Şimdi Ara

LPG sistemlerinde yedek parça fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
15.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Yaklaşık iki hafta kadar önce aracımda rölantide iken stop etme problemi oldu, hemen ertesi gün İstanbul BRC merkez servisinin yolunu tuttum. Yapılan incelemeler sonucunda regülatörün arızalı olduğu ve tamir edilemediği, yenisinin de 250 TL olduğu söylendi. Üç tam yıldır hiç arıza vermemiş olan sistemin kalitesin güvenerek tereddüt etmeden verdim parayı ve değiştirdim. Regülatörün arızasının nedeni olarak da kullanmış olduğum antifrizin çok asitli olduğu ve bunun da regülatöre zarar verdiği söylendi. Netice olarak araç LPG'de çalıştı ve "Eh o kadar zamandır iki defa filtre değiştirmek dışında bir masrafı olmamıştı" diye düşünerek evimin yolunu tuttum.

    Sanki arabanın çekişi daha da iyi oldu diye düşünürken, iki gün önce LPG anahtarından gelen bip sesiyle şok oldum. Gazın bitmesine en az 200 km vardı ve bipliyordu. Anahtara baktığım zaman ışığın sarı olduğunu ve sistemin benzinden gaza geçiş yapamadığını gördüm. Bir kaç defa benzin-gaz arasında gidip gelmek de kar etmedi. Velhasılı kelam yine tuttuk servisin yolunu. Bu sefer arıza Map sensöründe bulundu ve o da değişti, tabi 140 TL de ona gitmiş oldu.

    Üç yıldır masraf çıkarmayan sisteme iki haftada 390 lira harcamış oldum. "Ne var, o kadar sene beş kuruş masraf etmemişsin" diyebilirsiniz. Ancak bu gidişat beni korkuttu. Ya sırayla rail, enjektör, ekü de arıza verirse ve ben sistemi yenilemek zorunda kalırsam. Üstelik bu parçalar tek tek alınınca çok pahalı.

    Konuyu açma nedenimse parça fiyatlarının bana biraz pahalı gelmiş olması, zira forumda dolaşırken gördüm ki başka bir BRC bayii aynı regülatörü 220 TL'ye satıyordu.

    Herkes kullandığı LPG sisteminin regulatör, map sensörü, enjektör, filtre fiyatlarını yazarsa yararlı bir bilgi paylaşımı olur diye düşündüm.







  • Benzer bir konu varmış yeni farkettim, ama paylaşıma buradan da devam edebiliriz.
  • Valla hocam bu sektor boyle. Herkes tutturabildigine satıyor parcaları. Size yine iyi 220 liralık parcayı 250 ye vermisler. Bana 250 liralık malı 550 liraya satacaklardı. Bunlar boyle. Allah bunların cezasını versin.

    Not: Bu tip davranan bayi ve distributorlerden bahsediyorum.
  • Parçaların merkez serviste dğer servislere göre pahalı olmasını da anlayamıyorum. Çünkü ellerinde parça olmadığında 200 m ötedeki 2A'ya gidip alıp gelebiliyor, diğer servisler bunun için kargoyla falan uğraşmak zorundalar.

    Dahası dizel araç kullananlara, "arıza çıkarma ihtimali çok, o kadar parayı verip bir de turbosu enjektörü uğraşırsınız" diye atıp tutarken LPG'nin 100bin km bile olmadan böyle bir masraf çıkarması düşündürücü doğrusu. Yaptığım o kadar LPG propagandasından sonra şimdi arkadaşlarım, "bak sende de ne biçim masraf çıktı" diye konuşmaya başladılar.
  • rölanti stop etme sorunu regüden ziyade boğaz kelebeğinin kirlenmesinden oluyor,benimki 50000km de çapaklanmıştı tamamen....
  • aracın su eksilttimi ? su eksiltme su kaçırma sızdırma gibi problemlerin yoksa regülatörü boşa değiştirmişler çıkan parçayı bırakmayıp anlayan bir tamirciye inceletsydin , regülatörü değiştirmek yerine içinde tamir takımı tabir edilen contalar var toplasan 50 ytl etmez ki BRC gibi bir markanın tamir takımı yoksa kapatıp gitsinler dükkanı her yerde reklam yapmakla olmuyor bu işler ,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    aracın su eksilttimi ? su eksiltme su kaçırma sızdırma gibi problemlerin yoksa regülatörü boşa değiştirmişler çıkan parçayı bırakmayıp anlayan bir tamirciye inceletsydin , regülatörü değiştirmek yerine içinde tamir takımı tabir edilen contalar var toplasan 50 ytl etmez ki BRC gibi bir markanın tamir takımı yoksa kapatıp gitsinler dükkanı her yerde reklam yapmakla olmuyor bu işler ,


