Şimdi Ara

Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
66.193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Hyundai accent 1.3 LX almayı düşünüyorum.Aracın çekişi hakkında bilgi verebilirmisiniz.Daha öznce hiç hyundai araç almadım.Birde 98 1.3 lx modeli karbüratörlümü yoksa enjeksiyonlumu bunu merak ettim yardımcı olursanız sevinirim.



  • arkadaşım 1.5 gls ac (klimalı) al taş gibi bin derim ben sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    arkadaşım 1.5 gls ac (klimalı) al taş gibi bin derim ben sana
    araba bu


     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model

     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainblack -- 25 Haziran 2009; 20:57:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainblack

    araba bu


     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model

     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model


    Alıntıları Göster
    ben daha pazar gunu bindim, canavar gibi gidiyor

    forumda uazro nickli arkadasta var, ona bir pm at istersen.
  • karburatörlü ve hidrolik direksiyon yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    karburatörlü ve hidrolik direksiyon yok
    karbüratörlü olduğu zaman yakıtta ne kadar fark olur enjeksiyonluyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainblack

    karbüratörlü olduğu zaman yakıtta ne kadar fark olur enjeksiyonluyla

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar karbüratorlunun yakıtı nasıldır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainblack

    arkadaşlar karbüratorlunun yakıtı nasıldır

    Alıntıları Göster
    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu

    Alıntıları Göster
    Teyzeoğlunda otomatik olanı vardı memnundu kendisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu

    Alıntıları Göster
    merhabalar. mesajınızı aldım ve buradan cevap veriyorum, geç olduğu için özür dilerim.
    ince detayları benimle birebir görüşmenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü çok araştırdım bu piyasayı. (şimdi biraz artmış olabilir)

    öncelikle söylemek istediğim. araba taş gibi!
    karbüratörlü ve çıkaracağı masrafın düşüklüğü yanında tamiride kolay. motoru 1.3 ccden beklenmeyecek kadar performanslı. motorun en uç değerlerini söylemek gerekirse şu fotograf size herşeyi anlatsın;
    2. vites;

     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model



    tabi bu değerlere ulaşabiliyor diye de zorlamamak gerekli. normal vites aralığı 2500 dd ve 3500 dd dır.

    enjeksiyonlu modeller 1.5cc motora sahiptir. haliyle yakıt değerleri birbirine yakındır. ama fiyat olarak karbüratörlü modellerin üzerindedir. 1.3cc de sizi fazlasıyla memnun bırakacaktır.
    100 kilometrede ortalama 6-7 max 8 litre benzin yakıyorum şuan.

    test değerlerinde şöyle belirtilmiş;
    Test tüketimi 9.8 lt/100 km
    Depo kapasitesi 45 lt
    Menzil 460 km
    katılmıyorum buna.

    210 km yolda, 13 litre benzin yaktım.


    aracın çekişi güzel, ama içinde iki kişi varken güzel. dört kişi bindiğin zaman çekişten düşer haliyle. örnek vermek gerekirse; 4 kişi ile, şehir içinde ilk 3 viteste çekişte sorun yaşamazsın. uzun yolda ise 5ten 4e çok düştüğümü bilirim. ama 5. vitese genelde 110 kmde geçtiğim için buda bir sorun teşkil etmiyor. masrafı kolay kolay çıkmaz, çıktığında can yakmaz. otomatik cam motoru, komple kızağıyla birlikte 45 lira. ön camın fiyatı 160 lira.. sis farları 27 lira.. az yakar köpek gibi kaçar.. düzde çok güzel ama dediğim gibi yokuşlarda bayılabilir devrini iyi alamazsa.

