Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (657. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
29.266
Cevap
202
Favori
1.965.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 655656657658659
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmaphoenix


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: nacaroglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: nacaroglu

    Merhaba,

    Herkese iyi bayramlar dilerim. Daha once bir kac soruma gayet tatminkar cevaplar aldigim ici tekrar sizlere bi sorayim dedim :)) Benim 2 tane cok temel sorum olacak:

    1. I20 kullanici arkadaslardan kucuk bebegi olan var mi? Yada bu tur bir aileye i20 yetermi? Malum bebek arabasi ve diger cocuk malzemeleri bagajda cok yer kaplar.

    2. I30 ile i20 arasinda tam olarak ne fark var? Sadece hacim ve motor secenegi farklari mi mevcut? Yoksa, teknoloji, malzeme ve iscilik gibi hususlarda cok ciddi farklari mi var.

    Tesekkurler.


    ilk sorunuza net cevap veremesemde bence çocuklu aile için uygun değil.

    i20 ile i30 arasında hacim, motor, donanım, farkları bulunmaktadır. malzeme kalitesinde fark bulamazsınız.

    Cocuk kucuk olunca hacim gerekiyor. Dediginiz gibi bagaji gayet genis. Olmadi artik cocuklu arkadaslarimdan biri ile simulasyon yapacagiz.

    O zaman 1.4 i20 ile i30 ayni motora sahip oldugunu soyleyebiliriz?


    Çocuk sahibi kullanıcılar zorlukları daha iyi bilir serkan arkadaşımız konuya gelirse en iyi o bilir.

    1.4 sadece benzinli motor i20 ile i30 da aynı diğer motor seçenekleri aynı değil. i30 1.6 dizel kullanırken i20 1.4 kullanmakta.


    Herkese iyi bayramlar.
    1. sorunun cevabı bende var. 16 aylık bir oğlum var ve hem çocuk koltuğu (9-25 kg) hem de eşek ölüsü gibi bir bebek arabası var arabamda. çocuk koltuğu zaten sorun olmuyor takması çıkarmasına alışıyor insan. bagaja da sığıyor ancak baya bir yer kaplıyor. bebek arabasına gelince. ben daha konforlu olur diye biraz büyük bir araba almıştım. konfor konusunda yanılmadım ama arabayı sadece ben kullanabiliyorum ve indir kaldır işlerini de ben yapıyorum. bir bayan için baya bi hantal. bagajda taşıma işine gelecek olursak, bebek arabası varsa bagajı unutuyorum gibi birşey. yani bir poşet belki sığar fazlası mümkün değil. bu yüzden bazen şu baston diye tabir edilen küçük bebek arabalarından mı alsaydım diye düşünüyorum ama onlarda da ne yatma özelliği var ne tekerlerde yaylanma ne tente ne de konfor. madem bebek taşıyorum bütçeme göre en konforlusunu alayım dedim. benim hiç şikayetim yok açıkcası.
    2. sorunun cevabını arkadaşlar vermiş. i20 B - i30 C segmenti.

    Bilgi ve yorumlarınız için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.


    Sağolasın. şansımıza yol çalışması halen bitmedi bakalım artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.


    Sağolasın. şansımıza yol çalışması halen bitmedi bakalım artık


    Ben giderkende gelirkende çok çektim yol çalışmasından hele gelirken biyerde resmen tarladan bahçeden servis yolu vermişler i20 nin 4x4 özelliklerini de denemiş olduk
    Kaç yerde sürttük altını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.


    Sağolasın. şansımıza yol çalışması halen bitmedi bakalım artık


    Ben giderkende gelirkende çok çektim yol çalışmasından hele gelirken biyerde resmen tarladan bahçeden servis yolu vermişler i20 nin 4x4 özelliklerini de denemiş olduk
    Kaç yerde sürttük altını


    Bizimde bayram görüşmelerinde çift şeritli yolda sollama yaparken babam sol şeride geçmiş aracı sollamış sağ şeride geçerken birden fark etmiş sağ şeritte ölü kocaman çoban köpeği yatıyor, sol şeritte devam etse karşıdan araba geliyor mecbur ölü köpeğin üzerinden geçmiş.
    karlığın sağ kenarında çatlak olmuş onun haricinde ezik vuruk yok neyseki sadece yüzülmüş bolca köpek kılı vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 2 Eylül 2011; 15:54:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.