    Herhangi bir su kaçırma yoktu, zaten iki-üç hafta önce bütün suyu boşaltıp yeni antifriz doldurtmuştum. Tamir takımı olmamasına ben de şaşırdım. Hatta bu durumu kendilerine sorduğumda, tamirinin mümkün olmadığı söylendi.

    Beni asıl şaşırtan ve üzen olay; sorunsuzluk abidesi olarak gördüğüm sistemin art arda sorun çıkarması oldu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dbdanisman


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    aracın su eksilttimi ? su eksiltme su kaçırma sızdırma gibi problemlerin yoksa regülatörü boşa değiştirmişler çıkan parçayı bırakmayıp anlayan bir tamirciye inceletsydin , regülatörü değiştirmek yerine içinde tamir takımı tabir edilen contalar var toplasan 50 ytl etmez ki BRC gibi bir markanın tamir takımı yoksa kapatıp gitsinler dükkanı her yerde reklam yapmakla olmuyor bu işler ,


    Herhangi bir su kaçırma yoktu, zaten iki-üç hafta önce bütün suyu boşaltıp yeni antifriz doldurtmuştum. Tamir takımı olmamasına ben de şaşırdım. Hatta bu durumu kendilerine sorduğumda, tamirinin mümkün olmadığı söylendi.

    Beni asıl şaşırtan ve üzen olay; sorunsuzluk abidesi olarak gördüğüm sistemin art arda sorun çıkarması oldu.



    çıkan regülatörü orda bıraktınızmı ? neden soruyorum sizin işinize yaramayan o parça başkalarının canını yakmasın bu birincisi ikinciside o parçayı başka bir yere inceleterek sağlamlığını veya bozulduğunu teyit ettirebilirdiniz , o para gitmiş ama en azından sıkıntının o parçadan olup olmadığı hususunu netleştirebilirdiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 21 Şubat 2009; 15:28:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50



    çıkan regülatörü orda bıraktınızmı ? neden soruyorum sizin işinize yaramayan o parça başkalarının canını yakmasın bu birincisi ikinciside o parçayı başka bir yere inceleterek sağlamlığını veya bozulduğunu teyit ettirebilirdiniz , o para gitmiş ama en azından sıkıntının o parçadan olup olmadığı hususunu netleştirebilirdiniz


    Maalesef orda bıraktım. Haklısınız almalıydım. Maalesef biz güvenip ne derlerse inanıyoruz, ama bazen işin aslı farklı olabiliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dbdanisman


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50



    çıkan regülatörü orda bıraktınızmı ? neden soruyorum sizin işinize yaramayan o parça başkalarının canını yakmasın bu birincisi ikinciside o parçayı başka bir yere inceleterek sağlamlığını veya bozulduğunu teyit ettirebilirdiniz , o para gitmiş ama en azından sıkıntının o parçadan olup olmadığı hususunu netleştirebilirdiniz


    Maalesef orda bıraktım. Haklısınız almalıydım. Maalesef biz güvenip ne derlerse inanıyoruz, ama bazen işin aslı farklı olabiliyor.



    yanlış anlaşılmasın burda amacım bayileri tamircileri vs. kötülemek filan değil ama ben bu tür arızaları gözümle görmedikçe bu konularda kimseye güvenmem , lütfen bu tür işlerde tamircinize çıkan parçayı alacağınızı incelettireceğinizi bilirkişi raporu düzenlettireceğinizi belirtin o zaman bakın böyle yapabiliyorlarmı ? Gerekirse başka yerden bilirkişi raporu alın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    yanlış anlaşılmasın burda amacım bayileri tamircileri vs. kötülemek filan değil ama ben bu tür arızaları gözümle görmedikçe bu konularda kimseye güvenmem , lütfen bu tür işlerde tamircinize çıkan parçayı alacağınızı incelettireceğinizi bilirkişi raporu düzenlettireceğinizi belirtin o zaman bakın böyle yapabiliyorlarmı ? Gerekirse başka yerden bilirkişi raporu alın



    Evet, firmanın kendi müşterisini kollaması gerekir. Her bozulan parçanın yenisiyle değişmemesi gerek. Elektronik sensör, ekü gibi parçalar anlaşılabilir ama bir regülatörün kesinlikle tamir edilebilmesi gerekir.

