Bildirim
YAKIT TASARRUF CİHAZI TAKTIRAN VAR MI? DENEYİM VE TAVSİYELER...
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Külliyen yalan, kandırmaca -
quote:
Orijinalden alıntı: caucass
Külliyen yalan, kandırmacaquote:
Külliyen yalan, kandırmaca
bizzat kullanıp ta mı bu yargıya vardınız yoksa bir tanıdığınız falan mı kullandı.biraz aydınlatırsanız sevinirim.babamın arabasına düşünüyorduk ta -
firmalar 0.5 lt az yaktırmak için yırtınırken, bizim uyanık mucitler yüzde 25-30 tasarruf yapan cihaz buluyorlar...enterasan değil mi?quote:
Orijinalden alıntı: bakaydınquote:
Külliyen yalan, kandırmaca
bizzat kullanıp ta mı bu yargıya vardınız yoksa bir tanıdığınız falan mı kullandı.biraz aydınlatırsanız sevinirim.babamın arabasına düşünüyorduk ta
Alıntıları Göster -
Para tuzağıdır bu tür şeyler. İnanmayın ve para kaptırmayın. Böyle bir şey gerçekten olsa üreticiler takmazmı ? Bu sorunun yanıtı seni doğru yere götürür.quote:
Orijinalden alıntı: hightech33
firmalar 0.5 lt az yaktırmak için yırtınırken, bizim uyanık mucitler yüzde 25-30 tasarruf yapan cihaz buluyorlar...enterasan değil mi?
Alıntıları Göster -
mantıken düşünün bi. farz edelim gerçek. dedikleri gibi %30-40 tasarruflar söz konusu, hemde 300-500 gibi rakamlara. sizce milyar dolarlık yatırımlar yapan otomobil firmaları takmazmı bunu. düşünsenize 60.000 tl ye ortalama tüketimi 7 lt olan bir araçmı, yoksa aynı performansta 4.9 lt yakan ama 60.500 olan bir araç mı? 500 tl için satmazmı sizce...quote:
Orijinalden alıntı: vuralkan
Para tuzağıdır bu tür şeyler. İnanmayın ve para kaptırmayın. Böyle bir şey gerçekten olsa üreticiler takmazmı ? Bu sorunun yanıtı seni doğru yere götürür.
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: bakaydınquote:
Külliyen yalan, kandırmaca
bizzat kullanıp ta mı bu yargıya vardınız yoksa bir tanıdığınız falan mı kullandı.biraz aydınlatırsanız sevinirim.babamın arabasına düşünüyorduk ta
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: bakaydın
quote:
Külliyen yalan, kandırmaca
bizzat kullanıp ta mı bu yargıya vardınız yoksa bir tanıdığınız falan mı kullandı.biraz aydınlatırsanız sevinirim.babamın arabasına düşünüyorduk ta
Ben öğretmenim yani devlet memuru (süslü fukara)
yakıt sarfiyatı bizim gibi sabit gelirliler için çok önemli
o yüzden okuldan bir arkadaş dayanamadı aldı ama ne yazıkki
zerre kadar etkisi olmadı
saygılar -
arkadaşlar kime sorduysam sizler gibi cevap verdi. Yani kandırmaca diye...quote:
Orijinalden alıntı: caucassquote:
Orjinalden alıntı: bakaydın
quote:
Külliyen yalan, kandırmaca
bizzat kullanıp ta mı bu yargıya vardınız yoksa bir tanıdığınız falan mı kullandı.biraz aydınlatırsanız sevinirim.babamın arabasına düşünüyorduk ta
Ben öğretmenim yani devlet memuru (süslü fukara)
yakıt sarfiyatı bizim gibi sabit gelirliler için çok önemli
o yüzden okuldan bir arkadaş dayanamadı aldı ama ne yazıkki
zerre kadar etkisi olmadı
saygılar
Alıntıları Göster
Honda da çalışmış bir arkadaşa sordum "hocam dedi otomotivciler milyon dolarlık harcama yapıyorlar yakıt için cihaz taktırıp satarlardı dedi...
Ancak yakıt tasarruf cihazı reklamlarını incelediğimde üniversite, bakanlık vs.... onaylı olduğunu söylüyorlar... bir de bazı ülkelerde bu cihaz takılı olarak araba satılıyormuş dediler....
en iyisi bu haliyle devam galiba.... -
ben şu fikre katılmıyorum:quote:
Orijinalden alıntı: cideliöğretmen
arkadaşlar kime sorduysam sizler gibi cevap verdi. Yani kandırmaca diye...
