Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.076
Cevap
113
Favori
1.407.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli manav arkadaşım doğrudur domates,elma armut vs. işinden pek anlamam. Ancak 10 yılda sıfır km ,10 adet araç alan birisi olarak az çok artık ayırım yapabiliyorum.Her markanın müşterisine verdiği bir değer vardır..şimdi benim skystar da basıma gelen problemi konumuzla ilgisi yok diyerek kestirip atamazsın..qasqai de olmayacağı ne malum ?servis aynı, marka aynı ,hersey aynı ... lütfen mantıklı olalım servis pahalıysa ilgisizse servisi değiştir diyosun bu servisten sonra bana en yakın servis 200 km daha uzak hem ben niye böyle bir eziyete gireyim ki..bu arada qasqai nin 10.000 bakımı var 475.00 tl , 3008 in 15.000 bakımı var 295.00 tl ... Qaqsqai çok satılmıştır tabiki , bu araç 2006 dan beri var..insaf satılsın artık..ama yinede renault 1.5 dcı motoru koymayacaktı nissan o araçtan 4 senede 100 tane zor satardı..zaten satılmıyordu da..şurada 2-3 aydır ötv fırtınası ve son atakla emanet gibi duran 18 inç jant ve hiç gereksiz geri görüş kamerasıyla satmaya çalışıyor..zaten cızırtı makinası cd çaları ıle ilgili birsey söylemeye gerek yok.. mecburen değiştirdi cd çaları ...qasqai forumuna gidin qasqai sahipleri yazıyor zaten...uzun lafın kısası 8 yıldan beri araçlarımdan bir tanesi peugeot tu..sorunlar her araçta olduğu gibi yasadım ama çok ufak sorunlardı..ve peugeot servisi tarafından ( ŞANÇELİK ) anında ve beni üzmeden çözüldü...100.000 km hikayesine gelirsek çok 200.000 de peugeot sattım .alanlar hala taş gibi kullanıyor..




  • ÖTV indirmi bittikten sonraki fiyatlar

    QASHQAI 1.6 VISIA 4X2 M/T 47.692 44.865
    QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 16" AL. JANT 52.859 49.720
    QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT + CAM TAVAN 56.012 52.683
    QASHQAI 1.6 TEKNA EXECUTIVE 4X2 M/T (CAM TAVAN) (MP3 SOKETLİ) 60.928 57.303
    QASHQAI 1.6 PLATINUM 4X2 M/T 63.007 59.256
    QASHQAI 1.5 DCI VISIA 4X2 M/T 53.729 50.538
    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 16" AL. JANT 58.780 55.284
    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT + CAM TAVAN 61.934 58.248
    QASHQAI 1.5 DCI TEKNA EXECUTIVE 4X2 M/T (CAM TAVAN) (MP3 SOKETLİ) 66.849 62.867
    QASHQAI 1.5 DCI PLATINUM 4X2 M/T 68.747 64.650
    QASHQAI 2.0 DCI PLATINUM 4X4 AT (CAM TAVAN) 82.650 77.748



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 9 Ekim 2009; 22:32:37 >
  • Bu arada 2. bir araç değiştirme durumum oluştu.. yine benzer bir araç olacak ve muhtemelen toyota urban cruser olacak..yani 2.araç bile olsa nissan olmayacak.servis ve 2.el performansı benim için önemli..

    Urban Cruiser 1.33 Comfort 40,100
    Urban Cruiser 1.33 Elegant 45,100
    Urban Cruiser 1.4 D-4D AWD Comfort 50,900
    Urban Cruiser 1.4 D-4D AWD Elegant 55,900



