Şimdi Ara

Renault müşteri hizmetleri : 'Bizi bağlamaz' !!!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • çok özet yazacam, detayını paylaşırım gerekirse, 2006 Clio3 HB 1.4 aut + SP aracımı sattım 2 hafta kadar önce. Alıcı arabayı göstermek istedi servise, Trabzon Karataş servisine götürdük. aracımın sol iki kapısı arasında 15cm kadar, sürtmeden dolayı bi "çizik" vardı. Bunu kendim yapmıştım, ve servise gösterdiğimde buna rötüş bile yapmaya gerek yok, sadece üstteki boyayı çizmişsin biraz cevabını almıştım. Bu boyuttaki çiziği alıcıya, iki kapının da boyanması lazım, renk tutmayabilir komple cila yapmak lazım şeklinde anlattılar. müşteriyi oluşabilecek masraflarla korkuttular. araba incelendi falan, bişe çıkmadım tabi. Aracım 22000km deydi yaklaşık. Rapor yazılmak için içeri geçildi. Rapor yazma işi uzayınca içeri girdiğimizde ilgili bayanı, alıcıya, bizim arabanın fiyatının çok olduğunu, 17-18'e bulunabildiğini (nerden bulacaksa artık) hiç olmadı yukarda, kendi ellerindeki ikinci el araçlara bakmasını tavsiye ederken yakaladım. Biz girince ordaki "müşteri çalma" durumu bitti. rapor hazırlandı ama bi bakarımki benim ön lastiklerin değişmesi gerektiği yazılmış, ölçüm kısmında baktığımda ise lastik derinlik değerleri "0 mm" olarak yazılmış. Yuuuhhhh artık dedim, 3 ay önceki periyodik bakımda aracımın lastikleri 5mm olarak ölçülmüştü ve bakımdan sonra yaklaşık 1000km yol yapmıştı araç. Zımparanın üstünde sürsen 0mm olmaz. ki bu durumu da alıcıya biz kendimiz ölçerek gösterdik.

    Şimdiiiiii
    1- Basit bir çiziği, araç takla atmış edasıyla alıcıya anlatma, asla gerek olmayan büyük meblağlı bir masrafla alıcıy korkutma
    2- El sıkışılan alıcıyı, kendi araçlarından birini almaya ikna etmeye çalışarak, müşteri çalma
    3- Ölçmeden veya yanlış ölçerek veya yanlış rapor hazırlayarak, müşteriyi oluşacak masraflarla korkutmak ve raporda sahtecilik

    yukarıda saydığım 3 maddeyi, yine yukarda yazdığım şeklin daha da detaylı haliyle Renault-Mais müşteri hizmetlerine faks çektim. Ertesi gün beni aradılar. Durumu incelediklerini yalnız bu anlatılanların Renault markasını ve kendilerini bağlamadıklarını söylediler. olur mu öyle şey nasıl bağlamaz, orda çay getiren eleman bile benim için Renault'dur diye cevap verdiğimde de kendilerinin sadece araç satışı, bakım, parça gibi şeylerde çıkan problemlerle muhattab olduklarını söylediler. Birsürü bişeyler gevelediler işte, yani sonuçta bizim yapacağımız bişe yok dedi adam. Servis kafasına göre istediğini yapabilir gibi bi yorum çıktı. Dedimki ben bugün aracımı sattım, yarın kendim de bir arabayı almak için servisinize götürebilirim, ben Renault servislerine güvenemeyecek miyim? yok işte öyle de böyle de bişeler anlattı yine. Başvuruları sakladıklarını, sadece servise uyarı niyetinde bir yazı yazdıklarını söyledi. Artık bilmiyorum uyarı gitti mi gitmedi mi?

    Durum bu arkadaşlar, adam bizi bağlamaz diyor. Şeytan diyorki sırf üçüncü maddeden ver bunları mahkemeye, noterde de ölçülsün lastikler, 1mm bile gelse bunları Fransa'ya kadar bağlar mı bağlamaz mı?

    Yaw biz güzel ülkem Türkiye'de kimseye güvenemeyecek miyiz?



  • Yaşadıkların çok sinir bozucu. Biz ailecek renault kullanıyoruz. Bunedenden dolayı diğer firmalarda bu problemler yaşanıyormu bilmem.

    dünhttp://www.renaultclubtr.com/ sitesinde ayaklanma başlattık. Herkez problemlerini müşteri hizmetlerine yazdı. Aşağıda benim yazığım mail kayıtlı. Olay sonuç alıp alamamak değil. Çaba harcamak.

