Şimdi Ara

Ford Ranger 4x4 XLT ( araç tavsiyesi )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
36.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DH Yeni Ford Ranger Kulübü'ne yazdım ama soruma bir türlü cevap alamadım bir haftadır ve bende buraya konuyu açmayı uygun gördüm, bu aralar bitane pickup almayı düşünüyoruz, angarya işlerimizi görsün diye, bu tip araçlara çokta para vermek istemiyorum, bir çok çift kabin baktım çoğuda eski model vede durumlarıda kötü vaziyette ama paramın alacağı en iyi çift kabin ford ranger, 95 model isuzu veya toyotalara istedikleri paralar dudağımı uçuklatacak rakamlar nerdeyse, yani o araçlar için çok para isteniliyor, fakat Ranger model, donanım fiyat olarak çok uygun bir araç..

    benim bilgi almak istediğim noktalar 2003 model ve sonrası Ford Ranger 4x4 XLT modellerinin yıllık vergisi ne kadardır..? araçların yakıt tüketimi nasıldır..? nasıl bir araçtır..? kullanmış olan araç hakkında bilgi sahibi olan varsa paylaşırsa sevinirim..

    resimlerde olan 4x4 XLT modelleri hakkında bilgi almak istiyorum ve bilgi paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum..


     Ford Ranger 4x4 XLT ( araç tavsiyesi )


     Ford Ranger 4x4 XLT ( araç tavsiyesi )







  • 4X2 XLT RANGER SAHIBIYIZ

    araç çok atak çok seri
    yakıt sarfiyatı şehir içinde fazla
    araç güvensiz boş halinde kullanıldıgında kıç atıo virajlarda
    araçdan çok ses gelio
    arkada oturan kişiler rahat oturamıyor .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fletch

    4X2 XLT RANGER SAHIBIYIZ

    araç çok atak çok seri
    yakıt sarfiyatı şehir içinde fazla
    araç güvensiz boş halinde kullanıldıgında kıç atıo virajlarda
    araçdan çok ses gelio
    arkada oturan kişiler rahat oturamıyor .



    zaten bunlar tipik çift kabin özellikleri hepsinde aynı sorunlar mevcut, arka oturma alanı küçük hepsinde, vede boşken zıplaya zıplaya gidiyorlar..
  • Ford bölümündeki Ranger kısmına ve forumdaki Pick-Up ile alakalı bir iki konuda gayet detaylı bilgiler var. Arat derim.

    Eğer fotoğraftaki kasa Ranger alacaksan yeni Ranger a göre biraz daha motoru zayıf,tüketim olarak elbette sana bağlı ama 8-12 lt arasında değişir. Araziye girersen 10-12 lt yakarsın. Normal mazot kullanabiliyorsun çok kalitesiz değilse enjektörlere pek hasar vermez.Fakat çok km yapıyorsan verse bile zaten aradaki farka değer.Çamur performansı çok iyi değildir.Merkezi diferansiyel kilidi yok çünkü.Çamur performası en iyi zaten Mitsubishi L200 dür ( diff. kilidi var). Parçaları pek pahalı değildir.
    Genel anlamda alınabilir bir araçtır fakat paran varsa yeni Ranger almanı tavsiye ederim.Eskisi adı üzerinde eski Sağlamlık olarak eski nesil pick-up lardan Mazda ve Toyata çok sağlamdır. Fakat Toyata biraz güçsüz kalıyor.




  • ben bu aracı ford olarak görmüyorum doğrusu,bildiğiniz gibi mazda bu.yine de uygun fiyatlara bulunursa düşünülebilir.

    ben bu sınıfta L200'ü çok beğenenlerdenim,o da biraz pahalı.
  • Babamda Ocak 2005'ten beri 4x2 XLT var. İzlenimlerim şöyle:

    @Fletch aracın seri olduğunu söylemiş ama bence hiç seri değil. Sollamalarda bana asla güven vermiyor. Bence aracın performansını mutlaka test edin.

    Şirket aracı olduğu için yakıtı hakkında kesin konuşamam ama az yakmıyor. Özellikle şehir iç yakıt sarfiyatı az değil.

    Arka koltuklar fena zıplatır. Konfor aramayın. Ayrıca arka koltuklar dardır.

