eğilimi gösterdiğinde, örneğin suyun içinde yolla temasını kaybettiğinde, o tekerleğe giden güç hemen kesilerek tekerleğin yeniden yola tutunması sağlanıyor. STC ayrıca virajlarda daha fazla denge ve daha yumuşak hızlanma sağlıyor.

    DSTC patinaj önleme sistemi


    DSTC (Dinamik Denge ve Çekiş Kontrolü) STC patinaj önleme sisteminin avantajlarına ek olarak siz daha hissetmeden kaymayı otomatik olarak önlüyor. Sistem sürekli olarak otomobilin yönüyle sürücünün direksiyon hareketlerini karşılaştırıyor. Herhangi bir kayma eğilimi oluştuğunda, sistem anında, yumuşak ve etkili bir şekilde devreye girerek motor gücünü kesiyor ya da gereken bir ya da iki tekerleği frenliyor; o anda kontrol için gereken en uygun seçenek uygulanıyor. DSTC ayrıca güvenliği azaltmadan daha canlı bir kullanıma olanak tanıyor. Ayar düğmesi yoluyla sistemin devreye girmeden önce biraz kaymaya izin vermesi sağlanabiliyor. Bu ayar derin karda kullanırken de daha iyi çünkü motor gücünü bütünüyle kullanmanıza olanak tanıyor.

    Otomatik yükseklik ayarı


    Ağır yüklerle kullanırken ya da römork çekerken daha dengeli yol tutuşu, daha iyi konfor ve aynı yerden yükseklik için. Amortisörler otomatik olarak otomobilin yüksüz durumdaki yüksekliğine ayarlanıyor. Yük kaldırıldığında, amortisörler otomatik olarak ilk konumlarına dönüyor.

    Alçaltılmış Spor şasi


    Otomobilinize ayırt edici sportif bir görünüm ve daha sportif bir sürüş sağlıyor. Alçaltılmış yaylar, daha sert amortisörler ve daha kalın denge çubuğu şasiyi sertleştiriyor ve otomobilin ağırlık merkezini 20 mm alçaltıyor. Buna ek olarak, motor bölümünde yarış otomobillerindekine benzeyen bir kule gergisi yer alıyor bu sayede direksiyon hassasiyeti ve yoldaki his iyileştiriliyor. (Otomatik yükseklik ayarıyla birlikte ve Volvo S40 T5 AWD'de sunulmuyor).

    Not: Volvo S40 T5'te daha sert amortisörler standart olarak yer alıyor




  • neden bu kadar yordunki kendini passatın kini de bir araştır fark olmadığını göreceksin
  • anlayan anlar
  • cok normal o kasaya 102 beygir koyana sormak lazım
  • benim müşterinin S 40 2.0T'sunu satıp passat aldık 2 hafta önce adam anlamıyordu sanırım , kabul edin bu passat güzel , eskisini ben pek sevmiyordum ne yalan söyliyim veya bu çok güzel olduğundan eskiyi dışladım


    Doğuş otonun internet sitesinde bunlar yazıyor , biraz edebiyat yapmışlar ama

    Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP) ABS, EBV, ASR ve EDS gibi diğer yürüyen aksam sistemleri ile birlikte acil durumlarda aracın şeritte kalmasını sağlar. Kritik durumlarda savrulma tehlikesi minimuma indirilir ve araç kontrolü artırılır. Sonuç olarak yola her zaman hakim olursunuz. Ayrıca fren asistanı güvenli frenleme sağlar.Standart elektromekanik park freni bir düğmeye basarak aktif hale getirilir ve harekete geçildiğinde otomatik olarak devreden çıkar. Böylece yeni Passat'ınız sarsıntısız olarak harekete geçer. "Auto Hold" (Opsiyonel) fonksiyonu, ışıklarda durulduğunda ve rampa çıkışlarında/inişlerinde aracın kaymasını engelleyen - oldukça konforlu bir güvenlik donanımıdır.




  • onun da komşusu almıştır ona özenip almıştır bizede passattan sonra şeker gibi geldi volvo o da yanlışını çok yakında anlayıp satacaktır passatı yanlış anlama sana demiyorum volvo kullanıcısı hiç bi zaman klas düşürüp vw almaz
  • ne gibi modifiyeolur bu passata egzoz takımı ve hava filitresi ile kaç beygir olur bu araç bide zebartda ses yalıtımı yaprıcan buna ev gibi olur demek
  • baba müjde tr tuningte okudum passatlar da artık çuflayacak vw için blow off sistemi çıkmış
  • volvo kalitesi herhalde bi başka ama sıfır düşnüyoruz sıfır volvolar çok pahalı.
  • alper1001 abi senin istediğin T5'in vergisi %118, PAssat'ın %89, 1.6 için %60...
  • passata 102 beygir çook az ya, kocaman araba. .öt kadar 1.16 da 115 beygir motor var...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.