    Sen çabanı harcamışsın. En azından içini dökmüşsündür. Malesef marka adı herzaman güvence olmaya yetmiyor



    Sn. Yetkili

    Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ne sizler nede yetkili servisleriniz bu konuda bizlere yardımcı olamıyorsunuz, bu çok ilginç. Bu araçların teknik projeleri mutlaka vardır ve hangi modelde hangi tesisatlar çekilidir belli olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ankara Mais e gittim cevap alamadım bu konuda. Yuvarlak kelimeler kullanılıyor. “ Hafta içi gelin bakalım”

    2000 model araçlarda olan özellikler 2009 araçta olmadığını gördükçe biz kullanıcılar olarak gerçekten hayal kırıklığına uğruyoruz.

    Eminim forum sitelerini müşteri hizmetleri bölümleriniz kontrol ediyordur ve kullanıcıların nelerden şikayetçi olduğunu takip ediyorsunuzdur. Özellikle yeni araç alanlar şok içinde bu sitelere müracat etmekteler. Bunu nedenide servislere bilgi sormaya kalktığımızda gelin bir bakalım yanıtını almamız.

    İlk günden bagaj lambası nedeni ile servise girdiğimizden, servisler bize çok itici gelmekte. Düşünürseniz 25- 30 binlira fatura kesiliyor + 7 TL bagaj lambası faurası bu çok komik oluyor. İlk günden yaşadığımız bu olayı çevremizle paylaştığımızda hüznü-komik bir hava oluşuyor.

    Ondan sonra sıra geliyor torpido gözü aydınlatmasına. Bu konuda hiç şansımız yok. Para versek çözümü yok çünkü çekili hat yok. Bagajda hat çekili ampul yok, torpidoda hat ta yok. Ama biz kullanıcılar buna çözüm bulduk. Fener, gaz lambası, mum ... vs ne bula bildiysek. Eminim şu anda gülüyorsunuz, inanın bizde gülüyoruz. 2009 MODEL ARAÇTA AYDINLATMA YOK!!!

    Isı göstergesinede çözüm bulduk ekte fotoğrafı mevcut. Ev tipi derece ile durumu çözdük. 2009 model araca yakışmış değilmi?

    Lütfen benim aracımda dış ısı göstergesinin takılıp takılamayacağının, takıla biliyor ise maliyeti ve montaj süresi hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum.

    Dünya devi bir firma olan Renault un tüketici ihtiyaçlarını karşılama konusunda da büyüklüğünü göstereceği inancımızı kaybetmek istemiyoruz.

    Konu ile ilgili ilginizi rica ederim.
  • yaw ben 2006'da aldım Clio3'ümü, onu sattım yine 2009 Clio3 aldım bu sefer dizel... Babam senelerdir renault kullanır. hadi o neyse de ben memnun kaldığım aracımdan aldım yine, devamlı müşteriyim demekki. İnsan bari ona bakar da ona göre konuşur. Ya da şey mi düşündüler "nasılsa adam ikinci arabayı da bizden almış, artık bizim devamlı müşterimiz"