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 9 Ekim 2009; 19:42:56 >
  • quote:

    baytar17 Tarih 9 Ekim 2009; 18:48:33
    Değerli manav arkadaşım doğrudur domates,elma armut vs. işinden pek anlamam. Ancak 10 yılda sıfır km ,10 adet araç alan birisi olarak az çok artık ayırım yapabiliyorum.Her markanın müşterisine verdiği bir değer vardır..şimdi benim skystar da basıma gelen problemi konumuzla ilgisi yok diyerek kestirip atamazsın..qasqai de olmayacağı ne malum ?servis aynı, marka aynı ,hersey aynı ... lütfen mantıklı olalım servis pahalıysa ilgisizse servisi değiştir diyosun bu servisten sonra bana en yakın servis 200 km daha uzak hem ben niye böyle bir eziyete gireyim ki..bu arada qasqai nin 10.000 bakımı var 475.00 tl , 3008 in 15.000 bakımı var 295.00 tl ... Qaqsqai çok satılmıştır tabiki , bu araç 2006 dan beri var..insaf satılsın artık..ama yinede renault 1.5 dcı motoru koymayacaktı nissan o araçtan 4 senede 100 tane zor satardı..zaten satılmıyordu da..şurada 2-3 aydır ötv fırtınası ve son atakla emanet gibi duran 18 inç jant ve hiç gereksiz geri görüş kamerasıyla satmaya çalışıyor..zaten cızırtı makinası cd çaları ıle ilgili birsey söylemeye gerek yok.. mecburen değiştirdi cd çaları ...qasqai forumuna gidin qasqai sahipleri yazıyor zaten...uzun lafın kısası 8 yıldan beri araçlarımdan bir tanesi peugeot tu..sorunlar her araçta olduğu gibi yasadım ama çok ufak sorunlardı..ve peugeot servisi tarafından ( ŞANÇELİK ) anında ve beni üzmeden çözüldü...100.000 km hikayesine gelirsek çok 200.000 de peugeot sattım .alanlar hala taş gibi kullanıyor..


    Bu forumda bence artık senin markan benim markam tartışmasından vazgeçip, işin özüne yönelik konular konuşulmalı.
    Anlaşılan dediğim dedik, çaldığım düdük ısrarındasınız. Yada okuduklarınızı istediğiniz gibi yorumlamak istiyorsunuz. Benim söylediklerimden de Sizinle kavga etmek istediğimi düşünüyorsunuz. Sizinle hiç bir şekilde kavga etmeye niyetim yok. Aldığınız aracı savunma ihtiyacı içinde olmanızı da çok iyi anlıyorum. Bu kadar para vermişken kötü almışım demenizi hiç bir zaman beklemiyorum. Lütfen önce sorduğum sorulara cevap veriniz. Ama başka markaları karıştırmadan, sadece 3008 konuşalım.
    1. Neden 3008 almalıyım. Üstün özellikleri nelerdir?
    2. Peugeot'un arazi tecrübesi olmadığına göre bu aracın alt yapısını hangi markadan almıştır? Bu alt yapı ne kadar güvenilirdir?
    3. Benim bildiğim kadarıyla bu aracın alt yapı kardeşi 308'dir. 308 şasesi nerelerine ne gibi takviyeler yapılarak büyütülmüştür? Büyütülen bu kısımların dayanıklığı nasıl ve ne gibi bir süreçle denenmiştir?
    4. Bu aracın bir arazi aracı olmadığı aşikardır. Sadece hafif arazide ve kaygan, buzlu yollarda hareket etmek üzere tasarlandığı açıktır. (Aksi olsa alt yüksekliği, yaklaşma - uzaklaşma ve karın altı açıları SUV standartına getirilmeliydi.) Bu durumda crossover tanımına uymadığı kanaatindeyim. Test eden dergilerde aynı kanaati paylaştılar. Bu araç için MPV'de denemez. O halde hangi sınıfa sokmak daha doğru olur?
    5. Aracınızın 100.000 km. sonunda ulaşacağı tahmini maliyetin hesabını sanırım yapmışsınızdır. Bunu biizmlede paylaşır mısınız?