    Yol tutmaz. Kasaya mutlaka ve mutlaka ağırlık koymak ve çok temkinli gitmek gerekir. Keskin virajda gaza yüklenmeyi hiç tavsiye etmem, ıslak zeminde de çok dikkatli olmak gerekir.

    Babamdaki araba 110.000 km yi bulmuştur, sorunsuz bir araba. Şirket aracı ama babam çok sakin ve dikkatli kullanır, sorun çıkarmaması belki de bu yüzdendir. Sert kullanılmadığı için sağlamlığı hakkında kesin yorumlar yapamam.

    Donanım olarak bizimkinde tek havayastığı, klima ve CD çalar var. Babam ABS'nin olduğunu iddia ediyor ama göstergede ABS ışığı yok. Bilmiyorum.

    Bence arabada uzun yolda en çok sıkıntı yaratan noktalardan biri de direksiyon sisteminin kötü olması. Direksiyonda ciddi bir boşluk fark ettim. Babama gösterdim. Araba servise gidince babam boşluğu göstermiş ama boşluğun normal olduğunu söylemişler. Belki de uğraşmak istemediler, bilmiyorum.

    Bunun dışında motor gürültüsü çok fazladır, müziksiz yol çekilmiyor. Yol gürültüsü de çoktur. Klima da yüksek sesle çalışmayı çok sever. İç mekanda tıkırtı var mı bilmiyorum çünkü motor ve yol sesi hepsini bastırabilecek niteliktedir.

    İşin özü: Bir pick-up a ihtiyacın yoksa bu kasa Ranger alma. Başka alternatiflere yönel. Ama ihtiyacın varsa da iyisiyle kötüsüyle Ranger budur, kendin karar ver.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Duratorq

    ben bu aracı ford olarak görmüyorum doğrusu,bildiğiniz gibi mazda bu.yine de uygun fiyatlara bulunursa düşünülebilir.

    ben bu sınıfta L200'ü çok beğenenlerdenim,o da biraz pahalı.




    L200 benimde hoşuma giden bir araç ama ben bu tarz araçlara fazla para vermek istemiyorum, galerici bir arkadaşım bana demişti gel sana 30.000 liraya isuzu dmax vereyim, bende dedimki ben sana 30.000 lira vereyim sen bana kia sorento ver, 95 ve 99 model arası klimasız 4x2 vede döküntü halde olan mitsubishi L200, isuzu dmax veya toyota hilux modellerine 15 ila 20.000 arası fiyat biçiyorlar, ama bu fiyatlara 2003 ila 2005 model arası ranger almak mümkün, üstelik ranger donanım olarakta onlardan daha iyi bana göre hem 4x4 olanın görünümüde suv gibi, aslında niyetimde çift kabin yoktu fakat bi yerde 4x4 XLT modelini görünce hoşuma gitti ve heves ettim ama bakalım nolacak..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Babamda Ocak 2005'ten beri 4x2 XLT var. İzlenimlerim şöyle:

    @Fletch aracın seri olduğunu söylemiş ama bence hiç seri değil. Sollamalarda bana asla güven vermiyor. Bence aracın performansını mutlaka test edin.

    Şirket aracı olduğu için yakıtı hakkında kesin konuşamam ama az yakmıyor. Özellikle şehir iç yakıt sarfiyatı az değil.

    Arka koltuklar fena zıplatır. Konfor aramayın. Ayrıca arka koltuklar dardır.

    Yol tutmaz. Kasaya mutlaka ve mutlaka ağırlık koymak ve çok temkinli gitmek gerekir. Keskin virajda gaza yüklenmeyi hiç tavsiye etmem, ıslak zeminde de çok dikkatli olmak gerekir.

    Babamdaki araba 110.000 km yi bulmuştur, sorunsuz bir araba. Şirket aracı ama babam çok sakin ve dikkatli kullanır, sorun çıkarmaması belki de bu yüzdendir. Sert kullanılmadığı için sağlamlığı hakkında kesin yorumlar yapamam.

    Donanım olarak bizimkinde tek havayastığı, klima ve CD çalar var. Babam ABS'nin olduğunu iddia ediyor ama göstergede ABS ışığı yok. Bilmiyorum.