    ben o basma kalıp gönderdiklerini düşündüğüm uyarıdansa, adamları direk aramalarını, siz napıyosunuz kardeşim, bizim adımızı nasıl lekelersiniz bu yaptıklarınızla demelerini beklerdim. Bunun bi yaptırımı da olması lazım kendi içlerinde, benim maddi bi beklentim olmadı zaten. Sadece kaybettikleri güveni tekrar kazanabilmelerini beklerdim. Bi özür mektubu bile gelse bana yeterdi. Ama adam bizi bağlamaz diyo. Ulan seni bağlamıcakta Skoda'yı mı bağlıcak.
  • Emin ol Skoda ya böyle bir şikayet gitse daha çok ilgilenirlerdi.Arkadaşın mailine benzer mailleri hepimiz atıyoruz bahsettiği sitede.Ne kadar mail giderse o kadar rahatsız olur ve adam gibi çalışmaya başlarlar diye düşünüyorum.
  • valla ben direk faks çektim işte, adamın verdiği cevap ortada, ama o siteye de bakarım. birlikten güç doğar... Dünyanın parasını veriyoruz, bagaj lambası koymuyolar, bari yalandan da olsa müşteri memnuniyeti sağlasınlar.
  • 1998 de renault broadway marka aracım 500 (beçyüz km)de iken amartisör patlaklığpı şikayetiyel urfa servisine gitmiştim.bana garanti dışı olduğunu ve arabyı çok kötü dağ yolunda kullandığımı söylemişlerdi(Safari yapmışım sanki)Neyse uzun dilleşmeler genel müdürlük yazışmalar falan bişi çıkmadı tabiki.sonra ben değişen amartisörün parasını vererek yaptırdım ve servisten arabayı alınca eve gitmeden direk galeriye gittim bıraktım evede yürüyerek gittim.sonrası ogünün şartlarıyla hiç unutmam 1 aylık arabay %20 zararla sattım.(söz vermiştim kendime hatta galericiye söyledim ilk gelene satın diye).Ve ogün bugündür renault marka hiçbirşey almaycağıma yemin ettim.renaultla boşanmam 1998 yılında gerçekleşti.
  • Olayın elle tutulur yanı yok,çok can sıkıcı bir durum gerçekten. İnsanlarımızda iş ahlakı,dürüstlük neredeyse bitmiş artık ne yazık ki!
    Sonuç ne oldu peki,alıcının aklını çelebildiler mi? Hoş karşı tarafın yapılan uygulamadan sonra oradan araç almak gibi bir hata yapacağını tahmin etmiyorum ama...
  • Sayın msaltik başınıza gelen bu durum; Borçlar Kanununda düzenlenen 3. kişinin hilesi olarak düzenlenmiştir ayrıca bir haksız fiil teşkil etmektedir, yoksun kalınan karınızı ve sözleşmenin yapılmamasından kaynaklanan menfi zararınız varsa talep edebilirsiniz. Hazırlanan gerçek dışı raporu saklayın. Buna benzer bir durum bir daha başınıza gelirse elinizdeki belgelerinizin suretleri ve maddi talebinizi içeren bir ihtarname çekin, tazmin etmezlerse mahkeme harç ve avukatlık ücretini de karşı tarafa yükletilmek üzere dava açacağınızı belirtin ihtarnameye davanızı açın.. En azından karşılarındakileri hakkını hukukunu bilmeyen kişiler olarak görmekten vazgeçerler.. Saygılarımla..
  • teşekkür ederim arkadaşlar,

    aracı sattık. Servisin yaptığı sahtekarlıkları gösterdik adamlara, onlar da ikna olmayacak kadar mal değildi sonuçtu. Lastikleri kendim ölçtüm gösterdim, ölçmeye de gerek yok da tabi.

    öyle mahkeme falan uğraşmak istemedim, şimdi bi de onlara kafa yormayayım, Renault gerçekten yolladıysa uyarıyı bana yeter. Ondan sonrası oranın partonuna kalmış, adamsa eğer, elemanlarını çağırıp gerekli fırçayı basmıştır, ama adam değilse, uyarı atmıştır bi dosyanın içine. 2. tip adam olsa mahkemeye versen ne olur vermesen ne olur. Umarım 1. tip adamdır. Bana o yeter...
  • Valla renault bu noktada biraz vurdumduymazlık yapıyor.. nasılsa aracım satılıyor diye böyle yapıyodur.. demekki hem alıcı hem satıcıyla oraya gidildiğinde servis elemanlarına ve ordaki yetkililere hiç bişey söylemiycez. Aracın sahibinin sadece ilgili kişiye "aracım için detaylı bir expertiz raporu istiyorum" demek yeterli.
  • 2001 yılında megane 1 aracımın ön camı çatlamıştı,ne olur neolmaz diye camı değiştirmeye karar verdim.Afyon'daki özel camcılara gittim,değişik marka ve fiyat aldım,üzerindekinin aynısı (securit gibi birşeydi.)nı 150 milyona takabileceklerini söylediler. Bende renonun Afyon servisine gittim,(gitmez olsaydım)Bana bir yağlama-yıkama tabi ikna ettiler.Orijinali,üzerindekinin aynısı,serbest piyasada korsan olabileceğini söylediler.300 milyona anlaştık.Ertesi günü arabayı almaya gittiğimde ne göreyim?Orijinal diye "şişe-cam"marka bir cam takmışlar.Ben itiraz ettim,olmadı paşa paşa ödedim.Reno merkeze şikayet ettim,beni Ankara servisine davet ettiler,yani daha çok masrafa sokacaklar.
    Neyse ben boşa giden parama yandım.Onlar servisini korudular.o gün bu gündür bir daha hiç bir reno servisine uğramadım.Megan 2 yi sıfır aldım,ücretsiz periyodik kontrole bile götürmedim.Şeytanın kulağına kurşun 4 yıldır sorunsuz kullanıyorum.
  • yukarıda 2009 model aracın torpido aydınlatması olmadığını okuyunca 98 megane da olması beni şaşırttı.bu nasıl saçmalıktır?bende başımdan geçen bir olayı anlatayım servisle ilgili.aracımı alalı 3 4 ay olmuştu.araçta tekleme vardı.birkaç yere gösterdim sürekli yapmadığı için çözemediler.serviste bilgisayara bağlanmasının daha iyi olacağını söylediler.servise gittim (istanbul elmadağ tarafında) bana aracın elektrik tesisatının tümünün denenmesi gerektiğini,bunun en az 4 5 saat süreceğini işçiliğin sadece arızayı bulmak için 300 350 lira tutacağı arızanında en az 1000 lira olacağını söylediler.tabi ben 10.000 ortalama fiyatı olan bir arabaya bu masraf komik dedim çıktım.dolapderede çok çok iyi bir elektrikçi buldum ve adam sadece arabanın motor sesini dinledi.şansa o anda yine teklemeyi yapınca teşhis koydu.bobin değişti.bobin 60 ytl işçilik 5 ytl.siz karar verin.şu an renault kullanıyorum.memnunum.ancak 0 alırsam kesinlikle renault kullanmam
  • ya servistekiler usta musta değil zaten, onlar ancak değiştirmeyi biliyolar. Ülkeye bile zarar...