Honda da çalışmış bir arkadaşa sordum "hocam dedi otomotivciler milyon dolarlık harcama yapıyorlar yakıt için cihaz taktırıp satarlardı dedi...
Ancak yakıt tasarruf cihazı reklamlarını incelediğimde üniversite, bakanlık vs.... onaylı olduğunu söylüyorlar... bir de bazı ülkelerde bu cihaz takılı olarak araba satılıyormuş dediler....
en iyisi bu haliyle devam galiba....
Alıntıları Göster
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanbaba62 -- 1 Mayıs 2009; 9:35:29 > -
siz bunu ispat edemezsinizş biz de dediklerimizi...quote:
Orijinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Alıntıları Göster
ama kataloglarında az yakıt tüketimi olduğu taktirde yaşanacak satış patlamasını düşünün ...kimse az satmak istemez çok satmak çok kar etmek ister... neden az yaktırıp çok satmasınlar?
araç çok satılırsa benzin tüketimi de düşmez,toplamda...
quote:
Orjinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Mühendislik açısından bu bahsettiğiniz "Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar" biraz çocukça kalıyor.
Bu durum yapılan hesaplarla ortadadır.Sürtünme hiç olmasa, enerji kaybı hiç yaşanmasa bile aracı bir noktadan bir noktaya götürmek için araca kinetik enerji kazandırılmalıdır.
Şu anki teknolojiyle bu enerjiyi 1 lt benzinden almak imkansızdır.Bahsettiğniz gibi bir durum olsaydı bağımsız çalışan makine mühendisleri bu olayı gerçekleştirir yada açıklama yaparak bu durumu ortaya çıkarırdı.Dilediğiniz güncel motor tasarımlarını ve yakıt sistemlerini incelemenizi öneririm. -
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.quote:
Orijinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Alıntıları Göster
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın... -
quote:
Orijinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: erhanbaba62
ben şu fikre katılmıyorum:
'otomobil firmaları az benzin yakan araba üretmeye çalışırlar '
Arkadaşlar bu denilen olaya kesinlikle katılmıyorum. Çünkü otomobil firmaları ile büyük petrol firmalarının danışıklı dövüşleri vardır.
Eğer araba az yakarsa, benzn vs. az harcanır, dolayısıyla bu benzin firmaları daha az KAR eder.
Petrol için milyonlarca insanın gözünün yaşına bakmadan savaş çıkarıp öldüren ve o ülkenin petrolünü sömürenleri görmüyorsunuz galiba.
Bence otomobil firmaları isteseler şuan 100 km de 1 litre benzin harcayan motor bile yaparlar ama petrol firmaları buna izin vermez.
Şu an su ve güneş enerjisi hatta BOR ile çalışan araba bile yapılır ve satılır istense. Ama petrol firmaları izin vermez, önce petrolü bitirmeleri gerek çünkü.
Bu teori guinnes rekorlar kitabına aday olmalı -
quote:
Orijinalden alıntı: ardicli2000
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın...
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: ardicli2000
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın...
yok yaw basit bir mıknatıs kullanıyorlar, kendin bile yapıp takabilirsin, para vermene gerek yok -
iki tane uyduruk mıknatısla mı, bileşiklerin formları değişiyor... hangi firma yakıt hortumuna böyle bir mıknatıs bağlamış? söyleyin de bilelim...quote:
Orijinalden alıntı: ardicli2000
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ardicli2000
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın...
-
reklamların denetlenmesi diye bir olay yok ki ülkemde.Her reklamda abartı varken bu arkadaşlar da atıyorum %1 yakıt tasarrufu yapan aletlerini %25-30 tasarruf yapıyor diye reklam ediyordurquote:
Orijinalden alıntı: hightech33
iki tane uyduruk mıknatısla mı, bileşiklerin formları değişiyor... hangi firma yakıt hortumuna böyle bir mıknatıs bağlamış? söyleyin de bilelim...
quote:
Orjinalden alıntı: ardicli2000
Söz konusu alet benzine elektrik verip içindeki organik bileşenlern formunu değiştirip daha verimli yanmasını sağlıyor. Söylenenler doğrudur ancak zaten bütün arabalarda bunun bir versiyonu mevcuttur firmalar bunu zaten kullanmaktadırlar. Verimli yanması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Mercedes pistonların içine nano sensörler yerleştirip oxygen aakışını izleyip nerede htalı olduklarını tespit etmiş açıları yeniden ayarlamıştır ve bununlar 3500 cc lik motorda 20-30 hp arası güç kazanmştır. Dışarıdan hiçbir şeye kanmayın...