    özellikle sormak istediğini bir konu varsa çekinmeyin sorun :)


    @emtue
    hocam bir şekilde hatırlanmak ne kadar güzel, anlatamam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    merhabalar. mesajınızı aldım ve buradan cevap veriyorum, geç olduğu için özür dilerim.
    ince detayları benimle birebir görüşmenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü çok araştırdım bu piyasayı. (şimdi biraz artmış olabilir)

    öncelikle söylemek istediğim. araba taş gibi!
    karbüratörlü ve çıkaracağı masrafın düşüklüğü yanında tamiride kolay. motoru 1.3 ccden beklenmeyecek kadar performanslı. motorun en uç değerlerini söylemek gerekirse şu fotograf size herşeyi anlatsın;
    2. vites;

     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model



    tabi bu değerlere ulaşabiliyor diye de zorlamamak gerekli. normal vites aralığı 2500 dd ve 3500 dd dır.

    enjeksiyonlu modeller 1.5cc motora sahiptir. haliyle yakıt değerleri birbirine yakındır. ama fiyat olarak karbüratörlü modellerin üzerindedir. 1.3cc de sizi fazlasıyla memnun bırakacaktır.
    100 kilometrede ortalama 6-7 max 8 litre benzin yakıyorum şuan.

    test değerlerinde şöyle belirtilmiş;
    Test tüketimi 9.8 lt/100 km
    Depo kapasitesi 45 lt
    Menzil 460 km
    katılmıyorum buna.

    210 km yolda, 13 litre benzin yaktım.


    aracın çekişi güzel, ama içinde iki kişi varken güzel. dört kişi bindiğin zaman çekişten düşer haliyle. örnek vermek gerekirse; 4 kişi ile, şehir içinde ilk 3 viteste çekişte sorun yaşamazsın. uzun yolda ise 5ten 4e çok düştüğümü bilirim. ama 5. vitese genelde 110 kmde geçtiğim için buda bir sorun teşkil etmiyor. masrafı kolay kolay çıkmaz, çıktığında can yakmaz. otomatik cam motoru, komple kızağıyla birlikte 45 lira. ön camın fiyatı 160 lira.. sis farları 27 lira.. az yakar köpek gibi kaçar.. düzde çok güzel ama dediğim gibi yokuşlarda bayılabilir devrini iyi alamazsa.

    özellikle sormak istediğini bir konu varsa çekinmeyin sorun :)


    @emtue
    hocam bir şekilde hatırlanmak ne kadar güzel, anlatamam...

    Alıntıları Göster
    ne demek, forumda hatirlanacak kadar iz birakabilmekte onemli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    merhabalar. mesajınızı aldım ve buradan cevap veriyorum, geç olduğu için özür dilerim.
    ince detayları benimle birebir görüşmenizi şiddetle tavsiye ederim çünkü çok araştırdım bu piyasayı. (şimdi biraz artmış olabilir)

    öncelikle söylemek istediğim. araba taş gibi!
    karbüratörlü ve çıkaracağı masrafın düşüklüğü yanında tamiride kolay. motoru 1.3 ccden beklenmeyecek kadar performanslı. motorun en uç değerlerini söylemek gerekirse şu fotograf size herşeyi anlatsın;
    2. vites;

     Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model



    tabi bu değerlere ulaşabiliyor diye de zorlamamak gerekli. normal vites aralığı 2500 dd ve 3500 dd dır.

    enjeksiyonlu modeller 1.5cc motora sahiptir. haliyle yakıt değerleri birbirine yakındır. ama fiyat olarak karbüratörlü modellerin üzerindedir. 1.3cc de sizi fazlasıyla memnun bırakacaktır.
    100 kilometrede ortalama 6-7 max 8 litre benzin yakıyorum şuan.

    test değerlerinde şöyle belirtilmiş;
    Test tüketimi 9.8 lt/100 km
    Depo kapasitesi 45 lt
    Menzil 460 km
    katılmıyorum buna.

    210 km yolda, 13 litre benzin yaktım.


    aracın çekişi güzel, ama içinde iki kişi varken güzel. dört kişi bindiğin zaman çekişten düşer haliyle. örnek vermek gerekirse; 4 kişi ile, şehir içinde ilk 3 viteste çekişte sorun yaşamazsın. uzun yolda ise 5ten 4e çok düştüğümü bilirim. ama 5. vitese genelde 110 kmde geçtiğim için buda bir sorun teşkil etmiyor. masrafı kolay kolay çıkmaz, çıktığında can yakmaz. otomatik cam motoru, komple kızağıyla birlikte 45 lira. ön camın fiyatı 160 lira.. sis farları 27 lira.. az yakar köpek gibi kaçar.. düzde çok güzel ama dediğim gibi yokuşlarda bayılabilir devrini iyi alamazsa.

