Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (159. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22.073
Cevap
29
Favori
1.972.765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler biri bana şu lastik havalarının standardını yazarmı
    bu sabah lastikler inikti ben hepsine hepsine 30 vurdum.kitapcıka bakmayada üşendim.(bu arada stepneye bittim ya...)
  • aracının sürücü tarafındaki kapıda bir sticker olması gere ordan öğrenebilirsin gerekli hava basınçlarını
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eray Ozgur


    swatcamgoz hayırdır?
    forumlar fikirleri veya tecrübeleri paylaşmak için. eğlenmek istiyorsan eskiden irc zamanında zurna gibi chat kanalları vardı. girersin istedigin kadar gülersin veya ne yapmak istiyorsan yaparsın.
    saygılı ol
    ha bana söyleyeceğin bişey olur fikrime katılmaz ama efendi gibi söylersin 12 yaşında çocuk gibi değil.
    bu seneye kadar Audi A3 2.0 tdi kullanıyordum almanyada yaşarken onunla bile 220 km/h ye ancak uzun düzlüklerde ulaşıyordum. aralarındaki farkı biliyorsundur sen.
    arabanızı sevin ama fanatik olmayın! bu forumda pek çok kişi var tamam focus işin sonu diyen



    quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Eray Ozgur

    arkadaşlar bu hız meselesine takmışsınız gidiyo
    birincisi 210 gördügünüz hız asla 210 değil otomobiller belli hızların üstünde (140-150) ciddi anlamda gösterge hataları verirler. 1.6 109 bglik 1.3 ton civarı bir arabanın 210lar yapacagına gercekten inanmıyorsunuz değil mi?
    biraz mantıklı olalım
    not: bende 1.6 tdci kullanıcısıyım arabamıda çok seviyorum ama gerçekler var...


    Kusura Bakma ama





    Dikkatli okusaydın kusura bakma demiştim. neyse ama sende çok desteksiz sallamışsın ne diyeyim bu işin fanatiklikle falan ilgisi yok sen bu zaman kadar ne kullanıdn bilmiyorum . bu arada aracını tanısaydın 1.6 16V 109 hp 240Nm Tork üreten bir motorun 1.3 ton luk bir aracı nasıl ivmelendirdiğini fark etseydin bu motorun kalitesini ve rahatça 200 ve üstüne çıkabileceğini anlardn . kadranda belli miktar hata olabilir belki ama senin dediğin kadar yüksek miktarda bir hata olması imkansız sende warsa aracını bir servise göster derim herhalde senin araban 140-150 den sonra kadran hemen 210 fırlıyor bir kere kadran hata versede aracın gidişinden hızını rahatlıkla tahmin edeiblirsin bunu şundan diyorm hani senin kadran bozuksa kafanı camdan çıkart öyle bak hıza . bu yazıyı yazmamın tek nedenide hakaret içerikli mesajına karşılıktır çok daha sert cevpalar verirdim ama forumdaki arakdaşlara senden daha saygılıyım. FORUM FIKIRLERI VE TECRUBELERI PAYLASMAK ICIn demişsin bende sana olan fıkrımı gülerek gösterdim çünkü çok desteksiz bir mesaj yazmışsın. + Fanatik olmakla falan ilgisi yok bunun bu forumu baştan beri takip etseydin yeri gelince araçlarımızın kötüyönlerinide belirttiğimizi bilridin ben ve burdaki pek çok arakadaş bu forumu 1. sayfasından beri paylaşıyoruz ve okursan görürsünki yeri gelince araçlarımızın - yönlerinide belirttiğimizi görürdün neyse sana başka cevap yazmıycam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absinthe* -- 23 Şubat 2006 12:06:27 >




  • Dizel Ford'lar sessiz çalışıyor

    Ford'un Fiesta, Fusion, Focus ve Mondeo modellerinde ikinci nesil ortak yakıt hatlı TDCi teknolojisine sahip dizel motorlar bulunuyor. Bu motorların en önemli özelliği gürültü seviyesini azaltıp, sessiz çalışabilmeleri.

