Şimdi Ara

Otomatik Vites Geri Kaçırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
77.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

    İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

    Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

    Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

    Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
    Teşekkürler...



  • quote:

    Orjinalden alıntı: kasim_sen

    Merhaba

    Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

    İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

    Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

    Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

    Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
    Teşekkürler...



    arkadaşım; malesef bu dezavantajı arabayı almadan araştırmanız gerekiyordu.

    aynı tip şanzıman benim aracımda da var 6 ileri amt. mmt ile aynı mantıkta yokuşlarda normal vitesli araba gibi geri kaymakta.

    benim de kullanma kılavuzumda el freni ile kalkın demekte.

    bu sorun değil şanzımanın yapısı böyle o sebepten ya arabayı satacaksınız, yada el freni ile kalkış yapmaya alışacaksınız, yada el freni kullanmamakta diretip iki de bir 1000 ytl verip baskı balata değiştireceksiniz.

    zira bu tip şanzımanlarda yokuş yukarı kalkacağım diye gaza abanıranız baskı balatanızı erken tüketirsiniz

    3.5 yıllık aynı tip şanzıman kullnıcısı olarak size el frenine alışın derim. hem geri geri çıkış yaparken hem yokuş yukarı kalkarken.

    benim aracımda zor değil çok iyi bir el freni ve kuvvetli bir motoru var. sizinkinde de zor olmayacaktır.

    biraz sonra yarım gaz yap abi ( ayak hem frende hem gazda)gibilerinden tavsiyeler de gelecektir kaale almayınız.

    evet şanzımanınız tam otomatik gibi kaydırmamazlık özelliğine sahip değil ama tam otomatikten neredeyse yüzde 20 daha az yakıt tüketmek gibi bir özelliğe sahip. ayrıca tam otomatiğe göre daha az güç kaybına sebep olur ve daha iyi performans verir.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2009; 23:49:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: kasim_sen

    Merhaba

    Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

    İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

    Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

    Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

    Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
    Teşekkürler...



    arkadaşım; malesef bu dezavantajı arabayı almadan araştırmanız gerekiyordu.

    aynı tip şanzıman benim aracımda da var 6 ileri amt. mmt ile aynı mantıkta yokuşlarda normal vitesli araba gibi geri kaymakta.

    benim de kullanma kılavuzumda el freni ile kalkın demekte.

    bu sorun değil şanzımanın yapısı böyle o sebepten ya arabayı satacaksınız, yada el freni ile kalkış yapmaya alışacaksınız, yada el freni kullanmamakta diretip iki de bir 1000 ytl verip baskı balata değiştireceksiniz.

    zira bu tip şanzımanlarda yokuş yukarı kalkacağım diye gaza abanıranız baskı balatanızı erken tüketirsiniz

    3.5 yıllık aynı tip şanzıman kullnıcısı olarak size el frenine alışın derim. hem geri geri çıkış yaparken hem yokuş yukarı kalkarken.

    benim aracımda zor değil çok iyi bir el freni ve kuvvetli bir motoru var. sizinkinde de zor olmayacaktır.

    biraz sonra yarım gaz yap abi ( ayak hem frende hem gazda)gibilerinden tavsiyeler de gelecektir kaale almayınız.

    evet şanzımanınız tam otomatik gibi kaydırmamazlık özelliğine sahip değil ama tam otomatikten neredeyse yüzde 20 daha az yakıt tüketmek gibi bir özelliğe sahip. ayrıca tam otomatiğe göre daha az güç kaybına sebep olur ve daha iyi performans verir.

    hayırlı günler.

    Herhangi bir sorun yok.Araç motoru ve şanzumanı zorlamamak için kendini salıyor..

    Eski araçlarda böyle bir şey yoktu..

    Yokuşa park ederken ilk önce el frenini çekin ve daha sonra P ye alınız..