Alıntıları Göster -
cidelihocam, EKO66 diye açılmış bir konu vardı. Aşağıdaki mesajımı da o konudan kopyalayıp buraya yapıştırdım.www.petro-mag.com sayfasında bu mıknatıs olayının detayı mevcut...
--------------------------------------------------------------------------------
Bakın bu olay bana neyi hatırlattı. Geçen ağustos memlekete tatile gittiğimde; babamla, bizim emektar pejo 504'e (1974 model, 2000cc) biraz bakım yaptık. Arabanın her tarafı hala sağlam ve çalışır durumdadır. Motorla ilgilenirken; gözüme, karbüratöre gelen benzin hortumundaki üzeri bantla sarılı bir kalınlık çarptı. Hortumun tam karbüratöre giriş ucunda. Babama "bu ne?" diye sorduğumda; "yakıt tasarrufu yapsın diye iki mıknatısı birbirlerini çekecek konumda karşılıklı hortumun kenarlarına koyup sardım" dedi. "işe yarıyor mu?" dediğimde ise "bunu yaptıktan sonra aldığım benzin daha bitmedi, o yüzden daha ölçmedim" dedi.
Bana biraz tuhaf ve komik gelmişti bu uygulama ama çaktırmadım tabi. Ancak, petro-mag linkine tıklayınca gördüm ki, onların ürettikleri alet de benzin hortumu içinden geçirilerek takılıyor ve manyetik alan yaratılarak tasarrufa gidiliyor.
Türkler bu işi daha önceden keşfetmişler ama ekonomik krizden dolayı imalata geçememişler demek ki -
Boşverin dünyada ölümden başkası yalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.quote:
Orijinalden alıntı: ABABA2307
cidelihocam, EKO66 diye açılmış bir konu vardı. Aşağıdaki mesajımı da o konudan kopyalayıp buraya yapıştırdım.www.petro-mag.com sayfasında bu mıknatıs olayının detayı mevcut...
--------------------------------------------------------------------------------
Bakın bu olay bana neyi hatırlattı. Geçen ağustos memlekete tatile gittiğimde; babamla, bizim emektar pejo 504'e (1974 model, 2000cc) biraz bakım yaptık. Arabanın her tarafı hala sağlam ve çalışır durumdadır. Motorla ilgilenirken; gözüme, karbüratöre gelen benzin hortumundaki üzeri bantla sarılı bir kalınlık çarptı. Hortumun tam karbüratöre giriş ucunda. Babama "bu ne?" diye sorduğumda; "yakıt tasarrufu yapsın diye iki mıknatısı birbirlerini çekecek konumda karşılıklı hortumun kenarlarına koyup sardım" dedi. "işe yarıyor mu?" dediğimde ise "bunu yaptıktan sonra aldığım benzin daha bitmedi, o yüzden daha ölçmedim" dedi.
Bana biraz tuhaf ve komik gelmişti bu uygulama ama çaktırmadım tabi. Ancak, petro-mag linkine tıklayınca gördüm ki, onların ürettikleri alet de benzin hortumu içinden geçirilerek takılıyor ve manyetik alan yaratılarak tasarrufa gidiliyor.
Türkler bu işi daha önceden keşfetmişler ama ekonomik krizden dolayı imalata geçememişler demek ki -
arkadaşlar benzin tasarrufu yapmak için;quote:
Orijinalden alıntı: emrehanci
Boşverin dünyada ölümden başkası yalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Alıntıları Göster
1)aracınızın motoru enjeksiyonlu olmalı değilse taktırın.
2)aracınızda tevzi makarası eksantrik mil tarafından çalıştırılır.buda motorda zorlama yapabilir. onun için elektronik ateşlemeli araba kullanın.hybritli arabalar daha ekonomiktir.
3)aracınızın karbüratöre giden benzin borusuna benzinin az gitmesi için kıskaç taktırın.ayrıca motorunuzun boğulmasını önlemiş olursunuz.
4)acil durumlar dışında yokuş aşağı giderken aracın motorunu kapatın.aracınız motor freni varsa, yani aracınız motoru çalışırken fren sistemi çalışıyorsa vazgeçin derhal fren sisteminizi değiştirin.
5)aracınızın karbüratörüne mıknatıs taktırın.
6)aracınızın hava filtresinin ucuna saç kurutma makinesinin SADECE kompresörünü yerleştirin yada siz uydurun.artı eksi kutuplarınıda aracın kontağına bağlayın.(bilgisayar fanıda olabilir).hem karbüratöre daha fazla hava girecek motor zorlanmayacak ve çokta ısınmayacak.