    Yetkili servis konusunun yanlış anlaşılma olmaması için bir kez daha yazmak gerektiğini düşünüyorum. Eğer aracınızın markaya yönelik servisinden memnun değilseniz, markadan bağımsız, Sanayi Bakanlığından yetki belgesi almış (Bosch Car Servis, Speedy Car Servis vb.) diğer servisleri kullanabilirsiniz. Bu aracın garanti dışı kalmasına neden olmaz. Garanti ile ilgili bir sorun olursa marka bağımsız bu servislerde ilgili marka ile iletişime geçerek sorunu çözebilirler. Hatta bazı durumlar için (örneğin Bosch enjektörlü araçlar için Bosch servislerini kullanmak) daha doğru olabilir. Zira zaten enjektörlerden şikayetçi olursanız, marka servisinizde Bosch servisinden rapor almadan işlem yapamıyorlar.
    Aracınızı gönlünüzce güle güle kullanmanızı dilerim. Sorduğum samimi sorulara sinirlenmeden, serin kanlı ve diğer markaları düşünmeden tarafsız cevaplar verirseniz, benim gibi henüz karar verememiş diğer arkadaşlarında doğru bilgiler almasını ve doğru tercihler yapmasını sağlamış olursunuz.




  • bakınız arkadaşım ben 3008 satıcısı değilim .size 3008 alın diye falan ısrar da etmiyorum.sadece qasqai nin 3008 ile karsılştırmasını yaparken ki nissan hakkında sizin yazdığınız yok arazi tecrübesi yok crossver segment lideri falan gibi yazılarınıza cevap yazdım.sanki bu segmentte 10 araç varda lideri qasqai imiş gibi ..zaten tek araç buydu arkadaşım.arazi alt yapı tecrübesi ile ilgili olarakta peugeotun mitsubishi ile çalıştığını herhalde herkes biliyor ancak bu araçta böyle birseye zaten gerek yok çünkü bu araç suv değil..niye bu tekrarlanan soruları sorduğunuzu anlamak mümkün değil.. birde ben pejo mühendisimiyim ki sizin sorduğunuz 3. soruya cevap vereyim (ayrıca soruda hatalıdır 308 in 3008 ile yapısal benzerliği veya takviyelenmiş 308 gibi saçma bir fikir hiç duyulmamıştır.ayrıca 3 milyon km test sürüşü yapilmış ve vw gibi laser kaynak teknolojisi kullanılarak üretilen bir araç olduğunu zaten söylemeye gerek yok .5.sorunuzla ilgili olarak ta siz şu andaki kendi aracınızla ilgili bir hesaplama dökümü koyun ortaya aynı kriterler ile ben de 3008 i size yazayım..
    birde ben bu aracı arazi aracı veya crossover olduğu için falan almadım ki ..50-80 bin tl arasında tasarruflu konforlu bir aile aracı arıyordum .en mantıklı olanı bizce buydu,aldık,pişmanda değiliz..ancak benimle beraber qasqai alan arkadasım var o da bu yazışmalarımızı takip ediyor..o pişman çünkü aynı zaman da ağustos ayında aldık.onunki şu anada eski kasa olarak kaldı .malum premium u çıktı..ne kadar kötü değil mi..




  • bu arada urban cruuserden vazgeçtım..motor ile ilgili olarak.dizeli250-270 tl yakıyormuş ve peformansı çok zayıf mış. devamlı sağ şeride esir vaziyette olmak istemem.zaten corollanında dizeli aynı idi..yoksa qaqsqai mi alsam ne dersin speaker
  • esasında dış görünüş gayet şık bir suv ama..


     PEUGEOT 3008
  • Arkadaşlar bugün 3008'in test sürüşünü yaptım en merak ettiğim konu vites geçişleriydi arabalardan ve bugüne kadar bir çok marka ve model kullanan birisi olarak vites geçişlerini beğendiğimi söyleyebilirim şöyleki corollanında multi mode viteslisini test etmiştim ve bana göre tam bir felaketti kasılma ve yığılma 3008'e göre çok daha fazla olmuştu. Herneyse asıl 3008 kullanıcılarına sormak istediğim bir konu var aracı kullanırken bir çok defalar esp'yi devreye sokturmaya çalıştım bir çok atraksiyon yaptım ama bir türlü esp devrye girmedi ( bu arada esp devrede ve grip control seçeneği düz yol tercihindeydi) sizce bunun nedeni ne olabilir. Son olarak bu aracı gerçekten sevdim ama parasının aracı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baytar17