    Bu arada sen 98 Megane'da var demişsin de bizim 92 broadway de bile bagaj lambası var. çok ayıp çooooook

    bu arada anlatılan bu servis durumları gerçekten güvensizlik yaratıyor, hem dışarıya göre 2 kat para veriyosun, hem de verim alamıyorsun.
  • 3-4 gündür rolantide araç çakışırken sürtünme sesi gibi bir ses geliyordu. Servise gittim.

    Dün akşama kadar serviste dikildikten sonra aracı aldım. Garanti kapsamında 500 TL lik fatura çıktı. Ses su pompasından geliyormuş. Pomapa değişinde egzantirik kayışıda değişmiş.

    Neyse aracı teslim aldım. Birde baktımki daha çok gürültülü ses geliyor. Çağırdım yetkiliyi " Abi ustaya göstereyim geleyim" götürdü aracı, sonra geldi. kabloları bağlamadıkşları için sesin oluştuğunu söylediler , evet ses kesildi.

    Çevre yoluna çıktım, havalandırmayı ve pencereleri kapadım. Şimdide nasıl anlatayım hani enjeksiyonun sesi vardırya tiz hafif ıslık sesine benzer, 2000 devirdede 3000 devirdede 4500 devirdede o sesten geliyor şimdide.

    Çok canım sıkıldı bu işe. Tekrar servise gitsemmi diye düşünüyorum.

    Şunuda belirteyim serviste müşteri yıkama yağlaması süper. Acayip ilgi gösteriyorlar.
  • valla servistekiler sadece parça değişelim diyolar başka bişi demiyorlar.. benimde geçendeb aşıma geldi aracımın direksiyonu soğuk havada özellikle bi süre baya sıkı dönüyodu biraz yol gittikten sonra düzeliyodu. yağı falan diye şüphelendim ben gittim servise sordum böyle böyle dedim. bana direksiyon kutusunun değişmesi gerekebileceğini, komple olduğu için hiç bi müdahale edilemeyeceğini, bunun maliyetinin 2 milyar olacağını, direksiyon pompasındada sorun oluşabileceğini toplamda 4 milyarı geçebileceğini söyledi.. dedim sen ne diyorsun kardeşim ? bu aracı buraya satmaya kalksam bana 15 milyar fiyat vermezsiniz, iki parçasından 5 milyar para istersiniz. aracın diğer yerleri hiçmi para etmiyo dedim. adam servis politikasının böyle olduğunu fiyatların şeffaflığını falan söyledi :) dedim beni yolda bırakana kadar kullanırım.. aracı sanayiye götürdüm sonra öndeki farın bir tanesini söküp orda direksiyon yağ kutusu varmış. oraya yağ takviyesi yaptık direksiyon şimdi yağ gibi.. servise kansaydık 4 milyar gittiydi :) aracım renault kangoo 2004 model.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yukay_dayi

    Yaşadıkların çok sinir bozucu. Biz ailecek renault kullanıyoruz. Bunedenden dolayı diğer firmalarda bu problemler yaşanıyormu bilmem.

    dünhttp://www.renaultclubtr.com/ sitesinde ayaklanma başlattık. Herkez problemlerini müşteri hizmetlerine yazdı. Aşağıda benim yazığım mail kayıtlı. Olay sonuç alıp alamamak değil. Çaba harcamak.