    Ford dizel modellerinde ikinci nesil ortak yakıt hatlı (common-rail) TDCi teknolojisine sahip olan motorları sunuyor. Ford, en son ortak yakıt hattı teknolojisine sahip bu dizel motorlar Fiesta, Fusion, Focus ve Mondeo modellerinde yer alıyor. Ortak basınç hattı teknolojisi, adını motorun yakıt enjeksiyon sisteminin yapısından alıyor. Her bir silindire mekanik enjektörler yoluyla yakıt pompasından gelen basınçlı yakıtı sağlayan geleneksel dizellerin aksine, ortak basınç hattı sistemlerinde, elektronik solenoid ile hareket ettirilen enjektörler yoluyla yakıtı silindirlere sağlayan yüksek basınçlı bir depo, yani hat kullanılıyor. Ortak basınç hattı sistemi, depodaki yakıt basıncını korumak için güçlü bir yüksek basınç yakıt pompası kullanıyor. Performansı sağlam, hassas ve büyük oranda motordan bağımsız; bu da geleneksel döner pompa uygulamalarına göre önemli bir avantaj. Bu sayede yakıt enjeksiyon işlemleri büyük bir hassasiyetle elektronik olarak kontrol edilebiliyor. TDCi motorların çalışma kalitesi hemen fark edilebiliyor, çünkü bu motorlar oldukça sessiz çalışıyor. İkinci nesil 'common-rail' teknolojisi, Ford Duratorq TDCi'ın yumuşak çalışmasının temelini oluşturuyor. Mikro-elektronik kontrollü sistemin motordaki yanma işlemini çok hassas bir şekilde kontrol edebilme yeteneği, motorun kaba çalışmasının önlenmesinde önemli bir rol oynarken aynı zamanda temiz ve dumansız bir çalışma sağlıyor. Pilot enjeksiyonun (her bir yanma çevrimi sırasında ana enjeksiyondan önce püskürtülen az miktardaki yakıtın) hassas bir şekilde uygulanması, geleneksel dizelin en büyük sorunlarından birine getirilen bir çözüm. Ford Mondeo'daki TDCi motor, yanmanın düzgün bir şekilde gerçekleşip gerçekleşmediğini dinleyen yeni bir elektronik gürültü azaltma teknolojisiyle bu yetenekleri daha da geliştiriyor. Motor bloğunun ortasına yerleştirilen bir elektronik vuruntu algılayıcısı, motorun titreşimlerini izliyor ve yanma işlemini en iyi çalışmaya göre ayarlamak üzere sistemin elektronik beynine, yani enjektör hareket modülüne sinyaller gönderiyor.


    Beyler arabalarınız sessiz çalışıyormuş.




  • iyide bu kadar teknolojik motor aslında beni korkutuyor. yani bir arıza olduğunda acaba sevis teknik elemanları bu teknolojiye vakıfmı? ben biraz şüpheliyim. ama tdci motorun tadınada doyulmuyor fazla yakmadan performanslı kullanımıda mükemmel. ama dediğim gibi allah korusun bu kadar teferruatlı bir motor arıza yaparsa diye insan ister istemez düşünüyor. aslında fazla kafaya takmamak lazım yoksa tadı kaçıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: aBaBaDaN

    Dizel Ford'lar sessiz çalışıyor

    Ford'un Fiesta, Fusion, Focus ve Mondeo modellerinde ikinci nesil ortak yakıt hatlı TDCi teknolojisine sahip dizel motorlar bulunuyor. Bu motorların en önemli özelliği gürültü seviyesini azaltıp, sessiz çalışabilmeleri.