    speaker arkadaşım sende benim gibi nissan skystar 4*2 aracın camını 7 tekrar söylüyorum YEDİ AY bekleseydin ve camsız bu aracı ne yapayım diye sorduğunda servis kuru bir yerde dursun diyorsa ben o arabanın fiyat fayda ilişkisine başlarım hiç kusura bakma . bu arada nissanın yedek parça fiyatlandırmasında mercedesle başabaş gittiğinden de habersizsin sanırım..al sana fiyat fayda ilşkisi..


    Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanızı temenni ederim.

    YEDİ AY..! Konusuna takıldım nedense..

    Ülkemize Nissan parçaları,Hollanda üzerinden sevk edilmektedir. Firmanın normal sevkiyatları 21 iş günü içinde yapılmaktadır.

    Çok istisnai bir durum olur isede, sıfır aracı parçalarlar, yine de adını taşıyan bir aracı 7 ay yatırmazlar.

    Belki başka sebeplerden sorunlar yaşamış olabilirsiniz.

    Diğer bir konu ise;

    Çok güzel bir araç almışsınız! Fakat başkalarının emanet jantlı, gereksiz geri görüş kameralı tercihlerini karalayarak, ancak kendinizi tatmin edersiniz.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baytar17

    bu arada urban cruuserden vazgeçtım..motor ile ilgili olarak.dizeli250-270 tl yakıyormuş ve peformansı çok zayıf mış. devamlı sağ şeride esir vaziyette olmak istemem.zaten corollanında dizeli aynı idi..yoksa qaqsqai mi alsam ne dersin speaker


    Urban Cruiser kullanmadım ancak aynı motora sahip Corolla kullanıyorum. İki aracın da birleşik yakıt tüketimi 4,9lt/100km olarak verilmiş.
    Kendi aracımla İzmir içi ortalamam 4,3 - 5,2 arası değişmekte, bu da km'de 11 - 14 kuruş eder ve bu rakamı yakalamak için özel çaba sarf etmiyorum.

    Hafta sonu Urban Cruiser'ı inceledim biraz, tipi ve boyutları çok hoşuma gitti ancak değişken 4 çeker sisteminden dolayı fiyatı fazla. Aracın içini biraz daha şık yapsalarmış parasını hak edebilirdi belki.




  • quote:

    bakınız arkadaşım ben 3008 satıcısı değilim .size 3008 alın diye falan ısrar da etmiyorum.sadece qasqai nin 3008 ile karsılştırmasını yaparken ki nissan hakkında sizin yazdığınız yok arazi tecrübesi yok crossver segment lideri falan gibi yazılarınıza cevap yazdım.sanki bu segmentte 10 araç varda lideri qasqai imiş gibi ..zaten tek araç buydu arkadaşım


    3008 satıcısı olduğunuzu hiç bir zaman ima dahi etmedim. Ancak aldığınız aracın iyi yada kötü yönlerini tartışmak yerine başka bir marka ile karşılaştırmaya devam etmeniz, hatta daha ileri gidip o aracı kötülemeniz, forumdan beklenen faydayı düşürmekte seviyenin istenmeyen yerlere gitmesine neden olmaktadır. Baştan beridir, benim size ikazımda hep bu yöndedir. Lütfen başka markalarla uğraşmak yerine forumun bu bölümünün konusu olan 3008'e gelelim. Biz araç arayışı içinde olan forum izleyenleri Sizin tecrübelerinizi okuyalım ki doğru bilgilerle doğru tercihler yapalım.
    Biliyorsunuz Türkiyede Crossover segmenti satış rakamları ayrıca tutulmaz. Her ne kadar doğru olmasa da C segmenti Crossoverler SUV segmenti içinde değerlendirilip, sıralanırlar. Şu anda da hem ay ve hemde yıl içinde en fazla satan SUV segmenti aracı Qashqai görünmekte. Ayrıca bir şeyi daha hatırlatmak isterim ki bu araçlar her ne kadar tek gibi görünsede aslında C segmenti crossoveri olarak yenidirler. B segmentinde Ford Fusion, Suzuki SX4, Fiat Sedici, Renault Modus, Nissan Note ve Toyota Urban Cruizer ilk anda aklıma gelenler.

    quote:

    arazi alt yapı tecrübesi ile ilgili olarakta peugeotun mitsubishi ile çalıştığını herhalde herkes biliyor ancak bu araçta böyle birseye zaten gerek yok çünkü bu araç suv değil..