    Vitesler arası boşluk olduğundan parkdan kalkışlarda kayma olmasını engellemek için..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: kasim_sen

    Merhaba

    Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

    İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

    Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

    Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

    Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
    Teşekkürler...



    arkadaşım; malesef bu dezavantajı arabayı almadan araştırmanız gerekiyordu.

    aynı tip şanzıman benim aracımda da var 6 ileri amt. mmt ile aynı mantıkta yokuşlarda normal vitesli araba gibi geri kaymakta.

    benim de kullanma kılavuzumda el freni ile kalkın demekte.

    bu sorun değil şanzımanın yapısı böyle o sebepten ya arabayı satacaksınız, yada el freni ile kalkış yapmaya alışacaksınız, yada el freni kullanmamakta diretip iki de bir 1000 ytl verip baskı balata değiştireceksiniz.

    zira bu tip şanzımanlarda yokuş yukarı kalkacağım diye gaza abanıranız baskı balatanızı erken tüketirsiniz

    3.5 yıllık aynı tip şanzıman kullnıcısı olarak size el frenine alışın derim. hem geri geri çıkış yaparken hem yokuş yukarı kalkarken.

    benim aracımda zor değil çok iyi bir el freni ve kuvvetli bir motoru var. sizinkinde de zor olmayacaktır.

    biraz sonra yarım gaz yap abi ( ayak hem frende hem gazda)gibilerinden tavsiyeler de gelecektir kaale almayınız.

    evet şanzımanınız tam otomatik gibi kaydırmamazlık özelliğine sahip değil ama tam otomatikten neredeyse yüzde 20 daha az yakıt tüketmek gibi bir özelliğe sahip. ayrıca tam otomatiğe göre daha az güç kaybına sebep olur ve daha iyi performans verir.

    hayırlı günler.
    hazır bu konuyu görmüşken benim de bir sorum olacak, (tasshelhoff 'da değinmiş yazısında soruma)

    malum el freni arka tekerleri tutarak geri kaçmasını engelliyor,
    peki bu tip şanzımanda el frenini çekerek veya hem gaz hem frene basıp freni bırakarak kalkmak arasında ki farkı bana biri açıklayabilir mi ?
    önden çekiş ve arkadan itişli araçlar için ayrı değerlendirilseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egulova

    hazır bu konuyu görmüşken benim de bir sorum olacak, (tasshelhoff 'da değinmiş yazısında soruma)

    malum el freni arka tekerleri tutarak geri kaçmasını engelliyor,
    peki bu tip şanzımanda el frenini çekerek veya hem gaz hem frene basıp freni bırakarak kalkmak arasında ki farkı bana biri açıklayabilir mi ?
    önden çekiş ve arkadan itişli araçlar için ayrı değerlendirilseniz sevinirim.

    Alıntıları Göster




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prokizya -- 10 Mayıs 2009; 9:51:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prokizya




    Alıntıları Göster
    yar otomatik şanzımanlarda olası durum.
    aracın kitapçığında yazılanlara uymanız yararınıza.aksini yaparsanız rampalarda kalkışta balata kokusu duymanız ilerki zamanlarda bitmiş baskı balata ve yüksek onarım maliyetleri eklenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    2003 model otomatik honda crv aracım var inan oda geri kaçma yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadoz5775

    2003 model otomatik honda crv aracım var inan oda geri kaçma yapıyor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar iş yerimde 2006 model r 320 mersedes kullanıyorum yokuşlarda oda belli bir süre durduktan sonra geri kayma yapıyor.ama mersedes kullanıcıyı zor durumda bırakmamak adına şoyle birşey uygulamış ayagınızı frenden kaldırdıktan sonra yaklaşık olarak 4-5 saniye fren pedalı basılı kalıyor ve bu süre içide araba kaymadan siz gaza basıp istediğiniz manevrayı yapabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özelşöför34

    arkadaşlar iş yerimde 2006 model r 320 mersedes kullanıyorum yokuşlarda oda belli bir süre durduktan sonra geri kayma yapıyor.ama mersedes kullanıcıyı zor durumda bırakmamak adına şoyle birşey uygulamış ayagınızı frenden kaldırdıktan sonra yaklaşık olarak 4-5 saniye fren pedalı basılı kalıyor ve bu süre içide araba kaymadan siz gaza basıp istediğiniz manevrayı yapabiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    yanılmıyorsam şanzıman robotize manuel. robotize manuellerde aracın geri kayması normal. hafifçe ayak freni yada biraz sıkılabilirsiniz ama el freni kullanmanız gerekiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dikmenibo

    yanılmıyorsam şanzıman robotize manuel. robotize manuellerde aracın geri kayması normal. hafifçe ayak freni yada biraz sıkılabilirsiniz ama el freni kullanmanız gerekiyor...