    Sağolasın. şansımıza yol çalışması halen bitmedi bakalım artık


    Ben giderkende gelirkende çok çektim yol çalışmasından hele gelirken biyerde resmen tarladan bahçeden servis yolu vermişler i20 nin 4x4 özelliklerini de denemiş olduk
    Kaç yerde sürttük altını


    Bizimde bayram görüşmelerinde çift şeritli yolda sollama yaparken babam sol şeride geçmiş aracı sollamış sağ şeride geçerken birden fark etmiş sağ şeritte ölü kocaman çoban köpeği yatıyor, sol şeritte devam etse karşıdan araba geliyor mecbur ölü köpeğin üzerinden geçmiş.
    karlığın sağ kenarında çatlak olmuş onun haricinde ezik vuruk yok neyseki sadece yüzülmüş bolca köpek kılı vardı.


    Allah korumuş takla attırmamış iyiki
    Çok tehlikeli gece özellikle kısalar yanarken böyle şeylerden farkedip kurtulmak çok zor,yırtılmış kamyon lastikleride çok büyük tehlike




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...
    Tatil bitti,dün gece sağsalim evimize döndük ve bugün mesaiye başladık


    Hoş geldin serkan
    Bizde yarın gerede'ye yola çıkıyoruz inşallah kalabalık olmaz.


    Hoşbulduk Samet
    Sizede iyi yolculuklar dikkatli gidin yollar yarın biraz kalabalık olur.


    Sağolasın. şansımıza yol çalışması halen bitmedi bakalım artık


    Ben giderkende gelirkende çok çektim yol çalışmasından hele gelirken biyerde resmen tarladan bahçeden servis yolu vermişler i20 nin 4x4 özelliklerini de denemiş olduk
    Kaç yerde sürttük altını


    Bizimde bayram görüşmelerinde çift şeritli yolda sollama yaparken babam sol şeride geçmiş aracı sollamış sağ şeride geçerken birden fark etmiş sağ şeritte ölü kocaman çoban köpeği yatıyor, sol şeritte devam etse karşıdan araba geliyor mecbur ölü köpeğin üzerinden geçmiş.
    karlığın sağ kenarında çatlak olmuş onun haricinde ezik vuruk yok neyseki sadece yüzülmüş bolca köpek kılı vardı.


    Allah korumuş takla attırmamış iyiki
    Çok tehlikeli gece özellikle kısalar yanarken böyle şeylerden farkedip kurtulmak çok zor,yırtılmış kamyon lastikleride çok büyük tehlike


    ucuz atlatıldı gerçekten bu tip olaylardan Allah korusun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Benzer şikayeti kuzen focus tdci aracında yaşadı servisler sıkıntı olmadığını söyledi uzun yolda aracın sınırlarını zorlayınca düzeldiğini söyledi.


    İLK kullanıma göre yawaş yawaş açılıyor sanki ama önceden 5. vitese çok devirsiz kalıyordu şimdi en alt vitese kadar geriledi 2. viteste gayet iyi 3. vitesten sonra araba yawaş hızlanıyor


    Akaryakıt aldığınız yeri değiştirmeyi denedinizmi?


    hep babam podan alırdı mazotu 50 lliralık bnde kütahya'ya gittim o zamn totalden aldım fullendi depo 41 litreye yakın o mazotun üzerine yine podan puanlar yanacak diye 40 liralık mazot eklendi bayramda bitsin diye zaten gezildi yol bilgisayarı 50 km gösteriyordu ozamn full de ucuzluk var diye 3.61 tlye 50 liralık mazot alındı mazotun etkisi vardır ama bence şanzıman indikten sonrsa böyle 1 durum oldu