    Peugeot'un Mitsubishi ile çalıştığını doğrusu bilmiyordum. Eğer kastınız 4008 ise buna çalışma denilmemesi gerektiğini düüşünüyorum. 4008 Mitsubishi Outlander'in Peugeot için yeniden düzenlenerek Mitsubishi tarafından Mitsubishi tesislerinde üretilmiş dağıtım ve satışı Peugeot tarafından yapılan bir araç olduğunu biliyorum.

    quote:

    niye bu tekrarlanan soruları sorduğunuzu anlamak mümkün değil..

    Anlamaya çalışmanıza gerek yok. Daha öncede ben yazdım bunu. Bende yeni bir araç arayışı içindeyim. Siz almış olan arkadaşların tecrübelerinden faydalanmak istememden başka bir maksadım yok, olamazda zaten.

    quote:

    birde ben pejo mühendisimiyim ki sizin sorduğunuz 3. soruya cevap vereyim (ayrıca soruda hatalıdır 308 in 3008 ile yapısal benzerliği veya takviyelenmiş 308 gibi saçma bir fikir hiç duyulmamıştır.


    Sanırım bu konuda da ben haklıyım. Aslında bu aracın isimlendirilmesi biraz yeni trend olan her modele ayrı bir isim verilmesi birazda Peugeot'un Crossover segmentinde varlığını göstermeye çalışmasından kaynaklanmaktadır. Biliyorsunuz Peugeot sedan araç sevmez. Modellerini üretirken HB, SW ve Outdoor uzatılmış isimleri ile üretir. Üretim sırası yazdığım gibidir. Önce HB sonra SW en son Outdoor piyasaya çıkar. Her uzatılmış model isminin üretimi arasında da en az bir sene olur. Geçen sene 308 SW piyasaya çıkınca 308 ouutdoor'u bu sene beklenmekteydi. Ancak dediğim gibi Peugeot iki nedenle değişik bir isim vermeyi uygun görmüştür. Binli seçeneklerde 4008'i çağrıştırmak ve SUV crossoverleri ayrı bir numara sistemine dahil etmek gayretinden başka bir şey değildir.( Küçük bir not 2007 ne zaman çıkar acaba?) Her ne kadar görüntüsü ve tasarımı değişik bir araç gibi görünsede bu araç 308 ile aynı alt yapıyı paylaşmaktadır. En azından motor, şanzıman ve şase aynıdır. Grip kontrol ise Peogeot'un bir icadı değildir. PSA Motor tarafından geliştirilmiş ve daha önce BMW tarafından kullanılmıştır. ESP, ASR ve TCS'nin yeniden elden geçirilerek iyileştirilmiş bir çalışmadır.

    quote:

    ayrıca 3 milyon km test sürüşü yapilmış ve vw gibi laser kaynak teknolojisi kullanılarak üretilen bir araç olduğunu zaten söylemeye gerek yok .5.sorunuzla ilgili olarak ta siz şu andaki kendi aracınızla ilgili bir hesaplama dökümü koyun ortaya aynı kriterler ile ben de 3008 i size yazayım..