    Bence arabada uzun yolda en çok sıkıntı yaratan noktalardan biri de direksiyon sisteminin kötü olması. Direksiyonda ciddi bir boşluk fark ettim. Babama gösterdim. Araba servise gidince babam boşluğu göstermiş ama boşluğun normal olduğunu söylemişler. Belki de uğraşmak istemediler, bilmiyorum.

    Bunun dışında motor gürültüsü çok fazladır, müziksiz yol çekilmiyor. Yol gürültüsü de çoktur. Klima da yüksek sesle çalışmayı çok sever. İç mekanda tıkırtı var mı bilmiyorum çünkü motor ve yol sesi hepsini bastırabilecek niteliktedir.

    İşin özü: Bir pick-up a ihtiyacın yoksa bu kasa Ranger alma. Başka alternatiflere yönel. Ama ihtiyacın varsa da iyisiyle kötüsüyle Ranger budur, kendin karar ver.



    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim dostum ranger XLT 4x2 ve 4x4 olanlarda 2500cc turbo intercooler 110hp dizel motor olması lazım, düşük serilerinde ise 80hp dizel motor var diye biliyorum ben, zaten bu tarz sorunlar bilindik çift kabin sorunları çünkü çok kez çift kabin kullandım ve etrafımda da tanıdığım bildiğim çok çift kabin sahibi var ama hiç ranger sahibi olmadığı için galerilerden de net bir bilgi almam mümkün değil ancak kullanıcılarından bilgi almam mümkün..

    yakıt konusunda birçok çift kabin cimri değil yani kaputunun altında 2500cc dizel motor olan bir ticari araçtan 1600cc dizel focus gibi ekonomi beklemek doğru değildir, sonuçta bunlar yük arabası, 1.3 litre 90hp dizel motorlar var ama bu tarz bazı araçlarda 2.5 litre 90hp motor var, şimdi bu araca kalkıp 1.3 litre 90hp motoru taksan, arkasında yükle daha ilk rampada tıkanır..

    ""İşin özü: Bir pick-up a ihtiyacın yoksa bu kasa Ranger alma. Başka alternatiflere yönel. Ama ihtiyacın varsa da iyisiyle kötüsüyle Ranger budur, kendin karar ver""

    hocam alternatiflerede baktım ama dediğim gibi kaç model araçlara vede dünya kadar kilometresi olan araçlara istedikleri fiyatları ben sittin sene vermem, benim araştırmama göre model ve donanım bakımından şu andan en iyisi ranger, bir yakınım 98 model isuzu aldı tek kabin 14.000 lira verdi ve araçta halen daha masraf var, oysaki ben o paraya 2003 model ranger XLT almak mümkün, param yenisini alıyorken neden eskiye para vereyimki dimi..






  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ""İşin özü: Bir pick-up a ihtiyacın yoksa bu kasa Ranger alma. Başka alternatiflere yönel. Ama ihtiyacın varsa da iyisiyle kötüsüyle Ranger budur, kendin karar ver""

    hocam alternatiflerede baktım ama dediğim gibi kaç model araçlara vede dünya kadar kilometresi olan araçlara istedikleri fiyatları ben sittin sene vermem, benim araştırmama göre model ve donanım bakımından şu andan en iyisi ranger, bir yakınım 98 model isuzu aldı tek kabin 14.000 lira verdi ve araçta halen daha masraf var, oysaki ben o paraya 2003 model ranger XLT almak mümkün, param yenisini alıyorken neden eskiye para vereyimki dimi..



    Rica ederim.

    Şöyle, alternatiflere yönel derken, pick-up olmayan alternatiflere yönel demek istemiştim ama eksik yazmışım.

    Bu Ranger da eski nesil bir pick up. Yenisi ile arasında dağlar var. Yenisi çok pahalı. Bu yüzden işini hafif ticari görecekse bir hafif ticariye bakmanı öneririm.




  • 4x4 versiyonları yol tutuş olarak daha iyidir diye tahmin ediyorum.
  • ---------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 14 Haziran 2009; 1:57:46 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    4x4 versiyonları yol tutuş olarak daha iyidir diye tahmin ediyorum.



    4x4 modeller tam zamanlı değil. Normal asfalt sürüşlerinde de 4x4 tavsiye edilmiyor kitapçıkta.

