Şimdi Ara

TELEFONUM KLONLANMIŞ NE YAPMALIYIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
16.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR 8310 TELİM VAR SORUNSUZ ÇALIŞIYORDU AMA ARTIK HAT TAKIYORUM VE SİM KAYI YAPILAMADI HİÇ Bİ HATI AÇMIYOR BNDE KONTROLE SİTESİNE GİRDİM ORDA KLONLANMIŞ TELLER ARASINDA GÖRÜNÜYOR DİYOR YARDIMINIZI BEKLİYORUM



  • garantisi kalmamıştır artık muhtemelen buna istinaden bir teknik servise götürerek başka bir imei yazdırıp kullanabilirsin.

    eğer elinde çalışmayan eski bir telefonun varsa onun imei numarasını 8310 a yazdırarak rahatlıkla kullanabilirsin.masrafta azalmış olur.
  • degmez ama faturası varsa tk ya başvurup bir hat ile eşleştirip kullanabilirsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: umutech

    degmez ama faturası varsa tk ya başvurup bir hat ile eşleştirip kullanabilirsin

    evt katılıyorum faturası varsa yapılacak ilk iştir zaten tk kaydı.alternatif olarak yukarda yazdığım yapılmalıdır.
  • OK ARKADAŞLAR İLGİNZ İÇİN SAOLN YEDEK TELİMDİ İŞLH KAPANMAZDA RADYO DİNLERİZ BARİ :d
  • kardes bnce cok luks bı telefon deıl satsan 30-40 lıraya almazlar sakın kaydettırmeye çalsıma telefonun fıaytından fazlaya gelır bnden soylemesı
  • doğru başka bi imei numarası yaptırabilirsin bildiğim kadarıyla :(( umarım düzelir :(
  • cihaz orjinal ve garantiliyse imei klonlatamazsın.
    Yapacağın şey nokia.com.tr den imei klon formunu doldurup nokiaya fax çekmek.1 hafta bekleyeceksin onlar halledecek.
    yalnız bir tek hat nosu verebiliyorsun sadece onunla kullanılıyor.Gerçi ben 2-3 hat denedim oluyor.
    Not : Foruma not olarak faturamı kaybettim diyeceksin.
    Tabi cihazın kaçak değilse.
  • faturalı 2 telefonuma yasal uyarı geldi dün .. bir hata yapılıyor sanırım ..
  • arkadaşlar malum tel model ve daha hafta önce almısdım daha içi bile açılmamıs temiz bi teldi ama ne yazıkki faturası yok işim zor tel firlandia malı ama bakalım yinede şansım varsa çözüm yolu aramaya çalışacagım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derkin

    cihaz orjinal ve garantiliyse imei klonlatamazsın.
    Yapacağın şey nokia.com.tr den imei klon formunu doldurup nokiaya fax çekmek.1 hafta bekleyeceksin onlar halledecek.
    yalnız bir tek hat nosu verebiliyorsun sadece onunla kullanılıyor.Gerçi ben 2-3 hat denedim oluyor.
    Not : Foruma not olarak faturamı kaybettim diyeceksin.
    Tabi cihazın kaçak değilse.

    sanırım bi yazım yanlışı yaptın.klonlatma farklı bir olay.klon aynı imei numarasına sahip iki adet telefon olması durumunda geçerli oluyo.klonlanma işlemi de şu anki sistemde olması istenmeyen bir durum.

    imei işlemleri garanti yada orjinallikle ilgili bişey değildir.her türlü cihaza her türlü imei işlemi yapılabiliyor.yani çıkan modeller biraz zaman alıyor sadece.
  • sorunumu çözdüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djkaptan -- 12 Mart 2009; 16:00:38 >
  • arkadaşlar tele 20 lira karsılıgında imei attırdım ve suan calısıyor bnm durumumda olanlara bilgi olması amacla yazdım sorunumu çözdm herkese iyi forumlar
  • benim yeni aldığım faturalı e66 içinde 4ay önce klonlu diye mesaj geldi aldığım yeri aradım tek hata açabiliriz dediler bende tek hat için almadığımı söyledim daha sonra mahkemeye vermeyi düşünürken 1 ocakta kendiliğinden açıldı kapandığında klonlu gözüküyordu şimdi tekrar kayıtlı gözüküyor yani bazen hata yapıyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: djkaptan

    arkadaşlar tele 20 lira karsılıgında imei attırdım ve suan calısıyor bnm durumumda olanlara bilgi olması amacla yazdım sorunumu çözdm herkese iyi forumlar


    modeli neydi telefonun???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derkin

    cihaz orjinal ve garantiliyse imei klonlatamazsın.
    Yapacağın şey nokia.com.tr den imei klon formunu doldurup nokiaya fax çekmek.1 hafta bekleyeceksin onlar halledecek.
    yalnız bir tek hat nosu verebiliyorsun sadece onunla kullanılıyor.Gerçi ben 2-3 hat denedim oluyor.
    Not : Foruma not olarak faturamı kaybettim diyeceksin.
    Tabi cihazın kaçak değilse.



    faturamı kaybettimi nereye yazıcaz arkadaşım bide fatura fotokopisi istiyorlar??? Nasıl halletcez ufaktan bi açıklarsan çok sevinirim 2aydır n82mi kullanamıyorum. Çok yoğunum zaman ayıramadım bi yardım etseniz
  • hasan333 cihazı satın aldığın yere mevcut durumu anlatıp, yeniden fatura düzenlenmesini de talep edebilirsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GeceBekcisi

    hasan333 cihazı satın aldığın yere mevcut durumu anlatıp, yeniden fatura düzenlenmesini de talep edebilirsin



    benim sorunum o değil gecebekcisi ben telefonu 2.el aldım ve fatura başka bi kişinin üzerine kayıtlı Nokia Klon formunu kendi adıma doldurup gönderdim fakat işleme alınmadı acaba o adamın imzası falanmı gerekiyor bide o adamın kimlik fotokopisi gerekiyormuş galiba kafayı yicem daha kestirme bi çözüm yolu yokmu
  • Nokia Danışma Hattı'nı 0212 337 17 17 veya 0212 337 17 18 nolu telefonlardan 09.00 - 18.00 saatleri arasında aramanızı ve onlardan yordam talep etmenizi öneririm çünkü diğer çözümler (mesela IMEI yazdırma) N82'de uygulanabilirliği olmayan çözümler (diye biliyorum)
  • Evet ne yazıkki imei yazdırılamıyor. Daha doğrusu bu modellere imei yazmak için yeni cihazlar gerekiyormuş fakat hiç bir telefoncu getirtmemiş nedense. Evet dediğin gibi bi arayıp adam akıllı konuşayım elbet bi çözüm yolu önereceklerdir. Oda olmadı bataryam ekranım kullanılabilir parçalar satılıktır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.