Şimdi Ara

** TEKNİK YARDIM BÖLÜMÜ İSTEK VE GÖRÜŞLER ** (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
27
Favori
30.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArcherCavalry

    quote:

    Orijinalden alıntı: merhaba50

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArcherCavalry

    Bir sorun ile ilgili açtığım konuyla işim bitince onu sileblir miym, yoksa admin mi silecek, forum kirliliği olmasın die söylüyorm??Çünkü gün geçtikçe yeni konular ekleniyor

    Sorun çözüme kavuştuğunda konu silinmez. Aynı sorunu yaşayan kullanıcılar da çözüme sizin konunuz aracılığıyla rahatlıkla ulaşır.

    insanlar boşuna yardım etmesin die konunun çözüldüğünü nasl belirteyim, yani konuya cevap yazan herkes sorunu çözmüş olmuyo, öyle konulardan ayırmak için?

    İlk mesajınızı düzenleyerek sorunu nasıl çözdüğünüzü belirtebilirsiniz. Sorun çözülmediyse ve konu arka sayfaya düştüyse güncel gibi bir mesaj yazarak(abartmadan) konunuzu güncelleyebilirsiniz.
  • Orijinalden alıntı: merhaba50


    insanlar boşuna yardım etmesin die konunun çözüldüğünü nasl belirteyim, yani konuya cevap yazan herkes sorunu çözmüş olmuyo, öyle konulardan ayırmak için?

    İlk mesajınızı düzenleyerek sorunu nasıl çözdüğünüzü belirtebilirsiniz. Sorun çözülmediyse ve konu arka sayfaya düştüyse güncel gibi bir mesaj yazarak(abartmadan) konunuzu güncelleyebilirsiniz.

    Çözülen konunun yanında tik filan olsa iyi olabilirdi beence
  • ANKETLER OLSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bek491

    ANKETLER OLSUN

    Daha detaylı bilgi verirmisiniz...Nasıl anketler ?
  • Teşekürler bilgiler için
  • Lütfen bu konuda varsa bölüm hakkında öneri, şikayet vs. gibi durumları dile getirelim arkadaşlar. Bu konuda pc hakkında kişisel soru veya sorun içerikli msjlar silinecektir ..

    İlginiz için teşekkürler ..
  • en çok şikayet alan konulara ayrı birer başlık açılmalı ve konular derlenmeli böylece herkez aradığına daha çabuk ulaşır ve kesin bilgiler edinir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melo06

    en çok şikayet alan konulara ayrı birer başlık açılmalı ve konular derlenmeli böylece herkez aradığına daha çabuk ulaşır ve kesin bilgiler edinir.

    Öneriniz hakkında daha detaylı bilgi verirmisiniz.
  • cro@oan kullanıcısına yanıt
    yeterince detay verdiğimi düşünüyorum
  • yuemrek kullanıcısına yanıt
    bence en büyük sorun teknik yardımda az kullanıcı bulunması bazen konulara 1 cevap bile gelmiyor bunun için bir yada 2 kişi görevlen dirip gün içinde sorulara cevap vermesi için kullana biliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spanyol12

    bence en büyük sorun teknik yardımda az kullanıcı bulunması bazen konulara 1 cevap bile gelmiyor bunun için bir yada 2 kişi görevlen dirip gün içinde sorulara cevap vermesi için kullana biliriz

    Bu mümkün değil. Sonuçda burası herkesin istediği zaman uğrayıp, istediği zaman istediği konuya istediği için yardımcı olduğu bir ortam. Yani kimisi için hobi kimisi için vakit geçirdiği bir ortam.Buna biz yöneticilerde dahil. Ayrıca görevlendirilen kişiler her konuyu bilecek her sorunu çözecek diye bir durumda yok. İlginiz ve öneriniz için tşkler ... Farklı bir düşünceniz varsa burada yine paylaşabilirsiniz. İyi forumlar.
  • Var mı yok mu bilmiyorum ama,çözülen konulara,konuyu açan kişi çözüldü diye bir etiket koysa ve konu otomatik olarak kitlense veya bir mod yardımıyla konu kitlense.
    En azından biraz derli toplu olur. Ayrıca mavi ekran için de ayrı bi topic açılsa hiç de fena olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lxde -- 9 Mart 2014; 12:02:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzixx

    Var mı yok mu bilmiyorum ama,çözülen konulara,konuyu açan kişi çözüldü diye bir etiket koysa ve konu otomatik olarak kitlense veya bir mod yardımıyla konu kitlense.
    En azından biraz derli toplu olur. Ayrıca mavi ekran için de ayrı bi topic açılsa hiç de fena olmaz.