    Müşteri memnuniyeti herşeyden önce gelir, ve reklamın en iyisini müşteri yapar. Şimdi benim sorunumu olacak en ucuz yolla çözmüş olsalardı ben burda onu da yazacaktım.




  • Her zaman söylüyorum bir kitin kalitesi verilen hizmet ve daha sonradan çıkacak yedek parca fiyatlarıyla alakalı .

    Atiker
    Regüratör 100 tl
    map 50 tl
    enjektörler 4 adet için 125 tl
    Rakamlar uçuk değil.
    .....HİZMETİ ZAMAN BELİRLER.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dbdanisman

    Merhabalar,

    Yaklaşık iki hafta kadar önce aracımda rölantide iken stop etme problemi oldu, hemen ertesi gün İstanbul BRC merkez servisinin yolunu tuttum. Yapılan incelemeler sonucunda regülatörün arızalı olduğu ve tamir edilemediği, yenisinin de 250 TL olduğu söylendi. Üç tam yıldır hiç arıza vermemiş olan sistemin kalitesin güvenerek tereddüt etmeden verdim parayı ve değiştirdim. Regülatörün arızasının nedeni olarak da kullanmış olduğum antifrizin çok asitli olduğu ve bunun da regülatöre zarar verdiği söylendi. Netice olarak araç LPG'de çalıştı ve "Eh o kadar zamandır iki defa filtre değiştirmek dışında bir masrafı olmamıştı" diye düşünerek evimin yolunu tuttum.

    Sanki arabanın çekişi daha da iyi oldu diye düşünürken, iki gün önce LPG anahtarından gelen bip sesiyle şok oldum. Gazın bitmesine en az 200 km vardı ve bipliyordu. Anahtara baktığım zaman ışığın sarı olduğunu ve sistemin benzinden gaza geçiş yapamadığını gördüm. Bir kaç defa benzin-gaz arasında gidip gelmek de kar etmedi. Velhasılı kelam yine tuttuk servisin yolunu. Bu sefer arıza Map sensöründe bulundu ve o da değişti, tabi 140 TL de ona gitmiş oldu.

    Üç yıldır masraf çıkarmayan sisteme iki haftada 390 lira harcamış oldum. "Ne var, o kadar sene beş kuruş masraf etmemişsin" diyebilirsiniz. Ancak bu gidişat beni korkuttu. Ya sırayla rail, enjektör, ekü de arıza verirse ve ben sistemi yenilemek zorunda kalırsam. Üstelik bu parçalar tek tek alınınca çok pahalı.

    Konuyu açma nedenimse parça fiyatlarının bana biraz pahalı gelmiş olması, zira forumda dolaşırken gördüm ki başka bir BRC bayii aynı regülatörü 220 TL'ye satıyordu.

    Herkes kullandığı LPG sisteminin regulatör, map sensörü, enjektör, filtre fiyatlarını yazarsa yararlı bir bilgi paylaşımı olur diye düşündüm.






  • Bütün markaların tamir kitleri oluyormu?
  • Regülatörlerin tamir takımları olur ve değiştirilebilir, Ancak Antifiriz sorunundan sözediliyor.
    Buda metal aksamda çürüme ve deformasyona sebebiyet verir ve tamir takımı sorunu çözmez, yenisi ile değiştirmek gerekir

    Hal böyle olunca arkadaşımızın aracında ard arda iki arıza değil sadece map arızası çıkmış oluyor ;)
    Antifiriz problemi yaşanmasaydı aynı regülatör senelerce daha hizmet edecekti :)

    220 tl + işçilik de standart fiyattır. kandırılmadığınıza emin olabilirsiniz.
    Zaten mrk.srv. böyle birşeyi yapamaz tüm türkiyeye örnek olabilecek bir servisimizdir.
    Sevgi ile kalın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: faruksevgili