    özellikle sormak istediğini bir konu varsa çekinmeyin sorun :)


    @emtue
    hocam bir şekilde hatırlanmak ne kadar güzel, anlatamam...

    Alıntıları Göster
    uazro sana ne kadar teşekkür etsem azdır. accent hakkında bütün öğrenmek istediklerimi anlatmışsın.artık hyundai hakkında kafama takılan pek birşey kalmadı allah izin verirse pazartesi günü alım satımı yapacağım 10 bin istedi ama pazalıkla 8.850'ye alıyorum Forum donanimhaber ailesine teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainblack

    uazro sana ne kadar teşekkür etsem azdır. accent hakkında bütün öğrenmek istediklerimi anlatmışsın.artık hyundai hakkında kafama takılan pek birşey kalmadı allah izin verirse pazartesi günü alım satımı yapacağım 10 bin istedi ama pazalıkla 8.850'ye alıyorum Forum donanimhaber ailesine teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Ben olsam o aracı o kadar kasmazdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainblack

    uazro sana ne kadar teşekkür etsem azdır. accent hakkında bütün öğrenmek istediklerimi anlatmışsın.artık hyundai hakkında kafama takılan pek birşey kalmadı allah izin verirse pazartesi günü alım satımı yapacağım 10 bin istedi ama pazalıkla 8.850'ye alıyorum Forum donanimhaber ailesine teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rainblack

    uazro sana ne kadar teşekkür etsem azdır. accent hakkında bütün öğrenmek istediklerimi anlatmışsın.artık hyundai hakkında kafama takılan pek birşey kalmadı allah izin verirse pazartesi günü alım satımı yapacağım 10 bin istedi ama pazalıkla 8.850'ye alıyorum Forum donanimhaber ailesine teşekkür ederim


    fiyatı biraz yüksekmiş, hiç değilse 8500 e kapatmaya çalışın :) ama eğer araç içine siniyorsa o paraya alınır yani
    alım satımı yapmadan önce, satıcıyla anlaşın, 2 arkadaşınızı yanınza alıp, 10 liralık benzin atın ve biraz gezin. 4 kişiyle nasıl gittiğini görün aracın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MARX

    Ben olsam o aracı o kadar kasmazdım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: K.MARX

    Ben olsam o aracı o kadar kasmazdım



    bende olsam bende kasmazdım bunu yapan ben değilim, ama denemek için 5500 dd de 85km gördüm. devamını getirmek istemedim. resmi sadece fikir vermesi açısından koydum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ototube

