Şimdi Ara

...:: Ford Connect Muhabbet Odası ::... (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.217
Cevap
15
Favori
1.471.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Transit'ten farklı taşıma konseptleri...

    İster, tır olarak yük taşımak, ister karavan, isterse de beygir taşımak için.

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • Amerika'da yeni reklamlar yayınlanmaya başlamış. Farklı tasarımlarla, fotoğrafları photoshopla oynamışlar biraz sanki. Grafikten anlayan arkadaşlar daha iyi tahlil ederler ama bazı yerlerde hatalar da var; 1. fotoğrafta ön tekerin açısı gibi.

    Çözünürlükleri yüksek olduğu için simage'le koyuyorum. Daha net olarak inceleyebilirsiniz...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • İngiltere'de, LPG'li Connect...

    LPG depo kapağı solda, depo da stepnenin yerinde. Stepne'yi içeriye duvara monte etmişler...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • "Transit Connect Ice Line"

    Yani donduruculu.



     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Siyah'ların cazibesi.




    Benım sadece ortadakı siyah dikkatimi çekti ama onun arkasındaki de çeker gibi oldu dikkatimi


    Öndeki Berlingo da önden bakınca güzel duruyor ama, Connect bir başka değil mi?

    Fakat özellikle dikkat, tek üst barı olmayan yani tek ORIGINAL BLACK hangisi?



    Berlingo da güzel ama biraz ticari araç gibi duruyor (görünüş olark) Ayle arabası tipi yok bana göre

    ORIGINAL BLACK Sende hep işine gelen ayrıntılara dikkat cekiyorsun mehmet abi




  • @Lukunku mehmet abi bugün eniştemin köyüne cıkıcam saat 2 gibi bi aksilik cıkmazsa bol yeşillik icinde istedigin gibi resimler çekerim inş. bi aksilik cıkmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    İngiltere'de, LPG'li Connect...

    LPG depo kapağı solda, depo da stepnenin yerinde. Stepne'yi içeriye duvara monte etmişler...

     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




    İnternette bende bikaç kez rasladım Connect LPG dönüşümü falan diye ama hiç girip okumadım.. böyle birşey varmış gercektende demek

    Türkiyede varmı acaba dizel özelliklede connect'e LPG taktıran




  • Bugün yeni connect'lerden gördüm bitanedaha (hergecen gün sayıları artıyor) ama bu digerlerinden farklıydı 35-40 yaşlarında bi bayan kullanıyordu aracı yan koltuktada 10-11 yaşlarında cocugu vardı....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Amerika'da yeni reklamlar yayınlanmaya başlamış. Farklı tasarımlarla, fotoğrafları photoshopla oynamışlar biraz sanki. Grafikten anlayan arkadaşlar daha iyi tahlil ederler ama bazı yerlerde hatalar da var; 1. fotoğrafta ön tekerin açısı gibi.

    Çözünürlükleri yüksek olduğu için simage'le koyuyorum. Daha net olarak inceleyebilirsiniz...



    İllakı vardır fotoşop mehmet abi

    Bu arada malzemeden çalmışlar resimlere bakarken dikkatimi ceken ilk nokta


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 16 Mayıs 2009; 10:17:10 >




  • gunaydin herkese..

    mehmet abi SRT in da dedigi gibi sadece geri vitese takarken arabayi ozaman devreye giriyor... yani normal surusde aktif degil..
    ayrica herzaman aktif olmasi bence mumkun degil... cunku kablolar geliyor vites kutusuna orda bi yere baglaman lazim onlari.. 1. ye takarsan her kalkista aktif olacak ve sonra ikiye gecerken de aktif olacak yine istediginiz olmayacak.. buda en mantiklisi geri vitese takarken iste olculyor diye dsunuyorum....



    ve ordaki kirmizi astra cok guzel yaa turkiyeye geldigimiz sene yani 1.5 veya 2 sene oldu olacak herhalde.. o vardi bizde aynen orda goruldugu gibi tipa tip ayni... ey gidi astra 1.4 16v otomatik elektrik cam ve elektrikli sunroof ve farlar (araba kapandigi zaman) merkezi kilit., ozlemedim degil :D o arabayi cok rha tsuruyordum benzinli oldugu icin bu connectte ise dizel ve turbo varyaa ., bazen hafif egimli yolda heb istop ettiriyom arabayi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LazPacino


    gunaydin herkese..