    Ayrıca 4x4 modeller çok daha yüksek ve biraz daha ağır olduğu için yol tutuşu daha kötü bile olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    ""İşin özü: Bir pick-up a ihtiyacın yoksa bu kasa Ranger alma. Başka alternatiflere yönel. Ama ihtiyacın varsa da iyisiyle kötüsüyle Ranger budur, kendin karar ver""

    hocam alternatiflerede baktım ama dediğim gibi kaç model araçlara vede dünya kadar kilometresi olan araçlara istedikleri fiyatları ben sittin sene vermem, benim araştırmama göre model ve donanım bakımından şu andan en iyisi ranger, bir yakınım 98 model isuzu aldı tek kabin 14.000 lira verdi ve araçta halen daha masraf var, oysaki ben o paraya 2003 model ranger XLT almak mümkün, param yenisini alıyorken neden eskiye para vereyimki dimi..



    Rica ederim.

    Şöyle, alternatiflere yönel derken, pick-up olmayan alternatiflere yönel demek istemiştim ama eksik yazmışım.

    Bu Ranger da eski nesil bir pick up. Yenisi ile arasında dağlar var. Yenisi çok pahalı. Bu yüzden işini hafif ticari görecekse bir hafif ticariye bakmanı öneririm.




    tabiki onlarada bakıyoruz binek araçlarada bakıyoruz ama bu aralar pickup araştırması yapıyorum, hatta bi ara nissan pathfindera niyetlenmiştim ama aşırı vergisi yüzünden vazgeçtim, bu aralar pickup veya suzuki vitara 1.6 ile 2.0 bakıyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    4x4 versiyonları yol tutuş olarak daha iyidir diye tahmin ediyorum.



    4x4 modeller tam zamanlı değil. Normal asfalt sürüşlerinde de 4x4 tavsiye edilmiyor kitapçıkta.

    Ayrıca 4x4 modeller çok daha yüksek ve biraz daha ağır olduğu için yol tutuşu daha kötü bile olabilir.

    Öyleyse dediğin doğrudur hocam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    tabiki onlarada bakıyoruz binek araçlarada bakıyoruz ama bu aralar pickup araştırması yapıyorum, hatta bi ara nissan pathfindera niyetlenmiştim ama aşırı vergisi yüzünden vazgeçtim, bu aralar pickup veya suzuki vitara 1.6 ile 2.0 bakıyorum.



    Sanırım dört çeker özelliği önem arz ediyor.

    Şöyle, Ranger kötü araba değildir ama beklentilerin az olması gerekir. Tam bir ticari arabadır, ama bir Transporter ya da Navara gibi fazlası asla yoktur.

    (Bence) Sorunsuzluğu (ve benim Ford'a olan sempatim yüzünden) parasının hakkını verir. Hele ikinci el uygun fiyata almak çok mantıklı.

    Yeter ki beklentilerin sadece bir ticari arabanın sunacağından fazla olmasın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    tabiki onlarada bakıyoruz binek araçlarada bakıyoruz ama bu aralar pickup araştırması yapıyorum, hatta bi ara nissan pathfindera niyetlenmiştim ama aşırı vergisi yüzünden vazgeçtim, bu aralar pickup veya suzuki vitara 1.6 ile 2.0 bakıyorum.



    Sanırım dört çeker özelliği önem arz ediyor.

    Şöyle, Ranger kötü araba değildir ama beklentilerin az olması gerekir. Tam bir ticari arabadır, ama bir Transporter ya da Navara gibi fazlası asla yoktur.

    (Bence) Sorunsuzluğu (ve benim Ford'a olan sempatim yüzünden) parasının hakkını verir. Hele ikinci el uygun fiyata almak çok mantıklı.

    Yeter ki beklentilerin sadece bir ticari arabanın sunacağından fazla olmasın.




    bazen iş gereği dağlık yerlere gidiyoruz, dağ bayır çıkıyoruz önceleri binek bir SW araç düşündüm ama içinde 4 veya 5 kişi bide arkasında malzeme olunca altını yere vura vura gidiyorsun olmuyor, yavaş gideyim diyorsun ozamanda gün yolda geçiyor, onun için şu anda tercihim yüksek 4x4 araçlar oluyor genelde, ranger 4x4 XLT veya suzuki grand vitara 1.6 yada 2.0 modellerine bakıyorum, 10.000 ila 15.000 lira arasında..




  • Eee, ne aldık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.