  • punto evo ve i20 mi desem kavgamı çıkarmış olurum :)

    bir araç alacaktık ama en son dizel fiyatlarını bıraktığımda 30 civarı idi şimdi uçmuş
    aslen dizel otomatik istiyordum ama yok, fiat punto evoda var 42.000tl diyorlar

    dizelden vazgeçiyim desem, hyundai'nin otomatiği yüksek yakıt tüketiyor eski tip,
    fiat ta ise otomatik 75 bg lik benzinli modelde var, o motor kasayı zor götürüyormuş

    o zaman otomatikten vazgeçip dizel alıyım dedim,
    i20 ve punto evo benzer fiyattalar,
    2 araç hakkında bilgisi olan varmı
  • puntoya verecen parayla belki daha azıyla daha konforlusuna sahip olanilrsin i20 de.. bennnnce
  • Punto Evo da daha çok standart donanım var , opsiyon listesi geniş ve cüzzi fiyatları var bir avantajı o....
    Bir de İ 20 ye göre iç mekanı daha fonksiyonel...
    Onun dışında 95 Hp lik MJ motoru sadece Dualogic versiyonda kullanıyorlar , Manuel şanzımanlı My Life veya Dynamıc versiyonları 75 Hp lik motorlar var..

    İki araç ta güzel ve tercih edilecek özellikleri var. Ama işçilik kalitesi olarak Hyundai biraz daha ileride...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 3 Eylül 2011; 1:09:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    punto evo ve i20 mi desem kavgamı çıkarmış olurum :)

    bir araç alacaktık ama en son dizel fiyatlarını bıraktığımda 30 civarı idi şimdi uçmuş
    aslen dizel otomatik istiyordum ama yok, fiat punto evoda var 42.000tl diyorlar

    dizelden vazgeçiyim desem, hyundai'nin otomatiği yüksek yakıt tüketiyor eski tip,
    fiat ta ise otomatik 75 bg lik benzinli modelde var, o motor kasayı zor götürüyormuş

    o zaman otomatikten vazgeçip dizel alıyım dedim,
    i20 ve punto evo benzer fiyattalar,
    2 araç hakkında bilgisi olan varmı


    dizel kullanmadığım için motor anlamında kıyaslama yapamam
    şuanda kullandığım aracı alacağım zaman, punto evo yada bakmıştım, içi dar gelmişti bana, i20 dıştan küçük gibi görünsede içi gayet geniş ve ferah. Bunu arabaya binen birçok arkadaşımdan sanki söz birliği etmişlercesine farklı zamanlarda duydum. O nedenle aracın motorunun dışında, kullanışlılığını da göz önünde bulundurmanızı tavisye ediyorum size.




  • yorumda bulunanlara cok tesekkurler

    ama oyle celisen yorumlar varki kafa ciddi karisiyor.
    okudugum farkli yerlerde punto evo cularin takildigi forumda, i20 nin diz mesafesi dar, one uzun biri oturdugunda arkaya biri oturmasi imkansiz ve i20 nin issilik kalitesi kotu diyorlardi :)

    gordugum puntonun otomatigi ustun deniliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    yorumda bulunanlara cok tesekkurler

    ama oyle celisen yorumlar varki kafa ciddi karisiyor.
    okudugum farkli yerlerde punto evo cularin takildigi forumda, i20 nin diz mesafesi dar, one uzun biri oturdugunda arkaya biri oturmasi imkansiz ve i20 nin issilik kalitesi kotu diyorlardi :)

    gordugum puntonun otomatigi ustun deniliyor


    forumlarda bu tarz taraflı yorumlarla çok sık karşılaşılıyor, ama bence sadece forumdaki yorumlarla karar vermeye çalışmayın, gidin bayilere iki aracıda inceleyin, mümkünse test sürüşü yapın. içinize hangisi sinerse onu alırsınız. ama ne olursa olsun çok büyük beklentiler içine girmeyin sonuçta almayı düşündüğünüz araçlar B sınıfı araçlar ve fiyatları da göreceli olarak uygun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdusss

    yorumda bulunanlara cok tesekkurler

    ama oyle celisen yorumlar varki kafa ciddi karisiyor.
    okudugum farkli yerlerde punto evo cularin takildigi forumda, i20 nin diz mesafesi dar, one uzun biri oturdugunda arkaya biri oturmasi imkansiz ve i20 nin issilik kalitesi kotu diyorlardi :)

    gordugum puntonun otomatigi ustun deniliyor


    yeni araba almıs birisi olarak ve bu 2 aracıda incelemiş birisi olarak size yardımcı olayım.