    Konu sahipleri başlığa çözüldü ibaresini koyuyor..Ama dediğiniz gibi bu bölüme özel bir ıkon koyulabilir. Bunu üst yönetime sunacağım ..İlginiz için tşkler
  • Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Ancak bu konuda özellikle cihazlarının sorunlarına çözüm bulamayanların muhattap olacağı kurumsal bir teknik servis çözümü de sunulması faydalı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukaan

    Hocam faydalı programlar diye bir üst konu yapalım,buraya kullanabileceğimiz her türlü programı açıklamaları ve linkiyle beraber koyalım.Bence tutar :)

    aynen katılıyorum ama biraz problemli konu virüs trajan vs gibi
  • Konular açılmadan önce onaydan geçsin ve öyle açılsın. Sık sık burada duran kişiler halleder böylece gereksiz konuların önüne geçilmiş olabilir.
  • Merhaba,
    Yönetici arkadaşlar, eski çözümlenmiş konuların mesaj yazmaya kapatılması mümkün mü? Dört yıl önce yazılmış konular, yeni kullanıcılar tarafından mesajlarını arttırmak maksadı ile alakasız şeyler yazılıp canlandırılıyor. Bunun önlenmesi iyi olur. Çözümlenmiş konulara konuyu açan kişiye, mesaja kapatabilme yetkisi verilebilir mi? belki bu sizi de iş yükünden kurtarabilir.

    Saygılar
  • Merhabalar...

    Bunun mümkün olacağını sanmıyorum. Bu durumda herkesin bir şekilde yetkilendirilmesi söz konusu oluyor. Suistimal edilir diye düşünüyorum.Ayrıca Konuyu msja kapatmayabilirde kullanıcı.Takibide zor olur böyle durumların. Ama eski konulara gereksiz msjlar yada konu hortlatma şikayete düşerse, şimdi olduğu gibi daha kolay takip edilir diye düşünüyorum.

    Bölüme olan ilginiz ve paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ederim.
  • 1- Bana özel de cevaplananlar bölümü cevaplananlar ve açtıgım konular olarak 2 ye ayrılmalı
    2- teknik yardım başlıgı yazılım ve donanım için 2 ayrı başlık altında olmalı.
    3- Donanım başlıgı kendi içinde alt başlıklara bölünerek rem,hdd,cpu,ekran kartı........vs şeklinde isimlendirilmeli.
    4- Yazılım yardımı başka ana konuların başlıkları altındada var. Onların tasnifinden sonra belirtilmemiş yazılım
    gurupları varsa onlar teknik yardım/yazılım bölümüne alt başlık gurupları olarak ilave edilmeli.

    Bu şekliyle başlıgı bilmeden geçmişteki bilgilerden bilgi edinmek hayli zor ve bu nedenlede aynı konuyu içeren onlarca
    aynı veya benzeri konu başlıklı sorular sorulmuş.Mod larda bunları silip ayıklamadıgın dan formun netteki boyutuda
    sanırım haylı şişmiştir. (tabi bagzı silme yetkisi olan kişiler kendisinin bilmedigi halde ukalalık ve bilgiçlik yapmak amaçlı
    ahkam kesmek için yazdıgı bilgilere,opozit tarzda cevap yazan üyelerin,aydınlatıc,gerçekçiı ve açıklayıcı bilgilerinide,kendilerinin
    cahiilligi anlaşılmasın diye işin dogrusu olan açıklamayıda silliyorlar.Hatta bu yöntemle bilgisinden korktugu o üyeyi bagzende
    ban layıp form da zarar veriyor.)

    Mevcut şekli tam bir arap saçı ve çöp tenekesi gibi her akla gelen herşey ve hatta başlıkla ilgisi olmayan konu başlıklarıda bu
    başlıga atılmış. Bu çorbanın içinde aranılanıda bulmak saglıklıda degil.
    oysaki alt başlıklar şeklinde guruplandırılsa aranıllanlara ulaşma çok kolaylaşır vede yeni soru başlıgı açma bombardımanıda
    odukça azalır.
  • Bazı arkadaşlar yazılım genel bölümüne açacakları konuyu buraya açıyor önlem alınması gerekir
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.