    Regülatörlerin tamir takımları olur ve değiştirilebilir, Ancak Antifiriz sorunundan sözediliyor.
    Buda metal aksamda çürüme ve deformasyona sebebiyet verir ve tamir takımı sorunu çözmez, yenisi ile değiştirmek gerekir

    Hal böyle olunca arkadaşımızın aracında ard arda iki arıza değil sadece map arızası çıkmış oluyor ;)
    Antifiriz problemi yaşanmasaydı aynı regülatör senelerce daha hizmet edecekti :)

    220 tl + işçilik de standart fiyattır. kandırılmadığınıza emin olabilirsiniz.
    Zaten mrk.srv. böyle birşeyi yapamaz tüm türkiyeye örnek olabilecek bir servisimizdir.
    Sevgi ile kalın



    Kandırıldığımı düşünmemiştim ama parça fiyatları konusunda değişik rakamlar ortalarda dolaşınca insan acaba mı diyor. Zira sizin bir yazınızda regülatör fiyatının 220 lira olduğunu okumuştum, şimdi anladığım kadarıyla o sayıya işçilik dahil değilmiş. Bu durumda hesapta bir yanlışlık kalmıyor.
    Sanırım regülatör konusu biraz karışık. Zira ordaki çalışanlardan birinin kullandığı ifade şöyleydi; "abi bunu açıp tamir etmeye kalktığımız zaman dikin tutmuyor değiştirmek en sağlıklısı".

    BRC'nin parçaları pahalı olabilir ama arıza periyodu uzun olduğu sürece beni hiç rahatsız etmez. Daha önce de belirttiğim gibi şimdiye kadar BRC'den son derece memnundum ve bu memnuniyetimin de devam edeceğini umuyorum.




  • LPG nin parçası arıza vermemeli bence.Hiçibr parça.Düşünsenize arabanıza ek parça ve masraf çıkaracak bir şey takıyorsunuz.Bununla tasarrufunuz amortiniz vs düşüyor,uzuyor.


    LPG nin şu anki yaptıracağı tasarruf son fiyatlar ve benzin indirimiyle max. %30 da kalıyor(LPG 1.74 benzin 2.82 1.74*1.2=2.088 2.088/2.82=%74 %100-%74=%26 net tasarruf soğukta kullanılan benzin de katılırsa %25 ama ben ölesine 30 yazdım).Ama bu tip masrafı her kit en az bir defa çıkaracak,O zaman ya da bu zaman.Masrafları topladığımızda bu parçanın da bizim ekonomimize hiçbir faydası olmayıp sadece takılan kitin çalışabilmesi için olduğunu düşünürsek eğer,ki öyle,o zaman LPG nin tasarruf oranı kabaca %20 seviyesine iniyor.


    Şu anda tasarruflu araç kullananın tek yolu parçası ucuz olan ve bozulmamasıyla ünlü alman markalı otomobilleri kullanmak.Kitin markasından bağımsız olarak bir gün mutlaka ek masraf çıkaracağı,markadan bağımsız bir gerçek.Sorunsuz çalışan bir Prins de çıkaracak,Atiker de Lovato da vsvs.Yeterince kullanıldığı zaman mutlaka çıkacak.Sonuçta o parçaların da belli ömürleri var.




  • arkadaşım lpg yedek parça diye site var baksaydınya o sitede tüm lpg ürünleri mevcut
  • arkadaşlar lpg yedek parça diye bi site var lpg beyinleri çok ucuz ben atiker beyin aldım menmunum serviste fiyatı 120 tl idi ben 50 tl ye lpgyedek parça sitesinden aldım tavsiye ederim servislerde 3 katı faydam olduysa ne mutlu
  • LPG YEDEK PARÇA FİYATLARI lpgyedekparca,com adresinden öğrenilir
    brc beyin kaç tl 180 tl
    atiker beyin kaç tl 50 tl
    lovato beyin kaç tl 180 tl
  • kardeş bir hafta önce lpgyedekparca. com diye bir seiteden senin verdiğin fiyatların yarısına aldım mesela atiker regülatör 50 tl idi kalite aynı malın pahalı olanı mı ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.