    oncellikle puntto evonun full + full lünü inceledim showroomdda gerçektten işcilik kalitesi kullanılan malzeme cok basarılıydı. ama bu dediğim full + full için geçerli fiyatıda 41 bin tl idi 2011 model üstellik 75 hp manual vites olan modeli. 95 hp dualogic olsa fiyat bi 4-5 bin daha yukarı cıkardı heralde. bütceniz bu kadar varsa tercih edebilirsiniz.

    diz mesafesi kesinlikle uydurma. :D i20 ile punto evo arasındda neredeyse hiç fark yok diz mesafesi olarak. ben 186 boyundayım, ve iri yarıyım 100 kiloyum yani, aynı şekildde benim pederdde 183 ve 95 kilo ben öne oturdum peder arkaya, cok rahat olmamak ile birliktte 2 arabayada sıgdık 2 sinddeede aynı durum söz konusuydu yani mesafe olarak hemen hemen aynı bu 2 araç, aynı fiyat bazındda nisasan micra var diz mesafesi sizin için öenmliyse, nissan micra her ne akdar dısardan bakıncca sıgmamız ımkansız gıbı gorunsede oturunca cok garıp bı sekıldde diz mesafesi kaldı koltukla aramda. ama bir diğer rakipleri poloda ise hepsindden daha az diz mesafesi kaldı daha dogrusu oturamadık arka arkaya benim peder ile... ben acıkcası i20'yi aralarında en yakısıklı araba oldugu için ve fiyatıda en makul olan oldugu icin aldım. iç mazeme kalitesi i20 de kötü değil, süper değil ama kötü kesinlikle değil, koltuk kumasları sasırılacak duzeyde iyi :)




  • Troyda Mavi Bizde Kırmızı





  • slm arkadaşlar, uzunca bir aradan sonra i20 troy prime 1.4 troy aracı test etme fırsatı buldum. öncelikle blirtmeliyimki 4 ileri otomatik şanzımanın modası geçmiş gerçekten. çok tatmin etmiyor. uzun yolda yakıt tüketimi 6.3 lt/100 km olarak ölçtüm. araç henüz 800 km de. zamanla biraz daha düşer diye tahmin ediyorum. lpg şart. ama % 100 uyumlu ve sorunsuz lpg kitlerini araştırmak lazım. bu arada yol bilgisayarı anlık tüketim değerini bence doğru göstermiyor. aracın kesinlikle en sevdiğim ve asla vazeçemeyeceğim yanı, oturma pozisyonunun yüksek olması. bu hissi ilk 2000 model focusda görmüştüm. yola daha hakim his veriyor ve sürüşü zevkli hale getiriyor. diz mesafeleri kesinlikle az değil, sınıfı için yeterli. bu aracın uzunluğu sınıfının en kısası olmasına rağmen iç mekan mesafeleri ve bagaj hacmi nasıl olmuşta en iyilerden biri olmuş hayret, tasarım mühendisliği örneği bence. kalite hissi kesinlikle yeterli özellikle arkadaşın dediği gibi koltuk kumaşları, genel kalite hissini artırıyor. sert süspansiyon bence olumlu, yol tutuş ve fren performansını olumlu yönde etkiliyor ama gerçektende fren pedal hissi zayıf, daha iyi olabilirmiş. motor özellikleri rakipleri arasında 1 numara. ama otm vites olayı biraz bozuyor. bu motor aslında çok daha iyi performans verebilir. vites kolundaki o/d düğmesi çok kullanışlı. düğmeye bastığınız anda vites 4 den 3 e geçiyor. sollamalarda ve motor freni gereken yerlerde çok pratik. bir de anlayamadığım böyle bir araç nasıl olurda 1200 kg olabilir (otm vitesli modeli 1230 kg). rakiplerinin 1100 kg dolaylarında olduğunu düşünürsek, fazladan 100 kg çekip ama buna karşın daha fazla yakıt tüketmeden daha yüksek bir performans elde etmek de hyundai nin büyük başarısı bence ;) bunda cvvt teknolojisinin payı olduğunu düşünüyorum.