    mehmet abi SRT in da dedigi gibi sadece geri vitese takarken arabayi ozaman devreye giriyor... yani normal surusde aktif degil..
    ayrica herzaman aktif olmasi bence mumkun degil... cunku kablolar geliyor vites kutusuna orda bi yere baglaman lazim onlari.. 1. ye takarsan her kalkista aktif olacak ve sonra ikiye gecerken de aktif olacak yine istediginiz olmayacak.. buda en mantiklisi geri vitese takarken iste olculyor diye dsunuyorum....



    Geri vites labmasından elektirik alıyorlar park sensörüne diye biliyorum ben, vitese kutusuyla bi alakası yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 16 Mayıs 2009; 10:56:25 >
  • onu demek istedim iste yani geriye takarken ordan aliyor o sinyali falan oyle calisiyor

    i'm sorry calisiyorum turkeceme
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurkamil

    @Lukunku mehmet abi bugün eniştemin köyüne cıkıcam saat 2 gibi bi aksilik cıkmazsa bol yeşillik icinde istedigin gibi resimler çekerim inş. bi aksilik cıkmaz



    Bak elin adamı nasıl fotoğraflar çekiyor. Buna yeşillik de denmez, tarlaların üzerinde yeni yeni biten otların arasında bile nasıl duruyor Connect?

    İşte bu kadarcık yeşilliğin arasında bile bu kadar güzel görülebilen Connect, Karadeniz ormanları, yaylaları, bahçeleri, yeşillikleri arasında kimbilir nasıl görünür?

    Hey gidi gözünü sevdiğim @SRT, nerdesin; sefil telefonunla çektiğin şaheserleri gel göster de millet manzara neymiş görsün. Neydi o, arabanın profilinden önce dere, sonra köprü, daha sonra da tepelerin harika görüntüsü.
    />


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurkamil

    ...

    İnternette bende bikaç kez rasladım Connect LPG dönüşümü falan diye ama hiç girip okumadım.. böyle birşey varmış gercektende demek

    Türkiyede varmı acaba dizel özelliklede connect'e LPG taktıran



    O gördüklerini ben de görüyorum. Google adwords sayesinde "lpghaber.com" sitesi google aramalarında üst sıralarda çıktığı için hemen kendi sitesine yönlendiriyor, fakat içinde hiç bir haber ya da görüntü yok. Fakat aynı sitede Transporter 2.5 TDI'nin LPG dönüşümü var, bu durumda ona yapılabiliyorsa benzer mantıkla çalışan turbo dizel Connect'e de yapılabiliyor olsa gerek. İşte acaba ilk hevesli kim olacak?

    Yukarda fotoğrafı görünen de herhalde benzinli Connect'ten çevrilme.




  • Arkadaşlar bi depo yakıt dün itibarile bitti, ikaz lambası yandıktan sonra 10km daha gittim sonra yakıt aldıım

    44,72 lt * 2.460 = 110 tl ye doldurmuştum ve sadece şehir içi yol yaptım ortalama şehir içinde 7,4lt 100km yaptı, (gösterge öyle diyordu)

    ve 572 km yol yaptım (ikaz lambası yandığı an itibari ile) şehir içinde 110/572 = 0.193 krş a gelmiş oldu, daha araç yeni 10.000 - 15.000 den sonra dahada düşür yakıt, benim şaşırdığım,

    2006 connentte ise 0.2 - 0.21 arası oluyordu, hiç 0.19 altına inmemişti. ben açıkcası daha çok yakar diye bekliyordum. birde yeni araçlarda
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    ortadaki yeşil ok var bu ok yandığında vites degişdirmen gerekiyor yada hızı kesmen sanırım economi ve pover gibi bişe.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LazPacino


    gunaydin herkese..

    mehmet abi SRT in da dedigi gibi sadece geri vitese takarken arabayi ozaman devreye giriyor... yani normal surusde aktif degil..
    ayrica herzaman aktif olmasi bence mumkun degil... cunku kablolar geliyor vites kutusuna orda bi yere baglaman lazim onlari.. 1. ye takarsan her kalkista aktif olacak ve sonra ikiye gecerken de aktif olacak yine istediginiz olmayacak.. buda en mantiklisi geri vitese takarken iste olculyor diye dsunuyorum....