7)yakıt katkısı olarak ASTA 3000 den ve T1 NANO TECHTEN vazgeçmeyin.(kullanma talimatlarına göre kullanın)
8)yağ katkısı olarak ASTA 3000 ,MOTOR SILK ve PROLONG ENGINE kullanın.
9)arkadaşlar özellikle MOTOR SILK ten vazgeçmeyin
10)aracınızına EKO 66 YAKIT TASARRUF CİHAZI TAKTIRIN.
11)arkadaşlar aracınıza en iyi ve en büyük şanzımanı taktırın.şanzıman yağını MOTOR SİLKLE yağlayın
12)aracınızda ultrasonic buji kullanın.şanzıman ne kadar iyi olursa motor o kadar rahat gidecek.
13)aracınızında arkadaşlar 2000 modelden önceki arabaları almayın ,çünkü önceki arabalarda enjeksiyon ve ateşleme sistemi olmadığı için bu arabalar tam manasıyla yakıt tasarrufu yapmaz.
14)aracınıza sadece yokuş yukarı giderken benzin harcatacak bir sistem kurun
DİP NOT:ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE YAZ AYLARINDA KARBÜRATÖRE HAVADAN ÇOK BENZİN GİRMESİ DURUMUNDA MOTOR ÇOK ÇABUK ISINACAK BU DURUMDA YAĞIN ÖMRÜNÜ AZALTACAK -
Arkadaşlar, bu arkadaşın dediklerini 10.000TL'ye yaptırın. Yeni şanzuman, enjeksiyon sistemi adaptesi vb.quote:
Orijinalden alıntı: kaplumb ağa
arkadaşlar benzin tasarrufu yapmak için;
1)aracınızın motoru enjeksiyonlu olmalı değilse taktırın.
2)aracınızda tevzi makarası eksantrik mil tarafından çalıştırılır.buda motorda zorlama yapabilir. onun için elektronik ateşlemeli araba kullanın.hybritli arabalar daha ekonomiktir.
3)aracınızın karbüratöre giden benzin borusuna benzinin az gitmesi için kıskaç taktırın.ayrıca motorunuzun boğulmasını önlemiş olursunuz.
4)acil durumlar dışında yokuş aşağı giderken aracın motorunu kapatın.aracınız motor freni varsa, yani aracınız motoru çalışırken fren sistemi çalışıyorsa vazgeçin derhal fren sisteminizi değiştirin.
5)aracınızın karbüratörüne mıknatıs taktırın.
6)aracınızın hava filtresinin ucuna saç kurutma makinesinin SADECE kompresörünü yerleştirin yada siz uydurun.artı eksi kutuplarınıda aracın kontağına bağlayın.(bilgisayar fanıda olabilir).hem karbüratöre daha fazla hava girecek motor zorlanmayacak ve çokta ısınmayacak.
7)yakıt katkısı olarak ASTA 3000 den ve T1 NANO TECHTEN vazgeçmeyin.(kullanma talimatlarına göre kullanın)
8)yağ katkısı olarak ASTA 3000 ,MOTOR SILK ve PROLONG ENGINE kullanın.
9)arkadaşlar özellikle MOTOR SILK ten vazgeçmeyin
10)aracınızına EKO 66 YAKIT TASARRUF CİHAZI TAKTIRIN.
11)arkadaşlar aracınıza en iyi ve en büyük şanzımanı taktırın.şanzıman yağını MOTOR SİLKLE yağlayın
12)aracınızda ultrasonic buji kullanın.şanzıman ne kadar iyi olursa motor o kadar rahat gidecek.
13)aracınızında arkadaşlar 2000 modelden önceki arabaları almayın ,çünkü önceki arabalarda enjeksiyon ve ateşleme sistemi olmadığı için bu arabalar tam manasıyla yakıt tasarrufu yapmaz.
14)aracınıza sadece yokuş yukarı giderken benzin harcatacak bir sistem kurun
DİP NOT:ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE YAZ AYLARINDA KARBÜRATÖRE HAVADAN ÇOK BENZİN GİRMESİ DURUMUNDA MOTOR ÇOK ÇABUK ISINACAK BU DURUMDA YAĞIN ÖMRÜNÜ AZALTACAK
Alıntıları Göster
Parayı bankaya koyup, faizi ile benzin almaktansa bu daha tasarruflu olacaktır.
Benzer içerikler
- honda city neden tutulmuyor
- hondacı kadir
- honda city alınır mı
- honda civic otomatik şanzıman yorumları
- honda hrv neden tutulmuyor
- honda zrv fiyat
- honda accord
- honda jazz fiyat listesi
- honda city 2021
- honda civic type r 2023
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X