  • İki aracında 75 Hp lik motorlarına sahip İ20 Troy Team ve Fiat Punto Evo My Life versiyonlarına baktığımızda fiyat olarak İ 20 nin avantajı gözüküyor.
    Liste fiyatı olarak Troy Team 33.450 TL , Punto Eyo MyLife 35.000 TL gözüküyor. Aralarında 1.500 TL civarında bir fark var. Fiyat olarak Hyundai nin avantajı iş donanım tablosunu elinize aldığınızda tepe taklak oluyor...

    2011 Model 0 Km olarak 34 K verdiğiniz bir aracın donanım tablosuna baktığınızda

    Esp
    Yükseklik Ayarlı sürücü koltuğu

    Direksiyondan kumanladı Radyo Mp3
    Kol dayama
    Harita okuma lambası
    YOL BİLGİSAYARI
    Elektrikli Ayna
    Sis farı

    Gibi donanımları görmediğinizde o anki ruh halinizde bir farklılık yoksa gönül rahatlığı ile aracı alabilirsiniz.. Ancak mantıklı olarak düşünüp yukarıda yazdığım donanımlar içerisinde 3-5 usd maliyeti olan Harita lambasını bile donanımdan çalan bir zihniyetle karşılaştığınızda insanın ruh hali sinirli bir yapıya geçebiliyor...


    Evo Mylife fiyat olarak 1.500 TL pahalı olmasına rağmen sunduğu standart aksesuarların İ20 ye göre çok daha fazla olması bence fayda/maliyet ibresini Punto Evo dan yana çeviriyor..

    Hiç değilse adamlar Yol bilgisayarı gibi artık lüks sayılmayacak , illa ki üst versiyona konulmasına gerek olmayacak bir donanımı standart olarak sunuyor. 3 Usd lik harita okuma lambasını çalmıyor. Direksiyondan kumandalı mp3 ü standart olarak koyup birde üzerine Blue&Me donanımını My Life versiyonuna bile koyuyor...

    15 Inch Aliminyum jant - Gündüz farı gibi hem güvenlik hem de görsel zenginlik katan donanımlar yine standart olarak veriliyor. Yan perde hava yastıkları aynı şekilde standart donanımda My Life için...

    Ayrıca 600 TL ekstra ödeme yaparsanız ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER opsiyonlarını alabilirsiniz.. Esp nin esamesi İ 20 de en üst versiyonda var.Hill Holder derseniz Hyundai deki satış temsilcisi "Buyurrrrr o neee kiiii" diyebilir size...

    O yüzden Fayda/maliyet olarak İ20 ile Punto Evo yu karşılaştırdığımda benim gözümde Punto Evo açık ara önde gidecektir. Ben şahsen 35 K ortalamasında bir param varsa direk iki araç arasından Punto yu seçerim , İ 20 Team a o kadar para vermem kusura bakmayın...

    Ayrıca araç içinin geniş veya dar olması kişiye göre değişir , en iyi deneme yönteği bire bir showroom a gidip test etmektir. Ben iki araca da bindim. İkisinin de iç mekanı oldukça geniş ve rahat...

    Kendim de 3 senedir bir Hyundai kullanıcısı olsam da objektif olarak baktığımızda Hyundai işin suyunu çıkardı bence... Hem donanımdan kes biç , ama iş fiyat listesine gelince yüklen babammm yüklen...

    Yok arkadaş... Bu iki modelin karşılaştırmasında Punto Evo açık ara öndedir ve kesin alınır...




  • full donanım benzinlide i20 31.600
    punto evo 34.980 gibi garip bir rakkam ama 35.000 değil :)
    arada ki fark az değil,
    aynı fark dizel de de var
    ama dizelde vergi avantajı var punto'nun

    Dizel modellerin fiyatları çok abartılmış, büyük ihtimal ile benzinli alacağım yılda en fazla 10.000km yaparız,
    ahh benzinli otomatik alsam desem Hyundai'nin otomatiği kötü, punto burda ön planda
    ama punto da çok ilginç bir şekilde 100hp lik değil 75hp lik kasayı zor götüren modele koymuş otomatiği,
    100hp liye neden koymadığı çok garip

    kısaca bu devirde amaçlarıma uygun araç bulamaddım :D
    gözüken hem dizel hem otomatik hevesimden vazgeçeceğim
    bütçem mak 3500, bu fiyata yok
  • 
Sayfa: önceki 655656657658659
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.