    Ford dizel modellerinde ikinci nesil ortak yakıt hatlı (common-rail) TDCi teknolojisine sahip olan motorları sunuyor. Ford, en son ortak yakıt hattı teknolojisine sahip bu dizel motorlar Fiesta, Fusion, Focus ve Mondeo modellerinde yer alıyor. Ortak basınç hattı teknolojisi, adını motorun yakıt enjeksiyon sisteminin yapısından alıyor. Her bir silindire mekanik enjektörler yoluyla yakıt pompasından gelen basınçlı yakıtı sağlayan geleneksel dizellerin aksine, ortak basınç hattı sistemlerinde, elektronik solenoid ile hareket ettirilen enjektörler yoluyla yakıtı silindirlere sağlayan yüksek basınçlı bir depo, yani hat kullanılıyor. Ortak basınç hattı sistemi, depodaki yakıt basıncını korumak için güçlü bir yüksek basınç yakıt pompası kullanıyor. Performansı sağlam, hassas ve büyük oranda motordan bağımsız; bu da geleneksel döner pompa uygulamalarına göre önemli bir avantaj. Bu sayede yakıt enjeksiyon işlemleri büyük bir hassasiyetle elektronik olarak kontrol edilebiliyor. TDCi motorların çalışma kalitesi hemen fark edilebiliyor, çünkü bu motorlar oldukça sessiz çalışıyor. İkinci nesil 'common-rail' teknolojisi, Ford Duratorq TDCi'ın yumuşak çalışmasının temelini oluşturuyor. Mikro-elektronik kontrollü sistemin motordaki yanma işlemini çok hassas bir şekilde kontrol edebilme yeteneği, motorun kaba çalışmasının önlenmesinde önemli bir rol oynarken aynı zamanda temiz ve dumansız bir çalışma sağlıyor. Pilot enjeksiyonun (her bir yanma çevrimi sırasında ana enjeksiyondan önce püskürtülen az miktardaki yakıtın) hassas bir şekilde uygulanması, geleneksel dizelin en büyük sorunlarından birine getirilen bir çözüm. Ford Mondeo'daki TDCi motor, yanmanın düzgün bir şekilde gerçekleşip gerçekleşmediğini dinleyen yeni bir elektronik gürültü azaltma teknolojisiyle bu yetenekleri daha da geliştiriyor. Motor bloğunun ortasına yerleştirilen bir elektronik vuruntu algılayıcısı, motorun titreşimlerini izliyor ve yanma işlemini en iyi çalışmaya göre ayarlamak üzere sistemin elektronik beynine, yani enjektör hareket modülüne sinyaller gönderiyor.


    Beyler arabalarınız sessiz çalışıyormuş.




  • Park sensörü ford tarafından takılmış olan arkadaşlar:
    Memnun musunuz?
  • BENİM ARAÇ BUGUN TEST ETTİM 2500 RPM DE 150 YAPIYOR. AMA 7. VITESTE
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeliefe

    Park sensörü ford tarafından takılmış olan arkadaşlar:
    Memnun musunuz?


    hayir memnum değilim 2 sayfa yada 1 sayfa geride resmini koydum kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum...
  • benim park sensörünü ford taktı garanti kapsamı dışında kalır felan dediler cok adi bir sensör taktılar hiç memnun değilim mesela kaldırım mesafesini algılamıyor sadece aynı hizadakileri algılıyor kaldırım biraz yüksekse arabanın arka tekeri veya çamurlukları sürtebilirsin çünkü algılama mesafelerini test ettim. hiç iyi değil hepsiburada.com da 73 ytl ekranlı sesli sensör var 10 ytl takıyorlar hem boyana biliyor birazdaha fazla verip daha iyi birşey alabilirsin. benim birkaç tane arabam var hepsinde kendim alıp taktırdım hepside iyi çalışıyor ama focusumdaki çook kötü o yüzden yurt dışına gittiğimde cok iyi bir park sensörü getirip taktıracağım.
  • Zaten ford 200 liraya sayıyor park sensörünü.
    Takmasınlar o zaman bende 200 lira ucuza alırım arabayı :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eray Ozgur

    arkadaşlar bu hız meselesine takmışsınız gidiyo
    birincisi 210 gördügünüz hız asla 210 değil otomobiller belli hızların üstünde (140-150) ciddi anlamda gösterge hataları verirler. 1.6 109 bglik 1.3 ton civarı bir arabanın 210lar yapacagına gercekten inanmıyorsunuz değil mi?
    biraz mantıklı olalım
    not: bende 1.6 tdci kullanıcısıyım arabamıda çok seviyorum ama gerçekler var...