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu


    Bu mesajı uzun uzun yazmamak için ekledim bıraktım ama hata yaptığımı şimdi anladım sağolsun @uazro arkadaşın mesajını görünce.Bu değerler test aşamsında yakan yakıtı göstermektedir. 8 yıl 1.5 enjeksiyonlusunu kullanmış biriyim.Sıralı sistem lpg ile tıka basa dolu halde 100 kmde 6.9 litre lpg tüketimi yakalamış biri olarak basmadığın zaman bu araç koklar ama bu sakin kullanıma kanarak bastığında çok yakmayacağı psikolojisine kapılıp bastığında ise canını okur hiç affetmez.8 yıl kullandığım için bir çok denemelerim oldu.270 derece spin attığımı bilirim keskin bir viraja hızlı girip çakıla kaptırdığımda ve her yer lastik dumanı olmuştur ve o tok lastik seslerini hala unutamam.Klima açıkken 4. viteste 4000 dviri geçtiğinde sanki turbo devreye girmiş gibi bir atılım sezinlemiştim bir gün.Sonra acaba yanıldım mı diye tekrar denedim ve aynı atılımı tekrar tecrübe ettim neden yapıyor anlamış değilim.İlk çıkan meganeler ile aynı beygir kuvvetine sahiptir.1.6 megane 1 ler 90 beygirdir ve 1.5 yumurta kasa acccentler de 90 beygirdir.Ama hep 2000 yılında yenilenen 16 valf 1.5lerini kullanmak istemişimdir 102 beygirdirler ve kasaları hafif olduğu için yetişmek çok zor derlerdi ve bir gün tecrübe ettik. yolda önümüze gelen birini sıkıştırmıştık ve o da ne adam kızıp bastı hızlan hızlan 140-160 ama adam arayı aça aça kayboldu gitti.Tabi bu söylediklerim 5-6 yıllık meseleler evli değildim hıza mareklıydım şimdi tasvip etmiyorum denemyin sakın.Velhasıl bu araçla çok anılarım oldu birkere yolda kalmadım çok şükür.LPG ile uyumu süper hele atiker ile.Amma övmüşün sanki mercedes diyenler olabilir ama nabayım arabalardan yana hep şansızdım sürekli yolda bırakan arıza yapan araçlardan sonra böyle yıllarca sorunsuz bir araca binince insan yerden yere vurmaz över değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 26 Haziran 2009; 1:43:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Teyzeoğlunda otomatik olanı vardı memnundu kendisi.

    Alıntıları Göster
    komşumda var.lpg ye çok uyumlu ve çok az yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necmi42

    komşumda var.lpg ye çok uyumlu ve çok az yakıyor.

    Alıntıları Göster
    eğer klimalı alacaksanız 1.5 alın çünkü klima arabanın osuruğunu kesiyor... Bizde Jetta'dan önce 98 model klimalı 1.5 GLS vardı kalkışlarda ve ara hızlanmalarda klimayı kapatmak bayağı farkettiriyordu... 1.5 motorda duruma göre 10 beygir azalatabiliyormuş gücü... 1.3 motorda durum sürücüyü kanser yapabilir tahminim... LPG taktırırsanız zaten düşük tüketimli motor daha da düşük yakacaktır... 1.5 motorla 190-200 çizgisinin sonuna kadar basabilmiştik otobanda 200 yapamadı ama :D Fikir vermesi açısından... kendi ölçümlerimize göre 11-13 saniye 0-100 hızlanması vardı... Atak bir araç... uazro arkadaşın dediği gibi çok iyi kaçıyor... Ara hızlanmaları "bizdeki" Jetta'dan çok daha iyi çünkü kg başına düşen beygir sayısı 1.5 motorda, Jetta'ya göre daha fazla....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 26 Haziran 2009; 2:40:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    eğer klimalı alacaksanız 1.5 alın çünkü klima arabanın osuruğunu kesiyor... Bizde Jetta'dan önce 98 model klimalı 1.5 GLS vardı kalkışlarda ve ara hızlanmalarda klimayı kapatmak bayağı farkettiriyordu... 1.5 motorda duruma göre 10 beygir azalatabiliyormuş gücü... 1.3 motorda durum sürücüyü kanser yapabilir tahminim... LPG taktırırsanız zaten düşük tüketimli motor daha da düşük yakacaktır... 1.5 motorla 190-200 çizgisinin sonuna kadar basabilmiştik otobanda 200 yapamadı ama :D Fikir vermesi açısından... kendi ölçümlerimize göre 11-13 saniye 0-100 hızlanması vardı... Atak bir araç... uazro arkadaşın dediği gibi çok iyi kaçıyor... Ara hızlanmaları "bizdeki" Jetta'dan çok daha iyi çünkü kg başına düşen beygir sayısı 1.5 motorda, Jetta'ya göre daha fazla....

    Alıntıları Göster
    arkadaş anladığım kadarıyla ankarada, ama aracı almadan önce istanbula yolu düşerse seve seve benim aracı denemesine izin verebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    arkadaş anladığım kadarıyla ankarada, ama aracı almadan önce istanbula yolu düşerse seve seve benim aracı denemesine izin verebilirim

    Alıntıları Göster
    evet ankarada oturuyorum
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.