    Bu araç için Vw'de laser kaynak teknolojisi bilgisi alındığını bilmiyordum. Bu bilgi için teşekkür ederim.
    Kendi aracım olmadığını yeniden söyleyeyim ki benden hesaplama dökümü istemeyin. 100 000 Km. maliyet hesabı yapmak sanırım kötü bir çalışma değildir. bB konuyu dikkate almadığınızı söylemeniz yeterliydi. Merak etmeyiniz sadece Siz değil satıcıları dahi böyle bir soru karşısında bocalamakta, kendi servislerinden dahi ne kadar habersiz olduklarını ortaya çıkmaktadır. Şahsen ilgili olanlar dışında ben bu konulara hazırlıklı satıcıya denk gelemedim henüz.

    quote:

    birde ben bu aracı arazi aracı veya crossover olduğu için falan almadım ki ..50-80 bin tl arasında tasarruflu konforlu bir aile aracı arıyordum .en mantıklı olanı bizce buydu,aldık,pişmanda değiliz..


    Aracınızı kazasız belasız güle güle kullanınız. İnşallah bizde gönlümüze göre bir aracı sizin gibi seçer ve kullanırız. Darısı bizim başımıza :-)

    quote:

    ancak benimle beraber qasqai alan arkadasım var o da bu yazışmalarımızı takip ediyor ..o pişman çünkü aynı zaman da ağustos ayında aldık.onunki şu anada eski kasa olarak kaldı .malum premium u çıktı ..ne kadar kötü değil mi..


    Qashqai alıpta pişman olan arkadaşın sorunu o forumla ilgili olsa gerek. Keşke bizde bu forumda onlar gibi başkalarını dikkate almadan 3008'in olumlu ve olumsuz yanlarını konuşsak. Bırakalım pişman olanlar kendi bölümlerinde konuşsunlar. Eğer bu konuda bir söyleyeceğiniz varsa gibip o bölümde kouşursanız forumun amacına uygun kullanılmasına katkınız olur.

    quote:

    bu arada urban cruuserden vazgeçtım..motor ile ilgili olarak.dizeli250-270 tl yakıyormuş ve peformansı çok zayıf mış. devamlı sağ şeride esir vaziyette olmak istemem.zaten corollanında dizeli aynı idi..yoksa qaqsqai mi alsam ne dersin speaker

    quote:

    esasında dış görünüş gayet şık bir suv ama..


    Keşke bu aracıda SUV oalrak değerlendirmeseydiniz. Bu araçta bir crossover. Hiç bir zaman SUV iddiası ile çıkmadı. Herhalde dizeli 4X4 olduğu için Sizi yanılttı. Her 4X4 araç SUV sayılamaz. Eğer öyle derseniz Subaru İmpreza herhalde senelerdir arazide gezmekten yorulmuştur.
    Urban Cruizer Qashqai ile aynı segmentte değildir. Yukarıda yazdım B segmenti Crossover olarak değerlendirmek gerekir. Rakip modeller Ford Fusion, Renault modus, Nissan Note Suzuki SX4, Fiat Sedici sayılabilir. İsterseniz birde bu markalara bakınız. Her biri ikinci bir araç olarak başarılı birer çalışmalardır. (Kapatırken aklıma geldi. Bu segmente yeni giren Dacia Sandero Stepway'i de değerlendirebilirsiniz. Nasılsa ikinci araç olduğuna göre Qashqai'nin yarı fiyatına ikinci bir Crossover'iniz olur.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speaker -- 12 Ekim 2009; 18:27:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya027

    Arkadaşlar bugün 3008'in test sürüşünü yaptım en merak ettiğim konu vites geçişleriydi arabalardan ve bugüne kadar bir çok marka ve model kullanan birisi olarak vites geçişlerini beğendiğimi söyleyebilirim şöyleki corollanında multi mode viteslisini test etmiştim ve bana göre tam bir felaketti kasılma ve yığılma 3008'e göre çok daha fazla olmuştu. Herneyse asıl 3008 kullanıcılarına sormak istediğim bir konu var aracı kullanırken bir çok defalar esp'yi devreye sokturmaya çalıştım bir çok atraksiyon yaptım ama bir türlü esp devrye girmedi ( bu arada esp devrede ve grip control seçeneği düz yol tercihindeydi) sizce bunun nedeni ne olabilir. Son olarak bu aracı gerçekten sevdim ama parasının aracı değil.

    Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan yokmu hiç ?