    Kusura bakmayın ama gerçekten desteksiz bir atmasyon olmuş. Daha önceki arabalarımda SAFC, EVC, AVC-R gibi profesyonel monitör özelliği olan cihazlar kullandım. Bunların gösterdiği hız ile kadran arasında max. 4km/s oynuyordu ki mekanik km sayacına sahip olan eski teknolojili araçlardı. Kaldı ki hele hele 2006 model bir otomobilde bu kadar fark olması imkansız. Olsa olsa %1, %2 fark gösterir. En basitinden örnek vermek gerekirse, sizin dediğiniz gibi abartılı farklar olsa amerika'da açılacak davaların sayısını düşünün...




  • ya rakdaşlar şu ön tampon ızgaralında radyatörün sağ ve solunda kapak varya sağdaki kapak tampon içinde soldaki tam oturmuş.sidede öylemi.başak bakan varmı?

    bugün bi focusta ikiside tam oturmuş gördüm.
  • Ben de sorumu yineleyeyim: yeni FOCUS'UN SİS AMPÜLLERİnde H1, KISALARda H7, PARKLARda da DİPSİZ PARK AMPÜLÜ mü kullanılmaktadır?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    a3 2.0 tdi ile 220 yi zor gördün??? ilginç... passat tdi 130 hp ile 230 gördük ama neyse hadi öyle olsun... bu arada 1.6 tdci ile 200 yapmış arkadaş vardı resmini çekip siteye koymuştu ve daha gidebileceğini söylemişti... burada fanatiklik yapanda kolay kolay bulunmaz arkadaşım ki topicin adı belli...

    bu arada tabiiki gösterge hatası olacak ama 10-20 km de yanlış göstermez heralde...


    Arkadaşlar, 200 km hızın üstüne çıkabileceğini ben ve resmi gören herkes söyledi. Kadranda maksimum, taş çatlasa %4 hata olur, bu da demek oluyor ki bir arabanın reel olarak 200 yapması için kadranında maksimum 210'u görmesi lazım. İki resimden de görüldüğü gibi bu arabanın devirlerine ve bu devirlerdeki hızlarına bakarsanız 210 görülür, kadranda 210 görmek reel olarak 200 yapmak demektir.

    Ayrıca aracımda Navtürk Navigasyon var ve uydudan alınan bilgilerle hız ölçülüyor. Orada ben 195 gördüğümü bizzat hatırlıyorum. Ha ama sorun 200'müş 250'ymiş, yaparmış yapamazmış değil, hiç önemli değil yapıp yapmaması ama bunu biliyorsam söylemek de fanatiklik değil, yapan arabaya yapmıyor mu diyelim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRCaPiTaL -- 23 Şubat 2006 18:55:57 >




  • TRCaPiTaL bugün otokoçta müdürün arabsını ver bi test edim dedim dizel manuel yeni focus 6000kmde.inan 3000 devirde 150 yaptı.senin göstergelere göre 160 çıkıo anlamıorum.kime sorduysanm hep 150 dior.

    birde senden ricam zahmet vermesem.şu senin ön tamponun altındaki ızgaralıktaki radyatörün sağ ve solundaki kapakların fotosunu çekip bana gönderebilirmisin.sağdaki kapak tam kapalı soldaki tampon içindede.senin arabadada böyleyse ,sorun yoktur.titiz insansın sen sana güveniorum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss
    a3 2.0 tdi ile 220 yi zor gördün??? ilginç... passat tdi 130 hp ile 230 gördük ama neyse hadi öyle olsun... bu arada 1.6 tdci ile 200 yapmış arkadaş vardı resmini çekip siteye koymuştu ve daha gidebileceğini söylemişti... burada fanatiklik yapanda kolay kolay bulunmaz arkadaşım ki topicin adı belli...

    bu arada tabiiki gösterge hatası olacak ama 10-20 km de yanlış göstermez heralde...