    Sen çabanı harcamışsın. En azından içini dökmüşsündür. Malesef marka adı herzaman güvence olmaya yetmiyor



    Sn. Yetkili

    Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ne sizler nede yetkili servisleriniz bu konuda bizlere yardımcı olamıyorsunuz, bu çok ilginç. Bu araçların teknik projeleri mutlaka vardır ve hangi modelde hangi tesisatlar çekilidir belli olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ankara Mais e gittim cevap alamadım bu konuda. Yuvarlak kelimeler kullanılıyor. “ Hafta içi gelin bakalım”

    2000 model araçlarda olan özellikler 2009 araçta olmadığını gördükçe biz kullanıcılar olarak gerçekten hayal kırıklığına uğruyoruz.

    Eminim forum sitelerini müşteri hizmetleri bölümleriniz kontrol ediyordur ve kullanıcıların nelerden şikayetçi olduğunu takip ediyorsunuzdur. Özellikle yeni araç alanlar şok içinde bu sitelere müracat etmekteler. Bunu nedenide servislere bilgi sormaya kalktığımızda gelin bir bakalım yanıtını almamız.

    İlk günden bagaj lambası nedeni ile servise girdiğimizden, servisler bize çok itici gelmekte. Düşünürseniz 25- 30 binlira fatura kesiliyor + 7 TL bagaj lambası faurası bu çok komik oluyor. İlk günden yaşadığımız bu olayı çevremizle paylaştığımızda hüznü-komik bir hava oluşuyor.

    Ondan sonra sıra geliyor torpido gözü aydınlatmasına. Bu konuda hiç şansımız yok. Para versek çözümü yok çünkü çekili hat yok. Bagajda hat çekili ampul yok, torpidoda hat ta yok. Ama biz kullanıcılar buna çözüm bulduk. Fener, gaz lambası, mum ... vs ne bula bildiysek. Eminim şu anda gülüyorsunuz, inanın bizde gülüyoruz. 2009 MODEL ARAÇTA AYDINLATMA YOK!!!

    Isı göstergesinede çözüm bulduk ekte fotoğrafı mevcut. Ev tipi derece ile durumu çözdük. 2009 model araca yakışmış değilmi?

    Lütfen benim aracımda dış ısı göstergesinin takılıp takılamayacağının, takıla biliyor ise maliyeti ve montaj süresi hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum.

    Dünya devi bir firma olan Renault un tüketici ihtiyaçlarını karşılama konusunda da büyüklüğünü göstereceği inancımızı kaybetmek istemiyoruz.

    Konu ile ilgili ilginizi rica ederim.


    arkadaşım yanlış anlama renault'u asla savunmuyorum başlığı açan arkadaş da sonuna kadar haklı da geçen kuzenin 2003 ES(full olanı, sunroof bile standart) civic'te de torpido aydınlatması yoktu çok oldum. Hayal meyal hatırlıyorum bizim 92 concorde'da ve 92 broadway'de bile vardı dedim yaa... anlamıyorum nasıl koymazlar
  • bizim 92 broadway hala duyuyor, onda var...

    yani bunu konuşmak bile komik. aldığım aracın liste fiyatı 32000YTL, bu fiyattaki bi araç için bagaj lambası, torpido lambası yok demek komik. millet elektrikli dikiz aynası koyuyo, hız sabitleyici standart koyuyo, bizimkiler 6YTL'lik bagaj lambası koymuyo.
    Hatta işin ilginci, ilk Clio3'üme bagaj lambasını aldığım yerdeki usta, lamba için kablonun çekilmediğini söyledi. Yuuuuuh dedim Artvin'e gittiğimde sıradan bi usta 2 dakikada taktı. Borcumuz ne usta dediğimde "ya git manyak mısın ne borcu" dedi ve yolladı beni, Allah bilir servisteki "usta" !!!!! taksa işçilik de alırdı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.