  • Aracın kaymasına rağmen mi ESP girmedi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35

    Aracın kaymasına rağmen mi ESP girmedi?

    Evet aynen öyle en son bir hareket çektim arkayı savutturdum ama girmedi ben direksiyon hareketiyle toparladım aracı.
  • İlginç gerçekten Belki asfalt modunda sistem ciddi bir savrulma olmadan devreye girmiyordur, Alfa D.N.A. sisteminde böyle bir seçenek var.

    ESP sistemi tekerlek hız farkları, direksiyon konumu ve yanal hız algılayıcısı sayesinde kaymayı tespit edip devreye girer. Savrulma başlangıcında tekerler arası hız farkı az olacağından yanal hız algılayıcısı sistemin devreye girmesinde etkili olacaktır, belki yeterince savrulmadığı için devreye girmemiştir.

    Bir de ESP kontrol birimi işlemcileri farklı olabiliyormuş. Misal spor bir arabada kullanılan işlemci, normal bir araçtakinden daha yüksek hıza sahip olduğu için birim zamanda daha çok kez kontrol yapıp daha çabuk devreye girebiliyormuş.
  • selam arkadaslar... 3 yildir 207 HDI kullaniyorum .. aracimdan memnunum 70 ps den chiple 90 yaptik ve cok serilesti .. 70 ps kasami kaldirmiyordu istedigim gibi... simdi yani 1 yada 2 yil icerisinde aracimi satip 3008 yada C max almak istiyorum .. bagaj konusuda cok sikinti cekiyoruz ...
    gecenlerde 3008 zi gordum cok sik guzel bir arac .. test etmedim henuz .. benim sormak istedigim .. bu araca sahip olan arkadaslar .. 1.6 HDI 109 ps bu aracin kasasini kaldiriyormu ... bu motor C4 de var .. ayni vites .. kullandigim icin soyluyorum .. AutoR6 vitesi c4 te araci cok iyi hizlandiriyor ve kasmiyor.. 3008 de bu vites ve cekis nasil .. gaza basinca aracin gucu hissedilip one atliyormu yoksa .. cok bagirip arac gec mi toparlaniyor .. paylasirsaniz sevinirim ... iyi ve guvenli surusler
  • Herkeze merhaba,
    Foruma yeni üye oldum, ve yeni 3008 sahibiyim. (1.6 Dizel- premium pack)
    Uzun seneler Alfa Romeo 164 Süper V6 Turbo kullanıcısıyım.(205 HP) Bu araba ile 3008 tabiiki performans açısından karşılaştırılamaz. Ben de zaten karşılaştırmıyorum. Çok farklı iki şey. Ancak yıllar içinde şunu gördüm. Ben zaten Türkiyedeki yollarda ve trafikte Alfa yı hak ettiği şekilde kullanamıyorum. bundan 10 sene önce TEM de 245 km ile bir süre gdilebiliyordu.Artık hem imkansız hem de delilik.
    Gelelim 3008 e. Bence Auto 6R çok üstün bir vites sistemi. Alışmanız zaman alıyor ama bence bu işin son noktasına gelinmiş. Ben çok keyif alıyorum. Şehr içinde otomatik vitese alıp unutuyorsunuz. Şehir dışında virajlı yokuşlu yollarda manuel seçeneği ile kontrol gene size geçiyor. Canınız nasıl isterse. Bu fiyat sınıfında bu donanım bence eşsiz. Ancak 6 ileri olduğundan vites araları kısa. Bu da başta yadırgatıyor.
    İç tasarım bence sınıfının çok üstünde ve çok işlevsel. Ben daha kusur bulamadım.
    Henüz çok düşük km de olduğundan yakıt tüketimi kesin değil. Ancak 60Lt ile kombine 1.000 km üzerinde.
    Henüz benimde test edemediğim özellikler var. Bunları da göreceğiz bakalım.
    ESP ile ilgili konuda, bence virajda savrulma bunun testi değil. ESP aslında grip control. Yani kaygan zeminlerde torku düşürerek patinaj yapmanızı engelliyor. Bunu biraz daha kışa girince daha iyi test edebileceğiz.
    Sonuç olarak, bu bir performans arabası değil. Sizi A dan B ye keyifle ve ekonomik olarak götürmek için tasarlanmış çok amaçlı bir araba. Bence bu amaca da çok başarılı olarak ulaşmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omeron