    ve ordaki kirmizi astra cok guzel yaa turkiyeye geldigimiz sene yani 1.5 veya 2 sene oldu olacak herhalde.. o vardi bizde aynen orda goruldugu gibi tipa tip ayni... ey gidi astra 1.4 16v otomatik elektrik cam ve elektrikli sunroof ve farlar (araba kapandigi zaman) merkezi kilit., ozlemedim degil :D o arabayi cok rha tsuruyordum benzinli oldugu icin bu connectte ise dizel ve turbo varyaa ., bazen hafif egimli yolda heb istop ettiriyom arabayi



    Connect'in vites körüğüne bakmadım, ama daha önce başka araçlarda da gördüm, vites körüğünde siz geri vitese attığınız anda vitesin iğne gibi bir cismi hareket ettiğini görürsünüz, bu geri vites ışığını yakar. Siz düz yolda giderken bile o tulu ittirdiğinizde arka geri vites lambalarını yakabilirsiniz. İşte park sensörünü de acaba ona bağlamış olabilirler mi?

    Kırmızı Astra'nın da iki araba önünde daha güzel bir araba var, böyle simsiyah KARA TAY gibi duruyor, sen onu görmüyorsun da gidip arkada kalmış bir Astra mı gözüne çarpıyor?


    quote:

    Orjinalden alıntı: LazPacino


    onu demek istedim iste yani geriye takarken ordan aliyor o sinyali falan oyle calisiyor

    i'm sorry calisiyorum turkeceme




    TÜRKÇE'ye biraz daha dikkat. Dili bilmek ile bildiğini doğru yazmak farklı şeyler. Anlatacağını anlatırken hangi kelimeyi kullanacağın o an aklına gelmez, düşünürsün, yabancı dildeki manasını bilir ama Türkçe'deki anlamını çıkaramazsın; işte ona "çalışıyorum" denir, fakat bildiğin kelimeyi doğru yazamamak farklı bir şey.

    Gerek son alıntı yaptığım yerde gerekse önceki paragrafta bariz kelime yanlışları var, bunlar da işte, dil bilmemeye değil, bildiğini yanlış yazmaya giriyor.


    Gerek @Lazpacino, gerekse @ugurkamil, yazdığımız yazıları göndermeden önce en az bir kere lütfen ama lütfen kontrol edelim, okuyup, düzeltip sonra gönderelim. Eğer dikkat edersek, o zaman "Türkçe" yerine "turkece" yazmayız. "Aceleyle yazdım çıktım" olunca işte neler oluyor.


    İngilizcede bile, tree kelimesi ile three kelimesini aynı telaffuzla okursanız ikisini birbirine karıştırırsınız, Türkler'in sıkça yaptığı hatalardandır bunlar, arapçada da bir nokta ile bütün mananın değiştiği durumlar vardır, Rusça'da da hakeza öyledir, Rusça'da "H" harfinin telaffuzu yoktur; "Hollanda" , "Hamburger" , "Hakkari" kelimeleri Rusçada bizim okuduğumuz haliyle telaffuz edilemez.

    O sebeple dilimize biraz daha özen gösterelim arkadaşlar, dil bilmemekle yanlış yazmak arasındaki farkı da iyi anlayalım. Elin adamının hassasiyetini dün konuşmuştuk, bizim onlardan fazlamız var, eksiğimiz yok. Biz asil bir milletiz, asaletimize gölge düşürmeyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 16 Mayıs 2009; 15:28:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendoglu

    Arkadaşlar bi depo yakıt dün itibarile bitti, ikaz lambası yandıktan sonra 10km daha gittim sonra yakıt aldıım

    44,72 lt * 2.460 = 110 tl ye doldurmuştum ve sadece şehir içi yol yaptım ortalama şehir içinde 7,4lt 100km yaptı, (gösterge öyle diyordu)

    ve 572 km yol yaptım (ikaz lambası yandığı an itibari ile) şehir içinde 110/572 = 0.193 krş a gelmiş oldu, daha araç yeni 10.000 - 15.000 den sonra dahada düşür yakıt, benim şaşırdığım,

    2006 connentte ise 0.2 - 0.21 arası oluyordu, hiç 0.19 altına inmemişti. ben açıkcası daha çok yakar diye bekliyordum. birde yeni araçlarda
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    ortadaki yeşil ok var bu ok yandığında vites degişdirmen gerekiyor yada hızı kesmen sanırım economi ve power gibi bir şey.