    Arkadaşlar, 200 km hızın üstüne çıkabileceğini ben ve resmi gören herkes söyledi. Kadranda maksimum, taş çatlasa %4 hata olur, bu da demek oluyor ki bir arabanın reel olarak 200 yapması için kadranında maksimum 210'u görmesi lazım. İki resimden de görüldüğü gibi bu arabanın devirlerine ve bu devirlerdeki hızlarına bakarsanız 210 görülür, kadranda 210 görmek reel olarak 200 yapmak demektir.

    Ayrıca aracımda Navtürk Navigasyon var ve uydudan alınan bilgilerle hız ölçülüyor. Orada ben 195 gördüğümü bizzat hatırlıyorum. Ha ama sorun 200'müş 250'ymiş, yaparmış yapamazmış değil, hiç önemli değil yapıp yapmaması ama bunu biliyorsam söylemek de fanatiklik değil, yapan arabaya yapmıyor mu diyelim?






  • Eheh demiştimde 3000 devire az kala 160 yapiorm (üstelik yokuş aşağı falan değil aksine hafif bir rampada aldm ben bu değeri) die inanmamıştın kaizma bak trcapitalinde 3000 devirde 160 yapio. ya siz gaz yediremiyorsunuz araca yada bilmiyorm yani neden 3000 devir 150 km/h



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absinthe* -- 23 Şubat 2006 19:56:24 >
  • 3000 devirde 160 yaparız ama 3 ve 4. viteslerde son deviri cevirmek lazım birazda arbanın açılması lazım şöyle 5000-7500 km sonra tekrar deneriz belki 3000 devirde 160 görür belki geçeriz. çünkü bende seat cordaba var 1.4 üç silindir 75 bg 180 yapıyor dahada gitmiyor. kia carens var eşimin 2000 crdi 114 bg otomatik vites 170 yapıyor son hızı ama suv modellerde fazla hız yapamıyorsunuz araba cok büyük boş ağırlığı 1700 kg civarı. bir meganII hb vardı gerci gecen gün sattım 210 yapıyordu ama zar zor birde benzinli ve 110 bg. yani içlerinde eniyi devirle eniyi hızı ve sessiz motoru sunan focus. tecrübe yani.
  • slm arkadaşlar ben uğur aranıza bende katıldım herkese merhaba..

    TRCapital'e katılıyorum göstergede çok büyük bi fark olmaz.. onunla beraber bunu denedik
    otobanda ve focus tam 203.5 km falan yaptı,bu gps teki uydudan ölçülen hızımız. aracın kadranı 200 deydi.. işte resmi.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: by_gallardo

    slm arkadaşlar ben uğur aranıza bende katıldım herkese merhaba..

    TRCapital'e katılıyorum göstergede çok büyük bi fark olmaz.. onunla beraber bunu denedik
    otobanda ve focus tam 203.5 km falan yaptı,bu gps teki uydudan ölçülen hızımız. aracın kadranı 200 deydi.. işte resmi.

    />


    bir yaz gelsin tatilde izmir otobanına çıkayım 220 görecem. otoban + yokuş aşağı artık 220 mi olur 230 mu bilmiyorum. otomatik(4 vitesli ) dandini corollaya bile o yolda 200 gösterttik focus manuel rahat 220-230 basar kanımca.. o 4 vitesli otomatik araç gördüyse kesin.. ilk fotoları buraya koyacam hatta video bile koyacam ama daha 3-4 ay var balıkesirde olmuyor bu işler




  • Uğur hoşgeldin aramıza. Kendisi sınıf arkadaşımdır arkadaşlar, ben bu resmi unutmuştum, 2 Ocak günü Aydın'a giderken çekmiştik. Antiparantez hava yağmurluydu bu resim çekildiğinde.
  • 
Sayfa: önceki 157158159160161
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.