    Herkeze merhaba,
    Foruma yeni üye oldum, ve yeni 3008 sahibiyim. (1.6 Dizel- premium pack)
    Uzun seneler Alfa Romeo 164 Süper V6 Turbo kullanıcısıyım.(205 HP) Bu araba ile 3008 tabiiki performans açısından karşılaştırılamaz. Ben de zaten karşılaştırmıyorum. Çok farklı iki şey. Ancak yıllar içinde şunu gördüm. Ben zaten Türkiyedeki yollarda ve trafikte Alfa yı hak ettiği şekilde kullanamıyorum. bundan 10 sene önce TEM de 245 km ile bir süre gdilebiliyordu.Artık hem imkansız hem de delilik.
    Gelelim 3008 e. Bence Auto 6R çok üstün bir vites sistemi. Alışmanız zaman alıyor ama bence bu işin son noktasına gelinmiş. Ben çok keyif alıyorum. Şehr içinde otomatik vitese alıp unutuyorsunuz. Şehir dışında virajlı yokuşlu yollarda manuel seçeneği ile kontrol gene size geçiyor. Canınız nasıl isterse. Bu fiyat sınıfında bu donanım bence eşsiz. Ancak 6 ileri olduğundan vites araları kısa. Bu da başta yadırgatıyor.
    İç tasarım bence sınıfının çok üstünde ve çok işlevsel. Ben daha kusur bulamadım.
    Henüz çok düşük km de olduğundan yakıt tüketimi kesin değil. Ancak 60Lt ile kombine 1.000 km üzerinde.
    Henüz benimde test edemediğim özellikler var. Bunları da göreceğiz bakalım.
    ESP ile ilgili konuda, bence virajda savrulma bunun testi değil. ESP aslında grip control. Yani kaygan zeminlerde torku düşürerek patinaj yapmanızı engelliyor. Bunu biraz daha kışa girince daha iyi test edebileceğiz.
    Sonuç olarak, bu bir performans arabası değil. Sizi A dan B ye keyifle ve ekonomik olarak götürmek için tasarlanmış çok amaçlı bir araba. Bence bu amaca da çok başarılı olarak ulaşmış.

    kardeş hayırlı uğurlu olsun.




  • Arabamla Bursa ya giderken hafif yağış vardı ve araba hafif kayar gibi oldu ancak sanki ön kayıyormuş gibi geldi bana .Hız göstergesinin altındaki ( araba işaretinin altında iki s harfi olan işaret ) yandı ve araba kontrolum dışında toparladı..bunun ne olduğunu doğrusu ben anlayamadım ama ne ise iyi bir sey olduğu kesin..insan kendini 3008 in içinde gayet güvende hissediyor..
    Daha öncede dediğim gibi Nissan qasqai forumunda yer alması gereken ve burada çeşitli bahis konuları açıp , 3008 almayı düşünüyorum diyen nissan sahipleri veya hayaliyle tutuşan arkadşlar yuvalarına döndüler ve orada 15 sayfa boyunca yeralan onlarca qasqai arıza ve noksanlıkları ıle meşguller...BİZ DE 3008 İN KEYFİNİ SÜRMEYE DEVAM EDİYORUZ..
    Bu arada omeron arkadasım aramıza hoşgeldin..foto ile sayfalarımızı renklerdirmeni bekliyoruz.. HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN..




  • AUTO 6R NİN rahatlığını kullandıkça insan dahada iyi anlıyor..
    akro arkadasım bu motor bu kasayı rahat tasıyor ve auto 6r de bu motor ve şanzımanla çok uyumlu..kasmıyor..
    muadili olan aracın ise düz vites olması ve düşük devirlerde geç topladığı zaten forumunun her sayfasındada yazıyor..
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.