Şimdi Ara

MUTLU AKÜ SİLVER CALCİUM SERİSİ YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
12.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mrb. arkadaşlar. Yaklaşık 4 ay önce mutlu silver (gümüş renkli) bakım gerektirmeyen akü aldım. Geçen günlerde baktım şarj gösterge yeri ilk zamana göre biraz yeşilden beyaza doğru bir renk değişimi var. Beyaz olunca saf su eklenmesi gerekiyor. Ben de su eklemek maksadıyla akünün üstündeki yazıları söküp su ekleme yerlerine baktım ve akünün üstünde hiçbir açma yeri olmadığını gördüm. Bu aküye nasıl su eklenebilir? Yada su ekleme yeri farklı yerdemi acaba? Birde bu aküyü kullanan arkadaşlarda akünün kalitesi nasıl acaba? 2 yıl garanti var. Akü 60 amper cevaplar için teşekürler







  • üstündeki kağıdı yırmasaydın garantisi gitti 4ay aldığı yere götürüp gararntiye versendin daha iyi olurdu önce garatiye dene olmasa
    Neyse kapaklar gizlenmişrtir önce bir ince bir tornavida al tırnaklı gibi yerde kapağı kır çıkar Tabi bakımsız akü olduğu için gizlenmiştir
    Sadece saf su kay asitli su değil bemen derecesi yüksek olursa kış aylarında marş yapması çok koloy olur Ama akünün ömrünü kısatırsın
  • kağıtların sadece yapışkan yerlerinden çıkardım kapakları görmeyice geri yerine yapıştırıverdim. Ama su eklemek için üst kapağı kırarsam garantisi gider. Hiç su eklemezsem bişey olurmu? İçindeki su zamanla eksilirmi?
  • aküye su eklenirse ömrü kısalırmı acaba? Yada 2 sene hiç ellemeyeyim bir sorun bayiyemi götürsem acaba kararsız kaldım
  • dostum hiç müdahele etme direk aldığın yere götür garantili oldugu için bakımını yaparlar...
  • hiç dokunmadan garantili olduğu için aldığınızyere götürün ve bakımının yapılmasını sağşlayın.Ne kadar kurcalarsanız adamların yapmamaları veya sizi suçlamaları için fırsat yaratmış olursunuz .

    garantisi bittikten sonra da yine aynen aldığınız yere danışın sizi bakım için ilgili akü servisine gönderirler. yapacakları şey şarja takmaktır o kadar. Adı üstünde bakımsız akü , su eklenmesi falan yapılmaması gereken şeyler. Delik değilse kaçırmaması lazım. belkiçok az seviyesi eksilir ama bu sizin sorununuz dağil servisin görevi ve sorumluluğudur.
  • ok. ben o zaman hiç müdahale etmeyeyim
  • Çok doğru. Eğer 2 yıl içinde akü arızalanırsa bunlar binbir kulp takar aküyü değiştirmemek için.
  • evet aynen öyle eğer bir çatlak varsa veya fabrikasyon su seviyesi eksik konmuşsa ,bunu ispatlamanız için dokunmamanız gerekiyor. Hele ülkemizde bunca cin akıllı adam olunca , garantiye sokmayınca sanki ceplerine giriyor , bir fanatikllik alıp başını gidiyor.Sizin yerinizde olsam hiç dokunmadan ,arızalandı deyip adamlara bırakırım .Onlar şarza bağlamadan voltajını ve diğer şeyleri gözden geçirirler kendileri bulsun. Siz gösterdiniz mi, birden dedektif nik kesiliyorlar , işin içinden sıyrılmak için kulp arıyorlar. KULPSUZ adamlara kulp vermeyin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ulasseven

    Çok doğru. Eğer 2 yıl içinde akü arızalanırsa bunlar binbir kulp takar aküyü değiştirmemek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 28 Mayıs 2009; 10:04:00 >
  • Gayet guzel yontem.. Sen adamlara hatayi soyleyince sanki kendilerinden baska kimse anlayamazmis gibi hem surat yapiyorlar
    hem de isi yokusa suruyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.