    İlk başta "Rodaj" konusunu hatırlatayım, aman dikkat, motordan uzun süre verim almak için aracı hassas ve yumuşak kullanmaya lütfen dikkat edin.

    Değerler şu haliyle güzel olmasına güzel. Ama siz gene de yol bilgisayarına güvenmeden bir de kendiniz bir test edin, gerçek değerleri almaya çalışın, bu şekilde yol bilgisayarının da ne kadar doğru söyleyip söylemediği de anlaşılmış olur. İlk bakımdan sonra tüketim değerlerinizin daha düşeceğinden emin olabilirsiniz.

    Mutlaka biliyorsunuzdur nasıl test edeceğinizi, ama genel olarak bilinmesi amacıyla gene de hatırlatayım ben; deponuzu ağzına kadar doldurduktan sonra bir müddet yol alıyorsunuz (minimum 50 km veya daha iyi sonuç elde edebilmek için 100 km kadar) , daha sonra yeniden deponuzu tekrar ağzına kadar dolduruyorsunuz, eğer 100 km gittiyseniz, pompada görünen miktar sizin 100 km'de yaktığınız miktar oluyor, 50 km gittiyseniz pompadaki miktarı 2'yle çarparak sonuca ulaşıyorsunuz, ya da orta rakamlarda yine matematiksel işlemle sonuca ulaşabilirsiniz.

    Koyduğunuz fotoğraf da tam net değil, hem yeni bir fotoğrafını çekip hem de biraz daha ayrıntı verebilir misiniz? Hangi devirde yanıyor ışık? Bizim araçlarda biz 4.000 deviri dahi geçtiğimiz durumlar oluyor, yani bir son noktayı mı belirtiyor, yoksa ağır vasıtalardaki belli bir hızdan sonra öten, takometreye bağlı çalışan sisteme benzer bir mantığı mı var? Farklı denemeler yaptıktan sonra bizlerle paylaşırsanız memnun oluruz.


    edit: şimdi fotoğrafa biraz daha dikkatli baktım, düşük devirde yanıyor o ışık herhalde; orada da hangi aralıklarda yanmaya başlıyor acaba? Devir yükseldiği zaman, yani üst vitese atılması gerektiği zaman da var mı bu ışık?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 16 Mayıs 2009; 15:39:53 >




  • Ford Transit'in üretime başlamasının 40. yılı anısına 17 Temmuz 2005'de İngiltere'deki Transit'lerin katıldığı bir gösteri...

    Araçların üzerindeki haç işaretlerini ve ingiliz bayraklarını görebiliyor musunuz, ya büyüklüklerini anlayabiliyor musunuz? Elbette haç işareti onların bayraklarında olan bir simge, dinlerini de aynı zamanda temsil ediyor, onu da biliyorum. Ya bizde olsa?

    Yukardaki konuyla ilgisi var diye koydum bu fotoğrafı.


     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    quote:

    Orjinalden alıntı: mendoglu

    Arkadaşlar bi depo yakıt dün itibarile bitti, ikaz lambası yandıktan sonra 10km daha gittim sonra yakıt aldıım

    44,72 lt * 2.460 = 110 tl ye doldurmuştum ve sadece şehir içi yol yaptım ortalama şehir içinde 7,4lt 100km yaptı, (gösterge öyle diyordu)

    ve 572 km yol yaptım (ikaz lambası yandığı an itibari ile) şehir içinde 110/572 = 0.193 krş a gelmiş oldu, daha araç yeni 10.000 - 15.000 den sonra dahada düşür yakıt, benim şaşırdığım,

    2006 connentte ise 0.2 - 0.21 arası oluyordu, hiç 0.19 altına inmemişti. ben açıkcası daha çok yakar diye bekliyordum. birde yeni araçlarda
     ...::  Ford Connect Muhabbet Odası  ::...


    ortadaki yeşil ok var bu ok yandığında vites degişdirmen gerekiyor yada hızı kesmen sanırım economi ve power gibi bir şey.