    Alıntıları Göster
    Bizim arabada dik yokuslarda geriye kacıyor biraz gaz verdigimde patinaj yapıyor.Bence normal bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Red_Devils_

    Bizim arabada dik yokuslarda geriye kacıyor biraz gaz verdigimde patinaj yapıyor.Bence normal bir durum.

    Alıntıları Göster
    Yanıtlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasim_sen

    Yanıtlarınız için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...


    quote:


    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi


    Bunlarda tam otomatik seçeneği yok.
    Corsa'da da 1.4 benzinli'de var yalnızca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...


    quote:


    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi


    Bunlarda tam otomatik seçeneği yok.
    Corsa'da da 1.4 benzinli'de var yalnızca.


    Peki hocam, bunlarin benzinli olup ta tam otomatik seçeneği olan var mı?

    Bir de Jazz CVT ve Polo 1.4 beklentimi karşılar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...


    quote:


    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi


    Bunlarda tam otomatik seçeneği yok.
    Corsa'da da 1.4 benzinli'de var yalnızca.


    Peki hocam, bunlarin benzinli olup ta tam otomatik seçeneği olan var mı?

    Bir de Jazz CVT ve Polo 1.4 beklentimi karşılar mı?


    Jazz CVT
    Corsa 1.4 otomatik
    ve Polo 1.4 otomatik tek kriterini< olan tam otomatik olma özelliğini karşılıyor.
    Bunlar arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yada hillholder'ı olan yarı otomatik bir astra cdti veya corsa cdti alabilirsiniz. Onlarda geri kaçırmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    Jazz CVT
    Corsa 1.4 otomatik
    ve Polo 1.4 otomatik tek kriterini< olan tam otomatik olma özelliğini karşılıyor.
    Bunlar arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yada hillholder'ı olan yarı otomatik bir astra cdti veya corsa cdti alabilirsiniz. Onlarda geri kaçırmaz.


    Çok teşekkürler.

    Peki son bir soru: bu "yokuş kalkış desteği" her 1.3 Corsa Cdti' de var mı? Ya da hangi yildan sonra var? Yoksa sadece opsiyonel mi? Yani her ilan için arayıp sormam mı gerekir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrvirtuous -- 4 Ağustos 2010; 13:27:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    Jazz CVT
    Corsa 1.4 otomatik
    ve Polo 1.4 otomatik tek kriterini< olan tam otomatik olma özelliğini karşılıyor.
    Bunlar arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yada hillholder'ı olan yarı otomatik bir astra cdti veya corsa cdti alabilirsiniz. Onlarda geri kaçırmaz.


    Çok teşekkürler.

    Peki son bir soru: bu "yokuş kalkış desteği" her 1.3 Corsa Cdti' de var mı? Ya da hangi yildan sonra var? Yoksa sadece opsiyonel mi? Yani her ilan için arayıp sormam mı gerekir?


    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___
    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.


    Analdım üstad, çok sağol.

    Peki, Seat İbiza 1.4 Otm. çok güzel gözüküyor gözüme, onun şanzımanı hakkında bir tecrüben ya da bilgin var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___
    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.


    Analdım üstad, çok sağol.

    Peki, Seat İbiza 1.4 Otm. çok güzel gözüküyor gözüme, onun şanzımanı hakkında bir tecrüben ya da bilgin var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    Seat 1.4 otomatikte tam otomatiktir. Zaten VW ile aynı model şanzımanı kullanır, onunda geri kaçırmaması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___
    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.


    Analdım üstad, çok sağol.

    Peki, Seat İbiza 1.4 Otm. çok güzel gözüküyor gözüme, onun şanzımanı hakkında bir tecrüben ya da bilgin var mı acaba?

    Alıntıları Göster
    Önemli değil size de kolay gelsin ins. aradığınızı bulursunuz.
    Cordoba hakkında çok bilgim yok ama genelde polo ile aynı parçaları kullanıyor.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.