    İlk başta "Rodaj" konusunu hatırlatayım, aman dikkat, motordan uzun süre verim almak için aracı hassas ve yumuşak kullanmaya lütfen dikkat edin.

    Değerler şu haliyle güzel olmasına güzel. Ama siz gene de yol bilgisayarına güvenmeden bir de kendiniz bir test edin, gerçek değerleri almaya çalışın, bu şekilde yol bilgisayarının da ne kadar doğru söyleyip söylemediği de anlaşılmış olur. İlk bakımdan sonra tüketim değerlerinizin daha düşeceğinden emin olabilirsiniz.

    Mutlaka biliyorsunuzdur nasıl test edeceğinizi, ama genel olarak bilinmesi amacıyla gene de hatırlatayım ben; deponuzu ağzına kadar doldurduktan sonra bir müddet yol alıyorsunuz (minimum 50 km veya daha iyi sonuç elde edebilmek için 100 km kadar) , daha sonra yeniden deponuzu tekrar ağzına kadar dolduruyorsunuz, eğer 100 km gittiyseniz, pompada görünen miktar sizin 100 km'de yaktığınız miktar oluyor, 50 km gittiyseniz pompadaki miktarı 2'yle çarparak sonuca ulaşıyorsunuz, ya da orta rakamlarda yine matematiksel işlemle sonuca ulaşabilirsiniz.

    Koyduğunuz fotoğraf da tam net değil, hem yeni bir fotoğrafını çekip hem de biraz daha ayrıntı verebilir misiniz? Hangi devirde yanıyor ışık? Bizim araçlarda biz 4.000 deviri dahi geçtiğimiz durumlar oluyor, yani bir son noktayı mı belirtiyor, yoksa ağır vasıtalardaki belli bir hızdan sonra öten, takometreye bağlı çalışan sisteme benzer bir mantığı mı var? Farklı denemeler yaptıktan sonra bizlerle paylaşırsanız memnun oluruz.


    edit: şimdi fotoğrafa biraz daha dikkatli baktım, düşük devirde yanıyor o ışık herhalde; orada da hangi aralıklarda yanmaya başlıyor acaba? Devir yükseldiği zaman, yani üst vitese atılması gerektiği zaman da var mı bu ışık?




    evet ordaki ışık 1900 devirden sonra bazen, genelde ise 2300 - 2500 devirde yanıyor ve vites yükselttinmi sönüyor tekrar üst viteste 2300 - 2500 devire ulaştımı yanıyor. diyelim 2500 devirdeyiz ve yanıyor ışık gaz pedalından ayağımı çekince sonüyor. bende ilk başlarda bulamadım ne olabilir diye düşündüm sonrasında economi pover olabilir dedim yani ışık yandığı zaman yakıt sarfiyatım yükseliyor diye düşünüyorum ondan şimdiye kadar 3000 devirin üstünü hiç görmedi araç, ışık yanar yanmaz vites değiştiriyorum. 1900 - 2300 - 2500 devir fark etimiyor ışık yanınca vites yükseltiyorum. şehir içi olduğundan düz yolda yüksek vitesle gitmek sorun teşkil olmuyor. tabi şehirler arası nasıl olur onu bilemiyorum. daha net fotoğraf çekince koyacağım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    @mehmetkirsoy;

    Sürekli sizi buralarda görüyorum, ama hiç konuşmuyor sürekli okuyorsunuz. Her yeni gelen mesajda, bakıyorum hemen buradasınız.

    Bildiğim kadarıyla, Samsun'dan sipariş verdiğiniz ve ahziran başı teslim edilecek olan GLX+Plus aracınızı beklerken, demek ki öğrenmedik hiç bir şey bırakmak istemiyorsunuz. Heyecanınızı anlayabiliyorum...

    Aklınıza takılan bir konu olursa, rahatlıkla bizlerle paylaşabilirsiniz.


    evet sayfa açık tüm gün.. :)
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.